Vapaa kuvaus

Aloituksia

210

Kommenttia

2961

  1. Toiset+tuntevat+läheisyyttä,+toiset+eivät.+Itse+asiassa+ihmiset+jakautuvat+normaalijakaumalle+eli+Gaußin+käyrälle+sen+mukaan,+miten+voimakas+tunne+on.+Esimerkiksi+itse+olen+tuntenut+läheisyyden+voimakkaasti.Minulle+se+on+ollut+seksin+oleellinen+osa,+mutta+ei+se+sitä+tarkoita,+että+henkilöt,+jotka+tuntevat+vähemmän,+olisivat+virheellisiä.+Olin+minäkin+valmistautunut+paljon+vähempään.+Jo+pelkkä+seksi+ilman+lisätuntemuksia+on+todella+miellyttävää.+Olet+vain+eräässä+kohden+Gaußin+käyrää.Siitä+huolimatta,+että+tunnen+näin,+ei+mieleeni+tule,+että+ihminen+olisi+yksiavoinen.+Sekä+minä+että+vaimoni+olisimme+mielellämme+tutustuneet+toiseen+pariin,+oikein+hyviin+ystäviin,+jonka+kanssa+seksi+olisi+ilman+mitään+kynnystä+laajentunut+myös+yhdyntään+ja+herttailuun+toisen+puolison+kanssa.+Jos+olisimme+parin+löytäneet,+olisimme+varmaan+tunteneet+myös+"lainapuolison"+kanssa+syvää+yhteyttä.++🌹👀
  2. Näyttää+siltä,+että+palstailijat+eivät+lainkaan+edes+tiedä,+mitä+tarkoittaa+asian+tarkastelu+ILMAN+TUTKIMUSTIETOA+ja+TUTKIMUKSEN+JÄLKEEN+eli+ex+eventu.+Heillä+on+kansanomainen+käsitys,+jossa+on+SEKAISIN+kumpaakin.+Todennäköisyyspäätelmiä+ei+kuitenkaan+voida+tehdä,+ellei+ole+tarkkaa+tietoa+siitä,+kuinka+paljon+me+tiedämme+YKSILÖSTÄ.+Jos+tiedämme+vain,+että+hän+on+kantasuomalainen,+mutta+emme+muuta,+todennäköisyys,+että+hän+kantaa+suomalaiseen+tautiperintöön+kuuluvaa+geeniä+on+eri,+kuin+jos+tiedämme,+että+hän+on+tutkitulta+alueelta,+jossa+tiedetään+taudin+esiintyvyys+SILLÄ+alueella.Samoin+sisäsiittoisuuden+aste+myös+muiden+geenien+suhteen+rippuu+siitä,+miltä+alueelta+Suomesta+henkilö+on+kotoisin.Koska+palstailijoiden+tieto+on+vain+kansanomaista,+nämä+asiat+menevät+iloisesti+sekaisin.+Tuloksena+on,+että+palstailijat+LUULEVAT+minun+vastustavan+eksaktia+tutkimusta,+joka+on+selvittänyt+sekä+sisäsiittoisuutta,+suomalaista+tautiperintöä+että+geenitutkimusta.Eräs+mies+oli+käynyt+1900-luvun+alkupuolella+2-vuotisen+kansakoulun,+jatkanut+opintojaan+lukemalla+kaldealaista+unikirjaa+ja+paikallislehteä.+Hän+oli+ERITTÄIN+varma,+että+hän+hallitsee+asiat+HYVIN.+Ennen+digitalisoitumista+radiossa+annettiin+aikamerkki.+Mies+kertoi,+että+hänellä+oli+niin+tarkka+taskukello,+että+oli+havainnut+radion+aikamerkin+heittävän+pari+sekuntia+puoleen+ja+toiseen.Palstalaisille+on+käynyt+samoin,+luulevat+tietävänsä+enemmän,+kuin+tietävät+ja+ryhtyvät+väittämään+vastaan+henkilölle,+joka+on+oikeasti+perehtynyt+biologiseen+tutkimukseen.Koska+näyttää+mahdottomalta+oikoa+nettikeskustelussa+kansanomaista+tietoa+genetiikasta+ja+populaatiogenetiikasta,+en+toistaiseksi+puutu+aihepiiriin.+Edelleen+pidätän+itselläni+oikeuden+propagoida+kahden+aikuisen+tai+kahden+lapsen+sukulaisseksin+sallittavuutta.+Puhun+edelleen+naisen+kauneudesta+ja+naisen+kauneimman+eryityiskauneudesta,+herttailusta+ja+sydämellisestä+rakkaudesta+sekä+monenlaisesta+vapaamielisyydestä,+jota+muutamat+palstafeministit+nimittävät+sairaudeksi+ja+pervoiluksi.Kovuuden+ja+vaativuuden+tilalle+lämpöä+ja+rakkautta.+🌹👀
  3. Useat+kommentoijat+pyrkivät+viemään+keskustelua+sivuraiteelle,+mutta+aihe+oli,+kuten+aloituksessani+selvästi+sanoin,+että+oman+halun+vastaisen+teon+rangaistavaksi+saaminen+on+kaavamaisuuden+äärimmäinen+muoto.Feministit+ovat+erityisesti+taipuvia+sekä+1)+kaavamaisuuteen+ja+2)+haluun+rangaista+sellaisesta,+mitä+itse+ei+diggaa.Summa+summarum:+feminismi+pyrkii+olemaan+AINOA+sallittu+ideologia,+oikean+mitta,+rangaistuksen+uhalla.+Naapurimaassamme+on+vallalla+ideologia,+jota+tuetaan+rangaistuksin.+Suomalaisessa+ja+muussa+länsimaisessa+demokratiassa+tällaista+ei+sallita.++Muuten,+naiset+ovat+kauniita,+oppineempia+kuin+me+miehet,+fiksuja,+tehokkaita,+sitkeitä,+eivätkä+millään+alalla+osoittadu+heikommiksi.+++🌹👀