Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
NELJÄ ARABIA RATSASTI KAMELILLAAN
Aavikon halki. Kolme heistä joutui kävelemään loppumatkan, sillä kamelit kuolivat janoon. Perille päästyään he kysyivät0162MITEN SAAT TAMPERELAISEN HULLUKSI?
Viet hänet pyöreään huoneeseen ja sanot, että nurkassan on Janssoninkiusausta ja lukisset oven. heitä lpuksi avain Tamme0162- 0160
JUICE LESKINEN MENI TYÖPAIKKAHAASTATTELUUN
Joskus ennen julkista uuraansa. Onko teillä kokemusta alalta? Haastattelija kysyi. Joo on mulla, olen ajanut Heinolassa0159MIKÄ ON MAAILMAN KUULUISIN ELOKUVAREPLIIKKI?
No tietysti se on: my name is Bond James Bond.0158- 1158
TYTTÖ JA POIKA OLIVAT BASSO-ORKESTERIN KONSERTISSA
Kesken kaiken pojan alkoi tehdä mieli ja hän otti esille oman tahtipuikkonsa. Tyttö tarttui peiliin estääkseen homman ja0157KONSERTISSA TULI TAUKO
Ja basisti alkoi tutkia rllejään. SPERMAA! Oma vikasi, kun soitat koko ajan päin vittua.1157MITÄ EROA ON HÄÄYÖLLÄ HOPEAHÄÄYÖLLÄ?
Hääyönå ensin hävetään ja sitten vasta yritetään. Hopeahääyönä on päinvastoin.0157MIKSI NAISTEN PYÖRÄ MAKSAA ENEMMÄN KUIN MIESTEN PYÖRÄ?
Koska siinä onm kaksi tavaratelinettä.2157- 0156
SUNNUNTAI 19 MAALISKUUTA
TERVE TAAS! Eipä ole tapahtunut mitään erikoista. Kylpyhuoneen lattian pesin. Tätä minä juuri pelkäsinkin, jouduin nimit0156- 0156
EI VARSINAISIA SAIRASKOHTAUKSIA
ADHD:han ei varsinaisesti aiheuta "sairaskohtauksia". Koska siinä ei ole todettu niitä. Ja jos jonkinnäköisiä "kohtauks1154MAANATAI 28 MAALIKUUTA
PÄIVÄÄ! TERVEISIÄ MANNAKIRKOSTA! Toisinsanoen Viadialta. Nyt on ainakin pakastimelle töitä. Se se vasta nimitäin kulutta2154ALOKAS OLI LÄÄKÄRINTARKASTUKSESSA
Koska ei halunnut armeijaan. Hän päätti esittää sokeaa. Herra tohtori, silmissäni taitaa olla vikaa: en näe mitään. Istu0154MIKÄ ON SUOMEN SEKSIKKÄIN ELÄIN?
Varis. Miten niin? No kun se on niin vittumaisen näköinen.0154OPETELLAANPAS SITTEN KIINAA.
Nyt kun osaamme japania niin on syytä oppia muutama sana myös kiinnaa. (Käännös suluissa). Zing zong zung (ota jalka poi0153TORSTAI 10 HELMIKUUTA
Olen kotona. Asun siis Janakkalassa. Haluan kuitenkin muuttaa jossain vaiheessa. Kommolassa aloitti tänään uusi asiakas,1153MIKSI PAKETTIAUTOSSA ON NYKYYÄN VAIN DIESEL-MOOTTORI?
Koska sillä kuljetetaan tavaraa. Diesel-moottorista saa enemmän voimaa, kuin vastaavanlaisesta bensiinimoottorista.0151