Vapaa kuvaus

Aloituksia

210

Kommenttia

2961

  1. Joona+auttaa+Ellaa+vitun+sheivaamisessa+4Aino+oli+ottanut+tömäkästi+ohjaimet+käsiinsä.+Osti+sinisen,+aivan+läpinäkyvän+lyhyen+puseron+ja+hiuksiinsa+sinisen+ruusun.+Kutsui+Eliaksen+luokseen+ja+otti+hänet+vastaan+vittu+aivan+paljaana+ja+nätiksi+sheivattuna.+Eliaksen+hienostunut+olemus+oli+tehnyt+hänet+niin+rohkeaksi,+ettei+edes+tullut+mieleen+ujostella.Elias+ei+muuten+tuntenut+Ainoa,+mutta+oli+joskus+nähnyt.+Ainon+vittu+oli+niin+kaunis,+että+kun+Elias+näki+sen+ensi+kerran,+hänelle+ei+edes+tullut+mieleen,+että+Aino+oli+jotenkin+rohkea.+Totta+kai+niin+sievä+vittu+tuli+pitää+näkyvillä.Vaan+niinpä+Elias+piti+itsestään+selvänä+ensin+suudella+hänen+vittuansa+ja+sitten+suoraan+suulle,+vaikkei+ollut+vielä+koskaan+tehnyt+niin,+ei+edes+kuvitellut.+Aino+avasi+heti+vittunsa+ja+supisteli+sievää+emätintään:+"Se+on+kovin+odottanut+sinua."+Elias+sai+vain+häthätää+ojennettua+ruusun+Ainolle,+kun+tämä+jo+vei+hänet+makkariin+ja+asettui+selälleen+jalat+auki.Elias+toimi+kuin+kone.+Riisui+kiireesti,+kyrpä+seisoi,+Kun+Elias+huomasi,+että+Ainon+vittu+oli+aivan+läpimärkä,+hän+työnsi+sinne+kyrpänsä,+ja+liikutteli+hitaasti+edestakaisin.+Molempien+kiihotus+kasvoi,+kunnes+seurasi+räjähdys,+valtava+orgasmi.Huoahdettiin+ja+toivuttiin.+Puolen+tunnin+päästä+Aino+sai+sanoneeksi:+"Sinä+olet+ensimmäinen+mies,+joka+on+minua+nussinut,+ensimmäinen+joka+on+työntänyt+kyrpänsä+minun+vittuuni.+Elias:+"Ja+sinä+olet+ensimmäinen+tyttö,+jota+olen+nussinut.+En+edes+oikein+tuntenutkaan+sinua,+mutta+nyt+tuntuu+selvältä,+että+olemme+pari."Koko+ilta+meni+herttaillessa.Aino+kertoi+myös+Eliakselle,+kuinka+Joona+oli+sheivauksen+kuluessa+hyväillyt+hänen+vittuaan+ja++hän+Joonan+kyrpää.+Elias+piti+sitä+luonnollisena+ja+mainitsi,+että+hän+myös+hyvin+mielellään+hyväilisi+Ellan+vittua+ja+ottaisi+vastaan,+kun+Ella+hyväilisi+hänen+kyrpäänsä.Aino+sanoi,+että+hän+on+jo+melko+varma,+mutta+varmuudeksi+kysyy+Ellalta.+Niin+tietysti+olikin.Loppukesästä+odotti+rippileirille+meno,+mutta+vielä+ei+ollut+se+aika.+Molemmat+parit+vain+pitivät+huolen,+että+kaikki+neljä+olisivat+menossa+samalle+leirille.+Koska+olivat+niin+nuoria,+vain+15,+eivät+saaneet+kesätöitä,+joten+viettivät+pitkät+ajat+Joonien+mökillä.++Nyt+oli+jo+järvikin+lämmin+ja+saunoessakin+kului+paljon+yhteistä+aikaa.Ja+sitten+riparille.+Saivat+kinuttua+riparipastorilta,+että+majottuivat+samaan+neljän+hengen+kämppään.+Itse+asiassa+se+oli+vain+helpotus+järjestelyjen+kannalta,+sillä+neljän+hengen+kämpät+olivat+ainoat,+mitä+leirikeskuksessa+oli,+mutta+ne+eivät+menneet+sukupuolittain+tasan.+Mutta+jos+yhteen+kämppään+sijottui+kaksi+tyttöä+ja+kaksi+poikaa,+meni+tasan.Aino+ja+Ella+kysyivät+saisivatko+saunoa+poikien+vuorolla,+kun+ei+tyttöjä+voi+pakottaa+ottamaan+heidän+kahta+poikaansa+mukaansa.