Dazir
![]()
Aloituksia
541
Kommenttia
409
KESKIVIIKKO 23 HELMIKUUTA
Tänään meidät määrättiin tallitöihin. Tallissa haisi ilkeälle. Lannan luomisen jälkeen ulkoilutimme vuohia. Niitä on 3.0179TTISTAI 12 HUHTIKUUTA
Kohta on Pääsiäinen, rankaa vai? Ihan tavallinen vapaapäivä minulle. Olis aikaa käydä vaikka kierrätyskekuksessa. En ole1179TORSTAI 8 SYYSKUUTA
Työpäivä. Lehdet alkavat pikkuhilja tulla alas. kohta on lehtipuhaltimelle enemmänkin töitä. Se siivoaa hyvin.0179SE OIS SITTE LAUANTAI 9 HUHTIKUUTA
Ja anteeksi, että Parjantai jäi välistä. En viitisnyt kirjoittaa siitä, koska silloin ei oikein tapahtunut mitään. Sain1177SATU ETELÄ-POHHOJALAASESTA TANKOLAULAAJASTA
Kirijoottanu Martti Innaanen. Oli kerran tyttö, joka oli niin tyhymä, että sei osaaannu yhtähän mitähän. Tytöön nimi oli0177SUNNUNTAI 19 MAALISKUUTA
TERVE TAAS! Eipä ole tapahtunut mitään erikoista. Kylpyhuoneen lattian pesin. Tätä minä juuri pelkäsinkin, jouduin nimit0176- 0176
MIKSI MARGARIINIVITTU ON PAREMPI KUIN VOIVITTU?
Siksi että se on helpompi leväittää kylmänäkin.0176- 1175
BERT OLI RIPPILEIRILLÄ
Åke, hänen hyvä kaverinsa oli kämppiksenä. He antoivat huoneelle nimen Åkebertmaa. Kun Eric pisti vastaan niin rajasivat0174ONKO AMERIKASSA OLLUT KORONAA VIIME AIKOINA?
No ei siellä nykyään paljon muuta olekaan.0174KESKIVIIKKO 26 TAMMIKUUTA
Normaalisti töissä. Kohta saunaan. Loppuilta menee mitä todennäköisimmin tässä, kun minulla ei tänä keväänä ole sitäkään0174KESKIVIIKKO 20 HEINÄKUUTA
Minä olen viimeistä viikoa lomalla. Jouduin taas käymään rukoajkelussakin. Essinkin huomasin ihan sattumalta. Häntä ihan0174PERJANTAI 2 SYYSKUUTA 2022
Kaverillani Timolla on tänään syntymäpivä. Prr! Timo. No Dzir tässä terve. Onneksi olkoon! kiitos. Tulisin ihan mielellä0172TORSTAI 1 SYYSKUUTA 2022
Työoaikan retkispävä. Mietä oli vain 4: minä, Janina, Kai ja kimmo. Siis kaksi asiakaskta ja 2 ohjaajaa. Retken jälkeen0171SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Matkustivat etelänavalle. Suomalainen sytytti retkikeittimen, norjalainen avasi säilykepurkit ja ruotsalainen paistoi li1170MITEN PAINUTAAN VITTUUN?
Näin: AH AH AH AH AH AH AAH UUH OOH YYH EEH IIH ÖÖH ÄÄH MMMM UM YM LIST LIST JYLP JYLP JYLP JYSKYTI JYSKYTI JYSKYTI...0170KESKIVIIKKO 20.4.2022
Terve taas! Töissä meni ihan hvyin. kaikki olivat täynnä intoa. Työtehtävätkin olivat ihan helppoja. Kunhan lumet lähtev1170YLÄASTEEN OPETTAJA ÄIDINKIELNTUNNILLA
Pabkaa kirjoituksessa pilkku siihen, mihin puheessa panette sanan vittu.0170TOINEN MARRASKUUTA
SE ON SITTEN KUMMA, ETTÄ IHMISET JOTENKIN VAAN ONNISTUNVAT AINA LÖYTÄMÄÄN MINUN SÄHKÖPOSTINI. MIKÄS SIINÄ OIKIEN ON?0170