Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
DrWhoo
profiilit
DrWhoo
DrWhoo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
2583
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mie+olen+varmaan+epätyypillinen+mies+kun+en+juuri+urheiluja+seuraa,+vormuloita+lukuunottammatta.+Näissä+ölymppialaisissa+on+kyllä+aika+mielenkiintoisia+lajeja+joita+ei+joka+päivä+telkkarissa+nää.
Mitä+tulee+amummun+karva+spekulaatioihin,+meikäähän+ei+siinä+suhteessa+juuri+paviaanista+erota.
Tässä+"loman"+aikana+olen+antanut+parrankin+rehottaa+vapaasti,+olen+kuin+ilmetty+Asterix+sarjakuvan+Akvavitix.
Sääsovelluksen+mukaan+sataa+vettä,+ikkunasta+katsoen+siellä+paistaa+aurinko.
30.07.2021 08:19
Onkos+tuo+polkkatukka+vähän+sama+kuin+otsatukka?+Mie+kyl+tykkään+että+semmoinen+on+aika+hieno,+ei+tosin+sovi+kaikille+naisille.
Olen+huomannut+oman+paksun+hiuspehkoni+ohenevan+päälaelta...nähtävästi+jopa+mie+vanhenen..
29.07.2021 17:47
Ja+tuosta+yleisöstä+valtaosa+on+nuoria+kokonaan+rokottamattomia,+osalla+ehkä+yksi+rokotus.+Jonka+suoja+on+vielä+aika+heikko.
29.07.2021 13:42
Miulle+jotkin+Wrightin,+oliko+nyt+Magnus+von?+kammottavat+seinillä+roikkuvat+linnunraadot+aiheuttavat+inhon+väristyksiä.+Miten+joku+viittii+tuhlata+lahjojaan+tuollaiseen...tai+kenties+moni+nauttii+juuri+tuollaisten+katselemisesta?+Miun+mielestäin+kuitenkin+hyi+helvata.
29.07.2021 13:40
"On+ollut+myös+todella+komea+mies."
Jaa+mie+vai...miten+niin+"ollut"?+
Vaik+olihan+se+Salvadorkin+komee..
29.07.2021 12:37
Jeps,+taide+on+aina+henkilökohtainen+kokemus.+Samoin+kuin+musiikki;+siitä+joko+tykkää+tai+ei+tykkää.+
Vaikkei+siis+ymmärtäisi+musiikin+teoriasta+mitään.
Ja+juu,+koronalukemat+alkaa+olla+samalla+tasolla+kuin+ne+olivat+enimmillään+helmi-maaliskuussa.
Saapas+nähdä+kuinka+suuriksi+lukemien+annetaan+nyt+kasvaa.+Turussakin+alkaa+vissiin+tänään+DBTL+-festivaalit.+
Siitä+ei+kyllä+hyvää+seuraa.
29.07.2021 12:26
Dalin+monissa+teoksissa+nään+paitsi+teknistä+taituruutta,+ennenkaikkea+unenomaisia+kuvia+jotka+jotenkin+tuntuvat+kuin+omien+unien+vääristyneiltä+kuvajaisilta.+Kuin+kuvia+oman+sielun+riivaajista+jotka+usein+kummittelevat+omissa+unissa.
Samalla+tavalla+koen+kun+katson+esim+Muncin+Huutoa.+Tai+monia+Simbergin+kuvia.+Nämä+jälkimmäiset+toki+vähemmän+symbolistisesti+kuin+Dalin+taide.+Ei+lainkaan+ahdistavaa,+vaan+päinvastoin+vapauttavaa.
Ja+tänään+näyttäisi+olevan+puolipilvinen+ellei+peräti+puolipoutainen+päivä.+Huomisia+uusia+myrskyisiä+sateita+odotellessa.
29.07.2021 08:46
Paras+taiteen+määritelmä+mitä+vähään+aikaan+olen+kuullut,+on+se+että+kun+joltain+taiteilijalta+kysyttiin+mikä+hänen+töistään+tekee+taidetta.+Hän+vastasi:+se+että+olen+taiteilija.
Tuskin+tuota+asiaa+täsmällisemmin+edes+voidaan+määritellä.
Jos+minun+pitäisi+perustella+miksi+esim+joku+Dali+on+mielestäni+hyvä,+en+osaa.+Toki+Dali+oli+teknisestikin+taitava,+mutta+tuskin+se+on+se+juttu.+Kyllä+se+on+se+henkilökohtainen+kokemus/elämys+jonka+teos+katsojalleen+antaa,+jos+antaa.
28.07.2021 20:31
Ja+olikin+etevämpi.+Huikea+persoona.+Dali+on+yksi+suosikkitaiteilijoistani.+Täysi+nero.
