Varattu mies, miksi flirttailet?

Anonyymi-ap

Niin, kysymys teille varatut miehet? Miksi flirttailette työpaikalla naisille? Onko takana vaan jotain hauskaa leikkiä, oikeaa kiinnostusta, oman aseman pönkitystä? Testausta omasta viehätysvoimasta?

Kertokaa 🤔

155

6976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      90% todennäköisyydellä hakee ainoastaan huomiota
      10% todennäköisyydellä aitoa kiinnostusta

      Kannattaa ennemmin miettiä että haluatko itselle selkärangattoman ja epävarman miehen.

      Olen itse tehnyt noista molempia ja oppinut virheistä. Usko tai älä, mutta aito kiinnostus tässä on pahempi vaihtoehto. Pitkät parisuhteet käy helposti tylsiksi ja niissä muodostuu kaikennäköisiä ongelmia. Helpoin ratkaisu on olla ottamatta ja paeta vastuuta lähtemällä uuden kiinnostavamman ihmisen matkaan.

      • Anonyymi

        Joo. Ne saa rahaa. Siitä mielihyvä.


      • Anonyymi

        Tämä pohjoisen sälli ei aio parisuhteisiin hakeutua olen onneks pystyny hyvin välttämään 47-vuoden kokemuksella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ne saa rahaa. Siitä mielihyvä.

        Meikkaa, laittautuu, pynttäytyy monta kymmentä minuuttia päivässä siitä, että laitettuna (=tarjottuna) miehet katsovat kadulla, kaupassa, vaikka sitten sivusilmällä. Tätä naisen harjoittamaa toimintaa voi yhtä hyvin pitää flirttinä ja siitä naisen saama mielihyvä.

        Ja se on hyvä, että silmälle namua tarjolla. Olkaa naiset rohkeita vaan!


      • Anonyymi

        Mä en ymmärrä miksi työpaikalta pitää etsiä seksiä. Menee vaikka töiden jälkeen https://panemua.net sivuille katsomaan muita saman henkisiä ihmisiä ja sitten vain panemaan vaikka varattua rouvaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikkaa, laittautuu, pynttäytyy monta kymmentä minuuttia päivässä siitä, että laitettuna (=tarjottuna) miehet katsovat kadulla, kaupassa, vaikka sitten sivusilmällä. Tätä naisen harjoittamaa toimintaa voi yhtä hyvin pitää flirttinä ja siitä naisen saama mielihyvä.

        Ja se on hyvä, että silmälle namua tarjolla. Olkaa naiset rohkeita vaan!

        Meikkaaminen flirttailua? Mee hoitoon vammanen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikkaa, laittautuu, pynttäytyy monta kymmentä minuuttia päivässä siitä, että laitettuna (=tarjottuna) miehet katsovat kadulla, kaupassa, vaikka sitten sivusilmällä. Tätä naisen harjoittamaa toimintaa voi yhtä hyvin pitää flirttinä ja siitä naisen saama mielihyvä.

        Ja se on hyvä, että silmälle namua tarjolla. Olkaa naiset rohkeita vaan!

        Vittu mikä stoori ,oikein kaupassakin katsoo.Mielummin katsoo ihmistä joka on huoliteltu, kuin ei mitään hiirulainen.


      • Anonyymi

        Työkaveriin voi ihastua vaikka olisikin jo suhteessa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ymmärrä miksi työpaikalta pitää etsiä seksiä. Menee vaikka töiden jälkeen https://panemua.net sivuille katsomaan muita saman henkisiä ihmisiä ja sitten vain panemaan vaikka varattua rouvaa

        Kävin katsomassa tarjontaa. Ei ole hääviä. Läskejä vanhoja naisia kinuamassa munaa. Vielä vittuilevat päälle. Ihan kuin saisivat jonkun nuoren isokaluisen miehen luokseen. Tuollaiset mätisäkit.


    • Anonyymi

      Minä en flirttaile. Koska olen naimisissa, olen työpaikalla varmuuden vuoksi mahdollisimman tyly naisille. Murahtelen ja huorittelen. Eipähän kukaan saa aihetta luulla minun flirttailevan.

      • Anonyymi

        Aa sinä olet siis hoivakodin asukki, juu puuhakasta työpäivää


      • Anonyymi

        Ystävällinen soi siltu olla.


      • Anonyymi

        Joo, noin ahneet vosut pysyy loitolla hyvin.


      • Anonyymi

        Osa naisista syttyy siitäkin. Olen komea mies töissä ja naiset nimenomaan varatut tarjoavat minulle jatkuvasti itseään. Eikä ole ainoa työmaa. Joka ikisessä työmaassa on sama juttu. Mitä tästä pitäisi ajatella?


