Vapaa kuvaus

Aloituksia

189

Kommenttia

6241

  1. Tuota+sinä+olet+tehnyt+täällä+koko+ajan.+Minä+laitoin+sinulle+vain+samoja+tekstejä+joita+olet+täällä+suoltanut+ulos+muutaman+vuoden.+Se+on+helposti+tarkistettavissa+palstan+arkistosta.+Mutta+nyt+kun+ne+oli+osoitettu+sinulle,+niin+sinä+sait+lähes+sydärin...
  2. Kerro+toki+myös+mitä+olen+täällä+sanonut+sellaista+että+en+voisi+olla+opettaja?+Olen+vain+toistanut+juuri+samoja+tekstejä+joita+sitä+olet+täällä+kylvänyt+vuodesta+toiseen+pilkkaamalla+ja+ylenkatsomalla+liberaaleja,+ilmastonmuutoksen+kannattajia,+homoja,+mamuja+ja+evoluutiota+kunnioittavia.+Nyt+kun+nuo+tekstit+on+kohdistettu+sinuun+olet+kauhistunut.+Esimerkiksi+kun+pilkkasit+ilmastonmuutosta,+niin+samaan+aikaa+sinulle+tuotiin+nähtäväksi+KD:n+ilmasto-ohjelma,+niin+sinä+et+noteennut+sitä+millään+tavalla.+Kaikkia+muslimeja+pidät+terroristeina+ja+väität+että+oikeisto+ei+tee+vastaavia+iskuja.+Sitten+sinulle+vastataan+että+mitä+tapahtui+esim+Uudessa+Seelannin+moskeijaiskussa,+niin+jätit+senkin+noteeraamatta.+https://yle.fi/uutiset/3-11513376Homoja+olet+pilkannut+jatkuvasti.+Kun+joku+tekee+aloituksen+homoista,+niin+sinä+kiirehdit+paikan+päälle+pilkkaamaan+ja+halventamaan+heitä.+Kohtelet+heitä+ikään+kuin+heillä+ei+olisi+ollenkaan+ihmisarvoa.+Sinulle+homot+edustavat+pelkkää+"saastaa"+ja+kaikkea+likaista.+Väität+pää+punaisena+että+kyse+on+omasta+valinnasta+ja+että+ihminen+voi+"ehetyä".+Sinä+et+voi+tajuta++että+mies+voi+rakastaa+miestä+ihan+aidosti+ja+täydestä+sydämestä.+Sinulla+ja+muilla+kaltaisilla+on+heti+tarve+kääntää+juttu+seksiin+"mitä+homot+tekevät+toisilleen".+Ihan+varmaasti+"vetelevät+toisiaan+jatkuvasti+bebaan".+++Koettakaa+nyt+puupäät+tajuta,+että+seksi+on+vain+yksi+osa+parisuhdetta.+Se+sisältää+myös+yhdessä+oloa,+laskujen+maksamista,+kaupassa+käymistä,+siivoamista,+ruuan+laittoa+yms.+Mutta+teille+homojen+parisuhde+on+pelkkään+kikkeleiden+heilumista.+Kirkon+verisestä+historiasta+sinä+et+tiedä+yhtään+mitään.+Mutta+on+historiallinen+fakta+että+taivasten+valtakunnan+eteen+on+tehty+enemmän+ruumiita+kuin+minkään+muun+valtakunnan+eteen.++Stalin+ja+Hitler+ovat+oppipoikia+vrt+siihen+konkistadorit+tekivät+Etelä-Amerikassa.+He+tappoivat+kokonaisia+kansoja+ja+kirkko+siunasi+nämä+teot.+https://fi.wikipedia.org/wiki/Konkistadori