Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
IltakuntoHoo
profiilit
IltakuntoHoo
IltakuntoHoo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
963
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Unohdin,+että+täällä+ei+ymmärretä+läppää.
15.10.2021 17:06
Joillekin+Jumala+antaa+uskon+ilman+kastetta+ja+jotkut+eivät+ikinä+usko+vaikka+olisivat+valelun+saaneet.
15.10.2021 16:42
Jeesus+on+eläväksi+tekevä+henki,+joka+puhdistaa+ihmisen+ilman+välimiehiä.
Minä+en+ole+tarvinnut+kastetta.
[1.+Piet+3:21]
Kaste+ei+ole+lihan+saastan+poistamista,+vaan+hyvän+omantunnon+pyytämistä+Jumalalta.
[Room+10:10]
Sydämen+uskolla+tullaan+vanhurskaaksi+ja+suun+tunnustuksella+pelastutaan.
15.10.2021 16:38
Synnithän+on+jo+pyyhitty+pois.
Itse+en+ole+kasteella+käynyt,+koska+se+ei+tietenkään+saisi+olla+mitään+vesimagiaa,+missä+ihminen+luulee+toimivansa+Jumalan+välittäjänä,+mutta+minua+pelottaisi+mennä+upotuskasteelle,+koska+siellä+ihmiset+puhuvat+siansaksaa+ja+kaatuilevat.
Minulla+on+puhtaampi+olo+puolueettomana.
15.10.2021 16:17
Jos+näin+on+niin+Tynkkysen+täytyy+olla+profeetta!
15.10.2021 15:54
Tietenkin+jokaiselle+maksetaan+hänen+tekemänsä+mukaan,+mutta
[Hep.+7:9]
Ja+Abrahamin+kautta,+niin+sanoakseni,+on+Leevikin,+joka+kymmenyksiä+ottaa,+maksanut+kymmenyksiä;
sillä+hän+oli+vielä+isänsä+kupeissa,+kun+Melkisedek+meni+tätä+vastaan.
15.10.2021 15:09
Pystytkö+tekemään+hyvää+vai+käskeekö+jokin+ääni+päässäsi+murhaamaan+valehtelemaan+tai+vaikkapa+varastamaan?
Osaatko+pitää+asuntosi+siistinä?+Sehän+olisi+jo+hyvä+teko.
15.10.2021 14:30
En+ole+helluntailainen+enkä+kanna+kenenkään+syntivelkaa.
[Hes+18:20-22]
Poika+EI+KANNA+isänsä+syntivelkaa,+eikä+isä+kanna+pojan+syntivelkaa.
Vanhurskaan+ylitse+on+tuleva+hänen+vanhurskautensa,+ja+jumalattoman+ylitse+on+tuleva+hänen+jumalattomuutensa.
21).+Ja+JOS+JUMALATON+KÄÄNTYY+pois+kaikesta+synnistänsä,+mitä+hän+on+tehnyt,+ja+noudattaa+kaikkia+minun+käskyjäni+ja+tekee+oikeuden+ja+vanhurskauden,+HÄN+TOTISESTI+SAA+ELÄÄ;+ei+hänen+ole+kuoltava.
22).+EI+YHTÄKÄÄN+hänen+synneistänsä+muisteta;
Oikeamielinen,++joka+pitää+Jeesuksen+käskyt,+joka+on+lain+täyttymys+on+siis+vapaa+tällaisista+syntitaakoista.
15.10.2021 14:27
Useamman+hälytysajoneuvon+saattoi+kuulla+lähestyvän,+mutta+nämäkin+joutuivat+sitten+kiertämään.
Elokapinalliset+vievät+turhaa+poliisien+aikaa+kun+olisi+oikeitakin+töitä+hoidettaviksi.
Ei+kuulosta+hyvältä.
15.10.2021 12:43
-+Mutta+uusi+puhelin+on+saatava+heti
-+Syötävä+maailman+toiselta+puolen+tuotuja+banaaneja
-+Nukuttava+suurin+osa+ajasta
-+Nukuttava+lapsityöllä+tehdyssä+teltassa
-+Revittävä+maasta+kukkia
-+Roskattava+ympäristö
-+Harjoitettava+"uutta+muotia"
Ei+tuo+kuulosta+esimerkin+näyttämiseltä,+eikä+taida+kukaan+olla+valmis+luopumaan+puhelimestaan+edes+päiväksi.
