Vapaa kuvaus

Aloituksia

527

Kommenttia

383

1. MERIPOIKA KINGKKONG

Lähti kauas Hongkong. Tapas neiti Singsong. Pani väliin kondom. Kondom meni vingvong. Tuli pieni Pingpong. Made in Hongk
    Kiinalaisvitsit
    0
    80
  2. MISSÄ PALESTIINA ON?

Israelissa. Entä Nasaret? Sekin on Israelissa. Kumman halki Jordan virtaa? Taitaa virrata molempien.
    Vitsit
    0
    79
  3. KUTEN VARSIN HYVIN TIDÄMME

Jäniksiä on paljon enemmän kuin oravia. Miten niin? Oletko sitten koskaan itse yrittänyt lisääntyä pussa?
    Eläinvitsit
    1
    79
  4. UUSIA ELÄIMIÄ

Sisi sasi susi. Iisi uusi aasi. Maali miili muuli. Keltainen peski punainen pörssi mustaleski. Miura moura mäyrä.
    Eläinvitsit
    1
    78
  5. TYTTI OLI JO TÄYTTÄNYT 18

Mutta hän ei ollut koskaan vielä antanut pillua. Sitten Tytti löysikin ihanan poikaystävän eikä suhteesta meinannut tull
    Seksivitsit
    0
    78
  6. LAUANTAI 12 MAALISKUUTA

Viikkosiivous tehty. Olen minä jo ethtinyt tiskaamaankin ja saunaan. Ei siihen jotenkin vaan kyllästy. Internet toimii m
    Rakas päiväkirja
    1
    78
  7. TORSTAI 12 TOUKOKUUTA AIKAISIN AUUMULA HEI AAMUKIRJA

Mhm mhm. Joo: aaumuklahvit hörpätty. Hampaat pesty ja parta ajettu. Suhikusssakin on käyty. Minun täytyy jutella Essin k
    Rakas päiväkirja
    1
    78
  8. SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN

Kilpailivat siitä, kuka keittää tijakimmat kahvit. Norjalaisen keittämä kahvi oli kuin kurjen kusta. Ruotsalaisen kanvi
    Suomalainen
    0
    78
  9. PERJANTAI 9 SYYSKUUTA

Tänään lähetään ohjaajien kanssa käymään vähäosasiaten avuatuspieteellä. Katsomme sieltä minulle vähän uusia vaatteita.
    Rakas päiväkirja
    1
    78
  10. ENSIMMÄINEN MARRASKUUTA

Iltaa! Anteeksi, etten aikaisemmin kerinnyt tänne. Olen käynyt kaupassa ja asioilla. Viljan koulu jatkuu normaalisti ja
    Rakas päiväkirja
    0
    78
  11. KOULUPOJALLA OLI OLLUT ENSIMMÄINEN ENGLANNINTUNTI

Äidilleen hän kehui kotiin päästyään. Osaan jo sanoa kiitos ja ole hyvä englanniksi. Äiti totesi. Olisi kyllä iham kiva,
    Koululaisvitsit
    2
    77
  12. JUICE LESKINEN TYÖPAIKKAHAASTATTELUSSA

Teillä on siis kokemusta alalta. Kyllä. Millaista? Olen ajanut Heinolassa jyrää.
    Julkkisvitsit
    0
    77
  13. TOINEN MARRASKUUTA

SE ON SITTEN KUMMA, ETTÄ IHMISET JOTENKIN VAAN ONNISTUNVAT AINA LÖYTÄMÄÄN MINUN SÄHKÖPOSTINI. MIKÄS SIINÄ OIKIEN ON?
    Rakas päiväkirja
    0
    77
  14. MIKÄ ON MAAILNAN HOIKIN KOIRA?

No tietysti Ran-Tan-Plan. Miten niin? Sehän syö vain tuhatlappusia.
    Ajanviete
    0
    76
  15. LÄÄKÄRI SAI HOITAAKSEEN 3 KORONATAPAUSTA

Ainut ongelma oli vain se, että potilaat olivat eri maista. He olivat nimittäin suomalaisen ruotsalainen ja norjalainen.
    Lääkärivitsit
    0
    76
  16. MITÄ VILLE VALO TEKEE KEIKAN JÄLKEEN?

No tietysti sammuu.
    Vitsit
    0
    76
  17. MIKSI HEVONEN EI SAA NIIN HELPOSTI KÖNIIN?

Koska sillä on turpa.
    Eläinvitsit
    0
    76
  18. OLI KULTAHAAÄPRIN MERKKIPÄIVÄ

Vaimo: tehtäskö sitä näin juhlapäivän kunniaks? Mies: no jos sä kerrän tahdot. Vaimo: Kerkiänkö mä risua? Mies: Kyllä r
    Seksivitsit
    0
    76
  19. MITÄ JOULUPUKKI TEKEE

Kun saa jaettua kaikki lahjat? Parantelee tietenkin krapulaansa. Tapaninpäivänä hän kuitenkin kykynee vielä saunaan.
    Julkkisvitsit
    0
    75
  20. KUKA KEKSI MARIMEKON?

No tietenkin Mari Mekko.
    Koululaisvitsit
    0
    75