Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
- 2176
ANTEEKSI ETTÄ MINÄ SILLÄ TAVALLA
Tarkoitus ei ollut loukata tai pahoittaa sinun mieltäsi. Tai että muuten kokisist minut joetnkin negatiivisena vaan pike1175- 0175
- 3175
MITEN SAAT RUOTSALAISEN SEKAISIN?
Annat hänelle pussillisen M-kirjaimia ja pyydät järjestämään. Ai ei seonnut? No sitten voit kysyä tuleeko kolmonen ennen0173KESKIVIIKKO 9 HELMIKUUTA
Aamukahvi on joutu ja tiskit tiskattu. Kohta täytyy lähteä. Iltapäivällä käyn saunassa. Hyvää päivän jatkoa!1173KALLE OLI AUTOKOULUSSA
Ajo-opettaja neuvoi: kytkin pohjaan. Mikä on kytkin? Kalle ihmetteli. Se on seillä vasemmalla, ajo-opetteja selitti. Täm0171KOULUPOJAT JONOTTIVAT TERVEYSTARKASTUKSEEN
Toinen itkeä pillitti lohduttomasti. Miks sä iyket? Kysyi se toinen poika. No viimeks kun niitten piti ottaa multa verik0171- 1171
MIKSI JEESUKSEN EI TARVIINNUT EDES SIISTYITYÄ
Kun hän meni taivaaseen? Jeesushan on Jumalan poika ja sai kärsiä maan päällä jo ihan tarpeeksi.0170- 2170
- 1168
SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Hyppäsivät pendolinoon. Juna lähti Tampereelta. Kunten varsin hyvin tiedämme, pendolino kiihtyy erittäin nopeasti. Siinä0166HANNIBAL-NIMINEN SUURI SONNI
Katseli kuinka lehmät kirmailivat aidan toisella puolella. Eräs viehättävän näköinen lehmä alkoi tehdä seuraa Hannibalil0165VIIKON PÄÄSTÄ
Ei mulla ollu tarkotus loukata sua, anteeks. Eikö? Essi hyvä, kun sä et teidä kaikkea. mä olen ihastunu suhun. Halusin2165JUSSI OLI AUTOILEMASSA
Yhtäkkiä kettu juoksi tien yli. Jussi yritti jarruttaa, mutta kettu meni kuitenkin vinoon.3163TIISTAI 10 TAMMIKUUTA 2023
Lähdenpä tästä hihtämään. Nappurin emäntä on näköjään. pihalla. Terve! Mitenkäs sinä nyt olet jaksellut? No aika huonost2163KUMPIA ON ENEMMÄN
Jäniksiä vai oravia? no varmaankin jäniksiä. Oikein, mutta miksi? Yritäpä itse nussia puussa.3162VIADIA VIIME AIKOINA
Hiedän pitäisi tehdä joitain, kun vimmeksikin työnsivät niin paljon leipää että hyvä kun sain kaiken mahtumaan kotiini.1162MIES ON JUURI LÄHDÖSSÄ RAVINTOLASTA
Kun alkaa sataa katamalla. Naulakossa on 1 sateenvarjo, johon on kirjoitettu: TÄMÄN SATEENVARJON OMISTAA NYRKKEILIJÄ, JO0161