Dazir
Vapaa kuvaus
Aloituksia
527
Kommenttia
383
MERIPOIKA KINGKKONG
Lähti kauas Hongkong. Tapas neiti Singsong. Pani väliin kondom. Kondom meni vingvong. Tuli pieni Pingpong. Made in Hongk080MISSÄ PALESTIINA ON?
Israelissa. Entä Nasaret? Sekin on Israelissa. Kumman halki Jordan virtaa? Taitaa virrata molempien.079KUTEN VARSIN HYVIN TIDÄMME
Jäniksiä on paljon enemmän kuin oravia. Miten niin? Oletko sitten koskaan itse yrittänyt lisääntyä pussa?179UUSIA ELÄIMIÄ
Sisi sasi susi. Iisi uusi aasi. Maali miili muuli. Keltainen peski punainen pörssi mustaleski. Miura moura mäyrä.178TYTTI OLI JO TÄYTTÄNYT 18
Mutta hän ei ollut koskaan vielä antanut pillua. Sitten Tytti löysikin ihanan poikaystävän eikä suhteesta meinannut tull078LAUANTAI 12 MAALISKUUTA
Viikkosiivous tehty. Olen minä jo ethtinyt tiskaamaankin ja saunaan. Ei siihen jotenkin vaan kyllästy. Internet toimii m178TORSTAI 12 TOUKOKUUTA AIKAISIN AUUMULA HEI AAMUKIRJA
Mhm mhm. Joo: aaumuklahvit hörpätty. Hampaat pesty ja parta ajettu. Suhikusssakin on käyty. Minun täytyy jutella Essin k178SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kuka keittää tijakimmat kahvit. Norjalaisen keittämä kahvi oli kuin kurjen kusta. Ruotsalaisen kanvi078PERJANTAI 9 SYYSKUUTA
Tänään lähetään ohjaajien kanssa käymään vähäosasiaten avuatuspieteellä. Katsomme sieltä minulle vähän uusia vaatteita.178ENSIMMÄINEN MARRASKUUTA
Iltaa! Anteeksi, etten aikaisemmin kerinnyt tänne. Olen käynyt kaupassa ja asioilla. Viljan koulu jatkuu normaalisti ja078KOULUPOJALLA OLI OLLUT ENSIMMÄINEN ENGLANNINTUNTI
Äidilleen hän kehui kotiin päästyään. Osaan jo sanoa kiitos ja ole hyvä englanniksi. Äiti totesi. Olisi kyllä iham kiva,277JUICE LESKINEN TYÖPAIKKAHAASTATTELUSSA
Teillä on siis kokemusta alalta. Kyllä. Millaista? Olen ajanut Heinolassa jyrää.077TOINEN MARRASKUUTA
SE ON SITTEN KUMMA, ETTÄ IHMISET JOTENKIN VAAN ONNISTUNVAT AINA LÖYTÄMÄÄN MINUN SÄHKÖPOSTINI. MIKÄS SIINÄ OIKIEN ON?077MIKÄ ON MAAILNAN HOIKIN KOIRA?
No tietysti Ran-Tan-Plan. Miten niin? Sehän syö vain tuhatlappusia.076LÄÄKÄRI SAI HOITAAKSEEN 3 KORONATAPAUSTA
Ainut ongelma oli vain se, että potilaat olivat eri maista. He olivat nimittäin suomalaisen ruotsalainen ja norjalainen.076- 076
- 076
OLI KULTAHAAÄPRIN MERKKIPÄIVÄ
Vaimo: tehtäskö sitä näin juhlapäivän kunniaks? Mies: no jos sä kerrän tahdot. Vaimo: Kerkiänkö mä risua? Mies: Kyllä r076MITÄ JOULUPUKKI TEKEE
Kun saa jaettua kaikki lahjat? Parantelee tietenkin krapulaansa. Tapaninpäivänä hän kuitenkin kykynee vielä saunaan.075- 075