Dazir
![]()
Aloituksia
534
Kommenttia
396
MERIPOIKA KINGKKONG
Lähti kauas Hongkong. Tapas neiti Singsong. Pani väliin kondom. Kondom meni vingvong. Tuli pieni Pingpong. Made in Hongk0163PERJANTAI 3 KESÄKUUTA
Pakkohan se oli taas tulla tänne Viadialle. Käytkö usein täällä? 1 ukko kysyi. Vastasin että aina tarpeen mukaan. Kunhan1163TIISTAI 18 TAMMIKUUTA
Töissä meni hyvin. Kirsi ei ole vieläkään vahvistanut Facebook-kaveruuttamme. Hyvä, että antavat jatkaa Kokkilassa. Kokk0162PERJANTAI 13 TOUKOKUUTA
Sanotaan, että jos 13 päivä sattuu olemaan Perjantaina niin se oneopäonnenpäivä, mutta minä en ole taikauskoinen. Tänään1162- 0162
- 2161
- 0161
TYTTÖYSTÄVÄLLENI TULEE AINA ITALIA MIELEEN KUN HÄN KATSOO MINUA
Muistutatko sinä sitten hänestä jotain kuuluisaa näyttelijää? En vaan pizzaa.0161- 0161
- 0160
ERIKOINEN SUKUPUOLITAUTI
Nokian myyntitykki palasi kaukoidästä ja huomasi saaneensa jonkin erikoisen sukupuolitaudin. Päästyään Suomeen hän varas0159SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kuka keittää tijakimmat kahvit. Norjalaisen keittämä kahvi oli kuin kurjen kusta. Ruotsalaisen kanvi0158- 0158
- 0158
KALLE OLI JO EHTINYT TEINI-IKÄÄN
Mutta hän polttikin tupakan sijasta sikaria. Joku mummo sattui näkemään Kallen puiston laidalla sikari suussa ja kysyi:0157- 2156
MIKSI PALLASLAISET OVAT HITAAMPIA KUIN YLLÄISET?
Kato ku: kun pallaslaiset vasta yrittelevät niin ylläsläiset jo parittelevat.0156SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kuka pääsee nopeiten Rovaniemeltä Helsinkiin? Ruotsalaisella oli vesiskootteri, joten hän pääsi ainak0156SUNNUNTAI 27 MAALISKUUTA
Kesäaika on alkanut. Talviiajasta piti jo tulla pysyvät, mutta sitten tuli tuo samperin korono ja pisti kaiken uusiksi.1156RUOTSLAIAPARIN HÄÄYÖ
Vaimo tunnusta: mulla on jo kerran ollu mies. Se mies siihen: nii mullaki.0156