Vapaa kuvaus

Aloituksia

541

Kommenttia

409

1. KESKIVIIKKO 23 HELMIKUUTA

Tänään meidät määrättiin tallitöihin. Tallissa haisi ilkeälle. Lannan luomisen jälkeen ulkoilutimme vuohia. Niitä on 3.
    Rakas päiväkirja
    0
    179
  2. TTISTAI 12 HUHTIKUUTA

Kohta on Pääsiäinen, rankaa vai? Ihan tavallinen vapaapäivä minulle. Olis aikaa käydä vaikka kierrätyskekuksessa. En ole
    Rakas päiväkirja
    1
    179
  3. TORSTAI 8 SYYSKUUTA

Työpäivä. Lehdet alkavat pikkuhilja tulla alas. kohta on lehtipuhaltimelle enemmänkin töitä. Se siivoaa hyvin.
    Rakas päiväkirja
    0
    179
  4. SE OIS SITTE LAUANTAI 9 HUHTIKUUTA

Ja anteeksi, että Parjantai jäi välistä. En viitisnyt kirjoittaa siitä, koska silloin ei oikein tapahtunut mitään. Sain
    Rakas päiväkirja
    1
    177
  5. SATU ETELÄ-POHHOJALAASESTA TANKOLAULAAJASTA

Kirijoottanu Martti Innaanen. Oli kerran tyttö, joka oli niin tyhymä, että sei osaaannu yhtähän mitähän. Tytöön nimi oli
    Pohjalaisvitsit
    0
    177
  6. SUNNUNTAI 19 MAALISKUUTA

TERVE TAAS! Eipä ole tapahtunut mitään erikoista. Kylpyhuoneen lattian pesin. Tätä minä juuri pelkäsinkin, jouduin nimit
    Rakas päiväkirja
    0
    176
  7. SYSMÄLÄISKOULUSSA KYSYTTIIN MITÄ SEKSI ON

Liisa: Pilut paliaina.
    Seksivitsit
    0
    176
  8. MIKSI MARGARIINIVITTU ON PAREMPI KUIN VOIVITTU?

Siksi että se on helpompi leväittää kylmänäkin.
    Seksivitsit
    0
    176
  9. LAUANTA14 TUOKOKUUTA

HYVÄÄ PÄVÄIN JATKOA1
    Rakas päiväkirja
    1
    175
  10. BERT OLI RIPPILEIRILLÄ

Åke, hänen hyvä kaverinsa oli kämppiksenä. He antoivat huoneelle nimen Åkebertmaa. Kun Eric pisti vastaan niin rajasivat
    Ruotsalaisvitsit
    0
    174
  11. ONKO AMERIKASSA OLLUT KORONAA VIIME AIKOINA?

No ei siellä nykyään paljon muuta olekaan.
    Amerikkalaisvitsit
    0
    174
  12. KESKIVIIKKO 26 TAMMIKUUTA

Normaalisti töissä. Kohta saunaan. Loppuilta menee mitä todennäköisimmin tässä, kun minulla ei tänä keväänä ole sitäkään
    Rakas päiväkirja
    0
    174
  13. KESKIVIIKKO 20 HEINÄKUUTA

Minä olen viimeistä viikoa lomalla. Jouduin taas käymään rukoajkelussakin. Essinkin huomasin ihan sattumalta. Häntä ihan
    Rakas päiväkirja
    0
    174
  14. PERJANTAI 2 SYYSKUUTA 2022

Kaverillani Timolla on tänään syntymäpivä. Prr! Timo. No Dzir tässä terve. Onneksi olkoon! kiitos. Tulisin ihan mielellä
    Rakas päiväkirja
    0
    172
  15. TORSTAI 1 SYYSKUUTA 2022

Työoaikan retkispävä. Mietä oli vain 4: minä, Janina, Kai ja kimmo. Siis kaksi asiakaskta ja 2 ohjaajaa. Retken jälkeen
    Rakas päiväkirja
    0
    171
  16. SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN

Matkustivat etelänavalle. Suomalainen sytytti retkikeittimen, norjalainen avasi säilykepurkit ja ruotsalainen paistoi li
    Suomalainen
    1
    170
  17. MITEN PAINUTAAN VITTUUN?

Näin: AH AH AH AH AH AH AAH UUH OOH YYH EEH IIH ÖÖH ÄÄH MMMM UM YM LIST LIST JYLP JYLP JYLP JYSKYTI JYSKYTI JYSKYTI...
    Seksivitsit
    0
    170
  18. KESKIVIIKKO 20.4.2022

Terve taas! Töissä meni ihan hvyin. kaikki olivat täynnä intoa. Työtehtävätkin olivat ihan helppoja. Kunhan lumet lähtev
    Rakas päiväkirja
    1
    170
  19. YLÄASTEEN OPETTAJA ÄIDINKIELNTUNNILLA

Pabkaa kirjoituksessa pilkku siihen, mihin puheessa panette sanan vittu.
    Seksivitsit
    0
    170
  20. TOINEN MARRASKUUTA

SE ON SITTEN KUMMA, ETTÄ IHMISET JOTENKIN VAAN ONNISTUNVAT AINA LÖYTÄMÄÄN MINUN SÄHKÖPOSTINI. MIKÄS SIINÄ OIKIEN ON?
    Rakas päiväkirja
    0
    170