Dazir
![]()
Aloituksia
541
Kommenttia
409
MISTÄ TIETÄÄ ETTÄ APINA ON VIISAAMPI KUIN IHMINEN?
Apina älysi lopettaa kehittymisen riittävän ajoissa, mutta ihminen kehittyy edelleen.4315SUNNUNTAI 26 HELMIKUUTA 2023
Terveisiä Tampereelta! Olen siis treffeillä. Kotiin lähden perjantaina. Lilja on muodokas, isot rinnat. Pitkät jalat. Ih2315- 5311
ERÄÄN TOISEN NUORENPARIN HÄÄYÖ MENI AIVAN PILALLA
Mies vain istui sängyn laidalla ja odotti, että turvotus lakkaisi.0311SUOMALAINEN SAKSLAINEN JA JAPANILAINEN
Kilpailivat siitä, kenerllä on teknisin etumatka. Saksalainen soitti pihelun kellopuhelimellaan. Japanilainen puhui sorm0310- 2310
SANASOKEAN PIÄVIKIRJASTA
Kerran Ville Muttu löysi vinhan vatukon. Ikävä kyllä siellä oli kuitenkin vasta kukassa osa ja sangen harvasa kypsiä. Ni0309KOULUPOJALLA OLI OLLUT ENSIMMÄINEN ENGLANNINTUNTI
Äidilleen hän kehui kotiin päästyään. Osaan jo sanoa kiitos ja ole hyvä englanniksi. Äiti totesi. Olisi kyllä ihan kiva,0308SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN JOUTIVAT IHMISSYÖJIEN VANGIKSI
Ensin pistettiin ruotsalainen pataan, mutta ruoasta ei tullut hyvää. Tuli suomalaisen vuoro. Tämä kyykki padassa tunnin0308PERJANTAI 18 MARRASKUUTA
Voi vittu! Nyt kävi kyllä oikeas VUOSITUHANNEN moka. Merkitsin nimittöin bussikortin latauspyyntöön 23 päivä, vaikka tän0307TIISTA 8 MAALISKUUTA (NAISTENPÄIVÄ)
Ja miehiä vaan pitää aian hakkua. Kalnetrissakin lukee: pyh. miestenpäivä.1306- 0305
- 2305
SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Hyppäsivät pendolinoon. Juna lähti Tampereelta. Kunten varsin hyvin tiedämme, pendolino kiihtyy erittäin nopeasti. Siinä0304VIIKON PÄÄSTÄ
Ei mulla ollu tarkotus loukata sua, anteeks. Eikö? Essi hyvä, kun sä et teidä kaikkea. mä olen ihastunu suhun. Halusin2304VIIMEINEN LOKAKUUTA
TERVE TAAS! Päiväin työt on jälleen tehty. Kaupassa en voinut tänään käydä, mutta huomenna korjaan asian. Se Essi ei muu0304KOLMENLAISTA SEKSIÄ
Kuherruskuukausiseksiä, lomseksiä ja eteisseksiä. No mitä ne sittenb oikein ovat? Kuherruskuukausiseksi kestää ensimmäis1301MIKÄ NÄISTÄ SIJAITSEE EUROOPASSA?
A. Ukfilmi. B. Ukdia. C. Ukraina. D. Ukmuistikortti E. Ukvideokasetti. F. Ukkasetti. G. Ukcd. H. Ukdvd vai I. Ukmp3.1300TORSTAI 24 MARRASKUUTA
Töitä onn tehty ja kaupassa käyty. HYVÄÄ PÄIVÄN JATKOA! KIITOS SAMOIN! OLE HYVÄ!1300SUNNUNTAI 20 MARRASKUUTA
Kylpyhuoneen lattia on pesty. Viemärit puhdsitetu. Saunakin on siivottu. Vilja on kaupassa. Hän soittaa. Bussi tulee. te1298