Varattu mies, miksi flirttailet?

Anonyymi-ap

Niin, kysymys teille varatut miehet? Miksi flirttailette työpaikalla naisille? Onko takana vaan jotain hauskaa leikkiä, oikeaa kiinnostusta, oman aseman pönkitystä? Testausta omasta viehätysvoimasta?

Kertokaa 🤔

91

3108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

90% todennäköisyydellä hakee ainoastaan huomiota
      10% todennäköisyydellä aitoa kiinnostusta

Kannattaa ennemmin miettiä että haluatko itselle selkärangattoman ja epävarman miehen.

Olen itse tehnyt noista molempia ja oppinut virheistä. Usko tai älä, mutta aito kiinnostus tässä on pahempi vaihtoehto. Pitkät parisuhteet käy helposti tylsiksi ja niissä muodostuu kaikennäköisiä ongelmia. Helpoin ratkaisu on olla ottamatta ja paeta vastuuta lähtemällä uuden kiinnostavamman ihmisen matkaan.

• Anonyymi

Pitää vastavuoroisesti kysyä myös naisilta vastaavaa, miksi? Naiset voivat flirttailla ja pönkittää itsetuntoaan miehiä helpommin, esim. pukeutumalla (mehukkaat nännit näkyvät paidan läpi tai antava rintavako näkyy "kurkistusluukusta". Itse en suinkaan valita näistä "näkymistä", lurpsis!

Iltapäivä- yms roska- sekä juorulehtien ja somen kuvattavat naisethan saavat mielihyvää, kun miehet kuolaavat näitä kuvia tai videoita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää vastavuoroisesti kysyä myös naisilta vastaavaa, miksi? Naiset voivat flirttailla ja pönkittää itsetuntoaan miehiä helpommin, esim. pukeutumalla (mehukkaat nännit näkyvät paidan läpi tai antava rintavako näkyy "kurkistusluukusta". Itse en suinkaan valita näistä "näkymistä", lurpsis!

Iltapäivä- yms roska- sekä juorulehtien ja somen kuvattavat naisethan saavat mielihyvää, kun miehet kuolaavat näitä kuvia tai videoita.

Joo. Ne saa rahaa. Siitä mielihyvä.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä pohjoisen sälli ei aio parisuhteisiin hakeutua olen onneks pystyny hyvin välttämään 47-vuoden kokemuksella

• Anonyymi

Minä en flirttaile. Koska olen naimisissa, olen työpaikalla varmuuden vuoksi mahdollisimman tyly naisille. Murahtelen ja huorittelen. Eipähän kukaan saa aihetta luulla minun flirttailevan.

• Anonyymi

Aa sinä olet siis hoivakodin asukki, juu puuhakasta työpäivää

• Anonyymi

Voiko olla mahdollista, että vaimo on pihi tai liian suvaitsevainen ja antaisi pettää. Olen ihmetellyt miksi eräs varatuksi tekeytynyt kihlasormusta nimettömässä pitävä mieshenkilö tunsi minut joka kerta nähdessämme vaikka olen vapaa ja kaikki eivät tunne joka kerta tavatessamme. Onko tyhmää, mutta olen luullut, että sellaiset jotka moikkaa samaa henkilöä joka kerta nähdessään haluaa tutustua ns. paremmin henkilöön jonka tuntee kohdatessaan. Minä ainakin yritin jo nuorena pyrkiä sellaisen seuraan josta olisin halunnut itselleni miehen. Blondi pilasi kaiken varaamalla miehen itselleen. Blondi kuoli nuorena eikä päässytkään vaimoksi. Siitä miehestä en tiedä onko oikeasti varattu vai onko kaikki vain valhetta, koska olen nähnyt hänet yksin ajelevan autollaan ja työpaikalla on enimmäkseen miehiä seurana ja joku varattu hupakko käy kahvitauolla istumassa hänen huoneessa. Olen nähnyt koska olen käynyt hänen työpaikalla.

• Anonyymi
        UUSI

Muista lääkkeet, aika levotonta juttua....

• Anonyymi

En osaa vlirttailla koska olen ujo. Olen myös vapaa tekemään mitä sydämeni sanoo.

• Anonyymi

Ei se flirttailu yleensä johda mihinkään.

• Anonyymi

Kun on nähnyt näitä vaimoja, ihmettelen että ei ole flirttailtu enempää. Eli siellä kotona voi odottaa joku pirttihirmu.