+Pojilta+kysyttiin,+eikä+kukaan+ollut+vastaan.+Paremminkin+toivottivat+tytöt+lämpimästi+tervetulleiksi.Mutta+sitten+muut+tytöt+protestoivat+ankarasti,+että+täähän+on+epistä.+Täytyyhän+muidenkin+tyttöjen+saada+valita+vapaasti+puolensa,+jos+kaksi+saa.+Lopputulema+oli,+että+KAIKKI+tytöt+halusivat+poikien+puolelle.+Perustettiin+kaikille+yhteinen+sekapuoli.+Itse+asiassa+niin+tytöt+kuin+pojatkin+havaitsivat,+että+näinhän+oli+paljon+kivempi+ja+ennen+kaikkea+LUONTEVAA.++🌹👀
  2. Joona+auttaa+Ellan+vitun+sheivauksessa+3Saunassa+Joona+ryhtyi+selostamaan:+”Sinulla+on+erityisnätti+vittu.+Tarkoitan+sitä,+että+jo+normaalissa+seisoma-asennossa+klitoris+näkyy+erittäin+sievästi,+jos+karvoitus+ei+ole+esteenä.+Se+tarkoittaa+myös+mahdollisuutta+korostaa+nättiä+klitorista.+Naisen+karvoitushan+on+kärjellään+seisova+kolmio.+Eli+yläosan+vaakaviiva+on+suora.+Jos+vaakaviiva+pidetään+edelleen+suorana,+mutta+lasketaan+alemmas+reilusti+klitoriksen+alapuolelle,+saadaan+samalla+korostettua+sekä+klitoriksen+näkyvyyttä+että+karvoituksen+naisellisuutta.”-++”Jäljelle+jäävä+karvoitus+leikataan+lyhyeksi,+niin+että+vitun+viiva+kuultaa+sievästi+läpi.+Koska+meillä+on+yli+kaksi+päivää+aikaa,+voi+vielä,+jos+haluttaa,+siirtyä+täysposliiniin,+joka+myös+on+sinun+kohdallasi+kovin+kaunis.+Mitä+olet+mieltä,+kokeillaanko?"+-++"Mallissa+on+vielä+sekin+etu,+että+sen+voi+hyvin+tehdä+höylällä+pelkäämättä,+että+se+vahingoittaisi+häpyhuulia,+koska+tasaisen+kuperaan+vittukumpuun+höylä+sopii+hyvin,+eikä+häpyhuulien+kohdalta+tarvitse+höylätä,+vaan+käyttää+saksia+lyhentämiseen.”Ella:+”Kokeillaan+toki,+sittenhän+nähdään.+Kuulostaa+jännältä.”+Otettiin+pienet+löylyt,+ja+pesivät+toisensa.+Joona+kyseli,+että+mites,+kun+kyrpää+seisottaa+ja+se+haittaa+keskittymistä.+Ella:+”Haittaa+minuakin,+että+vittu+on+kuin+tulessa,+kovana+ja+liukkaana.+Kai+se+välttämätöntä+on,+että+aloitetaan+hyväilemällä+toisillemme+orgasmi.+Joona+työnsi+etusormensa+sisään+Ellan+sievään+vittuun.+Ella+kietoi+kätensä+Joonan+kyrvän+ympäri.+Joona+sai+myös+hyväiltyä+klitorista.+Melko+pian+saivat+orgasmin,+mutta+se+ei+ollutkaan+mikään+läpihuutojuttu.+Molemmista+tuntui+aivan+erityisen+hyvältä.+Joona+tutki+Ellan+suloisen+peräukon+ympäristön+ja+totesi,+että+se+oli+aivan+karvaton.+Aivan+ajattelemattaan+tuli+antaneeksi+nupulle+herkän+suukon.+Ella+värähti.+Sitten+Joona+asetteli+Ellan+selälleen+jalat+auki+ja+levitteli+runsaasti+vaahtoa+häpykummulle.+Otti+kaikki+ylemmät+karvat+pois+aina+klitoriksen+alapuolelle+asti.+Piti+huolen,+että+tuli+täysin+vaakasuora.+Sitten+alempien+karvojen+ja+saksien+vuoro.+Leikkasi+lyhyeksi.+Huuhteli+huolella,+ja+näytti+peilistä+Ellalle.+Ella+oli+aivan+ihastunut.