Vapaa kuvaus

Aloituksia

541

Kommenttia

409

1. MIKSI JEESUKSEN EI TARVIINNUT EDES SIISTYITYÄ

Kun hän meni taivaaseen? Jeesushan on Jumalan poika ja sai kärsiä maan päällä jo ihan tarpeeksi.
    Pyhä Pietari -vitsit
    0
    237
  2. TIISTAI 9 SYYSKUUTA

SInänsä tällä päivällä ei ole minulle mitään merkitystä. Mutta kun juuri nyt ei ole muutakaan tekemistä.
    Rakas päiväkirja
    1
    237
  3. MIES ON JUURI LÄHDÖSSÄ RAVINTOLASTA

Kun alkaa sataa katamalla. Naulakossa on 1 sateenvarjo, johon on kirjoitettu: TÄMÄN SATEENVARJON OMISTAA NYRKKEILIJÄ, JO
    Urheiluvitsit
    0
    236
  4. JUSSI OLI AUTOILEMASSA

Yhtäkkiä kettu juoksi tien yli. Jussi yritti jarruttaa, mutta kettu meni kuitenkin vinoon.
    Seksivitsit
    3
    234
  5. SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN

Kilpailivat siitä, kuka ajaa autolla kovin vauhtia seinää kohti. Norjalainen ajoi 180 km/h. Ja loukkaantui erittäin paha
    Suomalainen
    1
    233
  6. SAISITTE PYYTÄÄ ANTEEKSI

Koska olette koulussa kiusanneet, uhkailleet ja pelotelleet minua. Asia koskee myös opiskeluaikaa. En minä voi itesellen
    Pyydä anteeksi
    0
    233
  7. PERJANTAI 21 LOKAKUUTA

Olen nyt kotimatkalla, mutta kyllä se lähemmäs puoleen yöhön menee ennen kiin olen kotona. Jo pitää jumakauta olla täysi
    Rakas päiväkirja
    0
    232
  8. SEINÄKIRJOITUS MIESTEN WC:SSÄ

Astu lähemmäs. Se on lyhempi kuin luulet. Naisten wc:ssä Asetu keskemmälle pönttöä. Se on suurempi kuin luuletkaan.
    Seksivitsit
    0
    230
  9. JUICE LESKINEN MENI TYÖPAIKKAHAASTATTELUUN

Joskus ennen julkista uuraansa. Onko teillä kokemusta alalta? Haastattelija kysyi. Joo on mulla, olen ajanut Heinolassa
    Julkkisvitsit
    0
    229
  10. NELJÄ ARABIA RATSASTI KAMELILLAAN

Aavikon halki. Kolme heistä joutui kävelemään loppumatkan, sillä kamelit kuolivat janoon. Perille päästyään he kysyivät
    Eläinvitsit
    0
    228
  11. KOULUPOJAT JONOTTIVAT TERVEYSTARKASTUKSEEN

Toinen itkeä pillitti lohduttomasti. Miks sä iyket? Kysyi se toinen poika. No viimeks kun niitten piti ottaa multa verik
    Seksivitsit
    0
    228
  12. OPETELLAANPAS SITTEN KIINAA.

Nyt kun osaamme japania niin on syytä oppia muutama sana myös kiinnaa. (Käännös suluissa). Zing zong zung (ota jalka poi
    Kiinalaisvitsit
    0
    227
  13. MIKSI KOULULAISET OVAT JOULUNA NIIN VÄSYNEITÄ?

Koulussahan juhlitaan kuusi juhlaa.
    Koululaisvitsit
    0
    227
  14. KUKA JYRÄSI HEINOLASSA PARHAITEN?

No tietysti Juice Leskinen.
    Julkkisvitsit
    0
    226
  15. MIKÄ ON ENSIAPUKURSSIN TÄRKEIN ASIA+

Oppia tietenkin se, mitan LASTA tehdään.
    Seksivitsit
    0
    226
  16. TIISTAI 10 TAMMIKUUTA 2023

Lähdenpä tästä hihtämään. Nappurin emäntä on näköjään. pihalla. Terve! Mitenkäs sinä nyt olet jaksellut? No aika huonost
    Rakas päiväkirja
    2
    226
  17. OLIPA KERRAN 17 MILJOONAA MUURAHAISTA

Ja kaikki vielä samassa pesässä. Norsu tallusteli joka aamu pesän ohi niin maa tömisi. Lopulta muuraihaiset kyllästyivät
    Vitsit
    0
    225
  18. ENSIMMÄINEN MAALISKUUTA

Kuusi vuotta jo täällä. Paljon on ehtinyt tapahtua tässä ajassa. Tänään kävin aika vakavan keskustelun. Nyt olen kotona
    Rakas päiväkirja
    1
    225
  19. TYTTÖYSTÄVÄLLENI TULEE AINA ITALIA MIELEEN KUN HÄN KATSOO MINUA

Muistutatko sinä sitten hänestä jotain kuuluisaa näyttelijää? En vaan pizzaa.
    Koululaisvitsit
    0
    225
  20. TORSTAI 21 HUHTIKUUTA

Ihan normaali työpiäivä. Kaikki olivat paikalla.
    Rakas päiväkirja
    1
    224