Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
KALLEN VAARIN KUULO OLI JO NIIN HUONO
Että viimeksi ukkosn lyödessä olohuoneen nurkkaan hän hihkaisi: TULKAA SISÄÄN!0147PERJANTAI 18 MARRASKUUTA
Voi vittu! Nyt kävi kyllä oikeas VUOSITUHANNEN moka. Merkitsin nimittöin bussikortin latauspyyntöön 23 päivä, vaikka tän0147TORSTAI 10 HELMIKUUTA
Olen kotona. Asun siis Janakkalassa. Haluan kuitenkin muuttaa jossain vaiheessa. Kommolassa aloitti tänään uusi asiakas,1146- 0146
- 0145
EI VARSINAISIA SAIRASKOHTAUKSIA
ADHD:han ei varsinaisesti aiheuta "sairaskohtauksia". Koska siinä ei ole todettu niitä. Ja jos jonkinnäköisiä "kohtauks1145- 1145
OPETELLAANPAS SITTEN KIINAA.
Nyt kun osaamme japania niin on syytä oppia muutama sana myös kiinnaa. (Käännös suluissa). Zing zong zung (ota jalka poi0144ME KAIKKIHAN TIEDÄMME
Miten upotetaan ruotsalainen sukellusvene? Koputetaan luukkuun: kyllä joku aina avaamaan tulee. No entäs sitten venäläin0143MIKSI PAKETTIAUTOSSA ON NYKYYÄN VAIN DIESEL-MOOTTORI?
Koska sillä kuljetetaan tavaraa. Diesel-moottorista saa enemmän voimaa, kuin vastaavanlaisesta bensiinimoottorista.0142KANARIALINTU JOI VAHINGOSSA BENSIINIÄ
Lensi sitten hyvin korkealla pari kierrosta ja syöksähti alas. Lähtikö siltä henki? Ei lähtenyt, mutta bensiini loppui.0142MIKSI TUROS HEVIGEEN BIISIN NIMI ON EI SE MITN?
Se johtuu yksinkertaisesti vain siitä, että tietokone, jolla ko. Biisin sanat tulostettiin niin ei näyttänyt ollenkaan Ä0142MIKSI PALLASLAISET OVAT HITAAMPIA KUIN YLLÄISET?
Kato ku: kun pallaslaiset vasta yrittelevät niin ylläsläiset jo parittelevat.0142MIKÄ ON SUOMEN SEKSIKKÄIN ELÄIN?
Varis. Miten niin? No kun se on niin vittumaisen näköinen.0141MIKSI HEHKULAMPPUJA ON NYKYÄÄN NIIN VAIKE SAADA?
Koska ne on korvattu kaiken maailman LED- ja säästölampuilla.0140- 0140
JUICE LESKINEN MENI TYÖPAIKKAHAASTATTELUUN
Joskus ennen julkista uuraansa. Onko teillä kokemusta alalta? Haastattelija kysyi. Joo on mulla, olen ajanut Heinolassa0139KONSERTISSA TULI TAUKO
Ja basisti alkoi tutkia rllejään. SPERMAA! Oma vikasi, kun soitat koko ajan päin vittua.1139TÄSSÄ TEHTÄVÄSSÄ TÄYTYY KEKSIÄ AMMATTEJA
Josta muuten todella hyvä esimerkki on latoja. Aletaan miettiä mitä rakennuksia maalla on. Riihiä, talleja, on on mutta2138KESKIVIIKKO 23 HELMIKUUTA
Tänään meidät määrättiin tallitöihin. Tallissa haisi ilkeälle. Lannan luomisen jälkeen ulkoilutimme vuohia. Niitä on 3.0138