Onko elämässäsi sitä?
Romantiikka
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rapatessa romantiikka roiskuu, usein myös kädet mullassa.
Meillä on sellaista reilua romantiikkaa, rappausten välillä jörnäytetään :)
-keinovaginamies- - Anonyymi
Romantiikkaa on sellaisessa suhteessa, missä ei ole toisen ihmisen omistamisen halua, vaan ollaan rennosti ja normaalisti.
Terveisin: Puolireuho Romantiikan synnyttää rakkaus, niin suuri rakkaus, että kummallakin on loputon halu antaa. Sitä olen saanut nauttia jo yli 50 vuotta. Yhdessäolomme vaimoni kanssa on ollut herttailua herttailun päälle. Hän on todellinen prinsessa. 🌹👀
Ei oo. Se on mulle jotenkin liian koristeellista. Eikä ne romanttiset Pariisilaiset elokuvatkaan oo mulle mitenkään auennut. Mun mielestä ruusut on parempi kukkapenkissä. En raaski niitä katkoa, kun sitten ne lakastuu, oli se kuinka romanttista hyvänsä.
- Anonyymi
Eipä ole näkynyt.
- Anonyymi
Mutta kaks kukkaa ruukussa
Vieretysten
Ei lakastu piiiitkään aikaan
Varsinkaan kaktukset
Minäkään en tykkää leikkokukista Anonyymi kirjoitti:
Mutta kaks kukkaa ruukussa
Vieretysten
Ei lakastu piiiitkään aikaan
Varsinkaan kaktukset
Minäkään en tykkää leikkokukistaRuukkukukat on kans hyviä. Etenkin jos on saviruukku. Jos oisin nainen laittasin paljon huonekasveja. Ja noita kai voi laittaa hyötykasvejakin ruukkuun.
- Anonyymi
Aika hiljasta on jo ollu vuosia. Seksi kyllä kelpaa mutta romantiikkaa ei heru.
- Anonyymi
Romantiikkaa löytyy Turun seudulla ihan kivasti, mutta ... jos etsii romantiikkaa tosikkojen asuttamasta Itä-Suomesta, joutuu etsimään ehkä 50-90 vuotta...
t. Jari - Anonyymi
No mutta mikä sen romanttisempaa kuin kommentoida tänne?
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Yritän vähentää :”D
- Anonyymi
Naisilla on romantiikkaa vain jännämiesten kanssa.
Ei ole mitään kioskikirjallisuusromantiikkaa, mutta muutoin on suuria tunteita ja järjen vähättelyä.
- Anonyymi
Ei ole ollut vuosikymmeneen. Elämä on harmaa kuin tuokeli nyt.
- Anonyymi
Missä päin muka harmaata on? Aurinko paistaa täydeltä terältä!
- Anonyymi
Yhtä liukkaasti kuin etanalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664107Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423215
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222427Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522226- 482065
- 471778
- 361730
- 301576