Kokevatko ihmiset oikeasti jotain läheisyyttä seksissä?

Anonyymi

Juttelin mieheni kanssa seksistä, tai no hän aloitti kertomalla mitä seksi hänelle merkitsee.
Sanoi että seksi on hänelle läheisyyttä ja rakkauden osoitusta ja jotain mitä ei muiden kanssa koeta (tätä en ymmärtänyt ollenkaan, sillä hänellä on ollut monia kumppaneita. Hän on minun ekani.)

Ja tätä jäin miettimään koska itse en ole kokenut mitään tuollaista kertaakaan.
Ja luin sitten asiasta ja moni muu sanoi suunnilleen samaa.
Ja käyttivät sanaa parisuhteen liima, miehenikin käytti tätä sanaa, sekin meni yli ymmärryksen.

En ole kehdannut sanoa kumppanille mitään.
Mitä tämä oikein on?

10

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et siis nauti miehesi kanssa?

      • Anonyymi

        En tarkoittanut nauttimista.
        Vaan sitä etten minä saa mitään kummempaa läheisyyden tunnetta tai että olisi nyt merkittävästi kumppaneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut nauttimista.
        Vaan sitä etten minä saa mitään kummempaa läheisyyden tunnetta tai että olisi nyt merkittävästi kumppaneita.

        Melaa mekkoon ja thats it


    • kyllä koen sillä olehan derbikuski nii kyllä naiset käy kuumana minuun ja saa harrastaa lakanavalsia useasti ainaski 10 kertaa viikossa

    • Anonyymi

      Koen kumppanini kanssa läheisyyttä seksissä. Yhden illan suhteissa ja huorissa koen vain suorituksen, purkautumisen ja paineen poiston.
      Voin sanoa että nuo jälkimmäiset koen myös parisuhteessa jos huomaan välien olleen ns kylmenneet.
      Eikä pidä olla huolissaan jos kylmä nuolee ja valtaa. Mies panee ja purkautuu.
      Vittu, se riittää kun ja jos...

    • Anonyymi

      No jos et tunne, et tunne. Tunnet sen kyllä sitten kun se mies on todellakin se oikea. Voihan niitä olla useampiakin, ei se sitä sano. Vaimon kanssa elo ollut pitkään kaiken mailman mäkiä ylös ja alas. Nyt taas se läheisyyden tunne on todella valtava kun saan hänet syliini ja työnnyn sisään. Kävin taannoin rakastelemassa vanhan tyttöystävän kanssa. Se tunne oli pelkkää euforiaa molemmin puolin, kun rakastimme silloin toisiamme ja rakastamme vieläkin. Elämämme on vaan muualla. Tuntui kuin sulautuisimme yhteen.

      En tiedä miksi et tunne sitä. Mutta huomaat sen kun koet sen tunteen eka kerran

    • Toiset tuntevat läheisyyttä, toiset eivät. Itse asiassa ihmiset jakautuvat normaalijakaumalle eli Gaußin käyrälle sen mukaan, miten voimakas tunne on. Esimerkiksi itse olen tuntenut läheisyyden voimakkaasti.

      Minulle se on ollut seksin oleellinen osa, mutta ei se sitä tarkoita, että henkilöt, jotka tuntevat vähemmän, olisivat virheellisiä. Olin minäkin valmistautunut paljon vähempään. Jo pelkkä seksi ilman lisätuntemuksia on todella miellyttävää.

      Olet vain eräässä kohden Gaußin käyrää.

      Siitä huolimatta, että tunnen näin, ei mieleeni tule, että ihminen olisi yksiavoinen. Sekä minä että vaimoni olisimme mielellämme tutustuneet toiseen pariin, oikein hyviin ystäviin, jonka kanssa seksi olisi ilman mitään kynnystä laajentunut myös yhdyntään ja herttailuun toisen puolison kanssa.

      Jos olisimme parin löytäneet, olisimme varmaan tunteneet myös "lainapuolison" kanssa syvää yhteyttä. 🌹👀

    • Anonyymi

      Sitten kun kokemusta kertyy siltä ekalta kerralta, sitten tiedät.

    • Anonyymi

      Hyvässä kaveruudessa voi kokea enemmän läheisyyttä mutta kun kaveruus on erilaisessa elämäntilanteessa olevien kesken ja siihen tulee mukaan seksi keskustelun aiheena, niin ei olla kaukana että kaikki menee pieleen!

    • Anonyymi

      Kyllä, seksi on läheisyyttä, välittämistä ja molemminpuolista hyvänolon hakemista.
      Ilman seksiä parisuhde viilenee, jäähtyy pakkasen puolelle. Kaikki muutkin yhdistävät asiat alkavat menettää merkityksensä.

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe