Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Säpinä
profiilit
Säpinä
Säpinä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+sekin+outo+juttu+kun+ihmisellä+on+ADHD+niin+amfetamiini+rauhoittaa,+piristymisen+sijaan.+Itse+taas+käytän+ADHD+lääkettä+Equasymiä+viihdekäyttöön,+vaikutus+hyvinkin+samanlainen+kuin+pireissä..
23.10.2021 20:15
Itse+en+juo,+en+polta+kannabista,+en+käytä+hitaita,+mutta+käytän+säännöllisesti+amfetamiinia,+on+minulle+lääkettä,+ei+paniikkihäiriötä,+ahdistusta,+ei+pelkotiloja.+Olen+itse+asiassa+ns.+normaali+pireissä..+en+edes+kärsi+laskuista+tai+vieroitusoireita,+tiedän+rajani+ja+osaan+pitää+taukoa+ajoissa,+eli,+piri+on+parasta...
23.10.2021 19:57
Huumeongelma+on+se+kun+koko+kaupunki+on+kuiva..
23.10.2021 19:38
Ketipinorit+on+jo+mutta+on+ainakin+mun+kohdalla+yhtä+tyhjän+kanssa.+Oon+ollut+2+vuoden+sisällä+yhteensä+8+kuukautta+psykiatrisessa+sairaalassa,+diagnoosina+maanis-depressiivinen.+Maaniset+jaksot+tekee+mulle+tosi+euforisia+touhuoloja,+valitettavasti+debressiivinen+vaihe+on+viimeisen+vuoden++aikana+ollut+hallitseva,+debressiivisenä+saan+rankkoja+pelko/ahdistustiloja+ja+myös+sosiaalisten+tilanteiden+pelkoja.+Täs+parin+vuoden+sisällä+kokeiltu+tosi+montaa+eri+pilleriä,+ei+bentsopohjaisia+kuitenkaan,+lääkärit+on+poistanut+ja+lisännyt,+vähentänyt+ja+vaihtanut+lääkkeitä,+kaikki+ainakin+5+lekuria+eri+mieltä+lääkityksestä+ja+diagnoosin+suhteen+ovat+myös+erimieltä.+Mutta,+en+enää+psykiatriselle+mene,+toivon+vaan+etten+käy+debressiivisenä+itsetuhoiseksi,+meinasin+päästä+hengestäni+lääkkeitten+yliannostuksesta+kun+pari+vuotta+sitten+sairastuin..
23.10.2021 12:11
Hiton+lääkärit+eivät+määrää+minulle+bentsoja+kun+on+päihdetaustaa,+eli+pelkoihin/ahdistukseen+on+olemassa+lääkkeet,+mutta+niitä+ei+anneta,+pari+vuotta+olen+ravannut+ja+taistellut+että+saisin+kunnon+lääkkeet,+ja+sitten+syöttävät+Levozinia+ja+Lyricaa,+paljon+vaarallisempia+kuin+bentsot,+enkä+muutenkaan+koe+niistä+paljoa+hyötyä+olevan.+Niimpä+mä+ostan+kadulta+kalliilla+millo+mitäkin+bentsopohjaista+drobbia..
23.10.2021 11:13
Jesus+loves+you,+but+I+don't,++so+get+the+fuck+out+of+here..
23.10.2021 10:20
1 / 1