Dazir
![]()
Aloituksia
534
Kommenttia
396
VAI ETTÄ TÖIHIN?
Nimenne? Leskinen Pauli Matti Juahani. Onko teillä kokemusta tämän alan töitsä? Kyllä. Millaista? Olen ajanut Heinolass0106TYTTI OLI JO TÄYTTÄNYT 18
Mutta hän ei ollut koskaan vielä antanut pillua. Sitten Tytti löysikin ihanan poikaystävän eikä suhteesta meinannut tull0105- 0104
SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN NAINEN
Kinastelivat siitä, mitä ainetta miehen värkki on. Ruotsalaisnaisen mielestä se oli luuta, norjalaisen mielestä lihaa ja0104- 5103
PERJANTAI 18 HELMIKUUTA
Tänään minä pääsen vihdoinkin käymään Burger Kingissä ja mikä parasta: Vilja tulee mukaan. Lähden siis täältä 14:30 buss0103PYYDÄN NYT ANTEEKSI
Kaikilta niiltä, joita kohtaan olen tehnyt, menetellyt tai toiminut väärin. Ymmärrän kyllä etten olisi saanut tehdä niin0102SUURIN SYY LANKAPUHELINTEN KÄYTÖN LOPETTAMISEEN OLI SE
Ettei niillä koskaan päässyt Internetiin.0102MIKSI TEINI-IKÄISET KOULUPOJAT
Ja tytöt ovat niin pahalla päällä? Koska ruokalistalla on aina samaa: koulukiusausta.0101KUN OLET KYMMENEN VANHA
Kroppasi kehittyy. Kun olet 13, kroppasi kehittyy edelleen ja vielä 15- vuotiaanakin. Kun olet jo 17, olet melkein aikui0101PERJANTAI 25 HELMIKUUTA
Voi hyvänen aika. Että pitää ihmisen olla tyhmä. Digipajalla tuli käytyä. Sen jälkeen apteekissa. Sitten tulin kotiin. V0101SINUSTA EI KYLLÄ SAA ASINAJAJAA TEKEMÄLLÄKÄÄN
Kuinka niin? Koska olet niin epärehellinen.0101- 0101
- 099
PERJANTAI 28 TAMMIKUUTA
Vapaapäivä. Kohta on menoa. Pitää hoitaa yksi juttu kaupungilla. Sen jälkeen käyn apteekissa ja sitten tulen kotiin.099TIISTA 1 HELMIKUUTA
Tänään minulla on vapaapäivä. Otin vesimittarin lukeman ylös. Työtoimita on muuttunut päivätoiminnaksi. Eilisilta meniki097MAANANTAI 20 KESÄKUUTA
Terve taas. JEHUU! Olen ratakasiisut ongelman. Olen nimittäin parisuhteesssa. Stiina on ihan nukava. SIITÄS SAATTE VILJA097MAANANTAI 24 TAMMIKUUTA
Kaupsssa käyty ja asioilla. Olen myös peseytynyt. Lähetin myös muutaman WhastApp-viestin. Messenger sen sijaan kilahtele096LAUANTAI 19 MAALISKUUTA
Tänään olen siivonnut ja käynyt saunassa. Olen tiskannutkin. Nyt olen Inetrnerissä. Laitoin myös potkupyräni ajokuntoon.096- 095