Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
DrWhoo
profiilit
DrWhoo
DrWhoo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
2583
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meil+putos+vedenkulutus+varmaan+puoleen+sen+jälkeen+kun+poika+muutti+kotoa.+Joka+päivä+kaks+kertaa+suhkussa+puol+tuntia+kerralla.+Omituista.+Ite..no+jaa,+noin++kolme+kertaa+viikossa+käymme+saunassa/suihkussa.+Eli+joka+päivä+en+käy+edes+yhtä+kertaa+suihkussa.
Ei+silloin+ennen+vanhaankaan+ollut+suihkuja+eikä+lämmintä+vettä+muuten+kuin+puilla+lämmittämällä.+En+edes+oikein+muista+miten+silloin+peseydyttiin+muuten+kuin+kerran+viikossa+yleisessä+saunassa.
Ilmankos+ollaan+hyvänahkaisia..
Ja+sataa+sataa..
26.07.2022 14:30
Sisäänpäin+kasvanutta+häntää+epäilisinkin+jos+en+tietäisi+loukanneeni+pyrstöäni.+
Pitäis+varmaan+hankkia+sellainen+ortopedinen+istumatyyny.+Jonkinlaisen+jo+tein+itse+tuollaisesta+vaahtomuovisesta+taiteltavasta+istuinalustasta.+Kolme+kerrosta+päällekkäin+ja+häntäluun+kohdalta+palat+pois.+Toimii+kyllä+jotenkin+tuokin.
26.07.2022 12:28
Joo,+henkilöauton+"jääkaappi"+on+jäähdytettävä+hansikaslokero.+Eli+ilmastointilaitteen+kylmän+ilman+voi+kierrättää+sen+kautta.+Taitaa+olla+nykyään+ihan+vakiovaruste.
Tääl+satelee+tauotta.
26.07.2022 12:18
"Kummalla+puolen+jokee+ne+piuhat+sitten+ovat+järjestyksessä?+Kyl+siis+Turku+nätti+"kaupunki"+on,+mutta+.+.+."
Turkulaisil+on+aina+piuhat+järjestykses++molemmil+pualil.
Mutta+ehkä+lyhyt+kertaus+tähän+tois+puol+jokke+mysteeriin.+Sijaitsen+nyt+itse+täl+pual+jokke+eli+itäisellä+puolella.+Olen+nimittäin+Samppalinnan+maauimalassa+vesijuoksemassa+ynnä+hautomassa+häntääni.
Hesalaiset+sanois+että+"stadikalla".+Mutta+hehän+ovat+muutenkin+omituisia...Muinoin+tämä+oli+lyhyesti+vain+"mampsu".+Tämä+on+hyvä+sanatesti+millä+aidon+turkulaisen+erottaa+ulkoturkulaisesta.+
Täl+pual+jokke+tulee+siis+siitä+että+tää+on+vanhaa+turkua.+Myös+tuomiokirkko+sijaitsee+täl+pual.+Turun+kuuluisa+palo+alkoi+tois+pual+jokke,+levisi+sitten+täl+pual.+
Nykyinen+asuinkotisijaintini+on+tois+pual+jokke+turun+perspektiivistä+kattoen.+Mutta+myönnettävä+on,+että+vaikka+olen+suurimman+osan+elämästäni+asunut+muualla,+kyllä+kotimaisemat+on+ja+pysyy+täällä+itäisessä+turussa.
26.07.2022 10:45
Hittolainen,+sain+eilen+häntäni+entistä+enemmän+kipeeksi+pyörälenkillä.+Pyöräily+on+sopimaton+laji+häntäluukipuiselle.+Luin+että+näihin+vaivoihin+ei+ole+juuri+muuta+hoitoa+kuin+aika..ja+kaiken+sellaisen+välttäminen+mikä+sattuu.+Lohdullista+lukea+että+voi+kipuilla+3-6+kuukautta.+Vain+ääritapauksessa+hoidetaan+kirurgisesti.+Mihin+hiivattiin+mokomaa+luuta+tarvitaan,+miksei+evoluutio+ole+poistanut+sitä?+Sehän+on+jäänne+kehityksen+siltä+ajalta+kun+oltiin+vielä+marakatteja+puussa.+Toisaalta,+vois+olla+metkaa+elellä+edelleen+hännän+kanssa.+
Ohan+sitä+kuulemma+"häntäheikkejä"+olemassa+meidän+ihmisten+joukossa+yhäkin.+Siinä+kyllä+lienee+kyse+ihan+muusta..
26.07.2022 08:26
Olen+alien...ei+eilinen.+Varmaan+moni+muukin+on+kuullut+tuon+väärin.+Ehkä+pitää+olla+turkulainen+(ja+piuhat+järjestyksessä)+että+kuulee+kaikki+turkulaisten+laulamat+hienoudet.
