Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

72

Kommenttia

7347

1. Mä en mitenkään kumoo noita sun väitteitä, mutta joku ongelma on yhteiskunnassa, jos palkat ei elämiseen riitä. raksalle ei koskaan mikään tuote tipu tyhjästä, niin ku prisman hyllyyn. Ikkunat tulee Esim. Pihlalta katto ruukilta. Toimittajan kanssa ollaan tiiviissä yhteydessä. Onhan meillä raksalla harmaata taloutta, mutta paljonko on prisman tuotteista sellasta, mistä ei oo maksettu eläkettä tai sairausvakuutusta. Prisma on itse myöntänyt ettei se voi vaikuttaa lähtömaiden työlainsäädäntöön. Ainaki jos hintoja katsoo, niin ei noista käyttötavaroista ole kaikkia työntekijälle kuuluvia velvoittteita maksettu. Tokmannilla tilanne on vielä huonompi.
  2. 295 / 368