SE OIS SITTE LAUANTAI 9 HUHTIKUUTA

Ja anteeksi, että Parjantai jäi välistä. En viitisnyt kirjoittaa siitä, koska silloin ei oikein tapahtunut mitään. Sain mä kyl siivottuu ja saunottuu.

1

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää palmusunnuntaita sinulle 10.4. Kiva kirjoitit tänne. Kyllähän sivoaminen ja saunominen on tekemistä ja arvokastakin.Pidät ympäristösi puhtaana.Hienoa.Itse siivoan maanantaisin koska kerrostalossa vuokra talot on ilmainen lenkki sauna.Naisten vuoro kello 18-20 maanantai on siis myös siivous kuin pyykki päivä.Aamu päivällä menen metrolla likunta vuoroon,jossa käyn, Palan kotia kaupan kutta ja syön lounaan.Päikärit, Väipala,Noin 1h. ulkoilu yksin ja kotia. Laitan pesukoneen pälle.Alan siivota.Siivoan siis maanantait.Pieni asunto joten ei koko iltaa menen!Nautin päivälinen. Kun koti puhdas. Ja pykin kuivuman telinesen parvekeeleni laitannut.Ei näy yli kaikeen. Joka säntö kerostaloissa: Maiseman takia! Toivon kukaan ei polta parvekeilla tupakkaa ,se haju leviää ja tarttuu pyykkiin.Tämä on hyvä taloa asua. Vaikka on Helsingin kaupungin vuokra asunto.Rauhalinen kun on vain 4 kerosta ja 2 rappua Itä-Helsinki. Harmi ei lapsi perheitä ei asunut sitten 3-4 vuoteen.Lapset kun on elämän lahja ja ilo,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe