Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mistänäitäoikeintulee
profiilit
Mistänäitäoikeintulee
Mistänäitäoikeintulee
Vapaa kuvaus
Aloituksia
354
Kommenttia
12251
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh hehe hehe heeh hee. Joku kertoo että seuraava aktiivisesti Aito Avioliiton nettiä, jossa on viimeisin uutinen vuodelta 2022. Koville ottaa kun vähintään kerran viikossa pitää lukea tuo sama uutinen uudestaan ja uudestaan.
Mitä tulee siihen FB-sivustoon, niin sieltä löytyy viimeinen päivytys vuodelta 2023. Tämä:
"8. heinäkuu 2023
Helsingin hallinto-oikeus: Aito avioliitto ry:tä syrjittiin Educa-messujen tapauksessa, mutta hakemuksen tekijäksi hyväksyttiin yhdistyksen sijaan yksityishenkilö."
Joten edelleen voi vain todeta, että eihän teitä tarvitse mollata millään tavalla. Te teette se kyllä ihan itse. Ja mitä pannaan vetoa, niin aito-lainen tai joku muu uskonnolla päänsä sekoittanut antaa juuri palautetta kyseiselle yhdistykselle.
Teemalla "laittakaa nyt sinne sivuille jotain uutta uutista, jotta saadaan noin attet hiljakseksi". Mistäkö tämän tietää? No siitä että ei tässä maassa uskonnollisia hörhöjä ole kuin kuorallinen. Jos sitäkään. He kaikki tuntevat toisensa..
22.06.2025 16:20
Älä muuta sano. Porukka kompastuu omiin kengännauhoihin lähtöviivalla. Mitä muuta voidaan odottaa aloittajalta aito-laiselta eli heimo vesalta? Palstan tunnetuimmalta kaappihomolla kun menee tämän tästä todellisuus ja kuvitelmat sekaisin.
Kuten nyt vaikka nämä "Räsäsestä tulee ministeri", "ALFAlla pyörii tosi hyvin", "Junnilla ei eroa", "RKP ei mene hallitukseen" ja vaikka "Hallitus hajoaa jos vanhempien nimityksiä ei sisällytetä lakiin" ym ym . Tai nyt tämä "Aito Avioliitolla aktiivista toimintaa":
22.06.2025 15:00
Niin kuin miten se toimii? Viimeinen "uutinen" järjestön sivuilla on tämä:
"Istuntoaikataulu
Eduskunnan istuntoaikataulun mukaan hallitus on tuomassa eduskunnassa esittelyyn translakialoitteensa viikolla 35 eli 29.8.-4.9.2022 välisenä aikana. Julkisuudessa on vaiettu täysin hallituksen lakialoitteen virheellisestä peruslähtökohdasta ja sen muista ongelmista tuoden esiin vain aloitetta suosivia kannanottoja"
Siis vuodelta 2022. Todella "aktiivista" toimintaan. Eihän tätä porukkaa tarvitse millään tavalla mollata. He kun tekevät sen ihan itse...
https://aitoavioliitto.fi/artikkelit/yhdistyksemme-tuo-esiin-pian-eduskuntaan-tulevan-hallituksen-translakialoitteen-ongelmat/
22.06.2025 14:41
Varsinainen "älyn riemuvoitto" on se, kun aito-lainen aloittaa tekstin ja sen jälkeen itse komentoi sitä. Luuleeko hän tosiaan että ihmiset ovat niin tyhmiä, etteivät tunnista hänen "yskähdöksiä"? Aina samanlaisia pari-kolmen sanan rykäisyjä, kun vanhan alkoholistin aivosolut eivät muuhun pysty....
22.06.2025 14:12
No heti löytyi ainakin yksi! Ja vielä ihan itse ilmoittautui....
22.06.2025 14:05
Yli 90 prosenttia suomalaisista otti koronarokotteen. Missä ovat ne ruumiskasat joita teidän mukaan koronarokote saa aikaa? Kuolleitahan pitäisi olla teidän "logiikan" mukaan jo läjäpäin.
22.06.2025 14:02
Kuule kun tämän maan mielisairaalat ovat täynnä uskonnolla pää sekoittaneita. Ja tämä on fakta. Mutta edelleen minä kysyn, että miten noilla vanhemilla voi olla pätevyys opettaa esim Einsteinin suhteellisuusteoriaa, filosofia apriori ja aposteoria käsitteitä tai Platonin ideaoppia?
Mitä he tietävät saksan epäsäännöllisistä verbeistä? Miten he selittävät differentiaali- ja integraalilaskentaa? Entä psykologian kognitiivista alitajuntaa? Tai miten pystyvät selittämään toisen maailmansodan syyt ja Suomen asemaan? Oliko Suomi Saksan liittolainen vai ei?
22.06.2025 14:00
Kiukuttele? Miten ihmeessä minä "kiukuttelen"? Kun eihän teille voi muuta kuin hymyillä. Ei kai tämä muuten olisi koko netin paras tahattoman komiikan lähde....
22.06.2025 13:49
Niin miten olen tänään solvannut? Ynnä että nuo minun tekstit ovat pientä aito-alinen sinun kirjoituksiin. Nimimerkkejäkin sinulta löytyy niin paljon, että niillä täyttää varmasti yhden pikkupakun...
https://pastebin.com/1sf4cJag
22.06.2025 13:47
Jatkakaa vain. Ihan vapaasti. Länsimainen vapaa yhteiskunta sallii sen. Mutta kun te itse ette halua sallia muille oikeutta olla eri mieltä teidän kanssanne. Te katsotte että jopa se on vainoa, jos ilmoittaa että ei usko jumalaan.
