ONKO HEKULAMPUISTA ENÄÄ MITÄÄN HYÖTYÄ?

Ei, sillä LEID.t ovat korvanneeet melkein kaikki lamput.

5

142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En vois kuvitellakaan enää hehkulamppuja.

• Anonyymi

On niistä hyötyä, ne näyttää valoa, jos et tyhmä tuota tiennyt ! nii se o !

• Anonyymi

Kaikki lamput näyttää valoa.Tiedä en onko hyötyä.Taitaa olla viellä jäljellä siivouskapissa muutama hekulamppu? En ymärä enään nyky lampuja.Ostan halvimmat aina kun tarve ja kannan koon mukaan.

• Anonyymi

Meillä on vieläkin hehkulamppuja komerossa.

• Anonyymi

Hehkulamput antavat paljon laajemman tasaisen säteilyspektrin. Huoneessa värit toistuvat oikeansävyisinä eikä latteina kuten LEDjä käytettäessä aina on asianlaita. On luonnollista valoa ja siksi terveellisempää silmille ja aivoille, Hehkulamppu ei ole ongelmajätettä. Hehkulamppu tuottaa lämpöä ja toimii lisälämmönlähteenä jos on kylmää huoneessa. Hehkulamppu on helppo valmistaa ja valmistusprosessi on ympäristöystävällinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      51
      1925
    2. Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."

Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1539
    3. Suurinta rakkautta

On päästää irti ja antaa toisen mennä. 😎🌹
      Ikävä
      82
      1163
    4. Sedun opettaja?

Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma
      Seinäjoki
      40
      1144
    5. Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"

Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1040
    6. Kumpi ihastui teistä ensin

Sinä vai kaivattusi?
      Ikävä
      56
      1039
    7. Milloin nähdään?

😕💕 Alan olla ihan loppu.
      Ikävä
      48
      1005
    8. Mitä mun pitää tehdä?

Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid
      Ikävä
      40
      958
    9. Keskusta on kovassa nousussa

Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.
      Maailman menoa
      123
      928
    10. Näytät paremmalta kuin koskaan ennen

Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.
      Ikävä
      38
      906
    Aihe