Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

Anonyymi-ap

Entä muita aisteja?

Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Oletteko niitä, jotka ajattelevat "saa kelvata sellaisena kun olen"?
Alkutilanteessa on kuitenkin nähty parhaat sopivat vermeet yllä, hiukset kammattuina ja dödöä kainalossa:)

AV

167

966

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      En mä kotioloissa ala kenenkään vuoksi pingottaa, mutta pyrin ihan yksiksenikin olemaan ok. Kyllä mulla ihan itsellänikin on parempi olo, kun olen puhdas ja tuoksun hyvältä ja vaatteet ovat ehjät ja puhtaat jne.

      • Anonyymi
        UUSI

        Voisin kyllä ottaa puhtaan naisen rikkinäisillä puhtailla vaatteilla, se ei olisi periaatteellinen ongelma.

        AV


      • Anonyymi
        UUSI

        Ja oletan kyllä, että ihminen, jolle en kelpaa sellaisena kuin olen, tuskin on koskaan edes kanssani yhteen päätynyt. En mä meinaan alkuvaiheesaakaan kovin kummoisesti pingota. Hiusten harjaaminen ja dödö kuuluvat arkeeni, eivät vai toisten miellyttämiseen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin kyllä ottaa puhtaan naisen rikkinäisillä puhtailla vaatteilla, se ei olisi periaatteellinen ongelma.

        AV

        Jotkut vaatteet ovat jo uusina "rikkinäisiä". Minä tarkoitin vaatteita, jotka ovat rikki. Toki jos on noin vaikeaa tajuta mitä rikkinäiset vaatteet ovat, niin ei sille mitään mahda. Pidä kylläkin hieman outona, että kaikkien lastenvaateselitystesi jälkeen et sitten kuitenkaan tiedä edes mitä rikkinäiset vaatteet tarkoittavat.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja oletan kyllä, että ihminen, jolle en kelpaa sellaisena kuin olen, tuskin on koskaan edes kanssani yhteen päätynyt. En mä meinaan alkuvaiheesaakaan kovin kummoisesti pingota. Hiusten harjaaminen ja dödö kuuluvat arkeeni, eivät vai toisten miellyttämiseen.

        Hiukset sekaisin naiset ovat söpöimmillään.

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut vaatteet ovat jo uusina "rikkinäisiä". Minä tarkoitin vaatteita, jotka ovat rikki. Toki jos on noin vaikeaa tajuta mitä rikkinäiset vaatteet ovat, niin ei sille mitään mahda. Pidä kylläkin hieman outona, että kaikkien lastenvaateselitystesi jälkeen et sitten kuitenkaan tiedä edes mitä rikkinäiset vaatteet tarkoittavat.

        Itselleni ei sillä ole merkitystä onko joku vaatevalmistaja vaatteen uutena jo rikkonut, vai olisiko sen tehnyt aika. Se, mitä on vaatteiden sisällä onkin kultaa kalliimpaa.

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiukset sekaisin naiset ovat söpöimmillään.

        AV

        En ala sietää takkuisia ja ikävän tuntoisia repiviä ja kutittavia hiuksia vain siksi, että ne olisivat jonkun mielestä söpöt. Siinä lisäksi menevät pitkät hiukset pilalle, jos antaa niiden takkuuntua ja sitten niitä selvittelee. En kaipaa katkeilleita ja huonokuntoisia hiuksia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni ei sillä ole merkitystä onko joku vaatevalmistaja vaatteen uutena jo rikkonut, vai olisiko sen tehnyt aika. Se, mitä on vaatteiden sisällä onkin kultaa kalliimpaa.

        AV

        Rikkinäiset vaatteet ovat minusta epämiellyttäviä päällä, mutta jokainen tyylillään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ala sietää takkuisia ja ikävän tuntoisia repiviä ja kutittavia hiuksia vain siksi, että ne olisivat jonkun mielestä söpöt. Siinä lisäksi menevät pitkät hiukset pilalle, jos antaa niiden takkuuntua ja sitten niitä selvittelee. En kaipaa katkeilleita ja huonokuntoisia hiuksia.

        Valinta kysymys. Hiukset voi aina leikata kokonaan pois, lyhentää puolilyhyeksi tai sitten hyväksyä se aamun kampaamisoperaatio. Saahan nykyisin suihkeita jota takkujen muodostumista ehkäisevät, itse suihkuttelen sitä tyttären hiuksiin kun ovat älypitkät ja saunan jälkeen isä on aina se joka föönaa.

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Valinta kysymys. Hiukset voi aina leikata kokonaan pois, lyhentää puolilyhyeksi tai sitten hyväksyä se aamun kampaamisoperaatio. Saahan nykyisin suihkeita jota takkujen muodostumista ehkäisevät, itse suihkuttelen sitä tyttären hiuksiin kun ovat älypitkät ja saunan jälkeen isä on aina se joka föönaa.

        AV

        Jos tykkää. Minä satun tykkäämään pitkistä hiuksista. Hyväkuntoisissa hiujsissa ei ole mitään ihmeellisempää kampaamisoperaatiota. Homma on selvä parilla harjanvedolla. Kannattaa panostaa vähän enemmän siihen miten niitä tyttären hiuksia hoidetaan, jos ovat noin takkuiset.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Valinta kysymys. Hiukset voi aina leikata kokonaan pois, lyhentää puolilyhyeksi tai sitten hyväksyä se aamun kampaamisoperaatio. Saahan nykyisin suihkeita jota takkujen muodostumista ehkäisevät, itse suihkuttelen sitä tyttären hiuksiin kun ovat älypitkät ja saunan jälkeen isä on aina se joka föönaa.

        AV

        Ekana kannattaa jättää se turha föönaaminen pois. Hyväkuntoinen hius ilmakuivuu nopeasti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tykkää. Minä satun tykkäämään pitkistä hiuksista. Hyväkuntoisissa hiujsissa ei ole mitään ihmeellisempää kampaamisoperaatiota. Homma on selvä parilla harjanvedolla. Kannattaa panostaa vähän enemmän siihen miten niitä tyttären hiuksia hoidetaan, jos ovat noin takkuiset.

        Ok, kerro millä tavalla niitä pitkiä hiuksiasi hoidat, vastaukseksi ei riitä hoitoaine.

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, kerro millä tavalla niitä pitkiä hiuksiasi hoidat, vastaukseksi ei riitä hoitoaine.

        AV

        Fööni pois, ja märillä hiuksilla nukkumaan...no, jatketaan takkujen selvittelyä:)

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, kerro millä tavalla niitä pitkiä hiuksiasi hoidat, vastaukseksi ei riitä hoitoaine.

        AV

        Mitenkö hoidan ... mulla on pitkä luonnonkihara hius, että se mitä minä teen, ei välttämättä toimi tyttärellesi, jollei hänellä siis ole luonnonkihara hiustyyppi.

        Noin pääperiaatteissaan kaikille hiustyypeille ... ensiksi laitan hiuksiini hoitoöljyn, joka samalla suojaa hiuksia shampoon ja veden liialliselta kuivattavuudelta. Annan tuon vaikuttaa noin 30 minuuttia, ennen suikuunmenoa. Suihkussa pesen hiukseni shampoolla 2 kertaa ja tärkeää on pestä vain hiusjuuret ja päänahka. Pitkienkään hiuksien pituuksia ei tarvitse erikseen pestä, vaan ne puhdistuvat tuossa tarpeeksi. Seuraavaksi kuivaan hiukset pyyhekuiviksi ja laitan hiusnaamion. Annan naamion vaikuttaa purkissa lukevan ajan ja vaikutusaikana menen yleensä saunaan (voi olla tarpeen suojata hiukset pyyhkeellä). Seuraavaksi pesen hiusnaamion pois, kuivaan taas hiukset pyyhekuiviksi ja sitten laitan hoitoaineen, annan sen vaikuttaa purkissa lukevan ajan, pesen pois ja pesu on valmis.

        Tämän jälkeen hiuksista puristellaan liika vesi pois, sitten puristellaan pyyhkeellä (ei hangata, sillä märkä hius on herkkä vahingoittumaan). Pyyhkeen voi jättää hetkeksi hiuksiin. Tämän jälkeen laitetaan hiuksiin jätettävä hoitoaine, joko suihke tai voide ja lopuksi ainakin hiusten latvoihin hoitoöljyä, joka sulkee hoitoaineusta saadun kosteuden hiukseen. Tuossa nyt perusjutut. Oma hiukseni on tosiaan luonnonkihara eli en ala sen tarkemmin juuri omistani selittää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Fööni pois, ja märillä hiuksilla nukkumaan...no, jatketaan takkujen selvittelyä:)

        AV

        Kehotan käymään siellä pesulla riittävän ennen nukkumaan menoa. Hyväkuntoinen hius ilmakuivuu alle tunnissa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehotan käymään siellä pesulla riittävän ennen nukkumaan menoa. Hyväkuntoinen hius ilmakuivuu alle tunnissa.

