JeroP

Olen 70 luvun ihminen keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on yhteiskunnalliset asiat. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.
Aloituksia
50
Kommenttia
5941
Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2752323Liian tavallinen ei koskaan seurustellu
Eli eilisessä Hesarissa kerrotaan Ristosta joka ei oo koskaan seurustellu. Ja siinä on aika hurjia lukuja, että 30-39 vu2092174Jos ei leikkeleitä saa
Enää syödä, niin mitä sitten saa. Pelkkää leipääkö. Mulla on painosta lähtenyt jo kolme kiloa eli viis prosenttia mun pa77622Ootteks te hankkinu jo vaatteita
että saatte uuden parisuhteen? Mä tilasin just Pumat Bemarin logolla. Eli toi on motorsport mallisto, huppari makso 10069618Minkälainen kiintymyssuhde teillä on
Löyty tällänen artikkeli, missä kerrotaan ettei toi parisuhde juttu oo välttämättä pelkästä tuurista kiinni. Että jos on48613Extrovertti vai Introvertti
Mitä mieltä ootte jaottelusta. pitääkö tollasta yleensäkään tehdä vai pitäisikö jaotella tarkemmin. Kuvaisiko nelikenttä69536Luitteko Hesarista Trumpin voitosta
Eilen sunnuntaina yks suomalainen professori otti kantaa trumpin voittoon ja siihen, että etenkin nuoret miehet kannatti49506Mitä teette töissä tänään?
Ei siis tarkemmin tarvi kertoo, vaitiolovelvollisuus. Mutta yleisellä tasolla. Mä ootan lattian kuivumista.58472Kutes teidän viikko?
Ette hirveesti oo kuulumisianne kertonnu. Eikö teile mitään enää tapahdu? Mulla alkoi viikko vauhdikkaasti. Piti mennä56450Mitkä on teidän elämän perusteet.
Näin sadepäivänä mietin. Kun ei muutakaan voi. Niin 1. Opiskelu, tällä hetkellä kasvatustiede. 2. Lähisukulaisten jeesaa33445Kärsimysnäytelmä
Oli vähän huono mieli, ton ikävä palstan seurauksena ja aattelin mennä torille ja toripuistoon virkistyyn. No eikö sinne51431Menin just väärästä ovesta
Jossain päin pohjoisruotsia. Piti mennä pensa asemalle, mutta meninkin johonkin kahvilaan. Mutta mä sainkin sen kitkerän26428Ootteko käyneet lapsuutenne koulussa
Mä kävin tänään, siis missä olin 81-86. Oli paljon muuttunut ja laajennettu. On nyt hyvät käsityöluokat. On valoisa ompe33417Ens kuun jälkeen on jo huhtikuu
Ootteko sitä aatellu? Niin se kevät vaan tulee. Radiossa tän kuulin, Arvaa mikä kanava?38411Mun 50v lahja
Viinapullo on jo arvattu, mutta tonne mitään suurta pulloo kyllä mahtus. Osaatteko arvata? Siis työnantajalta tää. Heill26385Isänpäivävalmistelutko painaa?
Vai veikö kissa kielen? Mutta voihan tänne kirjottaa, vaikka ilman kieltä. Ootte kovin hiljasella päällä tänään!39377Kyynärpäässä hiertymä.
Että mistähän tommonenkin on voinu tulla. Ja miten ton vois hoitaa, kun karhaa koko ajan. Tuleeks teille koskaan hierty34344En saa telkkaria kiinni
Eli vaikka suljen, niin aukee abouttiarallaa puolen minuutin päästä? Miten teillä? Onks jotain huolestuttavaa liikkeellä21335Oli tosi somaa mutta surullista
Kun naisella oli itse kudottu villapipo. Ja toisella sivulla letti. Mutta toiselta puolen letti puuttui.😱 Ilkeä aviom25331Tänään on porkkanamuushi päivä
Eli vuorokausi on vaihtunu ja se tietää että alan tekeen tänään taas perunaporkkanamuushia. Ostin jo materiaalit. Mä oon25314