Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TruthReallyHurts
TruthReallyHurts
TruthReallyHurts
Vapaa kuvaus
Aloituksia
116
Kommenttia
12444
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Uskoisin tietäväni asiasta sinua enemmän, koska olen opettaja.
🤣🤣🤣
21.09.2022 15:26
Kuules reppana: sinulla kun ovat hallussasi selvästi sekä tieto että sana, annapa nyt tulla ihan konkretiaa.
"Kuria tarvitaan takaisin kouluihin. mutta ei siten kuin sun harhainen mielenmaisemasi sinulle kertoo. Kuria voi pitää myös muunlaisin keinoin, joihin ei tarvita fyysistä ja henkistä väkivaltaa missään muodossa. Sääntöjä ja toimintatapoja voidaan milloin tahansa tarkistaa uudelleen ja nähdä/tunnustaa se, missä meni vikaan ja tehdä korjaukset."
Mitä esimerkiksi tuo ihan käytännön koulutyössä tarkoittaa? Sen minä haluaisin kuulla.
20.09.2022 20:18
Enpä ole nähnyt asioiden menevän hirveästi parempaan suuntaan minkään viime vuosikymmenten hallituksen aikana.
20.09.2022 20:15
Suomessa on oikea demokratia. Yksi maailman toimivimmista, itse asiassa. Sinun pulmasi on vain se tyypillinen: demokratia Suomessa ei tuota haluamiasi tuloksia. Valtaan voivat siis päästä muutkin kuin Ano Turtiainen. Väyrynen ja jokunen Persu. Tästähän kyse oikeasti taitaa olla, vai mitä?
20.09.2022 20:14
Kenelle sinä siis puhut?
20.09.2022 18:36
No nyt vihdoinkin puhut asiaa. Me olemme maailmassa, joka on täynnä ärsykkeitä. Älylaitteiden käytön rajoittaminen ei onnistu helposti vanhemmilta, joilla itsellään on myös riippuvuus niihin.
Minä en jaksa jankuttaa maahanmuutosta, koska se on vain yksi osa tätä asiaa. Minua ärsyttää se, kun ihmiset eivät löydä mihinkään asiaan muita ratkaisuja kuin maahanmuuton rajoittamisen.
20.09.2022 18:35
Ne kaikki ovat taitoja, jotka tuntuvat olevan hukassa monilta tämän päivän lasten vanhemmiltakin. Erityisesti alle 35-vuotiaista merkittävä osa on täysin pihalla kaikesta.
20.09.2022 18:32
Lähtökohtaisesti täällä ei juurikaan kannata uskoa yhtään mitään kenenkään juttua.
On täysin selvää, että täällä on paljon täysin joutilaita ihmisiä, joilla ei ole mitään järkevää sanottavaa mihinkään. Sinäkin haluat lähinnä länkyttää sivusta ja ojentaa minua. Mitään sanottavaa itse asiasta sinulla ei näytä olevan.
20.09.2022 18:18
Niin. Varmaan diktatuuri olisi parempi? Se oikean puolueen?
20.09.2022 16:43
Hyvä. Onnea.
20.09.2022 16:43
Ymmärrän. Sinulla joko ei ole lapsia, tai sitten heilläkin on ongelmia siihen malliin, että koetat länkyttää omiasi. Tyypillistä.
Auttoiko toisto?
20.09.2022 16:42
Nykylapset ovat aivan toisenlaisia kuin aikaisemmin. Sinä et ole tainnut pahemmin perehtyä aiheeseen?
Myös kasvatustavat ja - tavoitteet ovat erilaiset. Kodit toimivat toisin. Etkö ole lukenut, mitä kirjoitin ylempänä ketjussa?
20.09.2022 16:42
Oletko sinä Ilkka SUOMALAISENA enemmän huolissasi tapahtumista lähi-idässä kuin Euroopassa?
Onko USA sotilaineen sinusta uhka Suomelle? Suurempi uhka kuin Venäjä?
20.09.2022 16:25
Mitä sitten?
20.09.2022 16:23
Kiistatta tuo on totta. Ei ole hirvittävän todennäköistä, että Venäjä yhtäkkiä muuttuisi liberaaliksi demokratiaksi.
20.09.2022 16:21
Aika hankalaksi on osoittautunut sähkön hinnan arvioiminen etukäteen. Onnea vain itse kullekin tuleville kuukausille.
20.09.2022 16:20
Ymmärrän. Sinulla joko ei ole lapsia, tai sitten heilläkin on ongelmia siihen malliin, että koetat länkyttää omiasi. Tyypillistä.
20.09.2022 16:17
"Tyhmyys" voi olla arkikielellä helposti määriteltävä asia, mutta todellisuudessa kysymys on monimutkaisemmasta asiasta. Mikä sitten on "tyhmää"? Kysehän ei taida olla kuitenkaan aina pelkästä koulumenestyksestä. Mitkä asiat saavat ihmisen käyttäytymään "tyhmästi"? Tai, miksi lukutaito koko ajan heikkenee ihmisillä?
20.09.2022 16:16
Tuskinpa terveydenhuollon ongelmat Suomessa tulisivat kuntoon sillä, että suomettuisimme uudelleen kovasti itänaapurin kanssa ja ehkä peräti solmisimme uuden YYA-sopimuksen.
Kivan tarinan kuitenkin kirjoitit. Koomiseksi se muuttui, kun jo kymmenen minuutin VALTAVAN odottelun jälkeen menit "kyselemään".
Tosiasia on, että kaikilla hallituksessa olleilla puolueilla olisi ollut jo vuosikymmeniä aikaa korjata terveydenhuollon ongelmat. Sitä ei ole vain tehty. Nyt ollaan sitten suurissa ongelmissa.
20.09.2022 14:51
Minä en ole ikinä erikseen "halunnut" maahan yhtään mitään lisää. Olen kyllä ihan selkeästi kertonut näkemykseni siitä, että esimerkiksi islamilaiset- heistähän sinä käytännössä puhut - tulisi kotouttaa Suomeen paljon nykyistä tehokkaammin.
Minä en myöskään kykene millään näkemään sitä, että Suomen koulujärjestelmän ja lasten ongelmat olisivat kaikki peräisin ulkomailta. Tuossa aiemmin luettelin ihan selkeästi näkemyksiäni aiheesta ja sinä et tuttuun tapaasi tietenkään ota yhtään mitään kantaa sanomisiini, vaan alat jankuttaa matuista.
Minusta on täysin aiheellista kysyä sinulta sinun omista lapsistasi. Jos sinulla ei ole jälkikasvua, et tiedä luultavasti kouluasioista yhtään mitään - ellet satu olemaan opettaja. Sitä kylläkään en pidä todennäköisenä.
Jos taas sinulla on lapsia, on tarpeen kysyä sinulta sinun omista toimistasi heidän koulunkäyntiinsä liittyen. Mielipiteesi nimittäin vaikuttavat niin mustavalkoisilta, että ongelmia saattaa olla, mikäli kaikkeen aina löytyy syyllinen ulkopuolelta. Ei kai jokin näkemykseni ylempää jotenkin kolahtanut?
Joten, jospa nyt puhuisit asiasta vähän laajemminkin kuin vain siitä ilmeisesti sinulle rakkaasta matu-näkökulmasta. Kykenetkö siihen?
20.09.2022 14:46
55 / 623