Dazir
![]()
Aloituksia
534
Kommenttia
396
- 1204
MIKSI JEESUKSEN EI TARVIINNUT EDES SIISTYITYÄ
Kun hän meni taivaaseen? Jeesushan on Jumalan poika ja sai kärsiä maan päällä jo ihan tarpeeksi.0201TIISTAI 10 TAMMIKUUTA 2023
Lähdenpä tästä hihtämään. Nappurin emäntä on näköjään. pihalla. Terve! Mitenkäs sinä nyt olet jaksellut? No aika huonost2200MITEN SAAT RUOTSALAISEN SEKAISIN?
Annat hänelle pussillisen M-kirjaimia ja pyydät järjestämään. Ai ei seonnut? No sitten voit kysyä tuleeko kolmonen ennen0199KESKIVIIKKO 9 HELMIKUUTA
Aamukahvi on joutu ja tiskit tiskattu. Kohta täytyy lähteä. Iltapäivällä käyn saunassa. Hyvää päivän jatkoa!1199NELJÄ ARABIA RATSASTI KAMELILLAAN
Aavikon halki. Kolme heistä joutui kävelemään loppumatkan, sillä kamelit kuolivat janoon. Perille päästyään he kysyivät0198PERJANTAI 21 TAMMIKUUTA
Kohta täytyy tavata isä. Aspan työntekijä kävi jo. Matkalla poikkean kuitenkin apteekissa. Parempi etten puhu isälle Vil0198- 1197
- 0197
PUOLI VUOTTA KUIVULLA
Hyvinhän tässä pärjää ilman alkoholiakin. Puoleen vuoteen en ole juonut.0196TORSTAI 21 HEINÄKUUTA
Miksi sinua muuten saontaan rakkaaksi päväkirjaksi? Enhän minä rakasta sinua. Onhan tämä sinänsä ihan mukava harrastus.0195MIES ON JUURI LÄHDÖSSÄ RAVINTOLASTA
Kun alkaa sataa katamalla. Naulakossa on 1 sateenvarjo, johon on kirjoitettu: TÄMÄN SATEENVARJON OMISTAA NYRKKEILIJÄ, JO0193SEINÄKIRJOITUS MIESTEN WC:SSÄ
Astu lähemmäs. Se on lyhempi kuin luulet. Naisten wc:ssä Asetu keskemmälle pönttöä. Se on suurempi kuin luuletkaan.0193- 0191
KUMPIA ON ENEMMÄN
Jäniksiä vai oravia? no varmaankin jäniksiä. Oikein, mutta miksi? Yritäpä itse nussia puussa.3191MAANANTAI 5 SYYSTKKUUTA
Tänään minulla oli jälleen työpäivä. Essi ja Johanna eivät olleet paikalla. Sen sijaan siellä aloitti yksi uusi asiakas:1190- 0190
LEHMÄT JUTTELIVAT HUULUNLEHMÄNTAUDISTA
Tiedätkä, että hullunlehmäntautia oin taas liikkeellä? Kyllä minä siitä olen kuullut, mutta eihän se nyt minuun tartu ku0190- 0189
KANARIALINTU JOI VAHINGOSSA BENSIINIÄ
Lensi sitten hyvin korkealla pari kierrosta ja syöksähti alas. Lähtikö siltä henki? Ei lähtenyt, mutta bensiini loppui.0186