Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
PYYDÄN NYT ANTEEKSI
Kaikilta niiltä, joita kohtaan olen tehnyt, menetellyt tai toiminut väärin. Ymmärrän kyllä etten olisi saanut tehdä niin072TÄYSIKASVAUINEN HIIRI
Nuuhki onnellisena niityn tuoksuja, kun haukka syöksyi alas ja nielaiai hiiriparan kokonaisena. Raivoisasti hiiri pyrki072MIES MENI RAVINTOLAAN KOIRAN KANSSA
Tv:ssä oli juuri menossa Kalpan peli. Kun Kalpa sitten sai "rankkarin" niin koira alkoi heittää voltteja takaperin. Muil072MAANANTAI 20 KESÄKUUTA
Terve taas. JEHUU! Olen ratakasiisut ongelman. Olen nimittäin parisuhteesssa. Stiina on ihan nukava. SIITÄS SAATTE VILJA072KUN OLLAA NAIMISISSA
Seksiä on kolmenlaista: kurherruskuukausiseksiä ensimmäiset pari vuotta. Sitten alkaa lomaseksi: lomilla ja synttäreill072- 571
- 071
- 071
- 071
ASIANJAJA KUOLI JA MENI TAIVAAN PORTILLE
Pyhä_Pietarilla oli lista tämän synneistä: houkutteli kerran erään juopon valehtelemaan oikeudessa. Asianajaja väänteleh071- 071
- 071
PERJANTAI 25 MAALISKUUTA
Aspan työntekijä Milla Koikkalainen on jo käynyt. Kohta lähden käymään apateekissa, siinä samalla kyän kirjastossa. Facb070MAANANTAI 24 TAMMIKUUTA
Kaupsssa käyty ja asioilla. Olen myös peseytynyt. Lähetin myös muutaman WhastApp-viestin. Messenger sen sijaan kilahtele069ILTAPÄIVÄLLÄ SAMAISENA KESKIVIIKKONA
Töitä ei ollut paljon, mutta tulipahan tehtyä. Kulmahiomakonetta en ole aikaisemmin käyttänyt. Kerta se on ensimmäinenki069TORSTAI 20 TAMMIKUUTA
Tämän päivän ohjelma: aamu töissä. Sitten kauppaan. Kauppalista onkin tehty jo valmiiksi. Lehdet luettu, sähköpostit kat068TIISTA 1 HELMIKUUTA
Tänään minulla on vapaapäivä. Otin vesimittarin lukeman ylös. Työtoimita on muuttunut päivätoiminnaksi. Eilisilta meniki068- 167
SUNNUNTAI 13 HELMIKUUTA
Lunta sataa taivaan täydeltä. Ehdinköhän tänään edes näkemään Viljaa. Kyllä pitäisi ehtiä. Hän on menossa serkkunsa kans167- 066