Dazir
![]()
Aloituksia
541
Kommenttia
409
MIKSI JEESUKSEN EI TARVIINNUT EDES SIISTYITYÄ
Kun hän meni taivaaseen? Jeesushan on Jumalan poika ja sai kärsiä maan päällä jo ihan tarpeeksi.0237TIISTAI 9 SYYSKUUTA
SInänsä tällä päivällä ei ole minulle mitään merkitystä. Mutta kun juuri nyt ei ole muutakaan tekemistä.1237MIES ON JUURI LÄHDÖSSÄ RAVINTOLASTA
Kun alkaa sataa katamalla. Naulakossa on 1 sateenvarjo, johon on kirjoitettu: TÄMÄN SATEENVARJON OMISTAA NYRKKEILIJÄ, JO0236JUSSI OLI AUTOILEMASSA
Yhtäkkiä kettu juoksi tien yli. Jussi yritti jarruttaa, mutta kettu meni kuitenkin vinoon.3234SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kuka ajaa autolla kovin vauhtia seinää kohti. Norjalainen ajoi 180 km/h. Ja loukkaantui erittäin paha1233SAISITTE PYYTÄÄ ANTEEKSI
Koska olette koulussa kiusanneet, uhkailleet ja pelotelleet minua. Asia koskee myös opiskeluaikaa. En minä voi itesellen0233PERJANTAI 21 LOKAKUUTA
Olen nyt kotimatkalla, mutta kyllä se lähemmäs puoleen yöhön menee ennen kiin olen kotona. Jo pitää jumakauta olla täysi0232SEINÄKIRJOITUS MIESTEN WC:SSÄ
Astu lähemmäs. Se on lyhempi kuin luulet. Naisten wc:ssä Asetu keskemmälle pönttöä. Se on suurempi kuin luuletkaan.0230JUICE LESKINEN MENI TYÖPAIKKAHAASTATTELUUN
Joskus ennen julkista uuraansa. Onko teillä kokemusta alalta? Haastattelija kysyi. Joo on mulla, olen ajanut Heinolassa0229NELJÄ ARABIA RATSASTI KAMELILLAAN
Aavikon halki. Kolme heistä joutui kävelemään loppumatkan, sillä kamelit kuolivat janoon. Perille päästyään he kysyivät0228KOULUPOJAT JONOTTIVAT TERVEYSTARKASTUKSEEN
Toinen itkeä pillitti lohduttomasti. Miks sä iyket? Kysyi se toinen poika. No viimeks kun niitten piti ottaa multa verik0228OPETELLAANPAS SITTEN KIINAA.
Nyt kun osaamme japania niin on syytä oppia muutama sana myös kiinnaa. (Käännös suluissa). Zing zong zung (ota jalka poi0227- 0227
- 0226
- 0226
TIISTAI 10 TAMMIKUUTA 2023
Lähdenpä tästä hihtämään. Nappurin emäntä on näköjään. pihalla. Terve! Mitenkäs sinä nyt olet jaksellut? No aika huonost2226OLIPA KERRAN 17 MILJOONAA MUURAHAISTA
Ja kaikki vielä samassa pesässä. Norsu tallusteli joka aamu pesän ohi niin maa tömisi. Lopulta muuraihaiset kyllästyivät0225ENSIMMÄINEN MAALISKUUTA
Kuusi vuotta jo täällä. Paljon on ehtinyt tapahtua tässä ajassa. Tänään kävin aika vakavan keskustelun. Nyt olen kotona1225TYTTÖYSTÄVÄLLENI TULEE AINA ITALIA MIELEEN KUN HÄN KATSOO MINUA
Muistutatko sinä sitten hänestä jotain kuuluisaa näyttelijää? En vaan pizzaa.0225- 1224