Vapaa kuvaus

Aloituksia

210

Kommenttia

2961

  1. Näköjään+olen+erehtynyt.+Nikki+Bäätäs+käsitteli+aiemmin+minua+ja+luulin,+että+vielä+oli+minusta+kyse.+Pyydän+anteeksi+nöyrimmästi,+sulimmasti+ja+matelevasti.+++🌹👀
  2. POIKKEUKSELLISESTI+vastaan+tähän.+Isani+kuoli+munuaissyöpään,+joka+oli+levittänyt+etäpesäkkeitä+keuhkoihin+noin+4+vuotta+sen+jälkeen,+kun+tauti+oli+havaittu.+'Rikkinäisen+puhelimen'+mukaan+se+on+tapahtunut+'tapaturmaisesti+ja+yllättäen'+ja+helpotus+olikin+kuulemma+'trauma'.+Ei+ole+minun+kertomaani.Isäni+oli+mielenvikainen+rovasti,+joka+pahoinpiteli+lapsiansa,+mutta+ennen+kaikkea+minua.+Hän+hakkasi+minua+millä+esineellä+käteen+sattui.+Karjui+ja+riehui+ja+uhkasi+'hakata+makkaroiksi'.+Hakkasi+niin+kauan,+kunnes+lopettaisin+itkuni,+jonka+hän+juuri+aiheutti+hakkaamisella.Alle+kymmenenvuotiasta+veljeäni+hän+mielenvikaisuuskohtauksessaan+potki.+Raivokohtauksia+sai+jokseenkin+päivittäin,+joten+lapsuus+oli+yhtä+kauhua,+mutta+kun+vartuin,+hänen+voimansa+ei+enää+riittänyt.+Eniten+pelkäsin,+että+tappaa+äitini,+joka+myös+oli+mielenvikainen.+Äitini+yritti+tukehduttaa+vajaamielisen+sisareni,+minka+sain+juuri+ja+juuri+estettyä,+koska+olin+jo+sen+verran+varttunut,+että+sain+hänet+voimalla+erotettua.Vanhempani+mellastivat+myös+verisesti+keskenään+päivittäin.+Naapurit+kertoivat+toiselle+siskolleni.+kun+isäni+oli+kuollut,+että+karmea+meno+kuului+heidän+omakotitaloonsa.+Kertoivat+myös+soittaneensa+isälleni,+että+ottavat+yhteyttä+lastensuojeluvirastoon,+jos+meno+ei+lopu.Jatkui+kuitenkin,+ja+naapurit+muuttivat+pois.Kesämökin+naapurit+myös+kertoivat+suloiselle+vaimolleni,+että+rovasti+oli+ollut+aivan+hirviö.Hän+hakkasi+meitä+jo+niin+pienenä,+että+olimme+niin+vauvoja,+että+emme+muista+siitä+mitään,+mutta+tiedämme+siitä,+sillä+hän+kehui+kauhistuneille+vieraille,+kuinka+oli+hakannut+meitä.'Dominoiva'+on+raivoavasta+ja+hermonsa+menettäneestä+miehestä+hiukan+outo+ilmaisu.+Itse+en+ole+koskaan+lyönyt,+potkinut+tai+edes+uhkaillut+koskaan+ketään.+Olen+elänyt+herttaisen+vaimoni+kanssa+jo+yli+50+vuotta,+ja+olemme+poikkeukselline+pari,+sillä+rakastamme+toisiamme+kuin+nuorena.Kommenttisi+on+kuin+horoskoopiin+tulkinnasta,+vaticinium+ex+eventu,+päätelmä+takaperin.+Jos+horoskooppi+sattuu+pitämään+paikkansa,+niin+hyvä,+ja+rakennetaan+kuvitteellinen+psykologistinen+selitys.+Jos+ei+pidä+paikkaansa,+ei+huomata.+Olen+useasti+maininnut,+että+olen+alkoholisti,+kuivilla++yli+40+vuotta.