Dazir
![]()
Aloituksia
534
Kommenttia
396
MISTÄ TEITÄÄ ETTÄ JÄNIKSET
Lisääntyvät nopeammin kuin oravat? Oletko sitten koskaan yrittänyt nussia pussa.0148TTISTAI 12 HUHTIKUUTA
Kohta on Pääsiäinen, rankaa vai? Ihan tavallinen vapaapäivä minulle. Olis aikaa käydä vaikka kierrätyskekuksessa. En ole1148MARKE OLI VARSINAINEN POIKATYTTÖ
Hän kiipeili puissa ja pyöräili jopa poikien pyörällä. Tyttönä Marke tietysti suoriutui yleensä tästä kaikesta paremmin,4147MAANANTAI 7 HELMIKUUTA
Alkuviikon ruoat on taas ostettu. Vilja kävi eilen. Hyvä suhde meillä on ollut. Hiljaa hyvä tulee. Kenenkään muun kanssa0147PERJANTAI 2 SYYSKUUTA 2022
Kaverillani Timolla on tänään syntymäpivä. Prr! Timo. No Dzir tässä terve. Onneksi olkoon! kiitos. Tulisin ihan mielellä0147KUTEN VARSIN HYVIN TIEDÄMNE
Maailman vanhin peli on pippeli. Mutta mikä on maailman nuorin peli? Niin nuorta peliä ei ole olemassakaan.0146- 0146
YLÄASTEEN OPETTAJA ÄIDINKIELNTUNNILLA
Pabkaa kirjoituksessa pilkku siihen, mihin puheessa panette sanan vittu.0146- 1145
TORSTAI 1 SYYSKUUTA 2022
Työoaikan retkispävä. Mietä oli vain 4: minä, Janina, Kai ja kimmo. Siis kaksi asiakaskta ja 2 ohjaajaa. Retken jälkeen0145- 0144
MAANANTAI 31 TAMMIKUUTA
Palaveri pidetty. Kaupassa käyty. Illalla minulla on menoa niin nyt on hyvä sauma kirjoittaa. Vilja saattaa soittaa mutt0144NUOREN NAISEN TISSIT OLIVAT HYVIN PIENET
Ja hän oli sen vuoksi surullinen. Eräänä päivänä nainen kohtasi haltijattaren. Mikä sinua surettaa? Mä haluun isot tissi0144ONKO AMERIKASSA OLLUT KORONAA VIIME AIKOINA?
No ei siellä nykyään paljon muuta olekaan.0143VAI ETTÄ TÖIHIN?
Nimenne? Leskinen Pauli Matti Juahani. Onko teillä kokemusta tämän alan töitsä? Kyllä. Millaista Olen ajanut Heinolass0143KESKIVIIKKO 20.4.2022
Terve taas! Töissä meni ihan hvyin. kaikki olivat täynnä intoa. Työtehtävätkin olivat ihan helppoja. Kunhan lumet lähtev1143SATU ETELÄ-POHHOJALAASESTA TANKOLAULAAJASTA
Kirijoottanu Martti Innaanen. Oli kerran tyttö, joka oli niin tyhymä, että sei osaaannu yhtähän mitähän. Tytöön nimi oli0142- 0142
VANHA MIES VARASTI LADAN VENÄJÄLTÄ
Poliisit pysäyttivät hänet tullissa. Mies ei kuitenkaan osannut venäjää, joten tullimies toimi tulkkina. Kuinka vanha ol0140- 0140