Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
SATU ETELÄ-POHHOJALAASESTA TANKOLAULAAJASTA
Kirijoottanu Martti Innaanen. Oli kerran tyttö, joka oli niin tyhymä, että sei osaaannu yhtähän mitähän. Tytöön nimi oli0120KEKSIVIIKO 9 MARRASKUUTA
No eipä ole pajon sanottavaa täsät päivästä. Tuli käytyä silmalasiliikkeessä. Huomasikohan Essi minua?0120- 0119
YLÄASTEEN OPETTAJA ÄIDINKIELNTUNNILLA
Pabkaa kirjoituksessa pilkku siihen, mihin puheessa panette sanan vittu.0119PERJANTAI 2 SYYSKUUTA 2022
Kaverillani Timolla on tänään syntymäpivä. Prr! Timo. No Dzir tässä terve. Onneksi olkoon! kiitos. Tulisin ihan mielellä0119- 0119
MIKSI JAAKKO TEPOLLE KÄVI VHINKO TROIKAUPPIAAN KANSSA?
No kun hän meni sanomaan, ettei heillä tarvita halkoja.0118KESKIVIIKKO 11 TOUKOKUUTA
Onneksi Timo ei ollut töissä. Tsressaa muutenkin nähdä häntä. Essi taas on eri asia.0118TORSTAI 2 KESÄKUUTA
Iltapäivää taas! Olin eilen Viljan kanssa pyöräilemässä, mutta hänen pyörästään puhkesi rengas. Toivottavasti se uusi re0118MITENKÄS SE ISÄNTÄ NYT SILLÄ LAILLA LEHMÄÄN?
No miten tässä iässä enää lammastakaan kiinni saisi?0118BERT OLI RIPPILEIRILLÄ
Åke, hänen hyvä kaverinsa oli kämppiksenä. He antoivat huoneelle nimen Åkebertmaa. Kun Eric pisti vastaan niin rajasivat0117TTISTAI 12 HUHTIKUUTA
Kohta on Pääsiäinen, rankaa vai? Ihan tavallinen vapaapäivä minulle. Olis aikaa käydä vaikka kierrätyskekuksessa. En ole1117KESKIVIIKKO 20.4.2022
Terve taas! Töissä meni ihan hvyin. kaikki olivat täynnä intoa. Työtehtävätkin olivat ihan helppoja. Kunhan lumet lähtev1117MARKE OLI VARSINAINEN POIKATYTTÖ
Hän kiipeili puissa ja pyöräili jopa poikien pyörällä. Tyttönä Marke tietysti suoriutui yleensä tästä kaikesta paremmin,4116MIKSI AMERIKKALAISTA MIKRIAATOUUNIA
Ei saa käyttää kissan kuivakseen? Juttu on näin: kerran eräällä amerikkalausmummolla oli kissa, jonka hän tapasi pestä p0116UUSIA ELÄIMIÄ
Sisi sasi susi. Iisi uusi aasi. Maali miili muuli. Keltainen peski punainen pörssi mustaleski. Miura moura mäyrä.1116SANAT KÄÄNNÖKSIÄ VAATII
Kun kanat säännöksiä laatii. Näin jatkuu tutkimusmatka, meitä ohjaa matkimustutka.0116- 0116
TORSTAI 1 SYYSKUUTA 2022
Työoaikan retkispävä. Mietä oli vain 4: minä, Janina, Kai ja kimmo. Siis kaksi asiakaskta ja 2 ohjaajaa. Retken jälkeen0116- 0116