Vapaa kuvaus

Aloituksia

527

Kommenttia

383

  1. TORSTAI 20 LOKAKUUTA

    Edelleen syyslomalla. Pertti on tarjonnut pizzan. Minä vein astiat niiden palautukseen. Sitten tuli taksi. Pertti tiet
    Rakas päiväkirja
    0
    74
  2. KESKIVIIKKO 19 TAMMIKUUTA

    Normaalisti töissä. Onneksi he sentään pystyvät tarjoamaan kahvin ja ruoan. Kommolassa on muutenkin tosi viihtyisää. Mar
    Rakas päiväkirja
    0
    73
  3. KALLE LÄHTI RETKELLE LIISAN KANSSA

    Ja erään pesaan kohdalla. Sitten retki jatkui.
    Pikku-Kalle-vitsit
    0
    73
  4. YLÄASTEEN OPETTAJA ÄIDINKIELNTUNNILLA

    Pabkaa kirjoituksessa pilkku siihen, mihin puheessa panette sanan vittu.
    Seksivitsit
    0
    73
  5. MITÄ JUUTALAINEN NAMUSETÄ SANOI LAPSELLE?

    Äläs ahnehdi niitä karkkeja.
    Koululaisvitsit
    0
    73
  6. MILLOIN IHMINEN KEKSITTIIN?

    Noin miljoona vuotta sitten.
    Eläinvitsit
    2
    72
  7. SUNNUNTAINA 30 TAMMIKUUTA

    Kylpyhuoneen lattia on pesty. Lakanat koneessa ja puhtaat sängyssä. Olen myös tiskannut. Wc:n peilitason lamppu vaihdett
    Rakas päiväkirja
    1
    72
  8. TOISEKSI VIIMEINEN HELMIKUUTA STOP

    Tämä ei ole enää kivaa stop. Olen rustannut kymmeniä työhakemuksia stop. Välillä joudun myös deittaamaan stop. Onko täss
    Rakas päiväkirja
    2
    72
  9. RUOTSALAINEN TULI TÖIHIN

    Hirveässä krapulassa. STÅP! Huusi pomo. Mitä vittua? Ruotsalainen kysyi. Sähän olet ihan rapulassa. Anteeksi pomo, mutta
    Ruotsalaisvitsit
    0
    71
  10. SUNNUNTAI 19 MAALISKUUTA

    TERVE TAAS! Eipä ole tapahtunut mitään erikoista. Kylpyhuoneen lattian pesin. Tätä minä juuri pelkäsinkin, jouduin nimit
    Rakas päiväkirja
    1
    71
  11. PERJANTAI 10 KESÄKUUTA

    Vilja soittaa. Moi! Moi! olit soittanut. Joo, kun minä vaan sitä, että haluaisitko nähdä. Minunkin täytyy syödä jotain.
    Rakas päiväkirja
    1
    71
  12. EISKOULU ON JO TÄYSI TOSIASIA

    Mutta missä kuppaa esileikkikoulu?
    Seksivitsit
    0
    71
  13. OPETELLAANPAS SITTEN KIINAA.

    Nyt kun osaamme japania niin on syytä oppia muutama sana myös kiinnaa. (Käännös suluissa). Zing zong zung (ota jalka poi
    Kiinalaisvitsit
    0
    70
  14. UUSIA ELÄIMIÄ

    Sisi sasi susi. Iisi uusi aasi. Maali miili muuli. Keltainen peski punainen pörssi mustaleski. Miura moura mäyrä.
    Eläinvitsit
    1
    70
  15. KUTEN VARSIN HYVIN TIDÄMME

    Jäniksiä on paljon enemmän kuin oravia. Miten niin? Oletko sitten koskaan itse yrittänyt lisääntyä pussa?
    Eläinvitsit
    1
    70
  16. LUKIHÄIRIÖINEN TURKULAINEN

    Valitti kaverilleen, ettei uskalla juoda maitoa. Mikset uskalla? No ku siin purkis lukee: ravistettava omas kakas.
    Turkulaisvitsit
    0
    70
  17. PERJANTAI 21 LOKAKUUTA

    Olen nyt kotimatkalla, mutta kyllä se lähemmäs puoleen yöhön menee ennen kiin olen kotona. Jo pitää jumakauta olla täysi
    Rakas päiväkirja
    0
    70
  18. MIKÄ ON MAAILNAN HOIKIN KOIRA?

    No tietysti Ran-Tan-Plan. Miten niin? Sehän syö vain tuhatlappusia.
    Ajanviete
    0
    69
  19. LÄÄKÄRI SAI HOITAAKSEEN 3 KORONATAPAUSTA

    Ainut ongelma oli vain se, että potilaat olivat eri maista. He olivat nimittäin suomalaisen ruotsalainen ja norjalainen.
    Lääkärivitsit
    0
    69
  20. ME KAIKKIHAN TIEDÄMME

    Miten upotetaan ruotsalainen sukellusvene? Koputetaan luukkuun: kyllä joku aina avaamaan tulee. No entäs sitten venäläin
    Vitsit
    0
    69