Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun ihminen keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on yhteiskunnalliset asiat. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

2

Kommenttia

1842

  1. Ei täälä ole, kato kun me ollaan sinkkuja ja yksin vähän paha lisääntyä. Mutta mä oon jo pitkään aatellu ruveta opiskeleen avoimessa kasvatustieteitä ja on mulla inssin paperit. niin mun mielestä yks ongelma on, että nää matikan opet on joko laiskoja tai sitten se on niille vaan noloo, että menis pitään jo muutamia tunteja sinne alakoulun puolelle. Aloittaa vaikka just viidennellä mistä tääkin artikkeli puhu. Ennenkin vitoset opiskeli usein oppikoulussa aineopetuksen piirissä. Ja kielethän hoidetaan nykyään kokonaan aineopettajin. Luokan opettajat ovat varmasti päteviä, ovathan kasvatustieteen maistereita, mutta ei se kuitenkaan ole matematiikan pätevyys. Toisaalta on aineita jota voidaan opettaa vielä seiskalla luokanopettajien voimin. Esim. maantiedossa on aika huvittavaa, että afrikan maat voidaan opettaa luokanopettajien voimin, mutta amerikan maat vaatii aineopettajan.