        Entäs se huonokuntoinen:)

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkö hoidan ... mulla on pitkä luonnonkihara hius, että se mitä minä teen, ei välttämättä toimi tyttärellesi, jollei hänellä siis ole luonnonkihara hiustyyppi.

        Noin pääperiaatteissaan kaikille hiustyypeille ... ensiksi laitan hiuksiini hoitoöljyn, joka samalla suojaa hiuksia shampoon ja veden liialliselta kuivattavuudelta. Annan tuon vaikuttaa noin 30 minuuttia, ennen suikuunmenoa. Suihkussa pesen hiukseni shampoolla 2 kertaa ja tärkeää on pestä vain hiusjuuret ja päänahka. Pitkienkään hiuksien pituuksia ei tarvitse erikseen pestä, vaan ne puhdistuvat tuossa tarpeeksi. Seuraavaksi kuivaan hiukset pyyhekuiviksi ja laitan hiusnaamion. Annan naamion vaikuttaa purkissa lukevan ajan ja vaikutusaikana menen yleensä saunaan (voi olla tarpeen suojata hiukset pyyhkeellä). Seuraavaksi pesen hiusnaamion pois, kuivaan taas hiukset pyyhekuiviksi ja sitten laitan hoitoaineen, annan sen vaikuttaa purkissa lukevan ajan, pesen pois ja pesu on valmis.

        Tämän jälkeen hiuksista puristellaan liika vesi pois, sitten puristellaan pyyhkeellä (ei hangata, sillä märkä hius on herkkä vahingoittumaan). Pyyhkeen voi jättää hetkeksi hiuksiin. Tämän jälkeen laitetaan hiuksiin jätettävä hoitoaine, joko suihke tai voide ja lopuksi ainakin hiusten latvoihin hoitoöljyä, joka sulkee hoitoaineusta saadun kosteuden hiukseen. Tuossa nyt perusjutut. Oma hiukseni on tosiaan luonnonkihara eli en ala sen tarkemmin juuri omistani selittää.

        Ai niin ja jos ne hiukset ovat kovin vaurioituneet, pörröiset ja takkuuntuvat, niin kannattaa hankkia kunnon hiusöljy, jolla saa niitä latvoja hoidettua. Jos ovat kovin pahassa kunnossa, niin ainoa toimiva hoitokeino ovat sakset ja jatkossa kunnollinen hoito.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs se huonokuntoinen:)

        AV

        Siihen auttaa leikkaaminen. Jokainen föönaus vain heikentää niiden hiusten kuntoa. Jos takuuntuminen on ongelma, niin ensimmäisenä föönaaminen pois.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja jos ne hiukset ovat kovin vaurioituneet, pörröiset ja takkuuntuvat, niin kannattaa hankkia kunnon hiusöljy, jolla saa niitä latvoja hoidettua. Jos ovat kovin pahassa kunnossa, niin ainoa toimiva hoitokeino ovat sakset ja jatkossa kunnollinen hoito.

        En tiedä, kysyin jo kampaajalla neuvoja ja heittivät tuon suihkeen käteen. Hoitoaine suihkussa pesun jälkeen, mutta silti...mjoo, mutta eihän sitä kauan föönaile ja suorista. Mukavaahan se on leikkiä ammattimaista parturikampaajaa...siinähän asiakas nauttii.

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs se huonokuntoinen:)

        AV

        Enben pesua laitettava hiusöljy parantaa myös sitä kuivumista, sillä huonokuntoinenkaan hius ei silloin ime niin paljoa turhaa vettä itseensä. Samoin monet hiuksiin jätettävät hoitoaineet nopeuttavat hiusten kuivumista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, kysyin jo kampaajalla neuvoja ja heittivät tuon suihkeen käteen. Hoitoaine suihkussa pesun jälkeen, mutta silti...mjoo, mutta eihän sitä kauan föönaile ja suorista. Mukavaahan se on leikkiä ammattimaista parturikampaajaa...siinähän asiakas nauttii.

        AV

        Jos halua vahingoittaa niitä hiuksia lisää ja pahentaa takkuuntumista, niin siitä vaan. Jos haluat oikeasti auttaa lasta saamaan kauniit ja terveet pitkät hiukset niin lopeta föönaaminen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Enben pesua laitettava hiusöljy parantaa myös sitä kuivumista, sillä huonokuntoinenkaan hius ei silloin ime niin paljoa turhaa vettä itseensä. Samoin monet hiuksiin jätettävät hoitoaineet nopeuttavat hiusten kuivumista.

        Ok, kysyn seuraavan kerran kampaamosta tuollaisia tuotteita. Hiuksille olisi hyvä antaa myös vitamiineja, ehkä on olemassa jotain muuta kuin puristettu appelsiinimehu.

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, kysyn seuraavan kerran kampaamosta tuollaisia tuotteita. Hiuksille olisi hyvä antaa myös vitamiineja, ehkä on olemassa jotain muuta kuin puristettu appelsiinimehu.

        AV

        Hius on kuollutta solukkoa, että se nyt ei vitamiineja kaipaa. Päänahka on eri juttu, mutta sille on ihan omat aineensa. Luulisi lapsella hiusten kasvavan hyvin, kun vain ravinto on kunnossa ja monipuolista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, kysyn seuraavan kerran kampaamosta tuollaisia tuotteita. Hiuksille olisi hyvä antaa myös vitamiineja, ehkä on olemassa jotain muuta kuin puristettu appelsiinimehu.

        AV

        Ihan tavallisissa markettituotteissa on monia vähintään yhtä hyviä. Moni muksu tykkää katsella somevideoita noista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, kysyn seuraavan kerran kampaamosta tuollaisia tuotteita. Hiuksille olisi hyvä antaa myös vitamiineja, ehkä on olemassa jotain muuta kuin puristettu appelsiinimehu.

        AV

        Itse olen sius aikanaan kuunnellut jos sun mitä kampaajien suosituksia ja todennut, etyä eivät hekään lopulta hirveästi tiedä. Tietävät varmasti omasta hiustyypistään, mutta eivät ne tiedot kaikkia auta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen sius aikanaan kuunnellut jos sun mitä kampaajien suosituksia ja todennut, etyä eivät hekään lopulta hirveästi tiedä. Tietävät varmasti omasta hiustyypistään, mutta eivät ne tiedot kaikkia auta.

        Mjoo, noin voi olla. Paha sanoa tai moittia, kun en tiedä asiasta mitään.
        Yritän vain selviytyä.

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo, noin voi olla. Paha sanoa tai moittia, kun en tiedä asiasta mitään.
        Yritän vain selviytyä.

        AV

        Tietoa on netti täynnä. Täytyy vain suodattaa niisyä se tosi ja oleellinen. Luulisi Aasian suunnasta tulleiden nyt osaavan hiuksia hoitaa, kun se on siellä monin paikoin niin oleellinen ja perusjuttu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietoa on netti täynnä. Täytyy vain suodattaa niisyä se tosi ja oleellinen. Luulisi Aasian suunnasta tulleiden nyt osaavan hiuksia hoitaa, kun se on siellä monin paikoin niin oleellinen ja perusjuttu.

        Outoa kai on se että sama ongelma oli aikaisemmassa suhteessa, jossa äiti oli parturikampaaja by Finland.
        Mutta joo, muut ovat vajaita, ja kenelläkään toisella ei ole ongelmia pakara pituuksista. Tiedän koulutuksen saaneena, että kannattaa ne kuivat latvukset välillä leikata:)

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa kai on se että sama ongelma oli aikaisemmassa suhteessa, jossa äiti oli parturikampaaja by Finland.
        Mutta joo, muut ovat vajaita, ja kenelläkään toisella ei ole ongelmia pakara pituuksista. Tiedän koulutuksen saaneena, että kannattaa ne kuivat latvukset välillä leikata:)

        AV

        Minusta on hyvin kummallista. En ole itse henkilökohtaisesti ole vielä tavannut ketään Aasian suunnalta kotoisin olevaa, joka ei panostaisi hiustenhoitoon. Ja tosiaan kirjaimellisesti tarkoitan Aasiaa, vaikka se iso alue onkin. Sekä Koreasta, Kiinasta, Intiasta, Japanista, Filipiineiltä, että Thaimaasta kotoisin oleville naispuolisille tuttavilleni hiukset ovat se THE THING, johon panostetaan. Monien mielestä parhaat tuotteetkin tulevat sieltä suunnalta, maasta voi sitten kiistellä, mutta ehkä Japani tai Intia, kun hiuksista puhutaan.

        Se, että by Finland parturikampaaja ei hirveästi hiuksista tajua, on vähemmän yllättävää. Oletko sä koskaan katsonut miltä monien by Finland parturikampaajien omat hiukset näyttävät?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa kai on se että sama ongelma oli aikaisemmassa suhteessa, jossa äiti oli parturikampaaja by Finland.
        Mutta joo, muut ovat vajaita, ja kenelläkään toisella ei ole ongelmia pakara pituuksista. Tiedän koulutuksen saaneena, että kannattaa ne kuivat latvukset välillä leikata:)

        AV

        Minä puhun omista hiuksistani, jos nyt et huomannut. Ne ovat pakarapituiset (märkinä), mutta tosiaan luonnonkiharat ja siten kuivina selkeästi "lyhyemmät", vain alle puoleen selkään. Noissa on siis varsin voimakas oma kihara, josta syystä todella tiedän mikä tuska on jos hiukset takkuuntuvat.

