Dazir
![]()
Aloituksia
534
Kommenttia
396
SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN NAINEN
Kinastelivat siitä, mitä ainetta miehen värkki on. Ruotsalaisnaisen mielestä se oli luuta, norjalaisen mielestä lihaa ja099MISSÄ PALESTIINA ON?
Israelissa. Entä Nasaret? Sekin on Israelissa. Kumman halki Jordan virtaa? Taitaa virrata molempien.098- 097
- 197
SUURIN SYY LANKAPUHELINTEN KÄYTÖN LOPETTAMISEEN OLI SE
Ettei niillä koskaan päässyt Internetiin.097PERJANTAI 25 HELMIKUUTA
Voi hyvänen aika. Että pitää ihmisen olla tyhmä. Digipajalla tuli käytyä. Sen jälkeen apteekissa. Sitten tulin kotiin. V097TÄYSIKASVAUINEN HIIRI
Nuuhki onnellisena niityn tuoksuja, kun haukka syöksyi alas ja nielaiai hiiriparan kokonaisena. Raivoisasti hiiri pyrki096LAUANTAI 12 HELMIKUUTA
Eipä ole tapahtunut mitään kummallista. Olen siivonnut ja tiskannut. Kohta lähden saunaan.196MIKSI TEINI-IKÄISET KOULUPOJAT
Ja tytöt ovat niin pahalla päällä? Koska ruokalistalla on aina samaa: koulukiusausta.095PYYDÄN NYT ANTEEKSI
Kaikilta niiltä, joita kohtaan olen tehnyt, menetellyt tai toiminut väärin. Ymmärrän kyllä etten olisi saanut tehdä niin095PERJANTAI 28 TAMMIKUUTA
Vapaapäivä. Kohta on menoa. Pitää hoitaa yksi juttu kaupungilla. Sen jälkeen käyn apteekissa ja sitten tulen kotiin.095SINUSTA EI KYLLÄ SAA ASINAJAJAA TEKEMÄLLÄKÄÄN
Kuinka niin? Koska olet niin epärehellinen.095- 594
- 094
MAANANTAI 20 KESÄKUUTA
Terve taas. JEHUU! Olen ratakasiisut ongelman. Olen nimittäin parisuhteesssa. Stiina on ihan nukava. SIITÄS SAATTE VILJA093- 092
LAUANTAI 19 MAALISKUUTA
Tänään olen siivonnut ja käynyt saunassa. Olen tiskannutkin. Nyt olen Inetrnerissä. Laitoin myös potkupyräni ajokuntoon.091TIISTA 1 HELMIKUUTA
Tänään minulla on vapaapäivä. Otin vesimittarin lukeman ylös. Työtoimita on muuttunut päivätoiminnaksi. Eilisilta meniki090- 090
ASIANJAJA KUOLI JA MENI TAIVAAN PORTILLE
Pyhä_Pietarilla oli lista tämän synneistä: houkutteli kerran erään juopon valehtelemaan oikeudessa. Asianajaja väänteleh089