Dazir
Vapaa kuvaus
Aloituksia
527
Kommenttia
383
ME KAIKKIHAN TIEDÄMME
Miten upotetaan ruotsalainen sukellusvene? Koputetaan luukkuun: kyllä joku aina avaamaan tulee. No entäs sitten venäläin090- 090
KESKIVIIKKO 19 TAMMIKUUTA
Normaalisti töissä. Onneksi he sentään pystyvät tarjoamaan kahvin ja ruoan. Kommolassa on muutenkin tosi viihtyisää. Mar089MITEN PAINUTAAN VITTUUN?
Näin: AH AH AH AH AH AH AAH UUH OOH YYH EEH IIH ÖÖH ÄÄH MMMM UM YM LIST LIST JYLP JYLP JYLP JYSKYTI JYSKYTI JYSKYTI...089PERJANTAI 10 KESÄKUUTA
Vilja soittaa. Moi! Moi! olit soittanut. Joo, kun minä vaan sitä, että haluaisitko nähdä. Minunkin täytyy syödä jotain.189YLÄASTEEN OPETTAJA ÄIDINKIELNTUNNILLA
Pabkaa kirjoituksessa pilkku siihen, mihin puheessa panette sanan vittu.089- 089
MIKSI MUNKIT EIVÄT MENE ARMEIJAA?
Jos he saisivat mennä sinne niin nunnat häviäisivät Suomesta.189TOISEKSI VIIMEINEN HELMIKUUTA STOP
Tämä ei ole enää kivaa stop. Olen rustannut kymmeniä työhakemuksia stop. Välillä joudun myös deittaamaan stop. Onko täss288- 188
- 088
RUOTSLAIAPARIN HÄÄYÖ
Vaimo tunnusta: mulla on jo kerran ollu mies. Se mies siihen: nii mullaki.088- 088
KEKSIVIIKO 9 MARRASKUUTA
No eipä ole pajon sanottavaa täsät päivästä. Tuli käytyä silmalasiliikkeessä. Huomasikohan Essi minua?088- 287
KANARIALINTU JOI VAHINGOSSA BENSIINIÄ
Lensi sitten hyvin korkealla pari kierrosta ja syöksähti alas. Lähtikö siltä henki? Ei lähtenyt, mutta bensiini loppui.087- 087
SUOMALAINEN MIES OLI YKSINÄÄN KANARIALLA
Ja vietti siellä antoisia öitä paikallisen kaunottaren vuoteessa. Miehen kotimatkan koittaessa tyttö kysi oisoitetta. Mi087MAANANTAI 5 SYYSTKKUUTA
Tänään minulla oli jälleen työpäivä. Essi ja Johanna eivät olleet paikalla. Sen sijaan siellä aloitti yksi uusi asiakas:187MIKSI JEESUKSEN EI TARVIINNUT EDES SIISTYITYÄ
Kun hän meni taivaaseen? Jeesushan on Jumalan poika ja sai kärsiä maan päällä jo ihan tarpeeksi.086