Lähdenpä tästä hihtämään. Nappurin emäntä on näköjään. pihalla. Terve! Mitenkäs sinä nyt olet jaksellut? No aika huonosti. Otan osaa. Kiitos. Ensimmäine kierros hiihdety. Nyt toiselle ierrokselle. Kun kolmas kierros oli puolessa v'lissä, minulla alkoi jo olla sen verran kuuma että tämä saisi riiittää tältä kerralta.
TIISTAI 10 TAMMIKUUTA 2023
2
170
Vastaukset
- Anonyymi
Kivkylässä kerostaloja,mutta lähimetsä onneksi:Hihto lomalla aloin hiihtää.valmissa laudussa. Jonka Helsingin kaupunki puisto osasto tekee. On 3,8km pituinen ja hiki tulee.Hiihto olisi hyvää kuntoilua itse kullekin.Kokonaisvaltaista keholle.Ihana on nillä joilla omat talot ja napuri talot.Joissa tutut turvaliset omistajat perheineen.On sitä vuorovaikutusta,kuinkas jakselette ym.Kerrostaloissa ei sitä ole.Hyviä hiihtosäitä kaikille.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17699452D
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354503- 553105
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472991- 302793
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412705Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82695- 402414
- 62220
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542125Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461713