Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
MITEN TEHDÄ ITSESTÄNI HUOMATTAVAMPI
Miten teen itseni huomattavaksi? Työpaikalla on yksi miellyttävän näköinen nainen. Voin tietenkin myös kirjoittaa hänell10213KALLEN VAARIN KUULO OLI JO NIIN HUONO
Että viimeksi ukkosn lyödessä olohyuoneen nurkkaan hän hihkaisi: TULKAA SISÄÄN!1213KOLMENLAISTA SEKSIÄ
Kuherruskuukausiseksiä, lomseksiä ja eteisseksiä. No mitä ne sittenb oikein ovat? Kuherruskuukausiseksi kestää ensimmäis1213- 0212
PERJANTAI 6 TOUKOKUUTA 20222
Tulipahan taas käytyä hoitajan vastaanotolla. Hänen nimensä on muuten Vesa-Matti Pitkänen. Mitä ihmeellistä nyt on, että1212ERÄÄN TOISEN NUORENPARIN HÄÄYÖ MENI AIVAN PILALLA
Mies vain istui sängyn laidalla ja odotti, että turvotus lakkaisi.0212TYTTÖ VALITTAA ÄIDILLEEN
Mun miehellä on niin pieni muna. Äiti siihen: pientä mäki oon ikäni saanu.0212PERJAINTA 25 MARRASKUUTA
Tapaaminen meni hyvin. karjalanpaista on uunissa. Nyt on lääkkeet ensiviikolle ja maskejakin tarpeeksi, otin ihan tarkoi0212- 0211
MITÄ MUURARI MAALARI HAMPPARI JA HANSLANKARI
Tekevät talvella? No näkevät tietenkin nälkää. Miten niin? Koska kevät toi kevät toi muurarin...0210MIKSI KUUSSA EI ASU KETÄÄN?
Koska puolenkuun aikaan niin monelle iskisi varmasti ahtaanpaikankammo.1210ANTEEKSI ETTÄ MINÄ SILLÄ TAVALLA
Tarkoitus ei ollut loukata tai pahoittaa sinun mieltäsi. Tai että muuten kokisist minut joetnkin negatiivisena vaan pike1209MIES SAIRASTI NIIN HIRVEÄÄE RIPULIA
Että meinasi menettää hermonsa. Lääkäri kirjoitti reseptin. Illalla hän kuitenkin huomasi potilastiedoista määränneensä1209SATU HÄRMÄLÄISESTÄ TANGOLAULAJASTA
Kirjoittanut: Martti HUUHAA Innanen. Olipa kerran poika, joka oli niin tyhmä ettei hän osannut yhtään mitään. Pojan ni2207MITENNIINKÖS RUOTSALAISEN TV:N SÄHKÖJOHTO
On niin lyhyt? No tietenkin sitenniinkös, että se tv kuluttaisi sähköä vähemmän.0207- 1205
- 2205
MIKÄ NÄISTÄ SIJAITSEE EUROOPASSA?
A. Ukfilmi. B. Ukdia. C. Ukraina. D. Ukmuistikortti E. Ukvideokasetti. F. Ukkasetti. G. Ukcd. H. Ukdvd vai I. Ukmp3.1204TÄÄ EI OO SIT VITSI
Mitä sellaista muilla ihmisllä on, mitä Aatamilla ja Eevalla ei ollut? Vanhemmat.0204SUNNUNTAI 19 MAALISKUUTA
TERVE TAAS! Eipä ole tapahtunut mitään erikoista. Kylpyhuoneen lattian pesin. Tätä minä juuri pelkäsinkin, jouduin nimit1203