+Alkoholismi+on+tarkoin+tutkittu+asia+ja+etiologialtaan+geneettinen,+vaikka+kansanomaisesti+useimmat+luulevat,+että+kyseessä+on+vain+helposti+sivuutettava+'tahdonheikkoustai'+trauma,+joka+muka+selvitetään+psykoterapialla.Vain+1+-+2+%+pääsee+pitkäaikaisesti+kuiville,+eikä+alkiholisti+ole+koskaan+verrattavissa+terveeseen,+sillä+hän+potee+sekä+kentällä+että+kuivilla+ollessaan+hoitoresistenttiä+ahdistuneisuutta.Kuten+nähnet,+katsantoni+nojautuu+ainoastaan+luonnontieteelliseen+tutkimukseen,+ja+on+täysin+vieras+psykologismille,+jonka+päättely+on+sellaista,+että+mikä+tahansa+tulos+on+mahdollinen.Kolmesta+sisarestani+yksi+on+vajaamielinen+ja+yksi+mielisairas,+kahdesta+veljestäni+toinen+kuoli+pienenä+vesipäisyyteen,+hydrokefalia,+itse+olen+toiminut+kahdessa+tehtävässä,+kristillisessä+kehitysvammahoidossa+ja+seurakuntapappina.+Olen+perehtynyt+erityisesti+biologian+teoriaan.+Olen+suorittanut+kaksi+yliopistotutkintoa+sivuainein+sekä+kymmenkunta+irrallista+ainetta.+ÄO144,+ikää+8.+kymmenennellä.Erityisesti+kehoitan+välttämään+'rikkinäistä+puhelinta'.+Sen+viestintä+on+kyllä+taatusti+mehukkaampaa,+mutta+moninaista+ja+mielikuvituksellista.+Arvaukset+muuttuvat+jo+yhdellä+kerralla+tosiksi,+kun+toinen+niitä+lukee+ja+välittää.+🌹👀
  3. Melina+ja+Kyösti+5Iiris+ja+Joose+joutuivat+jo+lähtemään+viikon+kuluttua,+mutta+Melina+ja+Kyösti+olivat+myös+toisen+viikon.+Soutelivat+järvellä+alasti,+kun+sellaista+vapautta+muutkin+noudattivat.+Sauna+oli+joka+päivä,+uitiin+ja+auringoitiin,+ja+ennen+kaikkea+herttailtiin.Parien+eroaminen+oli+haikea,+mutta+helpotusta+toi,+että+vaikka+asuttiinkin+eri+paikkakunnilla,+sovittiin+että+aina+silloin+tällöin+tavataan,+jolloin+tarjoutuu+myös+ihanoittava+tilaisuus+yhtyä+toisen+puolison+kanssa+ja+nauttia+oikein+perusteellisesti.Apua+oli+myös+siitä,+että+vielä+aivan+viimeiseksi+bylsittiin+toisen+kannassa,+rutistettiin,+sukoteltiin+ja+hyväiltiin.+Iris+ei+pukenut+hameen+alle+pöksyjäkään,+vaan+avasi+jäähyväisiksi+ihanan+vittunsa+ja+supisteli+sievästi+emätintään.+Samoin+Melina.+Kaunista.Tytöillä+olivat+silmätkin+kosteina+ja+pojilla+pala+kurkussa.Kun+olivat+valmistuneet,+menivät+naimisiin+yhteisissä+kirkkohäissä.+Pitivät+hienostuneen+ja+juhlallisen+tyylin+myös+hääjuhlassa.+Teennäisiä+elämänohjeita+oli+neuvottu+kaikkia+olemaan+lausumatta.+Papiltakin+oli+pyydetty,+ettei+heittäytyisi+tekotuttavaksi,+vaan+noudattaisi+juhlallista+ja+jopa+pateettista+ja+muodollista+tyyliä.Oli+pyydetty,+ettei+häälahjoja+anneta,+vaan+keskitytään+juhliin.Ei+yritetty+epätoivoisesti+selittää,+että+häät+olivat+'oman+näköiset'.