15.10.2021 12:40
Minusta+joulu+on+kaikkein+mukavin+viettää+maalla,+missä+"kattojen+päällä+on+lunta+ja+tonttu+ei+vaan+saa+unta".
Vesa-Matti+Loirin+laulut+ovat+kaunista+kuultavaa+ja+kynttilöitten+valossa+on+mukava+istua.
Olen+jonkinverran+melankolinen+ja+noilla+kolmella+luodaan+minusta+joulutunnelma.
15.10.2021 12:22
Se+on+symboliikkaa,+samoin+kuin+uni+kuvapatsaasta+jne.
15.10.2021 12:07
Älä+vain+ala+tuolla+asenteella+puhumaan+sairaille.
Tuollainen+syyllistäminen+taudista,+mille+ei+itse+voi+mitään+ja+josta+joutuu+päivittäin+kärsimään+on+häpeällistä.+
"Sinä+istut+pyörätuolissa,+koska+olet+paha".
"Diabetes+on+rangaistus+sinulle+synneistäsi."
"Syöpä+on+merkki+tottelemattomuudesta+Jumalalle."
14.10.2021 21:19
No,+silloin+täytyy+tehdä+mielenmuutos/parannus,+jotta+voisi+puhua+hyvää.
14.10.2021 21:08
Uskotko,+että+Juudas+teki+sen+vastentahtoisesti?
Tietenkin+ihminen+luulee,+että+hän+tuli+uskoon+tms+vaikka+hänelle+annettiin+usko+ja+Juudas+toteutti+tietämättään+profetian,+luullen+tekevänsä+sen+omasta+tahdostaan.
14.10.2021 21:03
Jos+isäsi+vei+naapuriltasi+kympin,+niin+voit+hyvittää+sen+antamalla+kympin+omasta+kukkarostasi.
Haet+ilmeisesti+Jeesuksen+sanoja+"millä+mitalla+te+mittaatte,+sillä+teillekin+mitataan"?
14.10.2021 20:59
Kyllä+minä+ainakin+pystyn+vaikuttamaan+siihen+päästänkö+suustani+sammakon+tai+käynkö+käsiksi+tai+puhunko+puppua+tms.
14.10.2021 20:51
[Jes.+45:24]
He+sanovat+minusta:+"Ainoastaan+Herrassa+on+vanhurskaus+ja+voima."
Hänen+luokseen+tulevat+häveten+kaikki,+jotka+ovat+palaneet+vihasta+häntä+vastaan.
[Ps+68:19]
Sinä+nousit+korkeuteen,+otit+vankeja+saaliiksi,+sait+lahjaksi+ihmisiä.+Jopa+KAPINALLISETKIN+joutuvat+asumaan+luonasi,+Jumala.
14.10.2021 20:34
Iloiset+laulut+eivät+alunperin+kuuluneet+suomalaistenkaan+jouluun.
Se+oli+pimeitten+voimien+juhla,
+-+jolloin+oli+pidettävä+esi-isät+ja+haltijat+tyytyväisinä+
-+ja+olkipukkeja+tehtiin,+jotta+noihin+aikoihin+liikkuvat+pirut+menisivät+niihin+ja+pukit+poltettiin+joulun+jälkeen.
-+Esi-isät,+jotka+tulivat+linnun+muodossa+saattoivat+kirota+talon+jos+tilasta+ei+oltu+pidetty+huolta+
-+ja+pahastuivat+tietysti+jos+kauralyhde+puuttui.
-+Jos+linnut+eivät+saaneet+syödä+talvella,+ne+söivät+sadon+kesällä.
Tuo+mantelijuttu+on+tullut+Ruotsista,+joten+se+ei+ole+kovin+luotettava.
14.10.2021 19:54
Tahallinen+synti+on+kuitenkin+se,+jota+ihminen+voi+itse+vastustaa.+Hän+voi+valita+hyvän+taikka+pahan.
14.10.2021 19:36
36 / 49