Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
KUN OLLAA NAIMISISSA
Seksiä on kolmenlaista: kurherruskuukausiseksiä ensimmäiset pari vuotta. Sitten alkaa lomaseksi: lomilla ja synttäreill081- 080
SUURIN SYY LANKAPUHELINTEN KÄYTÖN LOPETTAMISEEN OLI SE
Ettei niillä koskaan päässyt Internetiin.080- 080
TYTTÖ JA POIKA KULKIVAT METSÄN LÄPI
He sattuivat näkemään kun hirvipari oli hommissa. Poika sanoi: uros tietää naaraan hajusta milloin se haluaa. Tultiin si079PYYDÄN NYT ANTEEKSI
Kaikilta niiltä, joita kohtaan olen tehnyt, menetellyt tai toiminut väärin. Ymmärrän kyllä etten olisi saanut tehdä niin079MIES MENI RAVINTOLAAN KOIRAN KANSSA
Tv:ssä oli juuri menossa Kalpan peli. Kun Kalpa sitten sai "rankkarin" niin koira alkoi heittää voltteja takaperin. Muil079MILLAISWEN LINNUNPÖTÖN TIKKA TARVITSEE?
Tikat eivät tarvitse minkäänlaista linnunpönttöä, sillä kaikki tikkalinut osaavat pesiä omin nokkineen.079TIISTAI 27 SYYSKUUTA
Syyskuu alakaa olla lopuillaan. Eilen minua väsytti tosi paljon. Tänään olen miettänyt vähän kaikkea ja pysynyt sateen v078ASIANJAJA KUOLI JA MENI TAIVAAN PORTILLE
Pyhä_Pietarilla oli lista tämän synneistä: houkutteli kerran erään juopon valehtelemaan oikeudessa. Asianajaja väänteleh077MAANANTAI 20 KESÄKUUTA
Terve taas. JEHUU! Olen ratakasiisut ongelman. Olen nimittäin parisuhteesssa. Stiina on ihan nukava. SIITÄS SAATTE VILJA077- 176
- 076
- 075
TORSTAI 20 TAMMIKUUTA
Tämän päivän ohjelma: aamu töissä. Sitten kauppaan. Kauppalista onkin tehty jo valmiiksi. Lehdet luettu, sähköpostit kat074LAUANTAI 12 HELMIKUUTA
Eipä ole tapahtunut mitään kummallista. Olen siivonnut ja tiskannut. Kohta lähden saunaan.174SUNNUNTAI 13 HELMIKUUTA
Lunta sataa taivaan täydeltä. Ehdinköhän tänään edes näkemään Viljaa. Kyllä pitäisi ehtiä. Hän on menossa serkkunsa kans174- 074
- 073
MIKSI TEINI-IKÄISET KOULUPOJAT
Ja tytöt ovat niin pahalla päällä? Koska ruokalistalla on aina samaa: koulukiusausta.073