• Anonyymi

Ihan oikeasti etsin muijaa seuraavaa.

• Anonyymi

En ole koskaan tehnyt tuota joten syytöksesi on turha.

• Anonyymi

Niinhän se onkin, ja vieläpä herjaava. Siis RIKOS! Joten rikosilmoitusta tekemäään.

• Anonyymi

Tuskinpa tuo kuuluu sulle tuon taivaallista mitä aikuiset ihmiset tekee. Aikuiset ihmiset kun ovat vastuussa teoistaan, sitä kannattaa päntätä.

• Anonyymi

Miksi varatut naiset flirttailee työpaikan miehille?

• Anonyymi

Selittämätön yhteys. Kun vedetään ihmiseen. Ymmärtää myös, että nykyinen suhde on melkein ohi.

• Anonyymi
        UUSI

Jossei 40+ nainen saa kotona enää seksiä, niin aivan varmasti se sitä saa työpaikalla, harrastuksessa tai jossain...

• Anonyymi

En osaa vastata kysymykseen mutta vasta kysymyksenä mitä haittaa siitä on?

• Anonyymi

Miehistä on tullu kauheita flirttailee . Tänään lenkillä kaks heilutteli mulle toinen pakusta toinen farmarista mitää vttua? Kaupan kakskymppine tosi komee kyl iso kundi ja isot hartiat .. kauhee lirttaamine päällänsä. Sit autolla seuraava seisoo ja tuijotta ja tuijottaa ku löhen ajaan .. mikä helv näitä vaivaa? Syksy tulossa tjtn

• Anonyymi

Syksy tulossa kuiva kesä menossa- olisko trollaava mies kuten sullakin?

• Anonyymi

Mistäs tää aloitus repes`?ketään ei voi omistaa kyylät

• Anonyymi

Ei voikkaan omistaa, lähinnä mietin miksi eräs vanhempi työkaveri laittaa lisää pökköä pesään (siis heittää bensaa liekkeihin), lirkuttelee ja flirttailee estottomasti vaikka tietää minun olevan parisuhteessa ja hän on naimisissa.
        /ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voikkaan omistaa, lähinnä mietin miksi eräs vanhempi työkaveri laittaa lisää pökköä pesään (siis heittää bensaa liekkeihin), lirkuttelee ja flirttailee estottomasti vaikka tietää minun olevan parisuhteessa ja hän on naimisissa.
        /ap

Pysyy suut supussa paremmin kun molemmat ovat varattuja.

• Anonyymi
        UUSI

olen 47-vuotias vapaa vihreitä aatteita kannattava vapaa mies, jos nainen samoja arvoja kannatat, niin mikään ei estä tutustumasta, olen aika sisäänpäin kääntyvä mutta olen aika villi jos tutuiksi tullaan

• Anonyymi

En flirttaile, etsin kadonneita prillejäni. Vahingossa etsiessäni tapasin vulvasi.

• Anonyymi

pitää olla hyvät tarjoilut,muijaa vituttaa kenen syy

• Anonyymi

Se on vain mukavaa ja piristystä
      arjen harmaiteen.

• Anonyymi

Tää oli aika kuvaava kommentti. Itse ainakin flirttailen juuri tuon takia ja sitten pieni jännitys on aina paikallaan. Eihän flirtti tarkoita, että flirttailija olisi halukas avioon, sänkyyn tai edes treffeille. Flirttailu on vaan eräs kiva harrastus. Sitten, jos joku sanoo, että lopeta tuo ja keskity töihis, niin sitten pitää lopettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää oli aika kuvaava kommentti. Itse ainakin flirttailen juuri tuon takia ja sitten pieni jännitys on aina paikallaan. Eihän flirtti tarkoita, että flirttailija olisi halukas avioon, sänkyyn tai edes treffeille. Flirttailu on vaan eräs kiva harrastus. Sitten, jos joku sanoo, että lopeta tuo ja keskity töihis, niin sitten pitää lopettaa.

...mutta työhön ei tarvi silti keskittyä.

• Anonyymi

Joo justiin. Tuota aina joku töissä yrittää. Ainakaan minä en halua olla kenenkään työkaverimiehen päivän piriste!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo justiin. Tuota aina joku töissä yrittää. Ainakaan minä en halua olla kenenkään työkaverimiehen päivän piriste!

