Dazir
![]()
Aloituksia
541
Kommenttia
409
HIRVIPARI OLI HOMMISSA
Tyttö ja poika kulkivat siitä ohi ja näkivät hirviparin. Poika sanoi, et uros tietää naaraan hajusta milloin se haluaa.0121- 1121
- 0120
SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN NAINEN
Kinastelivat siitä, mitä ainetta miehen värkki on. Ruotsalaisnaisen mielestä se oli luuta, norjalaisen mielestä lihaa ja0120TÄYSIKASVAUINEN HIIRI
Nuuhki onnellisena niityn tuoksuja, kun haukka syöksyi alas ja nielaiai hiiriparan kokonaisena. Raivoisasti hiiri pyrki0119TYTTI OLI JO TÄYTTÄNYT 18
Mutta hän ei ollut koskaan vielä antanut pillua. Sitten Tytti löysikin ihanan poikaystävän eikä suhteesta meinannut tull0118JÄTETÄÄNPÄS JATKOSSA TÄLLAIASET VITSAILUT
Ollaan kuitenkin jo ylä-asteella. Ja aloitetaanpas sitten tämä kotitaloustunti. Kalle mikä on ensimmäinen raaka-aine? M0118VAI ETTÄ TÖIHIN?
Nimenne? Leskinen Pauli Matti Juahani. Onko teillä kokemusta tämän alan töitsä? Kyllä. Millaista? Olen ajanut Heinolass0118- 0116
TORSTAI 27 TAMMIKUUTA
Työt tehty. Kaupassa käyty. Vilja laittoi viestin, että Lauantai voisi olla parempi.0116- 0114
PERJANTAI 25 HELMIKUUTA
Voi hyvänen aika. Että pitää ihmisen olla tyhmä. Digipajalla tuli käytyä. Sen jälkeen apteekissa. Sitten tulin kotiin. V0113- 5112
MIKSI TEINI-IKÄISET KOULUPOJAT
Ja tytöt ovat niin pahalla päällä? Koska ruokalistalla on aina samaa: koulukiusausta.0112SINUSTA EI KYLLÄ SAA ASINAJAJAA TEKEMÄLLÄKÄÄN
Kuinka niin? Koska olet niin epärehellinen.0112MISSÄ PALESTIINA ON?
Israelissa. Entä Nasaret? Sekin on Israelissa. Kumman halki Jordan virtaa? Taitaa virrata molempien.0111TIISTA 1 HELMIKUUTA
Tänään minulla on vapaapäivä. Otin vesimittarin lukeman ylös. Työtoimita on muuttunut päivätoiminnaksi. Eilisilta meniki0111PERJANTAI 18 HELMIKUUTA
Tänään minä pääsen vihdoinkin käymään Burger Kingissä ja mikä parasta: Vilja tulee mukaan. Lähden siis täältä 14:30 buss0111KUN OLET KYMMENEN VANHA
Kroppasi kehittyy. Kun olet 13, kroppasi kehittyy edelleen ja vielä 15- vuotiaanakin. Kun olet jo 17, olet melkein aikui0110MAANANTAI 20 KESÄKUUTA
Terve taas. JEHUU! Olen ratakasiisut ongelman. Olen nimittäin parisuhteesssa. Stiina on ihan nukava. SIITÄS SAATTE VILJA0110