Vapaa kuvaus

Aloituksia

189

Kommenttia

6241

  1. Huvittavaa+myös+että+sitten+kun+kaivaa+esille+KD+puolueen+kannanoton+ilmastomuutokseen,+jossa+puolue+hyväksyy+muutoksen,+niin+silloin+tuota+kannanottoa+ei+heille+ole+olemassakaan.+Se+ohitetaan+kuin+tien+viereen+pysäköity+tyhjä+auto....
  2. Koeta+nyt+ymmärtää+että+en+minä+ylenkatso+yhtään+ketään.+Nojaan+oman+ajatteluni+ja+tekstini+tieteeseen.+Ei+ole+minun+mielipiteeni,+että+elämä+on+kehittynyt+evoluution+kautta.+Se+on+tieteellinen+fakta.+Ei+ole+minun+mielipiteeni+että+homot+ovat+ihmisiä+siinä+missä+kaikki+muutkin+eikä+heidän+suuntauksensa+ole+"oma+valinta"+vaan+se+on+ominaisuus+siinä+missä+esim+vasenkätisyys+tai+punatukkaisuus.+++Ei+ole+minun+mielipiteeni+että+ilmastomuutos+on+totta,+kyse+on+tieteellisestä+faktasta+kuten+KD-puolueohjelma+tunnustaa.+Ei+ole+minun+mielipiteeni+että+George+Floydin+kuolema+on+murha,+eikä+huumekuolema.+++Ei+ole+minun+mielipiteeni,+että+Trump+oli+rasistinen+presidentti,+jonka+toiminta+oli+lähellä+viedä+Yhdysvallat+kohti+diktuuria.+Tämän+ovat+todenneet+monet+alan+tutkijat.+Ja+nyt+tälle+ajatukselle+löytyy+tukea+myös+republikaanien+parista.+++Ei+ole+minun+mielipiteeni,+että+raamattu+on+2000+vuotta+sitten+vuohipaimenten+teltassa+hiekka-aavikolla+kirjoittama+jolla+on+hyvin+vähän+tekemistä+nykyisen+yhteiskunnan+ja+tieteen+parissa.+Aurinko+ei+todellakaan+kierrä+maata+kuten+kyseinen+opus+väittää.+++Ei+ole+minun+mielipiteeni+että+länsimainen+yhteiskunta+on+valituksen+ja+teollistumisen+synnyttämä+rakenne.+Demokratia+ei+ole+siis+peräisin+raamatusta,+vaan+Kreikan+antiikista+ynnä+oikeusvaltioperiaate+tulee+roomalaisesta+oikeudesta.++Kuten+sanottu+yksikään+näistä+ei+ole+minun+mielipiteeni.+Ja+tätä+te+fundikset+ette+tunne+ollenkaan+tajuavan.
  3. No+näinhän+se+on.+Hän+ei+suostu+suoraan+vastaamaan+kysymykseen+KYLLÄ++tai+EI.+Lisäksi+tässä+koko+touhussa+huvittaa+se,+että+samalla+hän+paljastaa+kuinka+"homoallerginen"+hän+oikein+on.+Hän+on+aivan+järkyttynyt+siitä+kun+häntä+on+kutsuttu+"kaappihomoksi".+Se+on+hänelle+pahempaa+kuin+että+häntä+olisi+kutsuttu+"murhaajaksi"+tai+"sadistiksi".++Minun+sukupolvi+nimittelee+toisiaan+"homoksi"+tämän+tästä.+Kaikki+tietävät+että+kyseessä+on+vitsi+eikä+sillä+ole+todellisuuspohjaa.+Mutta+uskoville+se+on+hirvitys+/+kauhistus.+Näin+tulee+vain+enemmän+mieleen+kuinka+paljon+tuossa+porukassa+on+todellisia+kaappihomoja+tyyliin+J.+Edgar+Hoover.+Mies+joka+jahtasi+homoja,+mutta+joka+itse+oli+kaappihomo.+https://fi.wikipedia.org/wiki/J._Edgar_Hoover