Niin kuin arvata saattaa, on ateismi ihmisen luontainen ja alkuperäinen olotila. Ihmisen kantaisät olivat ihmisapinoihin lukeutuvia puhe- ja kirjoituskyvyttömiä villejä petoja, joilta puuttui abstraktioiden ja näkymättömän todellisuuden hahmotus. Tästä edettiin metsästäjä-keräilijöiden yhteisöön, jolloin oli tapana tehdä ryöstöretkiä naapurikyliin: miehet tapettiin ja naiset otettiin seksiorjiksi.
Miksi ihminen tappaa, varastaa ja valehtelee? Syynä on ateismi. Ihminen on oppinut tämän kaiken kehityksen tuloksena. Evoluutioteoria pitää varmana sen, että kaikki ihmisten pahuus johtuu evoluutiosta. Mikään siitä ei ole jumalien syytä. Kaikki on ihmisen omaa syytä: mitä ihminen tekee, on täysin valinnaista, eikä lainkaan perinnöllistä. Vai miten se nyt menikään? Taisin perkele sotkea asiat pahemman kerran...
Mikä on maailman ennätys biljardipeleissä?
Ateismin syvät juuret
7
91
Vastaukset
"Ihmisen kantaisät olivat ihmisapinoihin lukeutuvia puhe- ja kirjoituskyvyttömiä villejä petoja, joilta puuttui abstraktioiden ja näkymättömän todellisuuden hahmotus...Ihminen on oppinut tämän kaiken kehityksen tuloksena."
Miten ensimmäisessä kappaleessa kuvailemasi villi oppiikin asioita toisessa kappaleessa? Miltä tuntuu jatkuvasti vetää matto jalkojesi alta, Hessu? Olet taas melkoisen manian vallassa. Pitäisikö sinun lopettaa tämä kirjoittelu, pitää kunnon tauko, nukkua ja levätä. Vaikka en tunne sinua henkilökohtaisesti, voin arvata viesteistäsi, että vanne kiristää päätäsi ja olet manian vallassa.- Anonyymi
Ihan oikeasti, nämä tällaiset ovat viestejä, jotka kehtaan lukea. Jatka samaan malliin.
Oletko edelleen sitä mieltä, että olen tunnettu uskontofilosofi Oulun yliopistosta?
Vai joko uskot minun olevan koulupudokas amispoju? Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikeasti, nämä tällaiset ovat viestejä, jotka kehtaan lukea. Jatka samaan malliin.
Oletko edelleen sitä mieltä, että olen tunnettu uskontofilosofi Oulun yliopistosta?
Vai joko uskot minun olevan koulupudokas amispoju?"Oletko edelleen sitä mieltä, että olen tunnettu uskontofilosofi Oulun yliopistosta?"
Sinä tiedät, mikä on kirjan 'Fysikaalinen teologia' painosmäärä ja kuinka paljon on myymättä 🤣- Anonyymi
Strong-atheist kirjoitti:
"Oletko edelleen sitä mieltä, että olen tunnettu uskontofilosofi Oulun yliopistosta?"
Sinä tiedät, mikä on kirjan 'Fysikaalinen teologia' painosmäärä ja kuinka paljon on myymättä 🤣No itse asiassa en sitä tiedä. Keksin painosmäärän ja myymättä olevien kirjojen määrän omasta päästäni. Valehtelin siis sujuvasti. Jos oikeasti tahtoisit tietää, niin soittaisit Heikille. Älä vain kerro, että minä yllytin. Voi vielä tunnistaa minut. Tuskinpa hän kovin monelle kollegalleen on niitä kirjojaan omistuskirjoituksella jakanut. :)
- Anonyymi
painokoneen seurauksena raamattu levisi , mutta levisi moni muukin kirja🤣
papin palkka ja edut ei houkuta , kun saa kusettajan leiman otsaansa 🤣🤣🤣 Painokone levisi Raamattua painaessa ja siksi siinä on niin paljon uskomatonta soopaa. Yksi ainoa kurja kirja Raamattu, eli Koraani.
Sen takia ihmiset tulevat vihaiseksi ja alkavat mättää toisiaan.
Mikähän on yhdys sana jaasia virheiden virheidän määrä evankeloiden teksteissä?- Anonyymi
> Niin kuin arvata saattaa, on ateismi ihmisen luontainen ja alkuperäinen olotila.
Eli ateistit kehittivät uskonnot. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412468Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731776Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki811308- 651228
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171178TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70882