Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
SOKEA MIES OLI AVUSTAJANSA KANSSA KAUPUNGILLA
Mentiin kalakaupan ohi. MITÄS TYTÖT!? Sokea hihkaisi.1110TORSTAI 2 KESÄKUUTA
Iltapäivää taas! Olin eilen Viljan kanssa pyöräilemässä, mutta hänen pyörästään puhkesi rengas. Toivottavasti se uusi re0109MIKSI AMERIKKALAISTA MIKRIAATOUUNIA
Ei saa käyttää kissan kuivakseen? Juttu on näin: kerran eräällä amerikkalausmummolla oli kissa, jonka hän tapasi pestä p0108TOISEKSI VIIMEINEN HELMIKUUTA STOP
Tämä ei ole enää kivaa stop. Olen rustannut kymmeniä työhakemuksia stop. Välillä joudun myös deittaamaan stop. Onko täss2108KOULUBUSSIIN NOUSEE JOKA AAMU
Isokoinen musta poika: Hulla-Bulla. Hän sanoo kuljettajalle: Hulla-Bulla ei maksa. Kuski ei uskalla tehdä mitöään, koska0108- 0108
MARKE OLI VARSINAINEN POIKATYTTÖ
Hän kiipeili puissa ja pyöräili jopa poikien pyörällä. Tyttönä Marke tietysti suoriutui yleensä tästä kaikesta paremmin,4107PERJANTAI 13 TOUKOKUUTA
Sanotaan, että jos 13 päivä sattuu olemaan Perjantaina niin se oneopäonnenpäivä, mutta minä en ole taikauskoinen. Tänään1107SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kuka keittää tijakimmat kahvit. Norjalaisen keittämä kahvi oli kuin kurjen kusta. Ruotsalaisen kanvi0107- 1107
TOINEN MARRASKUUTA
SE ON SITTEN KUMMA, ETTÄ IHMISET JOTENKIN VAAN ONNISTUNVAT AINA LÖYTÄMÄÄN MINUN SÄHKÖPOSTINI. MIKÄS SIINÄ OIKIEN ON?0107UUSIA ELÄIMIÄ
Sisi sasi susi. Iisi uusi aasi. Maali miili muuli. Keltainen peski punainen pörssi mustaleski. Miura moura mäyrä.1106KESKIVIIKKO 20.4.2022
Terve taas! Töissä meni ihan hvyin. kaikki olivat täynnä intoa. Työtehtävätkin olivat ihan helppoja. Kunhan lumet lähtev1106- 0106
TORSTAI 1 SYYSKUUTA 2022
Työoaikan retkispävä. Mietä oli vain 4: minä, Janina, Kai ja kimmo. Siis kaksi asiakaskta ja 2 ohjaajaa. Retken jälkeen0106RUOTSALAINEN TULI TÖIHIN
Hirveässä krapulassa. STÅP! Huusi pomo. Mitä vittua? Ruotsalainen kysyi. Sähän olet ihan rapulassa. Anteeksi pomo, mutta0105BERT OLI RIPPILEIRILLÄ
Åke, hänen hyvä kaverinsa oli kämppiksenä. He antoivat huoneelle nimen Åkebertmaa. Kun Eric pisti vastaan niin rajasivat0105PYYDÄN NYT ANTEEKSI
Kaikilta niilyä, joita kohtaan olen tehnyt, menetellyt tai toiminut väärin. Ymmärrän kyllä etten olisi saanut tehdä niin0105SUOMALAINEN MIES OLI YKSINÄÄN KANARIALLA
Ja vietti siellä antoisia öitä paikallisen kaunottaren vuoteessa. Miehen kotimatkan koittaessa tyttö kysi oisoitetta. Mi0105MITENKÄS SE ISÄNTÄ NYT SILLÄ LAILLA LEHMÄÄN?
No miten tässä iässä enää lammastakaan kiinni saisi?0105