+Aiheesta+ei+puhuttu+mitään.+Ei+myöskään+harrastettu+morsiamen+ryöstöä,+ei+kukkakimpun+heittämistä,+ei+jalan+polkemista+hääkakkua+leikatessa,+eikä+muitakaan+taikauskosta+periytyviä+tapoja,+joita+kaikki+olivat+kyllä+nähneet+kyllikseen+jo+'oman+näköisissä'+häissä.Häiden+jälkeen+yhtyivät+ja+herttailivat+ensin+toisen,+sitten+oman+puolison+kanssa.+Hääyön+viettivät+samassa+huoneessa+oma+kullan+kanssa.+++□+++🌹👀
  4. Melina+ja+Kyösti+4Kun+Iiris+ja+Joose+saapuivat,+Kyöstin+silmät+nousivat+puolentoista+tuuman+tapille.+Jos+ei+olisi+keinoa+erottaa,+kumpi+on+Melina+ja+kumpi+Iiris,+ei+taatusti+voisi+erotella,+eikä+vaatteistakaan+ollut+apua,+sillä+tulijat+olivat+pian+riisuneet+alasti.+Iiriksen+vittu+oli+vielä+seivattu+aivan+posliiniksi.+Vaan+kyllä+yllättyi+Joosekin.+Jo+tulouinnilla+menivät+sekaisin.+Ja+sitten+vielä+kurillaan+leikkivät+toisiaan.+Pyysivät+toistensa+miehiltä,+että+hyväilisivät+heidän+vittuaan+jo+järvessä.+Ja+täydestä+meni.Tytöt+kyllä+itse+tiesivät,+kumpi+tässä+ollaan,+ja+saivat+myös+tuntea,+kuinka+ihanalta+tuntui+toisen+miehen+hyväily.+Mutta+miehet+eivät+huomanneet+mitään.+Tytöt+olivat+leikkineet+vaihtoleikkiä+monta+kertaa+ennenkin,+mutta+eivät+toki+romanssissa.Jatkoivat+vielä+tulokahvilla.+Sitten+bylsittiin,+ja+miehet+luulivat+ponnahtavansa+omansa+kanssa,+kun+eivät+reaktioissakaan+havainneet+eroa.+Vasta+illalla+tytöt+paljastivat+useankin+yhtymisen+ja+herttailun+jälkeen,+että+olivat+leikkineet+toisiansa.Kyösti+ja+Joose:+"Ku+me+mentiin+halpaan,+niin+pitäkää+te+sit+huoli,+et+jatkossa+leikitte+toisianne+joka+toinen+kerta+ja+joka+toinen+ootte+oma+ittenne.+Meille+näyttää+oleen+yhtä+kivaa+kummankin+kans,+mut+silleen+satte+ponnahtaa+kahen+eri+miehen+kaa."Nyt+tytöt+eivät+enää+leikkineet,+kumpi+on+kumpi.+Iiris+oli+illan+Kyöstin+kanssa+ja+Melina+Joosen.+Tytöt+asettuivat+selälleen+ja+nauttivat+maan+perustellisesti,+kun+toisensa+yljät+nuolivat,+suutelivat+heidän+vittuansa+ja+heidän+ruusunnuppuansa.Pojat+käänsivät+tytöt+kontalleen,+työnsivät+etusormensa+heidän+peräaukkoonsa+ja+kyrvän+vittuun.+Tytöt+piehtaroivat,+huusivat+ja+vikisivät,+ja+pojat+laukesivat+toistensa+tyttöjen+emättimeen.+Taivaallisen+ihanaa.Vielä+ensin+syötiin+herkkugrillimakkaraa+ja+herkkusuklaamoussea.+Taas+herttailtiin+ja+yö+vietettiin+lainatytön+kanssa.+Nukahdettiin+sormi+tiukasti+vitussa.++🌹👀
