Koska Norjassa ei tykätä, jos heidän kalavesilleen tulee yhtäkkiä esimerkiksi sakalaisia. Kalsatus kun on yksi Norajn pääeelikeinoista. eiväthän saksalaiset edes osaa norjnkieltä.
MIKSI NORJA EI OLE EU-MAA?
15
687
Vastaukset
JA TÄÄ EI OO SIT VITSI!
- Anonyymi
koska he tietävät miten lompakolle käy jos veljeilee Klaus Schwabin kanssa. Eu- klaus kulaus
- Anonyymi
Koska Norjalaiset on fiksua porukkaa. Eivät myy omaisuuttaan. Toisin on täällä slaavihölmölässä, Kaikki on kaupan kuka ekaksi maksaa. Ja varsinkin ulkomaalaisille.
- Anonyymi
Dazir kirjoitti:
Siinä on se huono puoli, että jos tulee sota niin EU ei välttämättä pysty puolustamaan Norjaa.
Mitä helvettiä EU pystyy puolustamaan? Eihän sillä ole armeijaa.
Norja on NATO-maa, jolla oma valuutta, itsenäinen päätäntävalta ilman brysselin kommari komissaareja, eli turvatakuut, talous SEKÄ itsenäisyys kunnossa. No ihan yhtälailla mekin olemma ulkomaalaisia norjalaisten mielestä. Jsokin Norjasssa on se hyvä åuoli, että se kuuluu kuitenkin NATO: n
Anonyymi kirjoitti:
Mitä helvettiä EU pystyy puolustamaan? Eihän sillä ole armeijaa.
Norja on NATO-maa, jolla oma valuutta, itsenäinen päätäntävalta ilman brysselin kommari komissaareja, eli turvatakuut, talous SEKÄ itsenäisyys kunnossa.Ensivuonna. Tammikuun alusta Suomenkin pitäisi olla Natossa, jos kaikki menee hyvin (suunnitelamn mukaan). Päästäänpähän sitten tästä jonniojutavasta kellojensiirtelystä.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä helvettiä EU pystyy puolustamaan? Eihän sillä ole armeijaa.
Norja on NATO-maa, jolla oma valuutta, itsenäinen päätäntävalta ilman brysselin kommari komissaareja, eli turvatakuut, talous SEKÄ itsenäisyys kunnossa.Niin on Suomikin tai ainakin pitäisi olla ensivupden alusta, jos kaikki menee niin kuin on suunniteltukin. Sitten ei enää ole koko EU:lla niin väliä. NATO KYLLÄ PU9OLUSTAA OMIAAN.
- Anonyymi00006
Dazir kirjoitti:
No ihan yhtälailla mekin olemma ulkomaalaisia norjalaisten mielestä. Jsokin Norjasssa on se hyvä åuoli, että se kuuluu kuitenkin NATO: n
Kahdenkymmenenkuuden vuoden kokemuksella: emme me finskit ole tæællæ Norjassa "ulukomaalaisia"
- Anonyymi
Juuri niin, Norja on yksi maailman varakkaimpia valtioita ja heillä on ymmärretty olla veljeilemättä persaukisten kanssa ja elättämättä etelänveteliä
Mutta Norja on kuitenkin NATO-maa. Se johtuu siitä että Venäjä on myös Norjan naapurimaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466