Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

172

  1. Okei+hyvä+että+käy...sano+millon+aloitan...nyt+vai+ensi+yönä..tehdään...pilluni+hekumaa...herkullista+mehevää+kyrpää...😘😋😛🥱😴😜😝
  2. Voi+rassu+toivottavasti+oppi+läksynsä...kun+joutui+rokottamattomana+sairaalaan+ja+teho+-+osastolle+saipahan+opetuksen.+Nytpähän+teidätte+että+rokotukset+suojelee+vakavalta+koronataudilta.+Nielitte+koronapropakandaa+ettekä+uskoneet+lääkärien+puheita.+Olitte+kyllä+vähän+liiankin+paljon+hakoteillä..Miksi+sitten+lähitte+leikkimään+terveydellänne?+Sangen+typerää+touhua.+Hankitte+erittäin+vaarallisen+taudin+joka+johti+sairaalareissuun.+Ettekö+sitä+paljoa+ymmärtäneet+tehdä+toisin+että+oisitte+säätyneet+sairaalareisuun+päätyneen+sairastumisen.+Eikä+sitten+ollutkaanmikään+kiva+Joulu+viettää+ilman+miestä...vai+oliko+hän+miehesi...oli+kamppaillut+hengestään+hengityskoneessa...nyt+sitten+yrittää+siitää+sen+avulla+sinnitellä...kyllä+hän+siitä+saa+melkoisen+opetuksen+kun+herää+teho+-+osastolta.+Siellä+kun+herää+se+on+järkytys....Ei+ole+mikään+helppo+hoito+sillä+se+on+melko+armoton+hoito...Onneksi+itse+päätit+ottaa+rokotuksen...se+on+vielä++Koronatehohoidosta+vielä+pieni+vaiva...eikä+todellakaan+maksa+mitään...mulla+on+jo+kolmas+piikitys+odotamassa+tammikuun+13+päivä+2022+Killerillä.+Niin+en+joudu+sairaala+Novaan...HARMITTAA+SINUN+MIEHESI+PUOLESTA+KOKO+JUTTU!...Joulu+meni+sen+takia+pilalle...Sanoko+ne+yhtään+millon+pääsee+pois+sairaalasta...VOI+RASUKKA...KAMALAA+...joutua+hengityskoneeseen...miksi+hän+ei+ottanut+rokotusta?++Ajatteliteko+että+se+on+peini+flunssa+eikä+se+sitten+ollutkaan+mikään+pikku+flunssa...ja+miehes+kärrättiin+koronateholle...siellä+nyt+sitten+tappelee+hengestään....toivottavsti+herää+ja+jää+henkiin...en+suo+kenellekkään+toiselle+tälläistä...tää+oli+ihan+hirveää..minä+pelkään+sitä+sitä+koronakuumetta+ja+hengityskonetta+niin+paljon+kun+olen+vuonna+2010+ollut+siinä+sikainfluenssan+takia...ei+ollut+kiva+herätä+kun+joku+laite+painelee+ilmaa+keuhkoihin+hengitystiehen+työnnetyn+putken+kautta...Onneksi+pääsi+sinne+teholle...että+saa+nukkua+hengitykoneen+hoitaessa+hapetuksen...hoitajien+taistelessa+hänen+kanssaan+tautia+vastaan...ihmettelen+miksi+olitte+niin+tyhmiä+että+luulitte+että+se+Corona+on+satua...Teissä+kummassakin+oli+melko+paljon+typeryyttä...Kyllä+miehesi+herätyään+harmittelee+että+ei+ottanut+rokotusta...mutta+minkäs+sille+teet+kun+vahinko+on+valmis+ja+miehes+sairautui+vakavasti+nyt+parasta+aikaa+taistelee+hengestään...Mitäs+minä+sanoisin."VOI+HELVETTI+MITEN+TYPERÄÄ+TYHMYYTTÄ+EI+KERTAKAIKIAAN+OLITTE+SANGEN+TYPERIÄ+KOKO+PERHE."+Saat+kyllä+syytää+itseäsi+typeryydestäsi...kun+puolisosi+ei+ole+kotona+Jouluna.+Ensi+vuoden+Aikana+teidä+koko+perhe+on+saanut+rokotukset+mutta+olen+kyllä+sinun+ja+lapsiesi+puolesta+onnellinen+että+päätitte+otta+rokotukset.+Kun+puolisosi+pääsee+sairaalasta+ei+alku+ole+kovi+ykksi+oikoinen+se+on+samanlainen+kuin+minulle+Joulukortin+lähettänyt+koronapotilas+hänet+oli+veity+Helsingistä+Kuopion+yliopistiliseen+sairaalaan+tappeli+siellä+hengestään+ja+nyt+on+sinun+puolisosi+samassa+jamassa.+Coronan+perkele+se+Corona+mulle+pelkkä+kirosana.
  3. Voi+tehdä+kivaa....?
  4. 5 / 9