Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

2583

1. Meillähän+on+vain+yksi+pentu,+sikäli+helpompi+röyhistellä+rintaansa+että+kyllä+oltiin+läsnä+lapsen+varhaisina+vuosina.Mehän+ostettiin+tää+nykyinen+mökki+juuri+siksi+että+naapuritalossa+asui+perhepäivähoitaja+jonka+hoitoon+sälli+pääsi+heti.+Oli+siis+käytännöllinen+ratkaisu.+Molemmat+olimme+työelämässä+silloin,+rouva+semmosella+uralla+että+joutui+enemmän+käyttämään+aikaansa+töihin.+Mie+olin+niihin+aikoihin+aloittanut+yritystoiminnan,+sikäli+voin+säädellä+enemmän+tekemisiäni.+Eli+oikeastaan+olin+pojan+kanssa+niinä+vuosina+enemmän+kuin+äitinsä.Mie+olen+syntynyt+50+-luvulla,+mutta+siis+varsin+"moderni"+kotitöitä+tekevä+perheen+isä.
  2. Joo,+tasapainotyyny+on+loistava+väline+tuohon+tarkoitukseen.+Meil+on+tasapainolevy,+sellainen+ufon+näköinen+pyörivä+levy+jolla+on+kohtalaisen+vaikea+pysyä+tolpillaan.+Pyöräilystä+vielä+puheenollen,+tunnen+parikin+mummelia+tuolla+pohjanmaalla+jotka+vielä+hyvinkin+korkeassa+iässä+käyvät+esim+kaupassa+pyörällä.+Oisko+toinen+ollut+jo+90+luokkaa+kun+vielä+veri+veti+satulaan.