Vapaa kuvaus

Aloituksia

534

Kommenttia

396

1. MIKSI BLONDI HUUSI APUA?

Hän oli tullut sokeaksi. SIINÄS NÄET!
    Blondivitsit
    2
    176
  2. ANTEEKSI ETTÄ MINÄ SILLÄ TAVALLA

Tarkoitus ei ollut loukata tai pahoittaa sinun mieltäsi. Tai että muuten kokisist minut joetnkin negatiivisena vaan pike
    Pyydä anteeksi
    1
    175
  3. MIKÄ ON ENSIAPUKURSSIN TÄRKEIN ASIA+

Oppia tietenkin se, mitan LASTA tehdään.
    Seksivitsit
    0
    175
  4. PUHUTKO VAOIMOSI KANSSA KUN PANET?

Kyllä jos hän sattuu olemaan lähellä.
    Seksivitsit
    3
    175
  5. MITEN SAAT RUOTSALAISEN SEKAISIN?

Annat hänelle pussillisen M-kirjaimia ja pyydät järjestämään. Ai ei seonnut? No sitten voit kysyä tuleeko kolmonen ennen
    Ruotsalaisvitsit
    0
    173
  6. KESKIVIIKKO 9 HELMIKUUTA

Aamukahvi on joutu ja tiskit tiskattu. Kohta täytyy lähteä. Iltapäivällä käyn saunassa. Hyvää päivän jatkoa!
    Rakas päiväkirja
    1
    173
  7. KALLE OLI AUTOKOULUSSA

Ajo-opettaja neuvoi: kytkin pohjaan. Mikä on kytkin? Kalle ihmetteli. Se on seillä vasemmalla, ajo-opetteja selitti. Täm
    Pikku-Kalle-vitsit
    0
    171
  8. KOULUPOJAT JONOTTIVAT TERVEYSTARKASTUKSEEN

Toinen itkeä pillitti lohduttomasti. Miks sä iyket? Kysyi se toinen poika. No viimeks kun niitten piti ottaa multa verik
    Seksivitsit
    0
    171
  9. MITÄ UKTRABRAN BASISTI TEKEE?

Ei heillä ole basistia.
    Basistivitsit
    1
    171
  10. MIKSI JEESUKSEN EI TARVIINNUT EDES SIISTYITYÄ

Kun hän meni taivaaseen? Jeesushan on Jumalan poika ja sai kärsiä maan päällä jo ihan tarpeeksi.
    Pyhä Pietari -vitsit
    0
    170
  11. MIKSI KAMELIT VAAÅÅUVAT?

Ne ovat kännissä.
    Eläinvitsit
    2
    170
  12. TOINEN JOULUKUUTA

EIPÄ OIKEIN KUHEMISTA1
    Rakas päiväkirja
    1
    168
  13. SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN

Hyppäsivät pendolinoon. Juna lähti Tampereelta. Kunten varsin hyvin tiedämme, pendolino kiihtyy erittäin nopeasti. Siinä
    Suomalainen
    0
    166
  14. HANNIBAL-NIMINEN SUURI SONNI

Katseli kuinka lehmät kirmailivat aidan toisella puolella. Eräs viehättävän näköinen lehmä alkoi tehdä seuraa Hannibalil
    Eläinvitsit
    0
    165
  15. VIIKON PÄÄSTÄ

Ei mulla ollu tarkotus loukata sua, anteeks. Eikö? Essi hyvä, kun sä et teidä kaikkea. mä olen ihastunu suhun. Halusin
    Rakas päiväkirja
    2
    165
  16. JUSSI OLI AUTOILEMASSA

Yhtäkkiä kettu juoksi tien yli. Jussi yritti jarruttaa, mutta kettu meni kuitenkin vinoon.
    Seksivitsit
    3
    163
  17. TIISTAI 10 TAMMIKUUTA 2023

Lähdenpä tästä hihtämään. Nappurin emäntä on näköjään. pihalla. Terve! Mitenkäs sinä nyt olet jaksellut? No aika huonost
    Rakas päiväkirja
    2
    163
  18. KUMPIA ON ENEMMÄN

Jäniksiä vai oravia? no varmaankin jäniksiä. Oikein, mutta miksi? Yritäpä itse nussia puussa.
    Eläinvitsit
    3
    162
  19. VIADIA VIIME AIKOINA

Hiedän pitäisi tehdä joitain, kun vimmeksikin työnsivät niin paljon leipää että hyvä kun sain kaiken mahtumaan kotiini.
    Yleistä ruoasta
    1
    162
  20. MIES ON JUURI LÄHDÖSSÄ RAVINTOLASTA

Kun alkaa sataa katamalla. Naulakossa on 1 sateenvarjo, johon on kirjoitettu: TÄMÄN SATEENVARJON OMISTAA NYRKKEILIJÄ, JO
    Urheiluvitsit
    0
    161