  5. Melina+ja+Kyösti+3Heti+aamulla,+kun+olivat+käyneet+vain+vessassa,+alkoi+taas+vimmattu+bylsiminen.+Eikä+kerta+riittänyt,+vaan+nussittiin+kahdestikin.+Herttailtiin+ja+ihanehdittiin+niin,+ettei+tiennyt,+miten+päin+oltiin.+Kun+jo+nälkä+pakotti,+siirryttiin+herkkuaamukahville,+herkkukäntylle+ja+herkkujugurtille.+Tietysti+Melinan+sulovittu+oli+edelleen+herkkuaamupalaa+tarjoillessa+paljaana+ja+niin+nättinä,+että+Kyöstin+kyrpä+edelleen+ponnahti+pystyyn.Melina+oli+hirveän+otettu,+kun+hän+teki+Kyöstiin+niin+voimakkaan+vaikutuksen.+Keksivät+vielä+aamupalan+jälkeen,+että+onanoivat+toistensa+katsoessa.+Oli+muuten+järisyttävää.+Nyt+lopultakin+päästiin+tutustumaan+tarkemminkin+ja+kertomaan+asioita,+joita+ei+vielä+ehtinyt,+kun+edettiin+niin+nopeasti+romanssiasioissa.Melina+kertoi,+että+hänellä+on+identtinen+kaksoissisar+Iiris,+joka+todellakin+on+niin+samanlainen,+että+monetkin+ihmiset+tervehtivät+häntä,+kun+ovat+tutustuneet+Iirikseen,+eikä+hän+tiedä+ollenkaan,+keitä+tervehtijät+ovat.Olivat+koko+kouluajan+kuin+paita+ja+peppu.+Oli+helppo+tulla+toisen+kanssa+toimeen,+kun+jo+ennalta+arvasi,+kuinka+toinen+mihinkin+suhtautuu.+"Ollaan+nyt+otettu+tahallaan+vähän+etäisyyttä.+Iiris+on+vanhusten+hoidossa,+on+päässyt+lähihoitajakoulutukseen,+mutta+on+eri+paikkakunnalla.""Niin+oon+päässy+minäkin,+ja+kehitysvammaisten+hoito+vetää.+Aloitetaan+syksyllä,+mutta+eri+paikkakunnalla,+kun+nyt+kuiteski+täytyy+itsenäistyäkin,+eikä+roikkua+toisissamme+kiinni."Kyösti:+"Niin+kuin+tiedät,+minä+olen+jo+valmis,+mutta+vielä+on+kertomatta,+että+mulla+on+sellainen+perintökesämökki+järven+rannalla.+On+kesäasuttava,+mutta+on+sähköt.+On+savusauna.+Kun+meillä+pikapikaa+synty+romanssi,+mää+heti+ajattelin,+et+sinne+mä+raahaan+sut+heti,+kun+sadaan+yhteistä+lomaa."Melina:+"Wau!"Ja+harttailu+jatkui,+mutta+kun+saatiin+yhteinen+loma,+suunnattiin+mökille.+Kyösti+kertoi,+että+siellä+päin+on+niin+vapaata,+ettei+uimapukua+tarvitse+ollenkaan.+mutta+lämpimät+kledjut+kyllä+kannattaa+ottaa,+kun+näistä+säistä+ei+koskaan+etukäteen+tiedä.Ihan+ensimmäiseksi+käytiin+uimassa.+Kyöstin+kyrpä+otti+eteen,+kun+Melinan+vittu+taas+kiihotti.+Jo+järvessä+hipelöi+vittua,+mutta+heti+kun+oli+noustu,+bylsittiin+kiihkeästi.+Melina:+"Ei+kyl+mikään+tee+niin+gutaa,+ku+et+sää+nuolet+vittuu+ja+ja+peränuppuu+sekä+työnnät+kyrvän+sisälle+hitaasti+ja+ajatuksella.+Hullukshan+siinä+tulee."Kyösti:+"Eikä+kellään+oo+niin+ihanoittavaa+vittuu+ku+sulla.+Ja+sää+oot+muuteski+maailman+ihanempi+pimunen."Ja+taas+lauettiin,+niin+että+morkonit+soi.