Vapaa kuvaus

Aloituksia

116

Kommenttia

12444

  1. Peruskoulussa itsessään ei ole mitään vikaa.

    Kyse on siitä, että vanhemmista alati kasvava osa ei kykene vanhemmuuteen. Ihmisten totaalinen idioottimaisuus näkyy täälläkin.

    Huvittavaa on se, että jotkut huutavat siitä, miten kouluihin pitäisi saada kova kuri takaisin. Ensin sen pitäisi tulla koteihin. Enin osa messuajista ei kestä sitä, että heidän lapsilleen jonkinlaista kuria pidetään.

    Koulua koskevat uudistukset ovat täysin epäonnistuneet. Älylaitteiden loputon käyttö on lapsille myrkkyä. Alle 18-vuotiaiden ruutuaika pitäisi rajat enintään kahteen tuntiin vuorokaudessa ja alle 12-vuotiaiden tuntiin. Jos se auttaisi ja paljon.
  2. Helpottiko?
  3. Kyllä.
  4. Jep.
  5. Niinpä niin.