Kesäaika on alkanut. Talviiajasta piti jo tulla pysyvät, mutta sitten tuli tuo samperin korono ja pisti kaiken uusiksi.
SUNNUNTAI 27 MAALISKUUTA
1
135
Vastaukset
- Anonyymi
Oneksi ei ole töihin lähtöä.Varmasti työssä käyviä,opiskelijoita,koululaisia koetele kelon siirrot kovasti.Unohtamatta päiväkoti lapsia! Itse olen kuin kukko aamun virkku illan torkku ja en työ elämä naisena. Kelon sirrot ei vaikuta elämääni.Korona kyllä rajaa elämää .Kun yhä noudatan ohjestus.maskit,käsidesit .etäisyys ja en edeleen tapaa henilöitä jotka ovat rokote vastaisia ja maskivastaisia. Joten hyvin kapeaa on elämäni yksin!Kiva lukea päiväkirjaasi kiitos sitä!Aurinko paistaa,lähden yksin kävelee,kuten aina.Tapan viellä aikaa kotini.Niin päivästäni yksin ei tule niin pitkä.Ulkoilen nääs ihan 3h. putkeen.Eriksen kaupalle menen aina.Lämmintä hyvää aikaa sinulle ja kaikille muille.Aurinkoisesta Itä-Helsinki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331