Mikäli+muistan+niin+tuo+DucDuc+käyttää+hakumoottorina+enemmän+Microsoftin+hakusysteemejä+kuin+Googlen.+Jos+vaihdan+tähän+Operan+selaimeen+hakukoneeksi+Googlen+sijaan+DucDucin,+hakutuloksien+määrä+supistuu+tai+ainakin+muuttuu.+Ducci+on+kyllä+muuten+turvallinen+ja+yksityinen+hakukone.
25.07.2022 18:21
Tossa+laulussa+tultiinkin+turuust+hesaan.+Vaikka+landea+se+turkukin+hesasta+päin+kattoen+on.++Ja+turuus+ollaan+köyhiä..
Sodan+runtelemat+tuutit?
25.07.2022 15:47
Noh+nih,+siinä+taas+nähtiin+että+amummulla+on+piuhat+sekaisin...
25.07.2022 15:01
Hehee,+ei+ole+Vilperin+Pepe+mukana+noissa+vilpereissä.+Vaikka+taitaa+olla+syntyjään+turkulainen+hänkin.+On+muuten+hyvä+laulaja,+yhäkin.
25.07.2022 14:27
"Jostain+syystä+YT:ssa+jäi+vain+rinkeli+pyörimään.+Voi+olla+siksi,+että+minä+en+ole+rekisteröitynyt+YT:n+käyttäjä+tai+jotain+muuta+vastaavaa."
Varmaan+jotain+muuta+vastaavaa.+Nää+teittien+epämääräiset+ja+päivittämättömät+selaimet+varmaan...Juutuuppiin+ei+tartte+rekisteröityä.+
Sehän+on+nykyään+uskomattoman+monipuolinen+varasto+videoita+ja+musiikkia+jotka+ovat+ilmaiseksi+käytettävissä.+Alalta+kuin+alalta+löytää+myös+materiaalia+mistä+voi+oppia/nähdä+miten+asioita+tehdään.+Jos+vaikka+ei+tiedä+miten+sukka+parsitaan,+löytyy+heti+lukematon+määrä+videoita+miten+sen+joku+muu+tekee.+Vertaansa+vailla+oleva+palvelu+kuten+kaikki+Googlen+sovellukset.
25.07.2022 14:24
No+miepäs+olen+hurjassa+nuoruudessani+asunutkin+hesassa.+Tämän+laulun+olen+ennenkin+linkittänyt.+Kertoo+meikän+kokemuksista..
https://youtu.be/LmLvhNam8xc
25.07.2022 13:36
Mustikoita+tosiaan+on+nyt+käsittämättömät+määrät.+Mettässä+meinaan.+Mustikkapiirakkaa+on+tässä+syöty+enempikin.+Kaurapohjalla+ja+puolella+sokerilla.+On+muuten+paljon+makoisampaa+kun+maistuu+muultakin+kuin+sokerilta.
Että+Helssinkiin..siellä+on+pikapuoliin+taas+meittienkin+käytävä.+En+kyllä+taho,+mut+kai+se+on+pakko.+On+se+vähän+traagista+kun+pojasta+näyttää+leipoutuvan+kokonaan+hesalainen.
Kummallista+aikaa+tää+kesä.+Olis+hyvää+aikaa+tehdä+töitä,+mutta+monilla+tuntuu+olevan+outona+tapana+viettää+lomaa.
25.07.2022 10:09
Joopa,+outoja+verenpainelukemia+nuo.+Ja+vielä+sykekin+aikamoinen.+Se+on+varmaan+se+värinä+joka+saa+systeemin+vähän+sekaisin.+
Salpaajahan+laskee+sekä+sykettä+että+vähän+verenpainettakin.+Mie+oon+syönyt+salpaajaa+toistakymmentä+vuotta+sekä+levottoman+sykkeen+alentamiseen+että+migreenin+estolääkkeenä.+Orloc+5+mg+päivä.+Hyvin+toimii.+Migreenikohtauksia+tosin+on,+mutta+en+tiedä+olisko+vielä+paljon+enemmän+ilman+salpaajaa.
Ja+hyväinen+aika,+älkää+puhuko+sillistä,+meikällä+valuu+kuola+suupielistä..
