Vapaa kuvaus

Aloituksia

541

Kommenttia

409

1. MATTI: EIKÖ TEILLÄ PESEYDY KUKAAN?

Kysyi opettaja. Ei. Me tunnemme toisemme äänestä. Sinähän söit eilen mustikkakeittoa. Jatkoi opettaja. Enkä syönyt, vast
    Koululaisvitsit
    0
    142
  2. MILLAINEN ON MAAILMAN EPÄREHELLISIN ASINAJAJA?

Hän ei pysty käsittelemään edes omia asioitaan.
    Asianajajavitsit
    0
    142
  3. MITEN IHMINEN EROAA MUISTA ELÄIMISTÄ?

Me olemme aina kiimassa.
    Eläinvitsit
    0
    141
  4. JOSKUS SILLOIN AIKOINAAN

Kaverini ollessa armeijassa hän harjoitteli käsikranaattien käyttöä. Lähellä sattui olemaan vanha puuC. Ja kaverini halu
    Armeijavitsit
    0
    141
  5. PYYDÄN NYT ANTEEKSI

Kaikilta niilyä, joita kohtaan olen tehnyt, menetellyt tai toiminut väärin. Ymmärrän kyllä etten olisi saanut tehdä niin
    Pyydä anteeksi
    0
    140
  6. KESKIVIIKKO 11 TOUKOKUUTA

Onneksi Timo ei ollut töissä. Tsressaa muutenkin nähdä häntä. Essi taas on eri asia.
    Rakas päiväkirja
    0
    140
  7. MISTÄ SE JOHTUU ETTÄ AUTSRALIASSA ON TAMMIKUUSSA LÄMMIN?

Siitä, että siellä on silloin kesä. Oikein. Milloin siellä sitten on talvi? Kalle? Oiskohan Heinäkuussa. Meĺkien oikei
    Koululaisvitsit
    0
    139
  8. SUNNUNTAI 13 HELMIKUUTA

Lunta sataa taivaan täydeltä. Ehdinköhän tänään edes näkemään Viljaa. Kyllä pitäisi ehtiä. Hän on menossa serkkunsa kans
    Rakas päiväkirja
    1
    138
  9. MIKSI JEESUS RATSASTI JERUSALEMIIN ASILLA?

Koska takseja, linja-autoja, junia ja raitiovaunuja ei ollut vielä keksitty.
    Pyhä Pietari -vitsit
    0
    138
  10. TIETYN TYYPPINEN VENE

Sillä. Tällä. Jolla.
    Arvoitukset
    0
    138
  11. LÄÄKÄRI SAI HOITAAKSEEN 3 KORONATAPAUSTA

Ainut ongelma oli vain se, että potilaat olivat eri maista. He olivat nimittäin suomalaisen ruotsalainen ja norjalainen.
    Lääkärivitsit
    0
    136
  12. NO SEHÄN TIEDETÄÄN ETTÄ KUPARILANKA

Sai alkunsa siten, että kaksi laihialaista löysi kuparipennin. No miten sitten rautalanka sai alkunsa? No tietenkin site
    Pohjalaisvitsit
    0
    136
  13. TIEDÄTTEKÖ KUINKA MONTO BLONDIVITSIÄ ON OLEMASSA?

No? Ei kuulkaa yhtään, se kaikki on totta.
    Blondivitsit
    0
    136
  14. TIISTAI 15 HELMIKUUTA

Huomenta! Rahojen pitäisi tulla tänään. Aspan työntekijä tulee 9:ltä. Viljalla on koulua, joten emme näe ennen Perjantai
    Rakas päiväkirja
    0
    136
  15. KUN OLLAA NAIMISISSA

Seksiä on kolmenlaista: kurherruskuukausiseksiä ensimmäiset pari vuotta. Sitten alkaa lomaseksi: lomilla ja synttäreill
    Vitsit
    0
    136
  16. RUOTSISTA SAA KUULEMMA

Sellaisia mikropilkkisaappaita. Mitä ne semmoiset ovat? Kun jalat ovat olleet niissä kolme minuuttia niin ne tuntuvat ky
    Ruotsalaisvitsit
    0
    135
  17. MAAILMAN VIINEISELLÄ IHMISELLÄ TULEE VARMASTI OLEN TOSI TYLSÄÄ

Miten niin? Siten niin, että hän on ihan yksin maailmassa. Hän ei pääse kauppaan, koska niitä ei enää silloin ole. Ja hä
    Koululaisvitsit
    0
    135
  18. ANTEEKSI JOS SÄIKÄYTIN SINUT

Olen nykyään aivan toinen mies. Tiedän etten voi pakottaa sinua, mutta olisi ihan kiva tavata vielä joskus. En minä halu
    Pyydä anteeksi
    0
    135
  19. VIIMENEN HELMIKUUTA

Tämä kuukausi: Helmikuu loppuu aina kesken. Nyt täytyy käydä elektroniikka liikkeessä. Minulla ei nimittäin ole tietokon
    Rakas päiväkirja
    1
    135
  20. TIISTAI 27 SYYSKUUTA

Syyskuu alakaa olla lopuillaan. Eilen minua väsytti tosi paljon. Tänään olen miettänyt vähän kaikkea ja pysynyt sateen v
    Rakas päiväkirja
    0
    135