Ole sitten yönpiriste

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole sitten yönpiriste

Miksi kommentoit tälle trollimiehelle näin onko tämä joku sessuaalisen halventamisen substituaalirituaali? Puhu mul latinaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sanonutkin työkaverille että koitappa käyttäytyä, mutta silti jatkaa 🤣🤣
        -ap

• Anonyymi

Miksi se varattu nainen huoraa ympäriinsä?

• Anonyymi

Ei kaikki naiset ole varattuja. Uso se. Nyt löytyy pariskunnille parkkipaikkoja koska kivitalokin on purettu vuosia sitten erään kaupungin keskustasta. Viina maistui sen talon ukolle. Ja taisi kadota vaimokin ennen sitä. Ja kaikki laskut olivat maksamatta.

• Anonyymi

Suomaalaiset miehet o kaikki raiskaajia jae pedofillejä.

• Anonyymi

Varo trollimies mitä sanot- jos täälläkin pyörii näitä lähtövaunuja mitä Kiinassa

• Anonyymi

Ei pidä paikkansa, tuo on mitä suurimmassa määrin herjausta ja typerää, lapsellista yleistystä! Ties vaikka olisit joku äärifeministi joka vihaa miehiä, tai sitten sellanen femakko joka rakastaa mustaa ja vihaa valkoista, siiis käänteistä rasismia!

• Anonyymi

majoneesisioilla tosi vaikeus pitää se pieni vaalanpunainen katkarapu housuissa ?

• Täysin naurettava aloitus. Naiset osaa olla täysiä mulkkuja. Pettävät miestään näiden varattujen miesten kanssa. Nainen haluaa olla haluttu ja siksi pettää jopa onnellisessa liitossa. Ja sinä kehtaat tässä feminismin paskamaassa kysyä miksi varattu mies flirttaa. No kun varatut akat makaa tuola jalat levällään. Kai ymmärsit vastauksen.

• Anonyymi

Ymmärsin vastauksen kyllä. Ja perustarve yleensä naisilla on tuntea itsensä halutuksi, tunnustan sen. Omassa parisuhteessa en ole enää haluttu ja saan epätavallista huomiota mieheltä.
        -ap

• Anonyymi

Samaa voi kysyä teiltä naiset. Miksi itseen nähden aivan erillainen mies on kohteena ja miksi ei voi sanoa asiaa suoraan. Pelkästään ikäero on riittävä ero.

• Anonyymi

Mä on Markus ja Markuksen fani ja 🥰

• Olen ikisinkku, enkä osaa flirttailua. Ne jotka osaa, tekee sitä varmaan ihan ilokseen. Olivat varattuja tai eivät.

• Anonyymi

Mitä nämä huomiota saavat miehet sitten tekee- postaa kylpyläloman PDFnä työsähköpostiin?

• Anonyymi

Tai kertoo nukkumiseen liittyviä vinkkejä

• Anonyymi

Työpaikan kauniiden naisten ympärillä käy aina kuhina. Kaunis nainen ei monesti ymmärrä että koko teatteri esitys on vain häntä varten ja ne mukavat joka päivä käyvät miehet jotka tekevät tikusta asiaa lopettavat käymisen sinä päivänä kun nainen vaihtaa eri paikkaan töihin. Rumana naisena tai miehenä kokemus samoista ihmisistä on täysin erillainen. Kaunis nainen huomioidaan ja huomataan häntä autetaan ja samalla kokeillaan kepillä jäätä josko saisi jotain muutakin. Omassa työssänikin on paljon naisia joiden ympärillä miehet pyörii. Kuljettelee paikkoihin ja hakee kontaktia yrittää hieroa ja tehdä mitä vaan. Jos nainen olisi mies tuskin mies tekisi näin joka paljastaa sen että ajattelee naisesta jotain muutakin kuin pelkästään työkaveria. Omalla kohdalla kohtelen naisia työkavereina samalla tavalla kuin miehiäkin.

• Anonyymi

Varatut ihmiset flirttailee kukin omista syistään. Ei tähän ole yhtä ainoaa ja oikeaa vastausta. Joku haluaa vain panna vierasta. Joku on "luonnostaan" flirttaileva persoona ja ei edes koe flirttailevansa jne.

