Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen Suomi24-blogissa!
Keskustelu24
profiilit
aatami58
profiilit
aatami58
aatami58
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
itse+samojen+asioiden+äärellä.+mun+isän+perintö+on+jaettu+ja+äitini+kuoli+nyt+keväällä.++Eli+ei+äitisi+omistanut+taloa+vaa+puolet+siitä+.+lapsille+kuuluu+isän+osuus+eli+puolet.+jos+testamentti+loukkaa+laki+osaa+niin+sitä+pitää+vaatia.+itel+nämä+hommat+viel+kesken.+tsemmpiä+sulle+ja+mulle.+hermot+täs+menee
08.09.2021 18:20
Ei+kopiota.+kaikki+perilliset+paikalla.+perunkirjan+tekijä+oli+p......tä.+Myös+testamentin+saaja+oli+paikalla.+
+Tosiaan+myös++pankin+lakimies+sanoi++et+tämä+ei+riittänyt.+laitoin+saantitodistuksella+postista+oman+lakiosa+vaatimukseni,++Ei+ole+hakenut+ja+ei+varmaan+haekaan.+Lähinnä+laitoin+sen+hänelle+siksi+että+hän+ymmärtäisi+että+ei+se+testamentti+ole+pätevä.+
En+oikein+tässä+tilanteessa+näe+muuta+kun+ottaa+se+pesänjakaja.+Sen+verran+hullu+mies.
08.09.2021 16:58
näin+kans+olen+ymmärtäny.+tällä+hetkellä++testamentti+se+on+täysin+mitätön+ja+siel+se+pöljä+asuu+ni+ku+omistais+sen+talon.
08.09.2021 12:50
pankin+lakimies+sanoi+samaa+et+ei+ole+todisteellisesti+toimitettu.+Nyt+vaan+ihmetellään.+1+veli+luopuu+perinnöstä+ja+siihen+vaaditaan+sukuselvitys+kun+hänellä+ei+ole+lapsia.+15vikkoa+on+käsittelyaika.+me+kaikki+ollaa+ihan+hukas.+nyt+odotellaan+et+saadaan+tätä+selväksi.+toiveis+on+sit+jos+pankin+lakimies+neuvoisi.
Niin+ihanaa+olis+jos+se+pöljä+saatais+sieltä+talosta+ulos+mikä+on+pilannu+meidä+6+elämän+50v.+Ja+näköjään+homma+jatkuu+Sen+oma+poika+yrittää+puhuu+sille+mut+ei+onnistu.+Se+vaan+alkaa+huutaa.+Ei+sais+sanoo+mut+toivon+et+verisuoni+katkeis+siltä+päästä+:)
08.09.2021 12:46
testamenttiq+ei+ole+muuta+kun+luettu+perunkirjoitukses.+Siel+se+pöljä+asuu.+eli+ei+ole+todisteellisesti+tiedoksi+annettu+meil.+Siis+jos+otetaan+pesänjakaja+niin+se+maksaa+ja+käsittääkseni+menee+kuolipesän+varoista..+Sen+miehen+kuuluisi+maksaa+mun+mielestä.
07.09.2021 13:02
1 / 1