Dazir
Vapaa kuvaus
Aloituksia
527
Kommenttia
383
MIKSI AMERIKKALISET KEHITTIVÄT NATON?
Koska Atlantin valtameren pohjoispuolta on helpompi puolustaaa sillä tavalla. Atlanttihan on kuitenkin maailaman toiseks0147MIKSI SORSA JA VARIS EIVÄT MENE KOSKAAN YHTÄ AIKAA SAUNAAN?
Koska sorsan munat ovat variksen herkkua?0146- 3146
- 0144
ERÄÄN TOISEN NUORENPARIN HÄÄYÖ MENI AIVAN PILALLA
Mies vain istui sängyn laidalla ja odotti, että turvotus lakkaisi.0143SAISITTE PYYTÄÄ ANTEEKSI
Koska olette koulussa kiusanneet, uhkailleet ja pelotelleet minua. Asia koskee myös opiskeluaikaa. En minä voi itesellen0142PERJANTAI 6 TOUKOKUUTA 20222
Tulipahan taas käytyä hoitajan vastaanotolla. Hänen nimensä on muuten Vesa-Matti Pitkänen. Mitä ihmeellistä nyt on, että1142- 0142
- 3141
MAANANTAI 27 HELMIKUUTA
Edelleen Tampereella. Minulla on talvilomaa tämä viikko. Lilja on vielä töissä, hänellä on sellainen osa-aikatyö. Täytyy1141MIES ON JUURI LÄHDÖSSÄ RAVINTOLASTA
Kun alkaa sataa katamalla. Naulakossa on 1 sateenvarjo, johon on kirjoitettu: TÄMÄN SATEENVARJON OMISTAA NYRKKEILIJÄ, JO0140MITEN MIES KIRJOITETAAN KOLMELLA KIRJAIMELLA?
Kai. Miten nainen kirjoitetaan kolmella kirjaimella? Lea.2140KUMPIA ON ENEMMÄN
Jäniksiä vai oravia? no varmaankin jäniksiä. Oikein, mutta miksi? Yritäpä itse nussia puussa.3139MITKÄ OLISIVAT PARAHAITA ELÄIMIÄ JOS SOTA TULISI?
Linnut. miten niin? Koska muuttolinnut jaksavat lentää pitkiäkin matkoja. No tuo on kyllä totta, mutta olisiko niistä si0139KOMISTUS JA RUMISTUS KOHTASIVAT TOISENSA
Mutta kumpi oli paremman näköinen? No tietysti KOMISTUS, koska rumistuksella ei juurikaan ollut ulkonäköpaineita.1138MIKÄ NÄISTÄ SIJAITSEE EUROOPASSA?
A. Ukfilmi. B. Ukdia. C. Ukraina. D. Ukmuistikortti E. Ukvideokasetti. F. Ukkasetti. G. Ukcd. H. Ukdvd vai I. Ukmp3.1138MIES SAIRASTI NIIN HIRVEÄÄE RIPULIA
Että meinasi menettää hermonsa. Lääkäri kirjoitti reseptin. Illalla hän kuitenkin huomasi potilastiedoista määränneensä1138- 2138
- 0137
KALLEN VAARIN KUULO OLI JO NIIN HUONO
Että viimeksi ukkosn lyödessä olohyuoneen nurkkaan hän hihkaisi: TULKAA SISÄÄN!1137