SE OIS SITTE LAUANTAI 9 HUHTIKUUTA

Ja anteeksi, että Parjantai jäi välistä. En viitisnyt kirjoittaa siitä, koska silloin ei oikein tapahtunut mitään. Sain mä kyl siivottuu ja saunottuu.

1

134

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää palmusunnuntaita sinulle 10.4. Kiva kirjoitit tänne. Kyllähän sivoaminen ja saunominen on tekemistä ja arvokastakin.Pidät ympäristösi puhtaana.Hienoa.Itse siivoan maanantaisin koska kerrostalossa vuokra talot on ilmainen lenkki sauna.Naisten vuoro kello 18-20 maanantai on siis myös siivous kuin pyykki päivä.Aamu päivällä menen metrolla likunta vuoroon,jossa käyn, Palan kotia kaupan kutta ja syön lounaan.Päikärit, Väipala,Noin 1h. ulkoilu yksin ja kotia. Laitan pesukoneen pälle.Alan siivota.Siivoan siis maanantait.Pieni asunto joten ei koko iltaa menen!Nautin päivälinen. Kun koti puhdas. Ja pykin kuivuman telinesen parvekeeleni laitannut.Ei näy yli kaikeen. Joka säntö kerostaloissa: Maiseman takia! Toivon kukaan ei polta parvekeilla tupakkaa ,se haju leviää ja tarttuu pyykkiin.Tämä on hyvä taloa asua. Vaikka on Helsingin kaupungin vuokra asunto.Rauhalinen kun on vain 4 kerosta ja 2 rappua Itä-Helsinki. Harmi ei lapsi perheitä ei asunut sitten 3-4 vuoteen.Lapset kun on elämän lahja ja ilo,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      100
      6304
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      506
      4435
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      2983
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      131
      1204
    5. 43
      1131
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      103
      843
    7. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      49
      832
    8. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      824
    9. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      26
      761
    10. Oletko antanut kaivatullesi jonkin lahjan?

Jos olet, niin minkä? Ja minkä vuoksi?
      Ikävä
      43
      748
    Aihe