    • Anonyymi

      Voiko olla mahdollista, että vaimo on pihi tai liian suvaitsevainen ja antaisi pettää. Olen ihmetellyt miksi eräs varatuksi tekeytynyt kihlasormusta nimettömässä pitävä mieshenkilö tunsi minut joka kerta nähdessämme vaikka olen vapaa ja kaikki eivät tunne joka kerta tavatessamme. Onko tyhmää, mutta olen luullut, että sellaiset jotka moikkaa samaa henkilöä joka kerta nähdessään haluaa tutustua ns. paremmin henkilöön jonka tuntee kohdatessaan. Minä ainakin yritin jo nuorena pyrkiä sellaisen seuraan josta olisin halunnut itselleni miehen. Blondi pilasi kaiken varaamalla miehen itselleen. Blondi kuoli nuorena eikä päässytkään vaimoksi. Siitä miehestä en tiedä onko oikeasti varattu vai onko kaikki vain valhetta, koska olen nähnyt hänet yksin ajelevan autollaan ja työpaikalla on enimmäkseen miehiä seurana ja joku varattu hupakko käy kahvitauolla istumassa hänen huoneessa. Olen nähnyt koska olen käynyt hänen työpaikalla.

      • Anonyymi

        Muista lääkkeet, aika levotonta juttua....


      • Anonyymi

        Raamattu salli että miehellä on jopa 1o vaimoa, be kaikki on sama miehen vaimoja ja huorinteko on kielletty Tuom.kijra 8:30 NAISELLA EI OLE OIKEUTTA SAMAAN. BENKKU


      • Anonyymi

        Sää oot vielä niin naiivi... toi "muija pihtaa" kuullostaa jo niin kuluneelta, että ihmettelen, et joku vielä uskoo sen, samoin kun "ollaan eroamassa".
        Eräässä työpaikassani, kauan sitten, tuli muutama tällanen juttu. Hakivat vissiin vain jännitystä, mutta kun oli suht pieni työpaikka pienessä kylässä, paljon oli myös bileitä, joissa myös puolisot oli mukana. Olivat hyvännäköisiä, mukavia, mutta hyvin kiusallisia tilanteita meille muille.
        No kärysiväthän ne. Erot ja lähtivät kaikki eri suuntiin, no silloin vielä työllistyi hyvin. Ei se oikeesti tuntunut meistä muistakaan mukavalta. Ainoa neuvoni on: älkää koskaan syökö kuormasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu salli että miehellä on jopa 1o vaimoa, be kaikki on sama miehen vaimoja ja huorinteko on kielletty Tuom.kijra 8:30 NAISELLA EI OLE OIKEUTTA SAMAAN. BENKKU

        Tämä oli Jeesuksen aikana, kun se pesi niitä toisten ukkojen jalkoja


    • Anonyymi

      En osaa vlirttailla koska olen ujo. Olen myös vapaa tekemään mitä sydämeni sanoo.

    • Anonyymi

      Ei se flirttailu yleensä johda mihinkään.

    • Anonyymi

      Kun on nähnyt näitä vaimoja, ihmettelen että ei ole flirttailtu enempää. Eli siellä kotona voi odottaa joku pirttihirmu.

      • Anonyymi

        Minkälainen on pirttihirmu?


      • Anonyymi

        Pirttihirmu? Niin joo, kun mies on kotona itsekäs ja laiska porsas, niin naisen vikahan se aina kaikki siltikin on…


    • Anonyymi

      Ihan oikeasti etsin muijaa seuraavaa.

    • Anonyymi

      En ole koskaan tehnyt tuota joten syytöksesi on turha.

      • Anonyymi

        Niinhän se onkin, ja vieläpä herjaava. Siis RIKOS! Joten rikosilmoitusta tekemäään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se onkin, ja vieläpä herjaava. Siis RIKOS! Joten rikosilmoitusta tekemäään.

        Varattu ukko ei pidä sormusta,ja osaa erittäin hyvin valehdella


    • Anonyymi

      Tuskinpa tuo kuuluu sulle tuon taivaallista mitä aikuiset ihmiset tekee. Aikuiset ihmiset kun ovat vastuussa teoistaan, sitä kannattaa päntätä.

    • Anonyymi

      Miksi varatut naiset flirttailee työpaikan miehille?

      • Anonyymi

        Selittämätön yhteys. Kun vedetään ihmiseen. Ymmärtää myös, että nykyinen suhde on melkein ohi.


      • Anonyymi

        Jossei 40+ nainen saa kotona enää seksiä, niin aivan varmasti se sitä saa työpaikalla, harrastuksessa tai jossain...


      • Anonyymi

        Ehkäpä naisetkin kokeilevat vieläkö on marrkimaarvoa.Saattaapa vain kotoma olla aiķa hijaiata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossei 40 nainen saa kotona enää seksiä, niin aivan varmasti se sitä saa työpaikalla, harrastuksessa tai jossain...

        No kun ei tämmönen karvan vajaa 30v:kään saa kotona 🥹🥹🥹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossei 40 nainen saa kotona enää seksiä, niin aivan varmasti se sitä saa työpaikalla, harrastuksessa tai jossain...

        Tai maksamalla tietyn summan ,saa aina naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun ei tämmönen karvan vajaa 30v:kään saa kotona 🥹🥹🥹

        No sitten sun miehesi jo todennäköisesti jo hyppii vieraissa ja sä olet se tuttu ja turvallinen ”kotipiika”.


    • Anonyymi

      En osaa vastata kysymykseen mutta vasta kysymyksenä mitä haittaa siitä on?

    • Anonyymi

      Miehistä on tullu kauheita flirttailee . Tänään lenkillä kaks heilutteli mulle toinen pakusta toinen farmarista mitää vttua? Kaupan kakskymppine tosi komee kyl iso kundi ja isot hartiat .. kauhee lirttaamine päällänsä. Sit autolla seuraava seisoo ja tuijotta ja tuijottaa ku löhen ajaan .. mikä helv näitä vaivaa? Syksy tulossa tjtn

      • Anonyymi

        Syksy tulossa kuiva kesä menossa- olisko trollaava mies kuten sullakin?


    • Anonyymi

      Mistäs tää aloitus repes`?ketään ei voi omistaa kyylät

      • Anonyymi

        Ei voikkaan omistaa, lähinnä mietin miksi eräs vanhempi työkaveri laittaa lisää pökköä pesään (siis heittää bensaa liekkeihin), lirkuttelee ja flirttailee estottomasti vaikka tietää minun olevan parisuhteessa ja hän on naimisissa.
        /ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voikkaan omistaa, lähinnä mietin miksi eräs vanhempi työkaveri laittaa lisää pökköä pesään (siis heittää bensaa liekkeihin), lirkuttelee ja flirttailee estottomasti vaikka tietää minun olevan parisuhteessa ja hän on naimisissa.
        /ap

        Pysyy suut supussa paremmin kun molemmat ovat varattuja.


      • Anonyymi

        olen 47-vuotias vapaa vihreitä aatteita kannattava vapaa mies, jos nainen samoja arvoja kannatat, niin mikään ei estä tutustumasta, olen aika sisäänpäin kääntyvä mutta olen aika villi jos tutuiksi tullaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voikkaan omistaa, lähinnä mietin miksi eräs vanhempi työkaveri laittaa lisää pökköä pesään (siis heittää bensaa liekkeihin), lirkuttelee ja flirttailee estottomasti vaikka tietää minun olevan parisuhteessa ja hän on naimisissa.
        /ap

        Tiedät mitä se vonkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysyy suut supussa paremmin kun molemmat ovat varattuja.

        Miten olis ensin siisti ero ja sitten vasta leikki sitä sinkkua? Miksi pitää loukata ja satuttaa tahallaan toista ihmistä?!


    • Anonyymi

      En flirttaile, etsin kadonneita prillejäni. Vahingossa etsiessäni tapasin vulvasi.

      • Anonyymi

        pitää olla hyvät tarjoilut,muijaa vituttaa kenen syy


    • Anonyymi

      Se on vain mukavaa ja piristystä
      arjen harmaiteen.

      • Anonyymi

        Tää oli aika kuvaava kommentti. Itse ainakin flirttailen juuri tuon takia ja sitten pieni jännitys on aina paikallaan. Eihän flirtti tarkoita, että flirttailija olisi halukas avioon, sänkyyn tai edes treffeille. Flirttailu on vaan eräs kiva harrastus. Sitten, jos joku sanoo, että lopeta tuo ja keskity töihis, niin sitten pitää lopettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli aika kuvaava kommentti. Itse ainakin flirttailen juuri tuon takia ja sitten pieni jännitys on aina paikallaan. Eihän flirtti tarkoita, että flirttailija olisi halukas avioon, sänkyyn tai edes treffeille. Flirttailu on vaan eräs kiva harrastus. Sitten, jos joku sanoo, että lopeta tuo ja keskity töihis, niin sitten pitää lopettaa.

        ...mutta työhön ei tarvi silti keskittyä.


      • Anonyymi

        Joo justiin. Tuota aina joku töissä yrittää. Ainakaan minä en halua olla kenenkään työkaverimiehen päivän piriste!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo justiin. Tuota aina joku töissä yrittää. Ainakaan minä en halua olla kenenkään työkaverimiehen päivän piriste!

        Ole sitten yönpiriste


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole sitten yönpiriste

        Miksi kommentoit tälle trollimiehelle näin onko tämä joku sessuaalisen halventamisen substituaalirituaali? Puhu mul latinaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli aika kuvaava kommentti. Itse ainakin flirttailen juuri tuon takia ja sitten pieni jännitys on aina paikallaan. Eihän flirtti tarkoita, että flirttailija olisi halukas avioon, sänkyyn tai edes treffeille. Flirttailu on vaan eräs kiva harrastus. Sitten, jos joku sanoo, että lopeta tuo ja keskity töihis, niin sitten pitää lopettaa.

        Olen sanonutkin työkaverille että koitappa käyttäytyä, mutta silti jatkaa 🤣🤣
        -ap


    • Anonyymi

      Miksi se varattu nainen huoraa ympäriinsä?

      • Anonyymi

        Ei kaikki naiset ole varattuja. Uso se. Nyt löytyy pariskunnille parkkipaikkoja koska kivitalokin on purettu vuosia sitten erään kaupungin keskustasta. Viina maistui sen talon ukolle. Ja taisi kadota vaimokin ennen sitä. Ja kaikki laskut olivat maksamatta.


    • Anonyymi

      Suomaalaiset miehet o kaikki raiskaajia jae pedofillejä.

      • Anonyymi

        Varo trollimies mitä sanot- jos täälläkin pyörii näitä lähtövaunuja mitä Kiinassa


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkansa, tuo on mitä suurimmassa määrin herjausta ja typerää, lapsellista yleistystä! Ties vaikka olisit joku äärifeministi joka vihaa miehiä, tai sitten sellanen femakko joka rakastaa mustaa ja vihaa valkoista, siiis käänteistä rasismia!


    • Anonyymi

      majoneesisioilla tosi vaikeus pitää se pieni vaalanpunainen katkarapu housuissa ?

    • Täysin naurettava aloitus. Naiset osaa olla täysiä mulkkuja. Pettävät miestään näiden varattujen miesten kanssa. Nainen haluaa olla haluttu ja siksi pettää jopa onnellisessa liitossa. Ja sinä kehtaat tässä feminismin paskamaassa kysyä miksi varattu mies flirttaa. No kun varatut akat makaa tuola jalat levällään. Kai ymmärsit vastauksen.

      • Anonyymi

        Ymmärsin vastauksen kyllä. Ja perustarve yleensä naisilla on tuntea itsensä halutuksi, tunnustan sen. Omassa parisuhteessa en ole enää haluttu ja saan epätavallista huomiota mieheltä.
        -ap


    • Anonyymi

      Samaa voi kysyä teiltä naiset. Miksi itseen nähden aivan erillainen mies on kohteena ja miksi ei voi sanoa asiaa suoraan. Pelkästään ikäero on riittävä ero.

    • Anonyymi

      Mä on Markus ja Markuksen fani ja 🥰

    • Olen ikisinkku, enkä osaa flirttailua. Ne jotka osaa, tekee sitä varmaan ihan ilokseen. Olivat varattuja tai eivät.

    • Anonyymi

      Mitä nämä huomiota saavat miehet sitten tekee- postaa kylpyläloman PDFnä työsähköpostiin?

      • Anonyymi

        Tai kertoo nukkumiseen liittyviä vinkkejä


    • Anonyymi

      Työpaikan kauniiden naisten ympärillä käy aina kuhina. Kaunis nainen ei monesti ymmärrä että koko teatteri esitys on vain häntä varten ja ne mukavat joka päivä käyvät miehet jotka tekevät tikusta asiaa lopettavat käymisen sinä päivänä kun nainen vaihtaa eri paikkaan töihin. Rumana naisena tai miehenä kokemus samoista ihmisistä on täysin erillainen. Kaunis nainen huomioidaan ja huomataan häntä autetaan ja samalla kokeillaan kepillä jäätä josko saisi jotain muutakin. Omassa työssänikin on paljon naisia joiden ympärillä miehet pyörii. Kuljettelee paikkoihin ja hakee kontaktia yrittää hieroa ja tehdä mitä vaan. Jos nainen olisi mies tuskin mies tekisi näin joka paljastaa sen että ajattelee naisesta jotain muutakin kuin pelkästään työkaveria. Omalla kohdalla kohtelen naisia työkavereina samalla tavalla kuin miehiäkin.

    • Anonyymi

      Varatut ihmiset flirttailee kukin omista syistään. Ei tähän ole yhtä ainoaa ja oikeaa vastausta. Joku haluaa vain panna vierasta. Joku on "luonnostaan" flirttaileva persoona ja ei edes koe flirttailevansa jne.

    • Anonyymi

      Flirttailijat muistakaa, että likaiseksi peli käy vasta sitten, kun ei avoimesti kommunikoida omia tarkoitusperiä muille. Ei siellä kotona eikä muille naisille. Eli esimerkiksi: jos etsit varattuna vain panoseuraa etkä vakavaa suhdetta, niin kerro se sille naiselle heti kun flirtti johtaa pidemmälle. Muuten voi käydä niin, että se kakkosnainen rakastuu oikeasti suhun, ja siitä nyt voi seurata vaikka mitä ikävää jos olet itse vain panoa hakemassa.

      • Anonyymi

        Eihän flirtti tarkoita että haluaa panna tai parisuhteeseen. Jos joku viattomasta katseesta totta tonkasee, ompa hattara.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän flirtti tarkoita että haluaa panna tai parisuhteeseen. Jos joku viattomasta katseesta totta tonkasee, ompa hattara.