• Anonyymi

Flirttailijat muistakaa, että likaiseksi peli käy vasta sitten, kun ei avoimesti kommunikoida omia tarkoitusperiä muille. Ei siellä kotona eikä muille naisille. Eli esimerkiksi: jos etsit varattuna vain panoseuraa etkä vakavaa suhdetta, niin kerro se sille naiselle heti kun flirtti johtaa pidemmälle. Muuten voi käydä niin, että se kakkosnainen rakastuu oikeasti suhun, ja siitä nyt voi seurata vaikka mitä ikävää jos olet itse vain panoa hakemassa.

• Anonyymi

Eihän flirtti tarkoita että haluaa panna tai parisuhteeseen. Jos joku viattomasta katseesta totta tonkasee, ompa hattara.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän flirtti tarkoita että haluaa panna tai parisuhteeseen. Jos joku viattomasta katseesta totta tonkasee, ompa hattara.

Et ymmärtänyt lukemaasi. Tuo oli esimerkki siitä, että JOS flirtti johtaa pidemmälle, niin kommunikoi mitä olet haluamassa. Se on totta, että flirtti ei välttämättä tarkoita mitään sen enempää. Mutta JOS flirttailija sillä jotain muuta hakee, niin sitten kun se jonkun kanssa johtaa pidemmälle...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ymmärtänyt lukemaasi. Tuo oli esimerkki siitä, että JOS flirtti johtaa pidemmälle, niin kommunikoi mitä olet haluamassa. Se on totta, että flirtti ei välttämättä tarkoita mitään sen enempää. Mutta JOS flirttailija sillä jotain muuta hakee, niin sitten kun se jonkun kanssa johtaa pidemmälle...

Ja vielä: itse olen sitä mieltä että pieni flirtti tekee hyvää ja kuuluu ihmisten väliseen kanssakäymiseen. Mutta joskus se johtaa pidemmälle ja siinä vaiheessa pitää olla avointa kommunikaatiota mitä ollaan hakemassa. Suhdetta vai panoa vai mitä.

• Anonyymi

Aina kannattaa yrittää.

• Anonyymi

Pidä huoli omista asioista vaan!

• Anonyymi

Miksi varattujen miesten vaimot, epäilee sinkkinaisia et vikittelevät heidän miestä. Tätä olen saanut kokea jopa syytöksenä lähisukulaiselta. Todella typerää käytöstä.

• Anonyymi

korjaan: sinkkunaisilta tai onhan sinkku niin kestävä et voi olla sinkkiäkin 😂

• Anonyymi

Samasta syystä kuin hengitän. Tai, siksi että olen mies. (mies ei ole nainen).

• Anonyymi

Ihan samaa voisi kysyä varatuilta naisilta.. joilla se flirttailu taitaa olla vielä yleisempää...

• Anonyymi

Täsmälleen noin. Ketään ei voi omistaa.

• Anonyymi

Omistaa ei voi, mutta jos parisuhteessa on sovittu, ettei petetä se on sopimuksen rikkomista ja luottamus on mennyt. Pitää kertoa suoraan jos haluaa pettää niin se on rehellistä.

• Anonyymi

Mutta jos parisuhteessa on sovittu että siinä harrastellaan seksiä, seksileikkejä ja muita eroottisia puuhasteluja, niin useimmiten käyn siten että munasarjakas pettää lupauksensa miehelleen, joka aiheuttaa sen että mies flirttailee itselleen paremman munasarjakkaan, nuoremman kaunottaren, joka jaksaa harrastella miehen kanssa seksiä, seksileikkejä ja muita eroottisia puuhasteluja.

• Anonyymi

Miksi varatuilla naisilla pitää olla ainakin toinen mies tuttava oman miehen lisäksi. Niinkuin esimerkiksi työpaikalla? Mielestäni varatut naiset pilaavat vapaiden pariutumisen. Yrittääkö varatut naiset mainostaa tuttaviaan vapaille? Siltä vaikuttaa ainakin joillakin työpaikoilla. En voi vastata haasteeseen, koska ei miehet joita piilomainostetaan ole minulle sopivia. Esimerkiksi he ovat usein tulipalon sytyttäjiä. Vaikka vain pienen tulipalon sytyttäjä. Minä en ole. Periaatteessa en halua edes roskakorin sytyttäjä. Kerran jouduin pakenemaan roskakorista joltakin roskakorin sytyttäjältä. Siitä on kymmeniä vuosia mutta ei kiitos silti sellaiselle miehelle.