+Suloisehtimista+suloisehtimisen+perään.+Pantiin+sauna+lämpiämään+ja+ruvettiin+lounastamaan+herkkusapuskaa.+Oli+pitsaa+ja+jäätelöä.+Sapuskan+jälkeen+sitten+saunaan.+Melina+ei+ollut+ennen+savusaunaillut,+mutta+ei+se+suuresti+eronnut.+Oli+vain+kertalämmitteinen.+häkälöylyjen+jälkeen+hiukan+savunhajuinen.+Mustahan+se+oli,+mutta+oli+sielläkin+sähköt+ja+snadi+fönäri.Melina+jätti+oven+raolleen+kiipesi+ylälauteelle+ja+esitteli+ja+avasi+vittuaan+kuin+netin+parhaiissa+kuvissa,+vaan+vielä+nätimpi+oli+kuin+netissä.+Kyösti+ei+malttanut+olla+kehumatta,+ja+Melina+oli+kyllä+otettu.+Mutta+ei+kumpikaan+uskonut.+että+toistaiseksi+voisi+laueta,+vaikka+molempien+elimet+olivat+jännittyneet+kuin+viulun+kieli+ja+edelleen+valuivat+klöttyä.Uitiin,+kuivattiin+ja+otettiin+aurinkoa.+Iiris+soitti+Melinalle.+Kertoi,+että+oli+löytänyt+vanhustenhoidosta+aivan+iii-iihanan+poikaystävän,+Joosen:+"Meil+on+just+lomaa,+eikä+tiijetä,+mihin+mennä.+niin+saadaaks+mekin+tulla+teijän+mökille?"+Kysy+pikapikaa+Kyöstiltä,+joka+sanoi,+että+tervetuloa.+Melina+sitten+muisti+ja+kertoi+Iirikselle,+että+uimapukujahan+heillä+ei+ollu,+niin+että+voisiko+Iiris+tuoda+mukanaan.++-+Iiris:+"Ei+tarvii.+Joosekin+on+samanlainen+kuin+sun+ylkä,+niet+ollaan+vaan+kaikki+ilkosillaan.+Mollaan+si+huomenna+iltäpäivällä+siellä.+Tuodaan+riittävästi+lisäherkkulounasta."++🌹👀
  6. Melina+ja+Kyösti+2Melinan+käytös+oli+niin+miellyttävän+suoraa,+ettei+Kyösti+ollut+ollenkaan+yllättynyt,+että+Melina+oli+nätissä+lyhyessä+puserossa+vittu+aivan+paljaana.+Nyt+Kyösti+antoi+ensin+suukon+Melinan+vitulle,+oikein+klottusen+suukon.+ja+sitten+myös+suulle.Melina:+"On+kyllä+teevesikin+jo+kuumana,+mutta+kumpi+ensin,+makkari+vai+tee?"++-++Kyösti:+"Kyl+me+keritään+jutteleen+myöhemminkin,+mut+mää+kyl+kannatan+makkarii."++-++Melina:+"Mää+kyl+arvasin+ton,+mut+muodon+vuoks+kysyin."Makkarissa+Kyösti+asetteli+tyynyt+Melinan+pään+ja+toisen+pepun+alle,+niin+että+oli+yhtaikaa+näkyvissä+sekä+ruusunkukka+että+ruusunnuppu.+Aloitti+kiihkeän+suutelun+ja+kielellä+hyväilyn+nupusta+eli+peräaukosta.Melina+kävi+veltoksi+ihanoituksesta.+Sanoi,+miten+se+voikin+tuntua+niin+hyvältä.+Välillä+Kyösti+hyväili+kieleellään+myös+klitorista+ja+häpyhuulia.+Melina+parkui,+että+työntäisi+jo+sisään+kyrpänsä:+"Se+on+sinulle,+sinulle,+sinulle+..."Kyösti+työnsi+kyrpansä+sisään,+hitaasti+mutta+rajusti.+Melina+ulvoi+ja+kiljui,+sekosi+sanoissaan,+taipui+kaarelle+ja++laukesi+mielettömän+voimakkaasti.+Niin+myös+Kyösti.