24.07.2022 18:31
Tää+on+vielä+niin+uusi+diagnoosi+että+vasta+ens+viikolla+menen+diabeteshoitajan+juttusille.+Silloin+varmaan+tarkemmin+käsitellään+näitä+syömisiä+ynnä+muita+elämäntapajuttuja.+
Diabeteslääkitys+lienee+elinikäinen.+Sitten+on+vielä+syötävä+verenpainelääkkeitäkin+ja+myös+kolesterolilääkkeitä.+Taudin+hoitoon+nykyään+katsotaan+se+että+nää+kaikki+arvot,+sokeri,+verenpaine+ja+kolesterolit+pitää+saada+poskettoman+alas.+Verenpainekin+alle+120/80.+Toihan+on+jo+melkein+mahdotonta.+
Ja+kyllä,+voita+ei+mikään+voita.+Melkein+uusia+perunoita+oli+toki+affenien+kanssa.+Sillit..tykkään+kuin+hullu+puurosta.+Mutta+se+suola..
24.07.2022 17:05
Tänään+voisikin+tehdä+pankojauhoilla+leivitettyjä+ahvenfileitä+paistinpannulla.+Näissä+kaupan+pankojauhoissa+on+valmiina+hieman+sokeria,+hiivaa+ja+suolaa.+Ei+muuta+kuin+kananmunassa+ja+pankojauhoissa+pyörittely+ja+pannuun.+Valkopippuria+ja++sitruunaa+vielä+mausteeksi.+Näillä+pankojauhoilla+saa+verrattoman+rapean+lopputuloksen.+Voitahan+paistamisessa+pitäis+käyttää,+mutta+eiköhän+toi+rypsiöljylläkin+onnistu.+Saattais+olla+makoisaa..
24.07.2022 14:02
Oli+se+viinakaupassa+käyntikin+aika+epämiellyttävä+kokemus+vielä+silloin+kun+itse+nuorna+miehenä+ekoja+kertoja+uskaltauduin+Alkoon.+Tiskin+takana+yrmeänä+seisova+viinakaupan+myyjä+oli+herroista+suurin,+ainakin+koppavuudella+ja+omanarvontunnolla+mitattuna.+Katsastusmies+heti+seuraava.
24.07.2022 12:43
Juu,+lunttasin+netistä+että+Fazerin+perinteiset+punssikonvehdit+sisältää+alkomahoolia+juuri+tuon+sallitun+2,8+painoprosenttia.+Ei+muuta+kuin+ryyppäämään..
24.07.2022 09:32
Jostain+luin+että+nykyisen+lainsäädännön+mukaan+max+2,8+painoprosenttia+alkoholia+sisältäviä+kiinteitä+elintarvikkeita+saa+myydä+ilman+ikärajoituksia.+Kuten+siis+karkkeja,+jätskejä+jne.+Alkoholijuomien+kohdalla+sitten+on+eri+juttu.+Ilmeisesti+mitään+juomaa+missä+on+yhtään+alkoholia,+ei+saa+myydä+alle+18+vuotiaalle.
Nuorten+täytyy+siis+vetää+kännit+tiramisusta..+ei+kombuchasta.+Tosin+elintarvikkeiden+prosentit+ilmoitetaan+painoprosentteina+ja+alkoholijuomien+pitoisuudet+tilavuusprosentteina.+Liekö+näissä+sitten+joku+ratkaiseva+ero..
Joka+tappauksessa+kaupat+voivat+itse+määritellä+näitä+myyntirajoituksia.+Monet+kaupat+esim+eivät+myy+enengiajuomia+lainkaan+tietyn+ikäisille.
15+astetta+ja+pilvistä.+Kohta+sataa.
24.07.2022 07:58
No+ni,+tulipas+käytyä+uimassa+ja+nyt+sitten+saunassa.+Oli+kyl+kylmää+vettä+järvessä.
En+uskalla+nyt+ryypiskellä+saunakaljaa,+kun+pitää+vähän+rajoittaa+viinanjuontia.+Vastahan+kaks+viikkoo+sitten+join+edellisen+kaljan..+Kombucha+riittäköön+siis+nyt.+Vaik+on+siinäkin+teoriassa+alkoholia,+ei+esim+myydä+alaikäisille.
Eikä+voi+maksaa+itsepalvelukassalla+ilman+että+joku+myyjä+käy+varmistamssa+papereista+tai+turpavärkistä+että+taatusti+on+riittävän+vanha.+Toi+menee+kyllä+naurettavan+puolelle+ettei+muka+jotain+kombuchaa+voisi+myydä+kelle+tahansa.
23.07.2022 18:35
Mutta+kelpaako+tuo+kassakuitti+verotukseen,+eihän+se+osoita+onko+palautettujen+pullojen+sisältö+juotu+itse?+Sitä+varten+tarvitaan+vaimon,+tai+muun+luotettavan+tahon+allekirjoittama+todistus+että+juotu+on.+Jos+todistusta+ei+ole,+määrätään+pullojen+palautus+verolle+pantavaksi.
23.07.2022 14:58
37 / 130