        Sulla on kummallinen tapa loukkaantua ohjeistuksesta. Tietenkin saat ihan vapaasti pilata laosen hiukset föönaamalla, jos tahdot. Se on kuitenkin hyvin helppo tapa parantaa hiusten kuntoa, että ei föönaile, eikä lämpökäsittele niitä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on hyvin kummallista. En ole itse henkilökohtaisesti ole vielä tavannut ketään Aasian suunnalta kotoisin olevaa, joka ei panostaisi hiustenhoitoon. Ja tosiaan kirjaimellisesti tarkoitan Aasiaa, vaikka se iso alue onkin. Sekä Koreasta, Kiinasta, Intiasta, Japanista, Filipiineiltä, että Thaimaasta kotoisin oleville naispuolisille tuttavilleni hiukset ovat se THE THING, johon panostetaan. Monien mielestä parhaat tuotteetkin tulevat sieltä suunnalta, maasta voi sitten kiistellä, mutta ehkä Japani tai Intia, kun hiuksista puhutaan.

        Se, että by Finland parturikampaaja ei hirveästi hiuksista tajua, on vähemmän yllättävää. Oletko sä koskaan katsonut miltä monien by Finland parturikampaajien omat hiukset näyttävät?

        Kuka on sanonut tyttäreni olevan Aasiasta, kun ei ole.
        Tämä on hiertänyt jo jonkin aikaa.

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sanonut tyttäreni olevan Aasiasta, kun ei ole.
        Tämä on hiertänyt jo jonkin aikaa.

        AV

        En kai minä tyttärestäsi mitään puhunutkaan. Hänhän on lapsi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En kai minä tyttärestäsi mitään puhunutkaan. Hänhän on lapsi.

        Lapsestani minä tähän hiusjuttuun olen kirjoittanut, en muuta.

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsestani minä tähän hiusjuttuun olen kirjoittanut, en muuta.

        AV

        Kuitenkin tuossa auemmin tajusit hyvin mitä tarkoitin 😆. "Outoa kai on se että sama ongelma oli aikaisemmassa suhteessa, jossa äiti oli parturikampaaja by Finland." Taitaa olla ihan tarkoituksellista "ymmärtämättömyyttä".


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin tuossa auemmin tajusit hyvin mitä tarkoitin 😆. "Outoa kai on se että sama ongelma oli aikaisemmassa suhteessa, jossa äiti oli parturikampaaja by Finland." Taitaa olla ihan tarkoituksellista "ymmärtämättömyyttä".

        On se, koska jokainen suomalainen äiti kokee samaa suomalaisten lastensa kanssa, mitä en ole ymmärtänyt?

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsestani minä tähän hiusjuttuun olen kirjoittanut, en muuta.

        AV

        Hiuksiin voi laittaa ennen pesua ihan tavallista apteekista saatavaa, hyvin kuivalle iholle tarkoitettua Aqualan Oil tuotetta ennen pesua, antaa vaikutta vaikkapa tunti, samppoolla pois ja hoitoaine hiuksiin, minkä antaa kunnolla vaikuttaa; saunaan mennään siis aina pyyhe päässä, muuten hiukset kärsii. Pesun jälkeen ei föönailua eikä tukka märkänä nukkumaan, vaan pyyhkeellä kuivataan ja voi jättää pyyhkeen hetkeksi päähän, ja sitten ilmakuivailee loput. Kuivuu itsestään viimeistään noin tunnissa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On se, koska jokainen suomalainen äiti kokee samaa suomalaisten lastensa kanssa, mitä en ole ymmärtänyt?

        AV

        Kummallista vänkäämistä, kun aiemmin kerta selkeästi tajusit jo mitä tarkoitin. No ei kai heistäkään kaikkia hiukset kiinnosta, vaikka se harvinaisempaa onkin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiuksiin voi laittaa ennen pesua ihan tavallista apteekista saatavaa, hyvin kuivalle iholle tarkoitettua Aqualan Oil tuotetta ennen pesua, antaa vaikutta vaikkapa tunti, samppoolla pois ja hoitoaine hiuksiin, minkä antaa kunnolla vaikuttaa; saunaan mennään siis aina pyyhe päässä, muuten hiukset kärsii. Pesun jälkeen ei föönailua eikä tukka märkänä nukkumaan, vaan pyyhkeellä kuivataan ja voi jättää pyyhkeen hetkeksi päähän, ja sitten ilmakuivailee loput. Kuivuu itsestään viimeistään noin tunnissa.

        Palstalla on ajoittain jotain ihmeellistä käsittämätöntä maalitusta jota en ymmärrä.
        Biden voi sitä toli harrastaa yrittämällä sekoittaa ihmisien päät Bull`s eye teoriallaan mutta tässä aloituksessa ei käsitellä Yhdysvaltain politiikkaa. Käsitellään aihetta oletteko mitä valmiit tekemään kumppanin tähden hänen vuokseeen, mitä se sitten jokaiselle tarkoittaakin. Voihan joku ajatella sitä miten minun lapset takut häiritsevät omaa pariutumistaan...muta vahvasti sitä epäilen.

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On se, koska jokainen suomalainen äiti kokee samaa suomalaisten lastensa kanssa, mitä en ole ymmärtänyt?

        AV

        Ei yhdestä föönistö kannata noin nokkiinsa ottaa. Jos teillä ei kerta tiedetä, että se tekee huonoa hiuksille, niin eihän se teitä ihmisinä sen huonommiksi tee. Miksi se ottaa noin koville, että et jotain tiennyt? Nyt tiedät ja voit tehdä asialle jotain. Älä pilaa lapsesi hiuksia föönaamalla niitä. Jos sun on pakko niihin ilmaa puhallella, niin jätä edes se lämpö pois.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla on ajoittain jotain ihmeellistä käsittämätöntä maalitusta jota en ymmärrä.
        Biden voi sitä toli harrastaa yrittämällä sekoittaa ihmisien päät Bull`s eye teoriallaan mutta tässä aloituksessa ei käsitellä Yhdysvaltain politiikkaa. Käsitellään aihetta oletteko mitä valmiit tekemään kumppanin tähden hänen vuokseeen, mitä se sitten jokaiselle tarkoittaakin. Voihan joku ajatella sitä miten minun lapset takut häiritsevät omaa pariutumistaan...muta vahvasti sitä epäilen.

        AV

        Miksi sinua noin ahdistaa, kun sinua ohjeistetaan asiassa, joka selvästi on teille ongelma? Hyväkuntoinen hius ei herkästi takkuunnu, vaikka se olisi pitkäkin. Herkkä takkuuntuminen tarkoittaa, että hius on vaurioitunut ja/tai kuiva. Mikään määrä "takkusuihketta" ei korjaa tuota ongelmaa, sillä ne eivät varsinaisesti hoida hiusta. Ei sun lapsesi nyt ensimmäinen ole, jolla ovat pitkät hiukset takussa ja kun saat ohjeita miten helpottaa tuota, heiltä joilla on itsellään joskus tuota ongelmaa ollut, niin olisi tyytyväinen ja sano kiitos.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhdestä föönistö kannata noin nokkiinsa ottaa. Jos teillä ei kerta tiedetä, että se tekee huonoa hiuksille, niin eihän se teitä ihmisinä sen huonommiksi tee. Miksi se ottaa noin koville, että et jotain tiennyt? Nyt tiedät ja voit tehdä asialle jotain. Älä pilaa lapsesi hiuksia föönaamalla niitä. Jos sun on pakko niihin ilmaa puhallella, niin jätä edes se lämpö pois.

        Laitatko vielä sen nimimerkkisi alle, mikä se nyt tällä kertaa taas olikaan. Joku heppamattila on varmaan lähellä?

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla on ajoittain jotain ihmeellistä käsittämätöntä maalitusta jota en ymmärrä.
        Biden voi sitä toli harrastaa yrittämällä sekoittaa ihmisien päät Bull`s eye teoriallaan mutta tässä aloituksessa ei käsitellä Yhdysvaltain politiikkaa. Käsitellään aihetta oletteko mitä valmiit tekemään kumppanin tähden hänen vuokseeen, mitä se sitten jokaiselle tarkoittaakin. Voihan joku ajatella sitä miten minun lapset takut häiritsevät omaa pariutumistaan...muta vahvasti sitä epäilen.

        AV

        Sinä ITSE aloit niistä lapsesi hiuksista jutella ja jopa kysyit miten toinen pesee hiuksensa ja sanoit, ettei pelkkä hoitoaine riitä vastaukseksi. Sitten kun toinen näki vaivaa ja vastasi kysymykseesi, niin sinä kehtaat valittaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitatko vielä sen nimimerkkisi alle, mikä se nyt tällä kertaa taas olikaan. Joku heppamattila on varmaan lähellä?