        Et ymmärtänyt lukemaasi. Tuo oli esimerkki siitä, että JOS flirtti johtaa pidemmälle, niin kommunikoi mitä olet haluamassa. Se on totta, että flirtti ei välttämättä tarkoita mitään sen enempää. Mutta JOS flirttailija sillä jotain muuta hakee, niin sitten kun se jonkun kanssa johtaa pidemmälle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärtänyt lukemaasi. Tuo oli esimerkki siitä, että JOS flirtti johtaa pidemmälle, niin kommunikoi mitä olet haluamassa. Se on totta, että flirtti ei välttämättä tarkoita mitään sen enempää. Mutta JOS flirttailija sillä jotain muuta hakee, niin sitten kun se jonkun kanssa johtaa pidemmälle...

        Ja vielä: itse olen sitä mieltä että pieni flirtti tekee hyvää ja kuuluu ihmisten väliseen kanssakäymiseen. Mutta joskus se johtaa pidemmälle ja siinä vaiheessa pitää olla avointa kommunikaatiota mitä ollaan hakemassa. Suhdetta vai panoa vai mitä.


    • Anonyymi

      Aina kannattaa yrittää.

    • Anonyymi

      Pidä huoli omista asioista vaan!

    • Anonyymi

      Miksi varattujen miesten vaimot, epäilee sinkkinaisia et vikittelevät heidän miestä. Tätä olen saanut kokea jopa syytöksenä lähisukulaiselta. Todella typerää käytöstä.

    • Anonyymi

      korjaan: sinkkunaisilta tai onhan sinkku niin kestävä et voi olla sinkkiäkin 😂

    • Anonyymi

      Samasta syystä kuin hengitän. Tai, siksi että olen mies. (mies ei ole nainen).

    • Anonyymi

      Ihan samaa voisi kysyä varatuilta naisilta.. joilla se flirttailu taitaa olla vielä yleisempää...

      • Anonyymi

        Täsmälleen noin. Ketään ei voi omistaa.


    • Anonyymi

      Omistaa ei voi, mutta jos parisuhteessa on sovittu, ettei petetä se on sopimuksen rikkomista ja luottamus on mennyt. Pitää kertoa suoraan jos haluaa pettää niin se on rehellistä.

      • Anonyymi

        Mutta jos parisuhteessa on sovittu että siinä harrastellaan seksiä, seksileikkejä ja muita eroottisia puuhasteluja, niin useimmiten käyn siten että munasarjakas pettää lupauksensa miehelleen, joka aiheuttaa sen että mies flirttailee itselleen paremman munasarjakkaan, nuoremman kaunottaren, joka jaksaa harrastella miehen kanssa seksiä, seksileikkejä ja muita eroottisia puuhasteluja.


    • Anonyymi

      Miksi varatuilla naisilla pitää olla ainakin toinen mies tuttava oman miehen lisäksi. Niinkuin esimerkiksi työpaikalla? Mielestäni varatut naiset pilaavat vapaiden pariutumisen. Yrittääkö varatut naiset mainostaa tuttaviaan vapaille? Siltä vaikuttaa ainakin joillakin työpaikoilla. En voi vastata haasteeseen, koska ei miehet joita piilomainostetaan ole minulle sopivia. Esimerkiksi he ovat usein tulipalon sytyttäjiä. Vaikka vain pienen tulipalon sytyttäjä. Minä en ole. Periaatteessa en halua edes roskakorin sytyttäjä. Kerran jouduin pakenemaan roskakorista joltakin roskakorin sytyttäjältä. Siitä on kymmeniä vuosia mutta ei kiitos silti sellaiselle miehelle.

    • Anonyymi

      Jotta pääsen pumppaamaan pussit tyhjiksi muualla, kuin kotonakin

      • Anonyymi

        Yök!🤢 Eikö sulla ole kaksi kättä sitä hommaa varten?


    • Anonyymi

      Oletteko ajatelleet että varattukin mies on IHMINEN ? Parisuhde ei rajaa elämän eri alueita .

      • Anonyymi

        Oletteko tulleet ajatelleeksi mikä soppa siitä syntyy jos harrastaa seksiä varatun miehen kanssa. Suosio laskee ainakin vuosikymmeniksi minimiinsä.


    • Anonyymi

      Enpä ole varattu vaan vapaa enkä oikein osaa flirttailla kenellekään, siksi kai olen yksin. 😥️

    • Anonyymi

      no miksi ei

    • Anonyymi

      En flirttaa kellekään koska en ole ihminen vaan persnokkaeläin! 😁️😁️😁️

    • Anonyymi

      Tiesitkös aloittaja että pk-seudulla olevat uudet paikallisjunat ovat nimeltään
      Flirt-junia? Ihan totta, en tiedä onko se niiden kutsumanimi vai tehtaan oma nimi noille junille mutta näin se vaan kuitenkin on.

    • Anonyymi

      no vain kahdelle varatulle naiselle

    • Anonyymi

      Kokoajan peli päällä.
      Pelimies on erimies.
      Lähtölaskenta kokoajan housuissa menossa.
      Kanki kovana ja pussit täynnä.

      • Anonyymi

        Miksi et vedä käteen pusseja tyhjiksi välillä


    • Anonyymi

      Minä saan työpaikalta "sänkyyn" vain varattuja naisia.