+-++”En+ollut+tällaisesta+aiemmin+kuullutkaan,+mutta+tuloshan+on+täydellinen.+Ja+toden+totta,+klitoris+tulee+niin+sievästi+esiin,+ettei+ole+tosikaan.+Ella+moiskautti+tulisen+suudelman+Joonan+suulle:+”Sinä+olet+ihana,+iihaanaa!”Hyväilivät+vielä+toisilleen+orgasmin,+mutta+sitä+ennen+Ella:+”Tuntui+järisyttävän+hyvältä,+kun+suutelit+minun+peräaukkoa.+Oli+kuin+olisin+saanut+sähköiskun.+Toivon,+ei+kun+vaadin,+että+suutelet+ja+nuolet+sitä+pitkään,+ennen+kuin+laukeamme.+En+ikinä+kuvitellut,+että+olet+niin+ihana,+en+edes+silloin,+kun+Aino+kehui+sinua.”Joona:+”Enkä+minä+ole+tajunnut,+kuinka+suloinen+olet.+Ja+kuitenkin+ollaan+luokkakavereita,+nähty+vuosia+melkisten+joka+päivä.”Saunan+jälkeen+lounastettiin,+edelleen+alasti,+herkkupitsaa+ja+jälkkäriksi+herkkujätskii+herkkumansulahillon+kera.+Sapuskan+jälkeenkään+ei+tuntunut+kolttujen+tarvetta,+sillä+tupa+oli+kovasti+lämmin.+Ella+ja+Joona+kietoutuivat+yhteen+Ellajoonaksi.+Joona+työsi+etusormensa+syvälle+Ellan+vittuun.Huomasivat+kumpikin+kummallisen+seikan:+kun+sormi+oli+vitussa,+tuntui+kuin+ymmärtäisi+äärettömän+vaivattomasti+toisen+puhetta,+kuin+ajattelisi+toisen+aivoilla,+tai+paremminkin+yhteisillä+aivoilla.+Merkillistä.+Niinpä+Joona+pitikin+kahden+seuraavan+päivän+aikana+sormeaan+Ellan+sisällä,+milloin+se+vain+oli+mahdollista.Mutta+jo+ennen+yötä+Ella+sanoi:+”En+ole+vielä+nussinut+kenenkään+kanssa,+mutta+tietäen,+että+se+on+pian+edessä,+olen+jo+kaksi+kuukautta+lounastanut+pillereitä.+En+vielä+edes+silloin,+kun+olin+tulossa+tänne+viikonloppua+viettämään,+ajatellut,+että+bylsisin+sinun+kanssasi,+mutta+nyt+minusta+tuntuu,+että+minun+on+PAKKO+saada+sinun+kyrpäsi+sisääni,+ja+aivan+paljaana.+Jos+tahdot,+saat+bylsiä+minua+niin+paljon,+kuin+haluat.”Joona:+”Että+haluanko,+totta+kai.+Olen+vain+odottanut+sinun+lupaasi.+Minä+rakastan+sinua.”Ellan+vittu+oli+kivikova.+Suorastaan+valui+kosteutta.+Kosteutta+valutti+myös+Joonan+seisova+kyrpä.+Nyt+ei+ollut+enää+esileikkien+aika.+Joona+työnsi+hitaasti+kyrpänsä+Ellan+vittuun.+Ella+voihki+ja+vaikeroi:+”Ei+ole+koskaan,+ei+milloinkaan,+tuntunut+näin++hyvältä.+Sinä+olet+niin+ihana,+etteivät+sanat+riitä.+Sulan+sinun+kanssasi+yhteen."Ja+sitten+koitti+orgasmin+hetki,+kuin+maailma+olisi+kääntynyt+ympäri.+Vielä+vartin+päästä+Ella+sai+vain+sanotuksi:+”Minä+rakastan,+rakastan,+rakastan,+rakastan+sinua.”Loppu+aika+mökkeilyssä+menikin+sitten+bylsiessä+ja+Joonan+sormen+ollessa+Ellan+emättimessä+tai+syvällä+persereiässä.+Ella+ja+Joona+olivat+löytäneet+toisensa.++🌹👀
