Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
MAANANTAI 27 HELMIKUUTA
Edelleen Tampereella. Minulla on talvilomaa tämä viikko. Lilja on vielä töissä, hänellä on sellainen osa-aikatyö. Täytyy1189KOULUPOJAT JONOTTIVAT TERVEYSTARKASTUKSEEN
Toinen itkeä pillitti lohduttomasti. Miks sä iyket? Kysyi se toinen poika. No viimeks kun niitten piti ottaa multa verik0188- 3187
MONTAKO BASISTIVITSIÄ ON OLEMASSA?
En osaa sanoa. No ei kuule yhtään. Se kaikki on totta.2186PERJANTAI 21 TAMMIKUUTA
Kohta täytyy tavata isä. Aspan työntekijä kävi jo. Matkalla poikkean kuitenkin apteekissa. Parempi etten puhu isälle Vil0185SAISITTE PYYTÄÄ ANTEEKSI
Koska olette koulussa kiusanneet, uhkailleet ja pelotelleet minua. Asia koskee myös opiskeluaikaa. En minä voi itesellen0185MITÄ TARKOITTAA RAUMAN MURTEEN LAUSE
Älä anna masiinas turhan päiten krääsyttä. Se tarkoittaa, että: autonmorrttorin tyhjäkäynti kiellettty.0185- 1185
- 0185
- 0184
- 0184
VIIKON PÄÄSTÄ
Ei mulla ollu tarkotus loukata sua, anteeks. Eikö? Essi hyvä, kun sä et teidä kaikkea. mä olen ihastunu suhun. Halusin2184PAHANHAJUINEN HENGITYS
BURP! Röyhtäisi oppisla kuuluvasti ja luokkaan tuli paha haju. NYT ULOS! Huusi opettaja. HEH HEH HEH! Alkoi oppisla heko1183MIKSI JEESUKSEN EI TARVIINNUT EDES SIISTYITYÄ
Kun hän meni taivaaseen? Jeesushan on Jumalan poika ja sai kärsiä maan päällä jo ihan tarpeeksi.0182UMMETUSPOTILAS HAKI LÄÄKKENSÄ APTEEKISTA
Framseutti neuvoi, että sitä tulee ottaa 1 pussi päivässsä, mutta mies kuuli väärin ja hotkaisi koko purkin kerralla. ko2181VIADIA VIIME AIKOINA
Hiedän pitäisi tehdä joitain, kun vimmeksikin työnsivät niin paljon leipää että hyvä kun sain kaiken mahtumaan kotiini.1181MITEN SAAT RUOTSALAISEN SEKAISIN?
Annat hänelle pussillisen M-kirjaimia ja pyydät järjestämään. Ai ei seonnut? No sitten voit kysyä tuleeko kolmonen ennen0180KESKIVIIKKO 9 HELMIKUUTA
Aamukahvi on joutu ja tiskit tiskattu. Kohta täytyy lähteä. Iltapäivällä käyn saunassa. Hyvää päivän jatkoa!1180KESKVIIKKO 13 HUHTIKUUTA
Tämä viikko on niin snaottu hiljainen viikko. Hiljaisen viikon päivien niitykset ovat: Malkamaanantai, Tikkutistai, kell1179- 0176