        AV

        Heppamattila on hyvin kaukana. En koskaan edes käynyt siellä päinkään. Mulla ei ole nimimerkkiä, ei ole koskaan ollut, eikä tule koskaan olemaankaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Heppamattila on hyvin kaukana. En koskaan edes käynyt siellä päinkään. Mulla ei ole nimimerkkiä, ei ole koskaan ollut, eikä tule koskaan olemaankaan.

        Ahaa, no mitä sinä olisit valmis tekemään sen vastapuolen eteen? Se taisi olla se kysymys?
        Ilmeisesti hiusöljy on jo taattua kun suihkuun menee, vaikka olisi kalju.

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla on ajoittain jotain ihmeellistä käsittämätöntä maalitusta jota en ymmärrä.
        Biden voi sitä toli harrastaa yrittämällä sekoittaa ihmisien päät Bull`s eye teoriallaan mutta tässä aloituksessa ei käsitellä Yhdysvaltain politiikkaa. Käsitellään aihetta oletteko mitä valmiit tekemään kumppanin tähden hänen vuokseeen, mitä se sitten jokaiselle tarkoittaakin. Voihan joku ajatella sitä miten minun lapset takut häiritsevät omaa pariutumistaan...muta vahvasti sitä epäilen.

        AV

        Älä siitä välitä, huutelijoita on aina, keskity omaan pointtiisi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, no mitä sinä olisit valmis tekemään sen vastapuolen eteen? Se taisi olla se kysymys?
        Ilmeisesti hiusöljy on jo taattua kun suihkuun menee, vaikka olisi kalju.

        AV

        Vastasin tuolla jo aikaa sitten, ennen kun sinä aloit vinkua lapsesi hiuksista ja niiden takkuongelmista. Mä en todellakaan ole millään tavalla syyllinen siihen, että sinun lapsesi hiukset ovat aina takussa ja niissä on hirveä harjaaminen. Minun hiukseni ovat parilla harjanvedolla selvät, vaikka ovatkin pitkät ja luonnonkiharat.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin tuolla jo aikaa sitten, ennen kun sinä aloit vinkua lapsesi hiuksista ja niiden takkuongelmista. Mä en todellakaan ole millään tavalla syyllinen siihen, että sinun lapsesi hiukset ovat aina takussa ja niissä on hirveä harjaaminen. Minun hiukseni ovat parilla harjanvedolla selvät, vaikka ovatkin pitkät ja luonnonkiharat.

        Noin voi tapahtua vain Orimattilassa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin voi tapahtua vain Orimattilassa.

        Mikä sanomassani liittyi jotenkin juuri kyseiseen paikkakuntaan? Onko siellä erityisen paljon pitkiä luonnonkiharia hiuksia?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin voi tapahtua vain Orimattilassa.

        Ai niin ja lyön vaikka vetoa, että henkilö, jonka väität minun olevan, tunnisti minut tuosta aiemmin kirjoittamastani. Käytin nimittäin tarkoituksellisesti lausahdusta, josta mut on helppo tunnistaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja lyön vaikka vetoa, että henkilö, jonka väität minun olevan, tunnisti minut tuosta aiemmin kirjoittamastani. Käytin nimittäin tarkoituksellisesti lausahdusta, josta mut on helppo tunnistaa.

        SE "toinen minä". Narkkis.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        SE "toinen minä". Narkkis.

        Ei, minä en ole sinä. Nyt meni pieleen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitatko vielä sen nimimerkkisi alle, mikä se nyt tällä kertaa taas olikaan. Joku heppamattila on varmaan lähellä?

        AV

        AV:kö se palstan "tunnistelija" onkin. Erikoista, että heti kun AV:llä meni herne nenään, niin ketjussa alkoi toi tuttu räkytys.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hius on kuollutta solukkoa, että se nyt ei vitamiineja kaipaa. Päänahka on eri juttu, mutta sille on ihan omat aineensa. Luulisi lapsella hiusten kasvavan hyvin, kun vain ravinto on kunnossa ja monipuolista.

        Kaipaa se peltokortetta eli piitä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tavallisissa markettituotteissa on monia vähintään yhtä hyviä. Moni muksu tykkää katsella somevideoita noista.

        Ei marketissa ole hyviä hoitoaineita. Hyvä hoitoaine maksaa yli 30e.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitatko vielä sen nimimerkkisi alle, mikä se nyt tällä kertaa taas olikaan. Joku heppamattila on varmaan lähellä?

        AV

        Ei sönkkö ole koskaan noin inhottava mitä tuo on.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei marketissa ole hyviä hoitoaineita. Hyvä hoitoaine maksaa yli 30e.

        Kyllä siellä on niitä useita. Hinta ei todellakaan takaa laatua. Kannattaa tutustua tarkemmin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaa se peltokortetta eli piitä.

        Pii ei ole vitamiini.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sönkkö ole koskaan noin inhottava mitä tuo on.

        Kiitos kohteliaisuudesta. Mä tiedän olevani ihana, mutta ei sulla ole muhun mitään mahdollisuuksia.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitatko vielä sen nimimerkkisi alle, mikä se nyt tällä kertaa taas olikaan. Joku heppamattila on varmaan lähellä?

        AV

        Oikeestikko aina epäilet minua, kun joku sinua röykyttää? Hmm, kertoo sinun vainoharhasi olevan todellista siis. Oletpa skeptinen. Ihan suotta, minä kehtaan sinulle sanoa kaiken nimimerkillä ja vaikka omalla naamallakin, en koe mitään nimimerkki häpeää suoraan puhumisesta. Muista tämä.


      • Anonyymi
        UUSI
        EivorCreed kirjoitti:

        Oikeestikko aina epäilet minua, kun joku sinua röykyttää? Hmm, kertoo sinun vainoharhasi olevan todellista siis. Oletpa skeptinen. Ihan suotta, minä kehtaan sinulle sanoa kaiken nimimerkillä ja vaikka omalla naamallakin, en koe mitään nimimerkki häpeää suoraan puhumisesta. Muista tämä.

        Ja mä taas voin luvata kaikille, että minä en ole sinä ja mä en periaatteestakaan tule koskaan kirjoittamaan minkäänlaisella nimimerkillä ja olen tun moneen kertaan todennut. En ole kirjoittanut, en kirjoita, enkä tule kirjoittamaan ... en vaikka se osaa henkilöistä, kirjautuneista ja kirjautumattomista niin hiivatisti ahdistaa. He, joita asia ahdistaa, ahdistukoon aivan vapaasti. Elämässä on selvästi asiat hyvin, jos jaksaa tällaisista ahdistua. Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä miksi en tule periaatteestakaan ikinä käyttämään mitään allekirjoitusta. Kiusa se on pienikin kiusa 😉.


    • Anonyymi
      UUSI

      "Alkutilanteessa on kuitenkin nähty parhaat sopivat vermeet yllä, hiukset kammattuina ja dödöä kainalossa:)"

      Olipa suppea oletus. Onhan sitä voinut olla vaikka toista lietealtaasta nostamassa.

      xLiner

      • Anonyymi
        UUSI

        Kunnioitusta saa korvien välin toiminnalla, ei suituilla karvoilla.

        xLiner


      • Anonyymi
        UUSI

        Totta, mutta jos noin olisi, ei kai ole ihme että Suomi olisi sinkkuja täyttä?
        Vai tulisiko järjestää lieteallas partyt?

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, mutta jos noin olisi, ei kai ole ihme että Suomi olisi sinkkuja täyttä?
        Vai tulisiko järjestää lieteallas partyt?

        AV

        Sulla on kumma oletus, että ensimmäisenä tavataan jossain bilepaikassa. Suuri osa ihmisistä tapaa ja tutustuu aivan muissa ympyröissä.

        xLiner


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on kumma oletus, että ensimmäisenä tavataan jossain bilepaikassa. Suuri osa ihmisistä tapaa ja tutustuu aivan muissa ympyröissä.

        xLiner

        En ole käynyt suviseuroissa, enkä lietealtaalla.
        Mistä olen jäänyt paitsi, ai niin, työpaikoillahan sitä tapahtuu aika paljon kaikenlaista.

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole käynyt suviseuroissa, enkä lietealtaalla.
        Mistä olen jäänyt paitsi, ai niin, työpaikoillahan sitä tapahtuu aika paljon kaikenlaista.

        AV

        No naistahan sulla ei ole...

        xLiner


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No naistahan sulla ei ole...

        xLiner

        On, ja on ollut monta.
        En ole niitä lietealtaalta löytänyt, vaikka yhden kotipihassa sellainenkin oli.

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On, ja on ollut monta.
        En ole niitä lietealtaalta löytänyt, vaikka yhden kotipihassa sellainenkin oli.