• Anonyymi

Jotta pääsen pumppaamaan pussit tyhjiksi muualla, kuin kotonakin

• Anonyymi

Oletteko ajatelleet että varattukin mies on IHMINEN ? Parisuhde ei rajaa elämän eri alueita .

• Anonyymi

Oletteko tulleet ajatelleeksi mikä soppa siitä syntyy jos harrastaa seksiä varatun miehen kanssa. Suosio laskee ainakin vuosikymmeniksi minimiinsä.

• Anonyymi

Enpä ole varattu vaan vapaa enkä oikein osaa flirttailla kenellekään, siksi kai olen yksin. 😥️

• Anonyymi

no miksi ei

• Anonyymi

En flirttaa kellekään koska en ole ihminen vaan persnokkaeläin! 😁️😁️😁️

• Anonyymi

Tiesitkös aloittaja että pk-seudulla olevat uudet paikallisjunat ovat nimeltään
      Flirt-junia? Ihan totta, en tiedä onko se niiden kutsumanimi vai tehtaan oma nimi noille junille mutta näin se vaan kuitenkin on.

• Anonyymi

no vain kahdelle varatulle naiselle

• Anonyymi

Kokoajan peli päällä.
      Pelimies on erimies.
      Lähtölaskenta kokoajan housuissa menossa.
      Kanki kovana ja pussit täynnä.

• Anonyymi

Minä saan työpaikalta "sänkyyn" vain varattuja naisia.

• Anonyymi

Kun mies on vakaassa parisuhteessa, niin hän saa helpoimmalla vakaassa parisuhteessa olevia tyttöjä hetekalle, ei ainoastaan töissä vaan kaikkialla. Ja vapaa mies saa helpoimmalla vapaita tyttöjä.

Ikänaisia/vanhusnaisia mies joutuu aina häätämään pois, riippumatta tämän suhdestatuksesta.

• Anonyymi

Kuuluu ihwn ihmisluonteeseen. Ei tuo ainakaan itselläni mitään sen kummempaa tarkoita.

• Anonyymi

Onko se joillakin geeneissä, itsetunnon pönkitystä vai mitä, mutta 80 luvulla työpaikallani oli noin 30 oleva nainen, joka flirttaili naurettavuuksiin asti. Siis kaikkien, aivan kaikkien miespuolisten työntekijöiden kanssa. Oli olevinaan hyvänkin näköinen, mutta muistutti jotain halpaa huo...raa. Joskus säälitti sen jatkuva huomionhaku. Miehensä oli niin pöljä, ettei tajunnut, vaikka nainen vikitteli vapaa-ajallakin muitten miehiä oman miehen katsoessa vierest.
      Viime viikolla kaverin kaverin kaverin kautta tämä ilmestys ilmestyi FB sivuni reunaan. Omassa päässä täytyy olla jotain vikaa, mutta kävin sen sivuja vilkaisemassa. Ja kyllä, siellä se yli 70 vuotias rusina törrötteli huuliaan ja antoi tissivakonäkymiä.

• Anonyymi

Ei niitä flirttailuja tarvitse ottaa niin vakavasti, itsekin naisena flirttailen on sitten ukkomies tai poikamies, ajatelkaa nyt vähän!

• Anonyymi

Saluunan ovi heiluu kahteen suuntaan. Varatulle miehelle suunnattuun flirttiin vastataan flirttailemalla.

Ettekä mitään mahda.

• Anonyymi

Ei kai tarkoitus ole alunperin ollut vain flirttailla? Eikö se ole sitä "iskemistä"

• Anonyymi

nää apinat on saaneet äidin huoman ja luulevat että saavat tehdä mitä huvittaa..italian mamman pennut asuu äitin helmoissa. tuota ei suomeen..ok

• Anonyymi

Olen syyllistynyt tuohon usein.
      Itselleni se on jonkinmoista hyväntahtoista leikkiä ja kohteen positiivista huomioimista.
      Se on mielestäni myös jonkinmoista porukkahengen tsemppaamista.