      • Anonyymi

        Kun mies on vakaassa parisuhteessa, niin hän saa helpoimmalla vakaassa parisuhteessa olevia tyttöjä hetekalle, ei ainoastaan töissä vaan kaikkialla. Ja vapaa mies saa helpoimmalla vapaita tyttöjä.

        Ikänaisia/vanhusnaisia mies joutuu aina häätämään pois, riippumatta tämän suhdestatuksesta.


    • Anonyymi

      Kuuluu ihwn ihmisluonteeseen. Ei tuo ainakaan itselläni mitään sen kummempaa tarkoita.

      • Anonyymi

        Valehtelu ja toisten kusettaminen kuuluu muka perusluonteeseen? No ei kyllä kuulu ainakaan itselläni! Jos ei uskalla rehellinen elämässään olla, on vaan täysi luuseri.


    • Anonyymi

      Onko se joillakin geeneissä, itsetunnon pönkitystä vai mitä, mutta 80 luvulla työpaikallani oli noin 30 oleva nainen, joka flirttaili naurettavuuksiin asti. Siis kaikkien, aivan kaikkien miespuolisten työntekijöiden kanssa. Oli olevinaan hyvänkin näköinen, mutta muistutti jotain halpaa huo...raa. Joskus säälitti sen jatkuva huomionhaku. Miehensä oli niin pöljä, ettei tajunnut, vaikka nainen vikitteli vapaa-ajallakin muitten miehiä oman miehen katsoessa vierest.
      Viime viikolla kaverin kaverin kaverin kautta tämä ilmestys ilmestyi FB sivuni reunaan. Omassa päässä täytyy olla jotain vikaa, mutta kävin sen sivuja vilkaisemassa. Ja kyllä, siellä se yli 70 vuotias rusina törrötteli huuliaan ja antoi tissivakonäkymiä.

    • Anonyymi

      Ei niitä flirttailuja tarvitse ottaa niin vakavasti, itsekin naisena flirttailen on sitten ukkomies tai poikamies, ajatelkaa nyt vähän!

    • Anonyymi

      Saluunan ovi heiluu kahteen suuntaan. Varatulle miehelle suunnattuun flirttiin vastataan flirttailemalla.

      Ettekä mitään mahda.

      • Anonyymi

        Ei kai tarkoitus ole alunperin ollut vain flirttailla? Eikö se ole sitä "iskemistä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tarkoitus ole alunperin ollut vain flirttailla? Eikö se ole sitä "iskemistä"

        Flirtti ei todellakaan tarkoita mitään iskemistä, joka taas tarkoittaa lyömistä. Hah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Flirtti ei todellakaan tarkoita mitään iskemistä, joka taas tarkoittaa lyömistä. Hah.

        Iskeminen lainausmerkeissä ei tarkoita, että pitää lyödä oikeasti. Niinkuin antaminen, ottaminen, paneminen ja joku on kiikarissa.


    • Anonyymi

      nää apinat on saaneet äidin huoman ja luulevat että saavat tehdä mitä huvittaa..italian mamman pennut asuu äitin helmoissa. tuota ei suomeen..ok

    • Anonyymi

      Olen syyllistynyt tuohon usein.
      Itselleni se on jonkinmoista hyväntahtoista leikkiä ja kohteen positiivista huomioimista.
      Se on mielestäni myös jonkinmoista porukkahengen tsemppaamista.

      • Anonyymi

        Mutta siinä saattaa saada tämä naisosapuoli näpeilleen aika tehokkaasti jos on sitä sorttia ettei ole koskaan huomattu tai huomioitu erityisemmin miesmarkkinoilla. Koska en ole kenenkään ihannenainen ainakaan ulkoisesti.
        /ap


    • Anonyymi

      Minulla oli nuorena monta mies seuralaista ns. yhden illan juttuna. En yrittänyt saada heistä mitään pidempi aikaista seuralaista ehkä siksi koska olin ihastunut johonkin toiseen. Saa siitäkin kokemusta jos harrastaa useita yhden illan juttuja. Ei voi mitään jos ei saa pidempi aikaista miesystävää. Kun kävin kampaajalla leikkuuttamassa hiukset ja kampaaja laittoi punertavan sävyn. En sen jälkeen tavannut miehiä juuri ollenkaan. Vaikuttaako hiusten väri siihen, että saa miehen? Tai hiusten pituus

      • Anonyymi

        Ei vaan huhut kiersi että olet horo ja harva mies haluaa sellaiseen koskea. Punahiuksisena sinut pystyi tunnistamaan helpommin joten oli helppo vältellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan huhut kiersi että olet horo ja harva mies haluaa sellaiseen koskea. Punahiuksisena sinut pystyi tunnistamaan helpommin joten oli helppo vältellä.

        En usko, että huhut kiersivät, koska kävimme joillakin toisilla paikkakunnilla tansseissa. Sorretaanko punertavahiuksisia koska heitä luullaan tulipalon sytyttäjäksi? Mahonginpunainen ja nykyään porkkanan punainen on sovittu väri heillä nykyään ei kastanjanruskea.