+Halasivat+ja+hellivät+toisiaan,+hyväilivät+joka+paikkaa.+Puolen+tunnin+päästa+Melina:+"Sä+oot+superihana."++-++Kyösti:+"Mut+sää+vasta+oot."Käytiin+teelle.+Melina+kysyi,+että+onko+hän+liian+tyrkky.+Kyösti:+"Just+siitä+mä+tykkään+kaiken+enämpi+sellisäks,+et+sää+oot+nii+sulone,+et+sää+oot+niin+suora.+Jos+kerta+tykkää+toisesta,+niin+mikä+estää+sanomasta?+Sää+kyl+oot+priimamimmi,+maailman+kauniimpi,+herttasempi+ja+suorempi.+Mä+oon+pikarakastunu+sinuun.+Mut+oksää+bonjannu+yhen+jutun,+mää+en+enää+ikuna+luovu+susta?"Melina:+"Mää+oonkyl+bonjannu,+ja+siks+mää+ihan+suoraan+sanoen+pyydystin+sut+niin+rohkeella+käytöksellä,+ku+vaan+osasin,+ja+se+tehos,+Emmääkään+luovu+susta+koskaan."Meni+ihan+yhdeksi+bylsimiseksi+ja+herttailuksi.+Pikkutunneilla+sitten+alettiin+nukkua.+Kyöstin+sormi+Melinan+vitussa.+Onneks+seuraavana+päivänä+molemmilla+oli+iltavuoro.+++🌹👀
  7. Biologisten+tutkimusten+mukaan+alkoholismi+on+100+%:sti+perinnöllinen.+lääketieteellisen+ja+sosiologisen+'tutkimuksen'+mukaan+50+%:sti.Sekä+lääketieteellisen,+että+sosiologisen+vinouma+syntyy+siitä,+että+tutkimusaineisto+valitaan+LÄÄKÄRIEN+tekemän+diagnoosin+perusteella,+jossa+alkoholismi+ja+suurkuluttajuus+menee+iloisesti+sekaisin.+Tutkimusaineistoon+joutuu+näin+satunnaisesti+kumpiakin,+joiden+etymologia+on+täysin+eri.+Aineiston+vinous+seuraa+koko+'tutkimuksen'+ajan,+ja+antaa+lopputulokseksi+50+%.Kun+'tutkimusta'+tehdään+kaksoistutkimuksessa+samoin,+identtisten+kaksosten+toinen+parikki+diagnostisoidaan+tavalliseksi+alkoholin+käyttäjäksi+ja+toinen+alkoholistiksi+vaikka+hän+on+todellisuudessa+SUURKULUTTAJA.+Vinouma+lähtee+jo+tästä.Suurkuluttaja+saattaa+juoda+reilusti+enemmän+kuin+alkoholisti,+mutta+lääkärien+diagnoosit+perustuvat+pääasiassa+juodun+alkoholin+määrään.+Alkoholistin+on+sisäinen+PAKKO+juoda,+suurkuluttajan+ei.Esimerkki.+Identtisistä+kaksosista+toinen+oli+opettaja,+toinen+kauppamatkustaja.+Opettajaparikki+noudatti+normaalikäytäntöä,+kauppamatkustajaparikki+joi+runsaasti.+Kun+kauppamatkustaja+vaihtoi+ammattia,+hänen+alkoholinkäyttönsa+muuttui+itsestään+normaaliksi,+ilman+mitään+hoitoa,+jopa+ilman+vaikeita+vieroitusoireita,+jotka+alkoholistille+ovat+ohittamattomia.Edelleen+pitää+paikkansa,+että+identtisen+geenistön+vaikutus+alkoholismiin+on+täysin+identtinen.Lääkärit+ja+sosiologit+lukevat+omia+'tutkimuksiaan',+joissa+lääkärien+tekemässä+diagnostiikassa+on+suuri+vinouma,+kun+kaksi+täysin+eri+ilmiötä+sekoitetaan+keskenään.++🌹👀