        AV

        Silti olet täällä jo vuosikausia valittanut naisen ja seksin puutettasi. Juttujesi mukaan istut harva se päivä baarissa naisia vokottelemassa. Ja palstallakin koitat vongata jokaista naisoletettua.

        Että ei nyt ihan mene läpi 😅

        xLiner


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti olet täällä jo vuosikausia valittanut naisen ja seksin puutettasi. Juttujesi mukaan istut harva se päivä baarissa naisia vokottelemassa. Ja palstallakin koitat vongata jokaista naisoletettua.

        Että ei nyt ihan mene läpi 😅

        xLiner

        ?
        Sinulla ei ilmeisesti ole lukutaitoa. Naisille voi puhua netissä kaikenlaista, jopa heitä auttaa tunteiden kanssa, mutta en ole ollut ilman naista viimeiseen 30 vuoteen.

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ?
        Sinulla ei ilmeisesti ole lukutaitoa. Naisille voi puhua netissä kaikenlaista, jopa heitä auttaa tunteiden kanssa, mutta en ole ollut ilman naista viimeiseen 30 vuoteen.

        AV

        Turha satuilla siellä 😄

        xLiner


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha satuilla siellä 😄

        xLiner

        Niin, se mitä sinä ajattelet ja kirjoitat, sillä on minun elämässäni arvona nolla.

        Näin se pitää ollakin.

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se mitä sinä ajattelet ja kirjoitat, sillä on minun elämässäni arvona nolla.

        Näin se pitää ollakin.

        AV

        Eiköhän täällä moni olle jo huomannut miten paljon sä satuilet. 🙂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän täällä moni olle jo huomannut miten paljon sä satuilet. 🙂

        Onneksi sinä et satuile, elämän tehtävänäsi on vain lytätä muita:)

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi sinä et satuile, elämän tehtävänäsi on vain lytätä muita:)

        AV

        Juu, mitä nyt koko ajan.


    • UUSI

      Olen sitä "saa kelvata sellaisena kuin olen". Pukeudun kuitenkin keskivertoa laitetummin. Tai ainakin tavallaan. Pukeudun aina suoriin housuihin, kauluspaitaan ja liiviin. Yleensä pikkutakki ja vain nahkakenkiä. En kuitenkaan jaksa hinkata aina kaikkea niin kohdilleen, ja saattaa välillä joku nappi puuttua tai parta rehottaa.

      Olen näissä kamppeissa myös yksin keskellä korpea mökkiä remontoidessa tai muuten vaan löysäillessä.

      Pidän itseni puhtaana enkä huuda ja möykkää tai pidä muita ikäviä ääniä.

      Joillekin tämä tuntuu ongelmalta. Harvoille kyllä, mutta joillekin. Jos ei kelpaa niin sitten ei. Muiden vuoksi en laita päälleni epäluontevia vaatteita.

      • Anonyymi
        UUSI

        Oma tyyli ennen kaikkea muuta, mutta joskus sitä voi erehtyä ihastumaan, ja toimisi kuin pikkupennut:) Mukavaahan sekin olisi?

        AV


      • Anonyymi
        UUSI

        19:32
        Anteeksi.
        Ymmärrätkö, jos mua alkoi hymylyityämään ja sitten naurattamaan.
        Vilma


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        19:32
        Anteeksi.
        Ymmärrätkö, jos mua alkoi hymylyityämään ja sitten naurattamaan.
        Vilma

        En.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        19:32
        Anteeksi.
        Ymmärrätkö, jos mua alkoi hymylyityämään ja sitten naurattamaan.
        Vilma

        ...ja koska en ymmärrä, niin toki voi valaista mikä viestissäni naurattaa.

        Ja samalla toki kertoa miksi on tarpeellista kertoa toiselle, että hänen tapansa pukeutua naurattaa.

        En jaksa naureskelusta harmistua, kasvatin sellaista vastaan paksun nahan jo ala-asteella, mutta se minua oikeasti kiinnostaa, että mitä koet saavuttavasi kun kerrot tuntemattomalle hänen naurattavan sinua. Etenkin jos s on ikävän sävyistä naurua.


    • Anonyymi
      UUSI

      kai uudessa suhteessa jaksetaan näytellä sen 2 vuotta,

      • Anonyymi
        UUSI

        Varmasti pidempäänkin, jopa loppuun saakka:)


    • Anonyymi
      UUSI

      Tietysti haluan. Tahdon (tällä hetkellä olemattoman) tyttöystävän nauttivan seurastani ja minusta, vaikka se meinaisi uusia vaatteita, enemmän treenausta, enemmän tai vähemmän painoa, tuoksuja, karvojen ajelua jne. Tuntuu vaan hyvältä olla tärkeälle ihmiselleen haluttava, mutta on toki tärkeää pitää panostus terveellä tasolla. Ikuinen ihastukseni on esteetikko ja olen sitä itsekin, mikä varmaan vaikuttaa myös asiaan. Hän saa kyllä olla meikittömänä ja pieruverkkareissa. - tää mies

    • UUSI

      Sekä että...

      Haluan miellyttää olemalla ihan se mitä olen ja sen täytyy riittää. En rupea jumppaamaan mitään erikoisempia miellyttämisiä, koska sellainen on teennäistä ja varmaan raskasta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Totta, sen vuoksi se oma sisäinen tahto tehdä jotain jo luonnostaan onkin tärkein asia vastapuolta ajatellen.

        AV


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, sen vuoksi se oma sisäinen tahto tehdä jotain jo luonnostaan onkin tärkein asia vastapuolta ajatellen.

        AV

        No en itsekään edes pidä sellaisesta "prinsessatyypistä" mikä elää ulkonäöstään. Että luultavasti arvot kohtais.


      • Anonyymi
        UUSI
        Disseisback kirjoitti:

        No en itsekään edes pidä sellaisesta "prinsessatyypistä" mikä elää ulkonäöstään. Että luultavasti arvot kohtais.

        Nykyinen naiseni on kyllä mahtava, ei tykännyt minusta yhtään ensitapaamisella. Voidaan kai puhua vihaa ensi silmäyksellä, olin enemmän kiinnostunut hänen parhaasta kaveristaan.
        Tapailtiin ja huomasin hänen olevan outoa ja ihmeellinen, piti vaihtaa kohdetta.
        Itsepäinen, omalaatuinen, ei nöyristele muita, suorastaan välillä hankala ihminen. Silti, kunnioitus häntä kohtaan on valtava, ihailen sitä ajatusta jossa ihminen ei muuta itsessään mitään, vaan antaa mahdollisuuden toisen muuttua, jos olisi siihen kykenevä.

        Mjoo, osittain olen, ja välillä jotain puutostakin huomaa. Kysymys on kai vain minun vajaavaisuudesta, ei hänen:)

        Ihana ihminen, arvostan.

        AV


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyinen naiseni on kyllä mahtava, ei tykännyt minusta yhtään ensitapaamisella. Voidaan kai puhua vihaa ensi silmäyksellä, olin enemmän kiinnostunut hänen parhaasta kaveristaan.
        Tapailtiin ja huomasin hänen olevan outoa ja ihmeellinen, piti vaihtaa kohdetta.
        Itsepäinen, omalaatuinen, ei nöyristele muita, suorastaan välillä hankala ihminen. Silti, kunnioitus häntä kohtaan on valtava, ihailen sitä ajatusta jossa ihminen ei muuta itsessään mitään, vaan antaa mahdollisuuden toisen muuttua, jos olisi siihen kykenevä.

        Mjoo, osittain olen, ja välillä jotain puutostakin huomaa. Kysymys on kai vain minun vajaavaisuudesta, ei hänen:)

        Ihana ihminen, arvostan.

        AV

        Aha...


      • Anonyymi
        UUSI
        Disseisback kirjoitti:

        Aha...

        (Uuvatti vaihtoi kättä...)

        xLiner


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        (Uuvatti vaihtoi kättä...)

        xLiner

        Saatto tehä senkin... :oD


      • Anonyymi
        UUSI
        Disseisback kirjoitti:

        Saatto tehä senkin... :oD

        Näin palstam*lkun oikeudella, tyypin kirjoitukset ovat olleet viime aikoina hätähuutoja ja todistelua kelpaavuudestaan.

        Mä veikkaan, että kiinan tuliainen on löytänyt uuden miehen. Uuvatti reagoi siten miten osaa.

        xLiner


    • Anonyymi
      UUSI

      Kun kelpaan itselle, tottakai kelpaan myös kumppanille sellaisena kuin olen. Eikä se suinkaan tarkoita esimerkiksi sitä, etten koskaan kampaa hiuksiani - tai kampaan niitä monta kertaa päivässä. Mitä milloinkin, tilanteen mukaan 🤷‍♀️ Alkutilanteessa ei myöskään koskaan ole parhaat vermeet yllä, vaikka toisaalta säkkiinkään tms en ole pukeutunut.