    • Anonyymi

      Varmaan samasta syystä kuin varattu nainenkin. Flirtti on luonteenpiirre, eikä se tarkoita yhtikäs mitään kenellekään. Ei ainakaan ennen kuin vastaan tulee se kohta aj tyyppi, että rupeaa tarkoittamaan ja merkitsemään.

    • Anonyymi

      Tyhmät miehet kuvittelee että tangoon tarvitaan kaksi? Naisten mielestä kaikki on miesten vika ja nussivat "parempaa" miestä.

    • Anonyymi

      Kyllä työpaikallakin saa olla naisten kanssa hyvissä, kujeilevissa ja
      ystävällisissä väleissä. Ei siitä pahastu kuin alati kateelliset ihmiset.

    • Anonyymi

      Huomionhaku. 😌

    • Anonyymi

      No natina on afgaani kun afgaani miehet raiskaa niin natina vaan haluusuomen täyttää mamuilla. Vanhuksille ei riitä rahaa kun mamut on niin kalliita elättejä. Ei natina ole suomalaisten puolta. Hihhhhhh laki meni läpi jeeeeeeeeeee

    • Anonyymi

      Eikös tämä Suomi24 ole täynnä näitä "lurjuksia" ehdottelemassa yhtä ja toista, niin naisia, kuin miehiäkin. Mutta suoraan olen kokenut miesten ehdotuksia. Kuullut kyllä varattujen naisten käyttäytymisistä.
      Oksettaa suorastaan en voi muuta sanoa.

    • Anonyymi

      Se on vaan joidenkin sosiaalisten ihmisten luonne. Ja kai jotain noista mitä mainitsit.

    • Anonyymi

      Koska mä voin. T: M

    • Anonyymi

      Koska pitkä parisuhde alkaa tympimään etenkin jos sitä ei älyä/osaa hoitaa. On sitten houkutus unohtaa perhe ihmissuhdesotkuineen hetkeksi, kun näkee uuden kiinnostavan naisen joka vielä vastaa flirttiin tai on ainakin selvästi otettu saamastaan huomiosta! Siis harmittomaksi tarkoitettua hupia josta sitten voikin tulla isojakin huonoja seurauksia...

      • Anonyymi

        Tai sitten tarkoitus paeta nykyistä suhdettaan vehtaamalla uuden naisen kanssa. Kuten joku aiemminkin mainitsi, on parisuhteeseen alkaminen näin huonot vuorovaikutustaidot omaavan miehen kanssa veren kaivamista omasta nenästään!


      • Anonyymi

        No täähän se varmasti on syynä ainakin omassa tapauksessani 🫢🫣
        Ap


      • Anonyymi

        Vapauskin alkaa tympimään mutta sille ei voi mitään jos ei saa ketään.


    • Anonyymi

      Naiset haluavat sitä. Naisilla ei ole kuin seksi mielessä.

    • Anonyymi

      J.Sillanpää,muista.....tiedät kyllä

    • Anonyymi

      Että on sitten pöljiä kirjoituksia! Höh....!

      • Anonyymi

        Miksimette maisteri poista omia kirjoituksianne


    • Anonyymi

      Mä en ymmärrä miksi työpaikalta pitää etsiä seksiä. En tajuu. Menee vaikka töiden jälkeen https://panemua.net sivuille katsomaan muita saman henkisiä ihmisiä ja sitten vain panemaan vaikka varattua rouvaa

    • Anonyymi

      Testaa vieläkö olis markkiana ervoa ja todennäköisesti kotona on tylsöö vaimon kamssa.

      • Anonyymi

        Todennäköisesti. Samoten kun itelläkin on kotona. Olen siis itsekkin varattu ja en saa mieheltäni enää mitään. M I T Ä Ä N …
        Ap


    • Anonyymi

      Varmaan samoista syistä kun varatut naiset flirttailee miehille?

    • Anonyymi

      Flirttiin vastataan flirttailemalla. On se kumma kun vain naiset saisivat flirttailla. Tällainen "woke-kulttuuri" jota ketju edustaa pitää tappaa niille sijoillensa.

    • Anonyymi

      No. Me miehet halutaan kauniilta Naisilta pimppiä...Ei sen kummempaa!

      • Anonyymi

        Miksi ette halunneet kauniista naisesta vaimoa?


    • Anonyymi

      Mies jakaa siementä ja nainen sen jälkeen etsii lapselle kasvattajaksi ja elättäjäksi jonkun harmaan diblomi-insinöörin. Näin jännän miehen siemen leviää ja kuhnurin siemen ei leviä.

      • Anonyymi

        Dinlomi insilläkin on siemenet.
        Oletko itseriittoinen. Kuule siementäneesi jonkun. Ehkä oletkin steriili


    • Anonyymi

      Kyse on narsismista. Halutaan käyttää useita uusia ja vanhoja uhreja samanaikaisesti. Yksi tapa maassamme estää muita perustamasta myös perheitä joten syntyvyys on vähentynyt.

