Vapaa kuvaus

Aloituksia

541

Kommenttia

409

  1. Niinpä.
  2. Ensivuonna. Tammikuun alusta Suomenkin pitäisi olla Natossa, jos kaikki menee hyvin (suunnitelamn mukaan). Päästäänpähän sitten tästä jonniojutavasta kellojensiirtelystä.
  3. Aivan niin.
  4. OLEPAS HYVÄ!
  5. Kiitti.
  6. Ole hvyä vain.
  7. Mikä vitsi.
  8. Entäpä pihalla?
  9. PYYYYYYYR!