Voi vittu! Nyt kävi kyllä oikeas VUOSITUHANNEN moka. Merkitsin nimittöin bussikortin latauspyyntöön 23 päivä, vaikka tänäänhän on 18. Toivittavasti he eivät huomaa virhettä, ellievät ole huomanneet jo. Onneksi Viljalla ei ole mitään menoja. Tapasimme heti. Halasimme kun Vilja astui ovesta ulos. Minä: oletko muuten miettinyt, että jos koulun jälkeen et saa töitä niin jatkasisit Kommolassa? Vilja: En minä sitä ole miettinyt vaaan sityten alan opiskellla jotain muuta. Käbelimme eteenpäin. Minä: miten paljon olet viime aikoina miettynyt tätä juttua. Vilja: en ole ihan varma tästä. Minä: Etr nyt ymmärrä minun pointtiani, olet minulle tosi tärkeä enkä halua menettää sinua, koska jos tämän mokaan niin saan katua ja syyttää siitä itseäni koko loppuikäni. Minä: onko sinulla jos kiire takaisin? Vilja: klo 17:000 on päivällinen. Vilja: nyt pitää kääntyä. Minä: no sitten menemme tuosta. Molemmat: heippa.
PERJANTAI 18 MARRASKUUTA
0
119
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607