22.06.2025 13:44
Heh. Tähän sopii hyvin se jääkiekkovertaus. Peli on päättynyt aikoja sitten, mutta toinen joukkue on vain jäänyt pelaamaan kentälle. Ei auta vaikka vastapuoli on lähtenyt kotiin jo aikoja sitten.
Ei auta vaikka katsojat ovat lähteneet. Ei auta vaikka valotkin on sammutettu. Ei auta vaikka ovetkin on pantu kiinni. Siitä huolimatta toinen joukkue jatkaa edelleen pienellä porukalla pelaamista.....
22.06.2025 13:38
Sinun pitäisi miettiä asiaa siltä kannalta, että mikä pätevyys vanhemmilla on opettaa lapsia? Hallitsevatko he esim fysiikan, kemian, matematiikan, ruotsin, suomen, englannin kielet? Mikä pätevyys heillä on opettaa filosofiaa, psykologiaa, historiaa ja biologiaa? Ovatko he tosiaan kaikissa näissä aineissa suorittaneet yliopistollisen tutkinnon?
Ja miten on ammatillisen koulutuksen kanssa? Pitää nimittäin muistaa että oppivelvollisuus kestää nykyään siihen saakka kun nuori täyttää 18-vuotta. Eli periaatteessa siis siihen saakka kun hän suorittanut jonkun ammattitutkinnon tai lukion. Vasta sen jälkeen hän on "vapaa" koulukäynnistä. Niin että oletko miettinyt tätä?
Ynnä että oppimistaso pitää mitata säännöllisesti kokeiden kautta. Noita kokeita eivät pidä vanhemmat vaan niitä järjestävät virallisten koulujen opettajat. Ala-asteella luokanopettajat ja yläasteella / lukiossa aineenopettaja / ammattiasteella amattiopettajat. Näin tietenkin siksi, että ne ovat vertailukelpoisia muiden kanssa.
22.06.2025 12:59
Ovatko he miehiä vaiko naisia?
https://yle.fi/a/3-12172209
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/edc4dd3e-9d30-484b-95e3-def6514d75d5
https://lgbt.foundation/event/trans-womens-group/
21.06.2025 17:54
No kuule sinun pitäisi ainakin aluksi opetella vähän lukemisen ymmärtämistä, kun kirjoitat puuta heinää. Kun asia on aivan juuri päinvastoin mitä sinä yrität kertoa...
21.06.2025 17:48
Voisitko kertoa niitä lähteitä jota olen tässä käyttänyt? Eli siis linkkejä, kiitos.
21.06.2025 17:45
Tuon siis kirjoitin, mutta en huomannut merkata sitä. No tehdään se nyt.
21.06.2025 13:13
Varsinkin kun otsikkossa kerrotaan että "tutkijat". Kukaan ei kuitenkaan ole kertonut, minkä yliopiston tutkijat ovat kyseessä ja mikä on heidän oppiarvonsa. Itse asiassa kyseessä ovat harrastaja-arkeologit, joilla on hyvin vahva uskonnollinen tausta. Joten se niistä "tutkijoista"....
20.06.2025 17:39
No kuule tämän sinun pitää kertoa sille aitolaiselle joka asiasta tänne kirjoitti. Eli leimasi itsensä plus uskokaverinsa aitolaisiksi. Lisäksi pitää muistaa, että "Aito Avioliitto" ryhmän aikaan perusti juuri porukka, joka halusi estää homojen pääsyn vihille.
Ryhmän tarkoitus oli kerätä tarvittava määrä nimiä kasaan, jotta homoliiton sallinut laki voitaisiin kumota. Sitten "aitolaisten" kuten heitä ryhdyttiin kutsumaan, oli tarkoitus omalla toimillaan vaikuttaa tulevaan eduskunnan äänestykseen.
Tarkoitus oli toimia siten, että vaaleissa vuonna 2015 valittaisiin mahdollisimman paljon homoliittojen vastustajia. Miten kävi? Surkeasti. Aito avioliiton esitys kaatui äänin120-48. Ei auttanut edes Mika Niikon pelottelupuheet.
Oma luku asiassa on Aito Avioliiton ensimmäisen puheenjohtaja Jukka-Pekka Rahkosen vaatimus, että uskonnonvapautta tulisi rajoittaa muslimeilta ja moskeijat tulisi tuhota. Tämän seurauksena Rahkonen joutui väistymään pj:n paikalta.
Tänä vuonna Aito Avioliitto täyttää kymmenen vuotta. Sillä on uusi hallitus ja se järjestää tapahtumia esim Kristiinankapungin markkinoilla. Lisäksi yhdistys kerjää rahaa. Sen sivuilta löytyy linkki, jota kautta voi lahjoittaa. Yhdistys hyväksyy myös testamentit..
Kysymys kuuluu, että jos tätä porukkaa ei saa kutsua "aitolaisiksi" niin miksi sitten? Sen keskeinen "ohjelmasisältö" on edelleen, että avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto. Sen tueksi on esitetty absurdi väite että sateenkaariperheissä lapset voivat huonosti.
19.06.2025 19:07
Ei kun kysyttiin että millä sivulla raamttua tämä kuva on?
19.06.2025 15:35
Niin ja evoluutiolla ei ole mitään "maalia" vaan evoluutiota selittää ainoastaan evoluutio itse.
19.06.2025 13:50
32 / 613