• Anonyymi

Mutta siinä saattaa saada tämä naisosapuoli näpeilleen aika tehokkaasti jos on sitä sorttia ettei ole koskaan huomattu tai huomioitu erityisemmin miesmarkkinoilla. Koska en ole kenenkään ihannenainen ainakaan ulkoisesti.
        /ap

• Anonyymi

Minulla oli nuorena monta mies seuralaista ns. yhden illan juttuna. En yrittänyt saada heistä mitään pidempi aikaista seuralaista ehkä siksi koska olin ihastunut johonkin toiseen. Saa siitäkin kokemusta jos harrastaa useita yhden illan juttuja. Ei voi mitään jos ei saa pidempi aikaista miesystävää. Kun kävin kampaajalla leikkuuttamassa hiukset ja kampaaja laittoi punertavan sävyn. En sen jälkeen tavannut miehiä juuri ollenkaan. Vaikuttaako hiusten väri siihen, että saa miehen? Tai hiusten pituus

• Anonyymi

Varmaan samasta syystä kuin varattu nainenkin. Flirtti on luonteenpiirre, eikä se tarkoita yhtikäs mitään kenellekään. Ei ainakaan ennen kuin vastaan tulee se kohta aj tyyppi, että rupeaa tarkoittamaan ja merkitsemään.

• Anonyymi
      UUSI

Tyhmät miehet kuvittelee että tangoon tarvitaan kaksi? Naisten mielestä kaikki on miesten vika ja nussivat "parempaa" miestä.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä työpaikallakin saa olla naisten kanssa hyvissä, kujeilevissa ja
      ystävällisissä väleissä. Ei siitä pahastu kuin alati kateelliset ihmiset.

• Anonyymi
      UUSI

Huomionhaku. 😌

• Anonyymi
      UUSI

No natina on afgaani kun afgaani miehet raiskaa niin natina vaan haluusuomen täyttää mamuilla. Vanhuksille ei riitä rahaa kun mamut on niin kalliita elättejä. Ei natina ole suomalaisten puolta. Hihhhhhh laki meni läpi jeeeeeeeeeee

• Anonyymi
      UUSI

Eikös tämä Suomi24 ole täynnä näitä "lurjuksia" ehdottelemassa yhtä ja toista, niin naisia, kuin miehiäkin. Mutta suoraan olen kokenut miesten ehdotuksia. Kuullut kyllä varattujen naisten käyttäytymisistä.
      Oksettaa suorastaan en voi muuta sanoa.

• Anonyymi
      UUSI

Se on vaan joidenkin sosiaalisten ihmisten luonne. Ja kai jotain noista mitä mainitsit.

• Anonyymi
      UUSI

Koska mä voin. T: M

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kamala onnettomuus

Miten tällaiset mönkijäonnettomuudet yleensä tapahtuu? Liikaa vauhtia? Saako mönkijöillä ajaa lasten kanssa ja ilman kyp
      Suomussalmi
      186
      8245
    2. Mönkijäpnnettomuus

Harmillinen homma. https://www.hs.fi/suomi/art-2000010557170.html
      Suomussalmi
      39
      2327
    3. Tilitoimisto!!!

Mikä tilitoimisto jäi kiinni rikoksesta Rovaniemellä?
      Rovaniemi
      31
      1789
    4. Tietäisitpä miten haluaisin sinut kohdata

Vaikka vaan katsella ohimennen. Voisitko telepaattisesti lähettää viestiä, - löytyisikö kohtauspaikkaa?
      Ikävä
      72
      1619
    5. Kerro kaivatustasi jotakin mukavaa.

Itse aloitan: hyvännäköinen ja ahkera ❤️‍🔥
      Ikävä
      104
      1490
    6. Oon pahoillani sun puolesta

kun olit muuttunut niin paljon ulkoisesti. Ja huonompaan suuntaan. Koeta pärjätä. Naiselle mieheltä vuosien takaa
      Ikävä
      53
      1189
    7. Milloin oot nähnyt kaivattusi

ensimmäistä kertaa?
      Ikävä
      58
      1109
    8. Missä päin suomea kaivattusi asustelee?

Oma kaivattuni (mies(J) asuu Uudenmaan läänissä.
      Ikävä
      55
      1050
    9. Tiesitkös nainen että mulla on paljon vientiä?!

Sänkyseuraa riittää, valinnan vaikeus.
      Ikävä
      93
      1015
    10. Tikanmäen vastaus Haavistolle

Aika erikoinen puolustautuminen valtuuston puheenjohtajalla kaupunkilaisen kirjoitukseen. Haavisto ihmetteli niitä tunn
      Pyhäjärvi
      113
      902
    Aihe