Vapaa kuvaus

Aloituksia

534

Kommenttia

396

1. SOKEA MIES OLI AVUSTAJANSA KANSSA KAUPUNGILLA

Mentiin kalakaupan ohi. MITÄS TYTÖT!? Sokea hihkaisi.
    Seksivitsit
    1
    110
  2. TORSTAI 2 KESÄKUUTA

Iltapäivää taas! Olin eilen Viljan kanssa pyöräilemässä, mutta hänen pyörästään puhkesi rengas. Toivottavasti se uusi re
    Rakas päiväkirja
    0
    109
  3. MIKSI AMERIKKALAISTA MIKRIAATOUUNIA

Ei saa käyttää kissan kuivakseen? Juttu on näin: kerran eräällä amerikkalausmummolla oli kissa, jonka hän tapasi pestä p
    Amerikkalaisvitsit
    0
    108
  4. TOISEKSI VIIMEINEN HELMIKUUTA STOP

Tämä ei ole enää kivaa stop. Olen rustannut kymmeniä työhakemuksia stop. Välillä joudun myös deittaamaan stop. Onko täss
    Rakas päiväkirja
    2
    108
  5. KOULUBUSSIIN NOUSEE JOKA AAMU

Isokoinen musta poika: Hulla-Bulla. Hän sanoo kuljettajalle: Hulla-Bulla ei maksa. Kuski ei uskalla tehdä mitöään, koska
    Koululaisvitsit
    0
    108
  6. SYSMÄLÄISKOULUSSA KYSYTTIIN MITÄ SEKSI ON

Liisa: Pilut paliaina.
    Seksivitsit
    0
    108
  7. MARKE OLI VARSINAINEN POIKATYTTÖ

Hän kiipeili puissa ja pyöräili jopa poikien pyörällä. Tyttönä Marke tietysti suoriutui yleensä tästä kaikesta paremmin,
    Koululaisvitsit
    4
    107
  8. PERJANTAI 13 TOUKOKUUTA

Sanotaan, että jos 13 päivä sattuu olemaan Perjantaina niin se oneopäonnenpäivä, mutta minä en ole taikauskoinen. Tänään
    Ajanviete
    1
    107
  9. SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN

Kilpailivat siitä, kuka keittää tijakimmat kahvit. Norjalaisen keittämä kahvi oli kuin kurjen kusta. Ruotsalaisen kanvi
    Suomalainen
    0
    107
  10. LAUANTA14 TUOKOKUUTA

HYVÄÄ PÄVÄIN JATKOA1
    Rakas päiväkirja
    1
    107
  11. TOINEN MARRASKUUTA

SE ON SITTEN KUMMA, ETTÄ IHMISET JOTENKIN VAAN ONNISTUNVAT AINA LÖYTÄMÄÄN MINUN SÄHKÖPOSTINI. MIKÄS SIINÄ OIKIEN ON?
    Rakas päiväkirja
    0
    107
  12. UUSIA ELÄIMIÄ

Sisi sasi susi. Iisi uusi aasi. Maali miili muuli. Keltainen peski punainen pörssi mustaleski. Miura moura mäyrä.
    Eläinvitsit
    1
    106
  13. KESKIVIIKKO 20.4.2022

Terve taas! Töissä meni ihan hvyin. kaikki olivat täynnä intoa. Työtehtävätkin olivat ihan helppoja. Kunhan lumet lähtev
    Rakas päiväkirja
    1
    106
  14. TIETYN TYYPPINEN VENE

Sillä. Tällä. Jolla.
    Arvoitukset
    0
    106
  15. TORSTAI 1 SYYSKUUTA 2022

Työoaikan retkispävä. Mietä oli vain 4: minä, Janina, Kai ja kimmo. Siis kaksi asiakaskta ja 2 ohjaajaa. Retken jälkeen
    Rakas päiväkirja
    0
    106
  16. RUOTSALAINEN TULI TÖIHIN

Hirveässä krapulassa. STÅP! Huusi pomo. Mitä vittua? Ruotsalainen kysyi. Sähän olet ihan rapulassa. Anteeksi pomo, mutta
    Ruotsalaisvitsit
    0
    105
  17. BERT OLI RIPPILEIRILLÄ

Åke, hänen hyvä kaverinsa oli kämppiksenä. He antoivat huoneelle nimen Åkebertmaa. Kun Eric pisti vastaan niin rajasivat
    Ruotsalaisvitsit
    0
    105
  18. PYYDÄN NYT ANTEEKSI

Kaikilta niilyä, joita kohtaan olen tehnyt, menetellyt tai toiminut väärin. Ymmärrän kyllä etten olisi saanut tehdä niin
    Pyydä anteeksi
    0
    105
  19. SUOMALAINEN MIES OLI YKSINÄÄN KANARIALLA

Ja vietti siellä antoisia öitä paikallisen kaunottaren vuoteessa. Miehen kotimatkan koittaessa tyttö kysi oisoitetta. Mi
    Seksivitsit
    0
    105
  20. MITENKÄS SE ISÄNTÄ NYT SILLÄ LAILLA LEHMÄÄN?

No miten tässä iässä enää lammastakaan kiinni saisi?
    Seksivitsit
    0
    105