    • Anonyymi

      Olen sellaistakin kuullut, että työpaikalle flirttaillaan työkavereille sen takia, että sitten sukujuhlissa on kerrottavaa sukulaisille, mitä vaimo on joskus mennyt sanomaan. Varatut miehet keräävät puhetta ja sitten pystyvät kertomaan riittävän hauskoja juttuja sukulaisilleen omasta vaimostaan. Vaimo alkaa vaikuttamaan ihan joltain työpaikan 20-kymppiseltä kesätyöntekijältä.

    • Anonyymi

      Jos sä vaan kuvittelet ja pönkität sillä omaa itsetuntoas?

    • Anonyymi

      Suomalaiset miehet ei usko ku niille sanoo että ei kiitos leikki loppu ennen ku toinen mies sanoo. Todella monella on vielä tällä vuosisadalla vanhat ja sovinistiset ajattelutavat täällä monen asian suhteen, varsinkin seksin. Ollaan vähän niiku sosiaalisella kivikaudella täällä verrattuna kaikkiin naapurimaihin...

      • Anonyymi

        Edelleen vimpelin maisteri on kivikaudella


    • Anonyymi

      Narsisti. Taustalla heikko, kyltymätön itsetunto saada ihailua. Alituinen rakkauden nälkäinen intohimoinen saalistaja, joka on mitä ihanin alkuun saadessaan huomiosi. Suhteen edetessä jatkaa valloittaakseen seuraavaan. Pettää samalla suhteesta toiseen. Hakien saalistaen uutta uhriaan. Manipuloiva, laskelmoiva. Tahtoo, vannoo, syvästi rakastaa. Ihmishirviö, sadistinen luonne, joka ei mitään keinoja kaihda hyödyntääkseen rakkauttasi. Esittää uhria tarvittaessa myös viranomaisille tunteettomasti. Kylmäpäinen käytös.

    • Anonyymi

      Kamalia ovat nuo 60 punanaamaiset möhömahat kun yrittävät iskeä 30-40 vuotiaita naisia,vielä nuorempiakin. On niillä äijillä suuret luulot itsestään,kotona perhe ja lapsenlapsiakin on...silti luulevat olevansa luojan lahja naisille. Yleensä puhua papattavat kuin konekiväärit,päässä ei ole mitään muuta kuin onttous. Työhistoriakin puuttuu,eletty muijan siivellä ikänsä. Näitä on.

      • Anonyymi

        Vielä kamalampia on nuoret naiset jotka lähtee niiden mukaan!!


    • Anonyymi

      Luonto sen ominaisuuden on luonut, eikä sille mahda mitään. Moraalikoodisto ja paheksunta ei sitä viettiä pysty vaientamaan.

    • Anonyymi

      Jos vaikka sattuis saamaan.

    • Anonyymi

      Ihmiset flirttailee kun toinen ihminen miellyttää. En usko että tätä herkkua aloittaja eli naisiksi tekeytyvä korkokenkäkalle on koskaan saanut kokea flirttiä. Katkeroittaa kyllä.

    • Anonyymi

      Flirttailu on viatonta hupia, vähän niinkuin smalltalkia. Sitä voivat hyvillä mielin harrastaa kaikki ikään, sukupuoleena ja siviilisäätyyn katsomatta. Se tuo kaivattua piristystä päivään ja pitää yllä hyviä suhteita, vaikkapa nyt työpaikalla, mutta ihan missä vaan muuallakin. Ei sen ole tarkoituskaan johtaa mihinkään seksuaaliseen kanssakäymiseen saatikka romanttiseen suhteeseen.

    • Anonyymi

      Kyllä se pimppi tekee terää kun sitä antaa kiimainen nainen.

    • Anonyymi

      Naisia ei kannata huomata duunipaikalla, ne menee paniikkiin ja luulevat vaikka mitä.

    • Anonyymi

      Miesten flirttailu johtuu ystävällisyyssyistä, aivan samoin kuin naistenkin flirttailu.

    • Anonyymi

      Vähä ylänappia auki,liian pienet urheilupökät mitkä pilluvakoon,hiukset auki
      Johan siinä vanhempikin mies sekoaa

    • Anonyymi

      Oma mies tuli firman kesäjuhlilta aamuyöstä, paita ihan meikkivoiteessa. No, paljastuihan se sitten myöhemmin. Laittoi viestiä työkaverilleen, jotta ihanan kiihkeää ja himokasta tanssia. Tunnusti tälle työkaverille jotta on ihastunut. Sillee sit. Aiemmin lähtenyt parisuhteistaan vain pettämällä työkaverin kanssa. Sama peli jatkuu.

    • Anonyymi

      Itsehän flirttaan koska olen ihastunut naiseen joka silmissäni on ihaninta mitä tiedän

    • Anonyymi

      Jos te haluatte jonkun miehen joka on hyvä sängyssä ja hyvä sinulle ota se mies joka ei ole siinä tyrkyttämässä itseään ja kehumassa kilpailemassa tms vaan kohtelee sinua hyvin auttaa ei puhu kaksimielisiä juttuja jne.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe