Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Dazir
Dazir
Dazir
Vapaa kuvaus
Aloituksia
541
Kommenttia
409
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No johan tässä on elettykin yhteensä ainakin se miljoona vuotta.
19.11.2022 18:36
Entäs jos tämä ei ollutkaan vitsi?
17.11.2022 20:58
No ei se kyllä selviä tuota.
17.11.2022 20:56
HEH HEH HEH KIÄH KIÄH BUHA BUHA BHUA...
17.11.2022 20:52
OLE HYVÄ!
17.11.2022 20:49
Kyllä,. Ellei sitten jostain syystä saa sydänkahtausta.
17.11.2022 20:48
Mitä nyt "eväitä otettiin mukaan".
17.11.2022 20:42
Eikä ole. Jos peruskoulua ei olisi niin minäkään en ikinä olisi päässyt amikseen.
17.11.2022 20:41
No meillä se ainakin meni niin, että vain luokkaretket maksettiin itse.
11.11.2022 14:50
Voidaanhan se noinkin tulkita.
09.11.2022 18:35
MITÄ?!
09.11.2022 18:32
Säv. sov. san: Juice Leskinen
09.11.2022 18:27
Kiitos hyvistä nauruista.
09.11.2022 18:26
Juice Leksinen on kyllät ollut ihan oikeasti olemassa.
09.11.2022 18:22
Todennäköisesti huti. Robinhan on tähänkin asti tehnyt kaiken ihan yksin.
09.11.2022 18:20
JA TÄÄ EI OO SIT VITSI!
09.11.2022 18:19
Tarkemmin kun jattelen niin ihan yksinään täällä olisi sittenkin tosi tylsää. Koska, miten silloin kävisi kaupassa, kansalaisopistosta nyt puhumattakaan jne jne.
09.11.2022 18:09
HEH EH HEH KIÄH KIÄH BUHA BUHA BUHA!
09.11.2022 18:05
Niin on Suomikin tai ainakin pitäisi olla ensivupden alusta, jos kaikki menee niin kuin on suunniteltukin. Sitten ei enää ole koko EU:lla niin väliä. NATO KYLLÄ PU9OLUSTAA OMIAAN.
08.11.2022 16:03
Niin, mutta Noirja on kuitenkin NATO-maa.
08.11.2022 16:01
6 / 21