      Kunnioitusta ja arvostusta saan samalla tavalla; käyttäydyn itseäni ja kumppania kohtaan hyvin/kunnioittaen/arvostavasti, turvallisesti. Kommunikoimalla selkeästi/suorasti. Kunnioitan kumppanin rajoja, kuuntelen. Kas siinä tärkeimmät.

      - Sheena

      • Anonyymi
        UUSI

        Hyvin ajateltu, kiitos Sheena.

        AV


    • UUSI

      Mä ainakin kesäsin panostan ulkomuotoon. Eli aina keväällä uudet t-paidat, shortsit ja tennarit. Ja jos kuluu, niin tarvittaessa uudet. Ja laadukkaat ja hyvät. Ja vaikka tää ei tuottanut tulosta, niin mä ite oon tyytyväinen. Koen että oon tarvittavan tehny ja saavuttanut pään sisäisen tasapainon. Eli sitä tasapainoon ei sillon ois saavuttanut, jos vaikka ois ollu market vaatteissa ilman tulosta, eli sillon ei ois ite mitään yrittäny. Toisaalta jos ois saavuttanut tuloksen, mutta tehny se vaikka pukeutumalla pukuun ja kravattiin. Niin sillon ei ois ollut oma itsensä, eikä tasapainossa, vaikka ulkoisesti tulos ois saavutettu. Toivottavasti ymmärsitte, tuli vähän monimutkaisesti selostettua.

    • Anonyymi
      UUSI

      Minä pyrin ensisijaisesti miellyttämään kumppanini sielua, sydäntä ja mieltä. 😍

      Pidän tärkeänä myös tuntoaistimusten miellyttävyyttä.

      Kyllä minä kerrotun mukaisesti miellytän myös silmää.

      🦄

    • UUSI

      Kohtelemaan häntä tietysti tasavertaisesti ja kunnioittavasti. Kiitän kohteliaasti jne voin vaikka pitää ovea auki sukupuolesta riippumatta.

      Ehkä ensitreffeillä nyt tälläydyn, mutta kyllä sitten aika pian näytän että tämän näköinen olen ilman meikkiä. Ota tai jätä🤪 Muutenkin jos en tämänlaisena kelpaa, niin sitten on ihan väärä kumppani vierellä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mutta eikös olekin jännää miten sitä siivoilee kotia, jos odottaa jonkun ensikertalaisen sinne saapuvan. Järjestelee ja miettii iltaa jo ennakkoon. Tuottaa paineita itselleen. Käy suihkussa ja sitten tarkastelee itseään peilin edessä, monesta eri syystä. Laittaa omasta mielestään ne itselle sopivimmat vaatteet päälle ja katsoo vielä kotoa lähtiessään peilistä että kaikki olisi "kunnossa".

        Harva tässä ketjussa on ottanut kantaa muuhun mitä pukeutumiseen, tai puhtauteen ja hiuksiin.

        Hain tätä tarkoituksella, koska kai tärkein on käsittelemättä?
        Sheena saa kyllä minulta paljon pisteitä, hän kun oli ytimen keskellä. Ensitapaaminen on pinnallista, mutta siinäkin jo porautuu vastapuoleen aika syvälle, enkä tarkoita fyysistä sellaista.

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikös olekin jännää miten sitä siivoilee kotia, jos odottaa jonkun ensikertalaisen sinne saapuvan. Järjestelee ja miettii iltaa jo ennakkoon. Tuottaa paineita itselleen. Käy suihkussa ja sitten tarkastelee itseään peilin edessä, monesta eri syystä. Laittaa omasta mielestään ne itselle sopivimmat vaatteet päälle ja katsoo vielä kotoa lähtiessään peilistä että kaikki olisi "kunnossa".

        Harva tässä ketjussa on ottanut kantaa muuhun mitä pukeutumiseen, tai puhtauteen ja hiuksiin.

        Hain tätä tarkoituksella, koska kai tärkein on käsittelemättä?
        Sheena saa kyllä minulta paljon pisteitä, hän kun oli ytimen keskellä. Ensitapaaminen on pinnallista, mutta siinäkin jo porautuu vastapuoleen aika syvälle, enkä tarkoita fyysistä sellaista.

        AV

        Itse en ota kantaa siivoamiseen, koska viihdyn itsekin puhtaassa kodissa, enkä siivoile sitä vain muita varten. En myöskään vie ketään noin vain kotiini, vaan vasta kun tunnen kunnolla.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en ota kantaa siivoamiseen, koska viihdyn itsekin puhtaassa kodissa, enkä siivoile sitä vain muita varten. En myöskään vie ketään noin vain kotiini, vaan vasta kun tunnen kunnolla.

        Mulla on kans toi edustuspuoli aina tip top siisti. Siis olkkari ja vierashuone. Oma huone onkin sekanen, mutta sinne ei muut pääsekään.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikös olekin jännää miten sitä siivoilee kotia, jos odottaa jonkun ensikertalaisen sinne saapuvan. Järjestelee ja miettii iltaa jo ennakkoon. Tuottaa paineita itselleen. Käy suihkussa ja sitten tarkastelee itseään peilin edessä, monesta eri syystä. Laittaa omasta mielestään ne itselle sopivimmat vaatteet päälle ja katsoo vielä kotoa lähtiessään peilistä että kaikki olisi "kunnossa".

        Harva tässä ketjussa on ottanut kantaa muuhun mitä pukeutumiseen, tai puhtauteen ja hiuksiin.

        Hain tätä tarkoituksella, koska kai tärkein on käsittelemättä?
        Sheena saa kyllä minulta paljon pisteitä, hän kun oli ytimen keskellä. Ensitapaaminen on pinnallista, mutta siinäkin jo porautuu vastapuoleen aika syvälle, enkä tarkoita fyysistä sellaista.

        AV

        No tuossa mielessä, että lähtisin siistimään kotiani sen toisen vuoksi joka tulee ekaa kertaa kylään. Näin olen voinut toimia joskus nuorempana enää ei niinkään kiinnosta. Lapsiperheessä sais olla ihan joka hetki siivoamassa.. jos ei kumppani kestä kämppäni kaaosta, niin olkoot kestämättä. Tällä voin ainakin näyttää sen puolen itsestäni että en todellakaan ole mikään että joka paikka on aina tip top.

        Kyllä siinä ensikohtaamisella jotain jää mieleen vaikka olisikin ”pinnallista”.


      • Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No tuossa mielessä, että lähtisin siistimään kotiani sen toisen vuoksi joka tulee ekaa kertaa kylään. Näin olen voinut toimia joskus nuorempana enää ei niinkään kiinnosta. Lapsiperheessä sais olla ihan joka hetki siivoamassa.. jos ei kumppani kestä kämppäni kaaosta, niin olkoot kestämättä. Tällä voin ainakin näyttää sen puolen itsestäni että en todellakaan ole mikään että joka paikka on aina tip top.

        Kyllä siinä ensikohtaamisella jotain jää mieleen vaikka olisikin ”pinnallista”.

        Varmasti noin, mutta oletko edelleen sinkku?

        AV


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti noin, mutta oletko edelleen sinkku?

        AV

        Mitenkä tämä asia liittyy nyt tähän?🤔


      • Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Mitenkä tämä asia liittyy nyt tähän?🤔

        Nuorempana et ollut sinkku?

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorempana et ollut sinkku?

        AV

        En mä ainakaan ole koskaan siivoustaidoillani parisuhteeseen päätynyt.


      • Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Mitenkä tämä asia liittyy nyt tähän?🤔

        Kutale vielä hereillä?💋


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutale vielä hereillä?💋

        No vielä🙋🏼‍♀️ on tullut siivoiltua kämppää. Julkisivu myyjät kävi tekemässä tarjousta. Hotsittais ihan sikana ottaa, mutta kun määräaikainen työsuhde.. niin kohta saattaisin olla kusessa rahoituksen kanssa.. Mites sulla?


      • Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No vielä🙋🏼‍♀️ on tullut siivoiltua kämppää. Julkisivu myyjät kävi tekemässä tarjousta. Hotsittais ihan sikana ottaa, mutta kun määräaikainen työsuhde.. niin kohta saattaisin olla kusessa rahoituksen kanssa.. Mites sulla?

        Töissähän mä, vähä yksinäinen olo....


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissähän mä, vähä yksinäinen olo....

        Miksi vielä tähän aikaan töissä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Miksi vielä tähän aikaan töissä?

        Köyhä persaukinen yrittäjä....tää on välillä tätä. Onpahan töitä, vielä....
        Richard Marx-Angelia💋


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhä persaukinen yrittäjä....tää on välillä tätä. Onpahan töitä, vielä....
        Richard Marx-Angelia💋

        Onko sulla halipulaa kun kappaleita lähettelet.🙂 oli kyllä hyvä kipale💋


      • Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Onko sulla halipulaa kun kappaleita lähettelet.🙂 oli kyllä hyvä kipale💋

        Vähän ois joo...seura kelpais!!💋💋💋


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän ois joo...seura kelpais!!💋💋💋

        Joudutko vielä pitkäänkin olemaan tienpäällä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Joudutko vielä pitkäänkin olemaan tienpäällä?