  3. Joona+auttaa+Ellan+vitun+sheivauksessa+2Kun+Ella+tuli+Joonan+luo+juttelemaan+ja+kertoi+vielä+jutelleensa+Ainon+kanssa,+Joona+jo+arvasi,+mistä+on+kyse,+mutta+antoi+Ellan+rauhassa+selittää:+"Minulla+on+ihan+sama+tilanne+kuin+Ainolla,+ei+ole+veljeä,+eikä+tulisi+pieneen+mieleeni,+että+pyytäisin+apua+joltakin+naiselta.+Kuulin+Ainolta,+että+olit+sekä+tehnyt+laatutyötä+että+käyttäytynyt+kuin+gentlemanni.+Voit+jo+arvata,+että+minäkin+pyydän+apua+sinulta."+-++"Ei+minulla+ketään+kiikarissa+ole,+mutta+tahtoisin+olla+valmiiksi+posliinina,+jos+tilanne+koittaa.+Käykö?"Joona:+"Totta+kai+se+käy,+mutta+saattaisimme+samalla+viettää+kivan+viikonlopun.+Meillä+näes+on+ihan+tuolla+kilometrin+päässä+kesämökki.+Koska+sinä+et+seurustele,+enkä+minä,+meillä+saattaisi+molemmilla+olla+vapaa-aikaa.+Viettäisimme+mökkeilyviikonlopun+alkukesän+auringossa+ja+järven+rannalla+sinun+suunnitelmasi+mukaan.+Saat+myös+poistua+milloin+tahansa,+jos+pitkästyttää.+Itse+sheivaamisessa+sen+sijaan+menee+vain+tunti."Ella:+"Sopii,+ei+olisi+paremmin+voinut+sopiakaan,+kun+ystävätkin+ovat+ensi+viikonloppuna+kuka+missäkin.+Sitä+paitsi+tunnenhan+minä+sinut+luokkakaverina+ja+gentlemannina.+Tehdään+pikalista,+mitä+ruokatarpeita+tarvitaan+ja+mitä+muuta."Perjantaina+sitten+pakattiin+reput+ja+lähdettiin+mökille.+Koulu+ei+ollut+vielä+lopussa,+mutta+oli+sitäkin+lämpimämpi+päivä.+Ellan+puhelinnumero+annettiin+fossiili-Joonille,+ja+Joonan+numero+fossiili-Elloille.+Käveltiin,+koska+matka+ei+ollut+pitkä.+Riisuuduttiin+kokonaan,+koska+päivä+oli+hikinen,+mutta+järvi+ei+houkutellut+uimaan,+kylmä+kun+vielä+oli.Ihan+ensimmäiseksi+pantiin+sauna+lämpiämään.+Saunan+pönttö+oli+jatkuvalämmitteinen,+joten+sinne+tarvitsi+peruslämmityksen+jälkeen+vain+kalikka+silloin+tällöin.+Sitten+purettiin+sapuskat,+pyyhkeet+sun+muut.+Tavallaan+kaupungissa,+mutta+niin+etäällä+kaupunkimaisesti+rakennetusta,+että+oli+kuin+olisi+oltu+keskellä+korpea.Ella:+"Jos+ihan+suoraan+sanotaan,+en+arvannut,+että+täällä+on+näin+viihtyisää.+Ollaan+keskellä+korpea,+mutta+on+kaikki+nykyajan+konstit,+vesijohdot,+sähköt+jääkaapit+ja+mikroveivit.+Tuota+telkkaa+mää+en+aineskaan+tarvii+kattoo."Juotiin+pikapikaa+herkkuteetä+ja+lounastettiin+herkkutorttua.+Ella+oli+kuin+ilmioikea+prinsessa,+alastomana,+kauniina+ja+sulavin+liikkein+tarjoillessaan+teetä.+Teen+jälkeen+sitten+saunaan.++🌹👀
  4. Nuoruudessani+50-luvun+alussa+oli+verrattu+amerikkalaisen+ja+suomalaisen+toimittajan+puhenopeutta.+Amerikkalainen+oli+aivan+järkyttävä.+Parikymmentä+vuotta+sitten+yliopiston+latvianope+oli+äänittänyt+säätiedotuksen+ja+soitti+sen+latviantunnilla.+Oli+vauhdikas.+Nykyisin+suomalaisetkin+toimittajat+kouhottavat,+kuin+henki+olisi+loppumassa,+ja+vähänkin+showmaisessa+ohjelmassa+tai+mainoksessa+huutavat+amerikkalaisella+nuotilla+ja+korkealla+äänellä.+Ei+sen+puoleen,+kyllä+suomalaisetkin+osaavat+kiirehtiä.+1900+luvun+alussa+liikenteen+nopeus+oli+Helsingissä+jo+suurin+eurooppalaisista+pääkaupungeista.++🌹👀