Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

68

Kommenttia

6992

1. Tässä nyt kuitenkin käsiteltiin tätä mieheksi luulija, palstasetä ym, jotka on kohdistaneet kiusaamista yksittäisiin kirjoittajiin.

Kyllä mä ymmärrän että se turhauttaa, jos ei pääse kontaktiin. Randen ja dissen filosofisiin keskusteluihin oli aivan mahdoton päästä mitenkään osallistumaan. Sitten taisin tokaista jotain rumasti, menin ikävään vähän aikaa mököttää ja sitten tulin takas. Mutta eiks tällänen oo ihan elämää. En koe tässä tapauksessa, että oisin kiusannut ketään, mutta korjatkaa jos oon väärässä.
  2. No hyvä että hengissä selvisitte. En ite ois 12 tunnin ajoon jaksanu. Mulla puoletkin tosta on jo liikaa ja siinäkin joutu pitään kaks taukoon. Meillä kun oli se perikunnan mökki ja siellä oli vähän isompi venekin. Mutta sekä mökki että vene ränsty ja se oli sangen ikävä asia siellä sanginsuussa. Ei oo enää mitään siellä.

Ja mitä revontuliin tuli. Niin kesämökki kun oli, niin eipä niitä revontulia sillon. Ja yötön yöhön se oli. Tai ainakin näin etelä suomalaisen silmin yötön.