        Reilu tunti vielä, sitte tutimaan...mikä sua valvottaa?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Reilu tunti vielä, sitte tutimaan...mikä sua valvottaa?

        No tällä hetkellä lapsettomuus. 🤪 Heräsin siis klo:11, nyt kun saan kerrankin nukkua..🥳


      • Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No tällä hetkellä lapsettomuus. 🤪 Heräsin siis klo:11, nyt kun saan kerrankin nukkua..🥳

        Menee rytmi vielä sekaisin...hyvä mulle, jaksat jutella! Ois kiva tulla paapomaan!💋💋💋


      • Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No tällä hetkellä lapsettomuus. 🤪 Heräsin siis klo:11, nyt kun saan kerrankin nukkua..🥳

        Def Lepard-Heavenis😍💋


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee rytmi vielä sekaisin...hyvä mulle, jaksat jutella! Ois kiva tulla paapomaan!💋💋💋

        Jonkun aikaa juu, vaikka vähän kyllä jo väsyttää.. kiva viettää aikaa kotona itsekseen.. mulla on nyt lomalla turhasta tavarasta eroon kampanja.. eli siivotessa menee aika.🤩 Itse kun yleensä papin muita, niin kyllä oikeassa olet olisi kiva kun joku paapois vuorostaan mua.


      • Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Jonkun aikaa juu, vaikka vähän kyllä jo väsyttää.. kiva viettää aikaa kotona itsekseen.. mulla on nyt lomalla turhasta tavarasta eroon kampanja.. eli siivotessa menee aika.🤩 Itse kun yleensä papin muita, niin kyllä oikeassa olet olisi kiva kun joku paapois vuorostaan mua.

        Voi, se ois ilo ja kunnia!! Voisin keksiä vaikka mitä kivaa...
        Van Halen-Higher💋


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, se ois ilo ja kunnia!! Voisin keksiä vaikka mitä kivaa...
        Van Halen-Higher💋

        Mut nyt meen kyllä nukkuu😴😴😴 öitä!!


      • Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Mut nyt meen kyllä nukkuu😴😴😴 öitä!!

        Öitä,ketale! Kauniita unia..💋💋💋


      • Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Mut nyt meen kyllä nukkuu😴😴😴 öitä!!

        Voi sua kultamuru, et arvaakkaa miten mukavalta tuntui kun jaksoit viestata!! Mulla päivä päättyi, nyt paapaa!!💋


    • UUSI

      Jos en kelpaa sellaisena kuin satun olemaan, en ole oikea henkilö sille toiselle ja sitten onkin kaikkien kannalta hyvä etten kelvannut. Jos kelpaan omana resupekkaitsenäni, niin tottahan toisinaan panostan ulkoasuun kumppanini (ja myös omaksi) ilokseni.

      Se nyt vaan on niin, että jos 90%:ia ei kelpaa, niin ihan turha on sillä 10%:lla yrittää toista itselleen voittaa, sillä ei tee kuin harmia kaikille pidemmän päälle. Tai no ehkä jotkut ovat hyviä muokkautumaan toisenlaiseen rooliin, mutta minä en ole.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ja se, kun on vain oma itsensä, siinä piilee se onnellisuuden salaisuus.
        Vastapuoli kun harkitsee heti kannattaako, vai jättääkö väliin.

        AV


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se, kun on vain oma itsensä, siinä piilee se onnellisuuden salaisuus.
        Vastapuoli kun harkitsee heti kannattaako, vai jättääkö väliin.

        AV

        Ehkäpä niin, en osaa sanoa. Mutten halua antaa toisille väärää kuvaa itsestäni, itseäni voin kyllä surutta huijata, eipähän ole muita kärsimässä seurauksista.


    • UUSI

      Olenhan minä ajatellut, että voisi kotona vaatteilla koreilla ja kumppania sillä lailla vikitellä.

      Mutta sama onnistuu ihan kalsareilla ja T-paidalla.

      • Anonyymi
        UUSI

        Hyvä sinä, viestissäsi on jotain opittavaa meille kaikille.

        AV


      • Anonyymi
        UUSI

        Eikö sulla ole varaa parempiin kuteisiin


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla ole varaa parempiin kuteisiin

        Onhan mulla kolme kallista pukua. Jos tulee tarve osoittaa varallisuutta, voin vaikka kerrospukeutua niihin.

        Näillä ilmoilla T-paitakin on liikaa.


    • UUSI

      Kyllähän mun kohdallani joutuu valitettavasti tyytymään siihen mitä on saatavissa, niin hyvässä kuin pahassakin 😁

      • Anonyymi
        UUSI

        Jokaisen kohdalla noin on, kysymys on vain ajasta.

        AV


    • Anonyymi
      UUSI

      Itse ajattelin järjestää kehollisesti positiivisen yllätyksen ja olla kunnossa johon hän(se tärkeä) joskus ihastui. Kauhea työ, kipua ja tuskaa. Tietysti tässä on myös itsekkäitä asioita, en halua tunnustaa itselleni olevani plösö.

      AV

      • Anonyymi
        UUSI

        Mikäs siinä, jos hän tuollaista arvostaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs siinä, jos hän tuollaista arvostaa.

        Itse arvostan, en tiedä hänestä, voin vain arvailla.

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse arvostan, en tiedä hänestä, voin vain arvailla.

        AV

        Jep. Kuulostaa hyvin tyypilliseltä tietynlaisten miehen järkeilyltä. 🙂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Kuulostaa hyvin tyypilliseltä tietynlaisten miehen järkeilyltä. 🙂

        Kyllä, toisaalta voisin leikkauttaa pilini pois ja haluta olla nainen, rakastaa miehiä inhoten naisia, mutta silti haluaisin olla yhdessä naiseni kanssa. Onnistuisiko?

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, toisaalta voisin leikkauttaa pilini pois ja haluta olla nainen, rakastaa miehiä inhoten naisia, mutta silti haluaisin olla yhdessä naiseni kanssa. Onnistuisiko?

        AV

        Sitä sinun täytyy kysyä häneltä. Ehkä hän muuttuisi mielellään mieheksi ja antaisi kuitenkin sinun kutsua itseään naiseksi. Kokeile ihmeessä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä sinun täytyy kysyä häneltä. Ehkä hän muuttuisi mielellään mieheksi ja antaisi kuitenkin sinun kutsua itseään naiseksi. Kokeile ihmeessä.

        Taidan jättää väliin, onhan hän valintansa jo tehnyt. Olisi törkeää pettää sitä kuvaa jota itsestään olisi antanut.

        AV


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan jättää väliin, onhan hän valintansa jo tehnyt. Olisi törkeää pettää sitä kuvaa jota itsestään olisi antanut.

        AV

        Alat tajuta. Onhan se veemäistä, jos toinen todellisuudessa elää kuin sika lätissään, mutta esittää muuta. Menen mielummin vieraisille sinne rehellisen sikolättiin, kuin näyttelijän lavasteisiin ja vaikken sinne lättiin koskaan haluakaan muuttaa, niin rehellisen sikolätin asukas saa arvostukseni.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Alat tajuta. Onhan se veemäistä, jos toinen todellisuudessa elää kuin sika lätissään, mutta esittää muuta. Menen mielummin vieraisille sinne rehellisen sikolättiin, kuin näyttelijän lavasteisiin ja vaikken sinne lättiin koskaan haluakaan muuttaa, niin rehellisen sikolätin asukas saa arvostukseni.

        Milloin Lahden lähellä asuva neuroottisesti sairas naisihminen kirjautuisi omalla nimimerkillään? No, ei ainakaan nyt tässä ketjussa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin Lahden lähellä asuva neuroottisesti sairas naisihminen kirjautuisi omalla nimimerkillään? No, ei ainakaan nyt tässä ketjussa.

        Sun pitää kysyä häneltä. Mä olen asunut Lapissa, Pirkanmaalla, sitten kävin tuolla Keski-Euroopassa jokusen vuoden ja nyt taas Suomessa, pk-seudulla. Neurooseja riittää kaikille sormille ja varpaille, useampikin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin Lahden lähellä asuva neuroottisesti sairas naisihminen kirjautuisi omalla nimimerkillään? No, ei ainakaan nyt tässä ketjussa.

        Sulla vissiin on neuroosi hänestä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla vissiin on neuroosi hänestä?

        Teistä tulisi hyvät ystävät, siinä pimppa pölisisi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Teistä tulisi hyvät ystävät, siinä pimppa pölisisi.

        Ei meistä tulisi. Me ei tykätä toisistamme ja mä olen kaiken lisäksi 100%:sen hetero. Miksi sua noin hänen asiansa kiinnostavat?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meistä tulisi. Me ei tykätä toisistamme ja mä olen kaiken lisäksi 100%:sen hetero. Miksi sua noin hänen asiansa kiinnostavat?

        Skitsofrenia on jopa palstalla paha asia. Mielentilan jakautuvuus johtaa siihen, ettei tiedä haluaako olla nainen vai mies.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Skitsofrenia on jopa palstalla paha asia. Mielentilan jakautuvuus johtaa siihen, ettei tiedä haluaako olla nainen vai mies.

