Dazir
![]()
Aloituksia
541
Kommenttia
409
MATTI: EIKÖ TEILLÄ PESEYDY KUKAAN?
Kysyi opettaja. Ei. Me tunnemme toisemme äänestä. Sinähän söit eilen mustikkakeittoa. Jatkoi opettaja. Enkä syönyt, vast0142MILLAINEN ON MAAILMAN EPÄREHELLISIN ASINAJAJA?
Hän ei pysty käsittelemään edes omia asioitaan.0142- 0141
JOSKUS SILLOIN AIKOINAAN
Kaverini ollessa armeijassa hän harjoitteli käsikranaattien käyttöä. Lähellä sattui olemaan vanha puuC. Ja kaverini halu0141PYYDÄN NYT ANTEEKSI
Kaikilta niilyä, joita kohtaan olen tehnyt, menetellyt tai toiminut väärin. Ymmärrän kyllä etten olisi saanut tehdä niin0140KESKIVIIKKO 11 TOUKOKUUTA
Onneksi Timo ei ollut töissä. Tsressaa muutenkin nähdä häntä. Essi taas on eri asia.0140MISTÄ SE JOHTUU ETTÄ AUTSRALIASSA ON TAMMIKUUSSA LÄMMIN?
Siitä, että siellä on silloin kesä. Oikein. Milloin siellä sitten on talvi? Kalle? Oiskohan Heinäkuussa. Meĺkien oikei0139SUNNUNTAI 13 HELMIKUUTA
Lunta sataa taivaan täydeltä. Ehdinköhän tänään edes näkemään Viljaa. Kyllä pitäisi ehtiä. Hän on menossa serkkunsa kans1138MIKSI JEESUS RATSASTI JERUSALEMIIN ASILLA?
Koska takseja, linja-autoja, junia ja raitiovaunuja ei ollut vielä keksitty.0138- 0138
LÄÄKÄRI SAI HOITAAKSEEN 3 KORONATAPAUSTA
Ainut ongelma oli vain se, että potilaat olivat eri maista. He olivat nimittäin suomalaisen ruotsalainen ja norjalainen.0136NO SEHÄN TIEDETÄÄN ETTÄ KUPARILANKA
Sai alkunsa siten, että kaksi laihialaista löysi kuparipennin. No miten sitten rautalanka sai alkunsa? No tietenkin site0136TIEDÄTTEKÖ KUINKA MONTO BLONDIVITSIÄ ON OLEMASSA?
No? Ei kuulkaa yhtään, se kaikki on totta.0136TIISTAI 15 HELMIKUUTA
Huomenta! Rahojen pitäisi tulla tänään. Aspan työntekijä tulee 9:ltä. Viljalla on koulua, joten emme näe ennen Perjantai0136KUN OLLAA NAIMISISSA
Seksiä on kolmenlaista: kurherruskuukausiseksiä ensimmäiset pari vuotta. Sitten alkaa lomaseksi: lomilla ja synttäreill0136RUOTSISTA SAA KUULEMMA
Sellaisia mikropilkkisaappaita. Mitä ne semmoiset ovat? Kun jalat ovat olleet niissä kolme minuuttia niin ne tuntuvat ky0135MAAILMAN VIINEISELLÄ IHMISELLÄ TULEE VARMASTI OLEN TOSI TYLSÄÄ
Miten niin? Siten niin, että hän on ihan yksin maailmassa. Hän ei pääse kauppaan, koska niitä ei enää silloin ole. Ja hä0135ANTEEKSI JOS SÄIKÄYTIN SINUT
Olen nykyään aivan toinen mies. Tiedän etten voi pakottaa sinua, mutta olisi ihan kiva tavata vielä joskus. En minä halu0135VIIMENEN HELMIKUUTA
Tämä kuukausi: Helmikuu loppuu aina kesken. Nyt täytyy käydä elektroniikka liikkeessä. Minulla ei nimittäin ole tietokon1135TIISTAI 27 SYYSKUUTA
Syyskuu alakaa olla lopuillaan. Eilen minua väsytti tosi paljon. Tänään olen miettänyt vähän kaikkea ja pysynyt sateen v0135