Vapaa kuvaus

Aloituksia

210

Kommenttia

2961

  1. Eräs+kommenttien+laadun+mitta+on+ollut,+mitä+vellikellostani+voin+todeta,+että+palstafeministien+kommentit+ovat+hyvin+usein+tarttuneet+joko+koneeseen+tai+muuten+sensuuriin.+Syynä+lienee+katukieli+tai+muuten+ruokoton+sisältö.+Omat+lausumani+eivät.+++🌹👀
  2. Keskustellessani+palstafeministien+kanssa+olen+joutunut+kokemaan+täydellisen+yllätyksenkin.+Tiesin+kyllä,+että+feministien+mielestä+miehen+tuli+tekeytyä,+ettei+olisi+muka+huomannut+naisen+kauneusseikkoja,+mutta+toisaalta+olin+nähnyt+useita+feministien+tekemiä+teeveeohjelmia,+joissa+korostettiin+naisen+sukupuolielimien+KAUNEUTTA.Ohjelmia+oli+kahdenlaisia,+niitä+joissa+1)+esiteltiin+diasarjoja,+kuvatauluja,+kipsivaloksia+ja+in+vivo+-sukupuolielimiä,+ja+kerrottin,+kuinka+KAUNIITA+ne+KAIKKI+olivat+suuresta+ulkonäköerosta+huolimatta+ja+2)+joissa+ankarasti+paheksuttiin+nätteihin+sukupuolielimiiin+tehtäviä+kauneusleikkauksia+ja+täyteaineruiskeita.Eli+nämä+feministiset+ohjelmat+esittivät+juuri+sitä,+mitä+biologian+pohjalta+olen+ajatellut:+Miehen+saama+kauneusaistimus+naisen+elimistä+on+sekä+vaikuttanut+valinnan+kautta+sukupuolielimien+muodon+kauneuteen,+että+elimien+kauneus+on+vaikuttanut+miehen+kauneuselämykseen+ja+sitä+kautta+valintaan.+Siis+yhteiskehitys.Kun+ensimmäisen+kerran+kirjoitin+naisen+sukupuolielimien+suunnattomasta+kaunneudesta,+luulin+kerrankin+kirjoittavani+jotakin+palstafeministejä+miellyttävää,+mutta+vastaanotto+olikin+täysin+torjuva:+naisen+kaunein+onkin+sikaruma,+myönteisimmän+arvion+mukaan+neutraali,+kuin+jokin+muu+elin.+Paremminkin+ruma+kuin+kaunis+paikka.+Alkoi+viritä+sellainen+epäilys.+että+feministisiskoja+johtikin+MINUN+vastaisuus.+Heidän+piti+esittää+-+vaikka+vastoin+toismaalaisten+feministien+ajattelua+-+jo+aivan+periaatteesta+päinvastaista,+mitä+minä+olin+sanonut.Sama+päinvastaisuuden+pakko+esiintyy+myös+uskonnon+alalla.+Jehovalaisten+oppia+ei+voi+ymmärtää,+jos+ei+ole+tutustunut+kristinoppiin.+Kun+kristityt+sanovat,+että+Kristus+naulattiin+ristiin,+Jehovan+todistajien+mukaan+paaluun.+Kun+kristinoppi+kertoo,+että+Jeesus+nousi+ylös,+jehovalaisten+mukaan+ei+sitä+tiedetä,+miten+tyhjä+hauta+selittyy.+Olisikohan+rosvot+vieneet+Jeesuksen+ruumiin+jonnekin?Joka+tapauksessa+olen+tismalleen+samaa+mieltä+niiden+feminintien+kanssa,+joiden+mukaan+naisen+elimet+ovat+superkauniit,+vaikken+näidenkään+feministien+oppia+muuten+diggaa.+++🌹👀
  3. Uuskieltä.Ennen+epätasa-arvon+kannattajia+sanottiin+feministeiksi,+ja+tasa-arvon+kannattajia+tasa-arvon+kannattajiksi.+Sen+jälkeen+kun+feministit+kaappasivat+vanhan+naisliikkeen+perustamat+järjestöt,+ovat+tehneet+sitkeää+työtä+antaakseen+ymmärtää,+että+ovat+muka+samaa+väkeä+ja+kannattavat+tasa-arvoa.Feministisissä+"tutkimuksissa"+vääriä+vaihtoehtoja+tarjoamalla+saadaan+tytöt+erehdytettyä+vastaamaan+kannattavansa+feminismiä,+kun+tasa-arvon+kannattamista+ei+tarjota.+++🌹👀