        Ehkä sun kannattaa sitten mennä käymään lääkärissä. Mun ei tarvitse miettiä tollasia.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sun kannattaa sitten mennä käymään lääkärissä. Mun ei tarvitse miettiä tollasia.

        Repesin, hyvin lohkaistu ja ihan totta. 😂👍


    • Anonyymi
      UUSI

      No. Luin. Mietin.
      Ekaks. Kyllä yritän jonkun vaikutelman antaa: siisti, omasta mielestä kivat vaatteet jne.
      Ja kyllä koti saa olla siisti, kun joku tulee käymään.
      Pyrin ylläpitämään siisteyttä, että oikeasti ei hirveesti tarvitse tuhertaa.
      Samaa toivon toiselta.
      Jos ja kun pidän ihmistä minulle tärkeänä, haluan panostaa (ei mitään övereitä).
      Taikasana on siisteys.
      Vilma

      • Anonyymi
        UUSI

        Ihana sinä, meillä on samat "raamit".

        AV


    • Anonyymi
      UUSI

      Mikähän silmä kyseessä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Haluan itseni takia laittautua yms. Tubteacedes jotenkin itseni nätiksi. Kumppani nyt ei saa varpaankynsiiän leikattua ilman huomautuksia .

    • Anonyymi
      UUSI

      En mä varmaankaan erityisesti halua, kun olen sinkkuna samanlainen kuin parisuhteessakin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Molemmin puolin saa kelvata sellaisena kuin on.

      Nykyisen suhteen alkutilanne oli se, että oltiin likaisissa työkamppeissa vanhan hirsitalon restaurointityömaalla.
      En ikinä hakeudu alkutilanteisiin joissa ollaan jotain muuta kuin mitä arjessa oikeasti ollaan.
      Me molemmat ollaan maamyyriä ja vanhan hirren vuoleksijoita.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kohteliaisuudesta laittaudun puolisoani vartenja palvelen häntä. Tykkään siitä. Sillä tavalla homma toimii. Hänellä on omat tehtävät

    • UUSI

      Tietenkin haluan miellyttää kumppanini silmää. Niin tälläytyneenä kuin juuri suihkusta tulleena hiukset märillä laineilla. Ulkoinen olemus on osa ihmistä ja kun tuntee lämpöä, rakkautta, hellyyttä, yhteyttä ja intohimoa toiseen ihmiseen, on tämä ihminen omaan silmään se kaunein/komein.

      Ehdottomasti haluan miellyttää myös mieheni muita aisteja. Toivon hänen pitävän äänestäni, tuoksustani, siitä miltä tunnun hänen kosketuksensa alla, miltä ihoni maistuu hänen kielellään.. Aistit ovat kuin kanavia, joita pitkin pääsee kokonaisvaltaisesti uppoutumaan toisen ihmisen ihanuuteen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ihana, nyt saan nukuttua kiitos siitä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana, nyt saan nukuttua kiitos siitä.

        Ole hyvä, toivottavasti sait sikeät unet 😊


      • UUSI

        Aika ytimeen taisit osua 👍


    • UUSI

      Joko miellytän tai en, en rupee pelleksi kuitenkaan jonkun silmien takia. Jos en itsenäni riitä ryysyineni, katelkoon sinne mikä miellyttää.

      • UUSI

        Meillä tämä toimii kummallakin näin. Tällä periaatteella, eikä puunata ja puliseerata enempää kun itelle hyvä on.


      • UUSI
        EivorCreed kirjoitti:

        Meillä tämä toimii kummallakin näin. Tällä periaatteella, eikä puunata ja puliseerata enempää kun itelle hyvä on.

        Miellyttäminen on vähän tyhmä sana, tulee mieleen joku matelu, imartelu ja muu lipevä homma. Normaali ihminen ei tommosta kaipaa minusta, ne speksit tuntuu toimivilta mitä luonnollisesti on ja löytyy tai sitten menee esittämiseksi.


      • UUSI
        EivorCreed kirjoitti:

        Miellyttäminen on vähän tyhmä sana, tulee mieleen joku matelu, imartelu ja muu lipevä homma. Normaali ihminen ei tommosta kaipaa minusta, ne speksit tuntuu toimivilta mitä luonnollisesti on ja löytyy tai sitten menee esittämiseksi.

        Eli mitä oon valmis tekemään, niin oleman rehellinen itteni. Minkään muun päälle rakentaminen on feikkiä eikä kestä.


    • UUSI

      Sen verran on kokemusta treffeistä joissa vain käytiin katsomassa ulkonäköäni ja jatkettiin matkaa että en ole sitä enää haluamisen kautta ajatellut. Joko se riittää tai ei ja tämä oli aistittavissa myös kun viimeksi olin nettisovelluksissa.

      Ensitreffeillä toivoisin että miellytämme toisiamme puhe-kuuloaisti akselilla. Tarkoitan tällä sitä että näemme ympäristömme samasta suunnasta, elämänrilanteemme sekä tulevaisuuden suunnitelmamme ovat yhteneväiset ja niiden päälle on sitten hyvä rakentaa.

      Ensikäyntiä varten en kämppään tee muutoksia. Minulla ei ole ovet lukossa joten täne voi tulla koska vaan ja sitä taustaa vasten sellainen perussiisteys on minimivaatimus. Toki sen verran huomioin ja panostan että jos aiemmin on kertonut että pitää mansikan makuisesta kermajäätelöstä niin silloin sitä on myös tarjolla.

      Sitten pariskuntana aistien kirjo laajenee kokonaisvaltaisemmaksi sekä niihin tulee sävyjä. Eleet, ilmeet ja vaikka äänenpainot tulevat jatkossa olemaan helpommin tulkittavissa. Jatkossa kun nämä sävyt ovat tiedostettavissa niin helpommin löytyy keinoja työkalupakista toisen kohtaamiseen vaikka miellyttämisen suuntaan.

      Itse en kuulu ryhmään "saa kelvata sellaisena kuin olen". Minulle asioilla on painoarvo ja niitä pitää pystyä pohtimaan myös toisen näkökulmasta. Jos vaikka olisin käynyt metsästämässä mutta toinen taas toivoisi että lopettaisin tämän harastuksen. Painoarvoista riippuen jatkan sinkkuna metsästystä, olen parisuhteessa ilman metsästämistä tai sitten ehkä en enää harvenna riistakantaa vaan keskitys riistapeltojen hoitoon; yksin tai yhdessä.
      Lopputuloksesta riippumatta olen valmis asiasta keskustelemaan enkä suinkaan heti anna vaihtoehdoksi "ota tai jätä"- tilannetta.

      • UUSI

        Liikaakaan ei passaa muovailla itseään, ettei tule itse onnettomaksi muita miellyttääkseen. Terve itsekkyys pitää muistaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kun ei oo kumppania niin ei tarvi miellyttää kuin itseä :)

    • Anonyymi
      UUSI

      Hmm, mä kyllä rakastan tälläytyä ihan arjessa :)

      Lähes joka päivä meikkaan. Vaikka olisin yksin kotona koko päivän niin silti meikkaan. Käytän korviksia, ripsienpidennyksiä, värjään kulmia ja hiuksia, sheivaan, käyn suihkussa yleensä aamuin illon yms. Hiuksia välillä kiharran tai laitan, muuten pitkät hiukset ponnarilla tai suorana harjattuna. Usein olen treenivaatteissa mutta ne on kyllä silmää miellyttäviä. Että kyllä mä itseäni varten teen noita juttuja kun tykkään ja kyllähän se myös kumppania miellyttää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä haluan miellyttää sitä silmää olen valmis pussailemaan sitä

    • Anonyymi
      UUSI

      Usein laitan kevyesti meikkiä ja toisiinsa sopivan vaatetuksen. Ei mitään muotikamaa eikä kallista vaan sellaisia aika tarkkaan valittuja vaatteita, jotka sopii just mulle. En lähde homssuisena minnekään. Kotona yksin ollessa alasti ja jonkun paikalla ollessa sievä puuvillainen lyhyt tai pitkä hihaton hame eikä alla mitään. Yleensä sukat, paljas lattia on vastemielinen jalalle. Hiukset kampaan, kun on hyvä leikkaus, se riittää.
      Ei hajuvesiä, mutta puhtaana. Iloinen ilme, yleensä on asiat hyvin. Jos on kumppani, sipaisen häntä ohi mennessä olasta, selästä, hiuksista... ja sanon jotain kivaa, kehaisenkin jos aihetta on.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mitä kun lyhyt tai pitkän hihattoman helmaa nostetaan ja sitä ihanaa silmää pidetään hyvänä ja jos alasti olet niin kanssasi haluaa rakastella


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      184
      4095
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      211
      2061
    3. 133
      1617
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1283
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      60
      994
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      75
      979
    7. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      164
      954
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      932
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      895
    10. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      894
    Aihe