"Ainoa+ero+hullun+ja+minun+välillä+on+siinä,+että+minä+en+ole+hullu."
28.07.2021 19:53
Mona+Lisaa+on+myös+epäilty+Leonardon+omakuvaksi,+tai+jonkun+poikapuolisen+oppilaansa+kuvaksi.+
Monia+salaliittoteorioita+liittyy+Leonardoon,+kuten+että+hän+oli+jonkin+salaseuran+suurmestari.+Oliko+nyt+joku+Siionin+seurakunta+tms.
Dan+Brownin+kirja+Da+Vinci+-koodi+kertoi+myös++
tarinan,+jonka+mukaan+Maria+Magdalena+olikin+Jeesuksen+vaimo.+Ja+tuon+Siionin+seurakunnan+tehtävä+oli+siis+jotenkin+suojella+tuota+salaisuutta.+Mona+Lisalla+ja+varsinkin+teoksella+Viimeinen+ehtoollinen+oli+joku+salainen+merkitys+tuossa..+oliko+nyt+niin+että+Maria+eli+Jeesuksen+vaimo+oli+muka+yksi+taulun+hahmoista...
Mielenkiintoista+viihdettähän+tuo.
28.07.2021 17:38
Meikä+sai+toisen+Pfizerin+tasan+kaksi+viikkoa+sitten.+Nyt+olen+siis+saavuttanut+parhaan+saatavilla+olevan+suojan.+Ja+oikeastaan+minkäänlaisia+sivuvaikutuksia+en+ole+toistaiseksi+havainnut.+Ainakin+elossa+olen+yhä.+
Jos+vasta+runsaat+30+prossaa+on+tuplarokotettu,+on+kyllä+hyvin+ennenaikaista+ajatella+että+annetaan+taudin+levitä+mikäli+ei+sairaalat+välittömästi+täyty.
Eikö+nyt+voitaisi+olla+hissukseen+vielä+muutama+kuukausi+jolloin+rokotuskattavuus+on+ihan+toisella+tasolla?+Tiedetään+että+iso+osa+nuoremmistakin+saa+long+covidin.+Tiedetään+että+esim+Englannissa+yhä+suurempi+joukko+perusterveitä+nuoria+on+jopa+teholla.+Vaarallinen+tauti+siis+kyseessä+vaikkei+tappaisikaan.
28.07.2021 14:03
Sama+Anja.+Muistan+kun+kerran+Anjaa+haastateltiin+radioon,+häneltä+kysyttiin+mitenkä+on+oikeastaan+mahdollista+että+linnut+voivat+lentää?+Anja+vastasi+että+öö,+siipiään+räpyttämällä+tietenkin.+Tuossa+kohtaa+kuulija+ei+voi+(henkilöä+tarkemmin+tuntematta)+olla+varma+oliko+kyseessä+huumori+vai+ei.
28.07.2021 13:33
Tänään+644+koronaa.+Ennen+turussa+huudettiin+"tule+apuun+Anja",+nyt+pitää+huutaa+tule+apuun+Sanna.
Voisi+olla+paikallaan+vähän+selkeyttää+tiedottamista+asian+ympärillä.+Missä+mennään+ja+mihin+ollaan+menossa.
28.07.2021 12:22
No+hyvä+että+ainakin+välillä+ja+silloin+tällöin.
Osittain+samaa+mieltä+että+ironia+on+vaikea+laji,+varsinkin+jos+ei+tunne+kirjoittajan+aikaisempaa+kirjoitushistoriaa.+Jos+tuntee,+silloin+kyllä+osannee+paremmin+myös+virittää+antennit+oikealle+taajuudelle?+
Itse+yritän+ainakin+periaatteessa+kirjoittaa+kaikille+samassa+moodissa.+Vastuu+tulkinnasta+jää+joka+tapauksessa+aina+lukijalle.+
Ja+että+alkaa+satamaan?+Täällä+päin+on+tullut+kuin+saavista+(pienestä+saavista)+kaataen+jo+pari+tuntia.
28.07.2021 11:29
No+jos+ruvetaan+muiden+humorismia+arvioimaan,+niin+Ceellä+ja+amummulla+on+aika+paljonkin+huumorintajua.+Molempien+huumori+on+enimmäkseen+"selkohuumoria"+ts+helposti+tajuttavissa+milloin+siitä+on+kyse.+Siis+päinvastoin+kuin+miun+juttuni,+joissa+ei+ole+mikään+helposti+tajuttavissa.+
Edson+on+ikääntyessään+selvästi+tullut+entistä+vakavammaksi+ja+ärtyisämmäksi+pohdiskelijaksi.+Kyllähän+siellä+pohjalla+jossain+syvällä+hautautuneena+on+annos+huumorintajuakin.+Valitettavasti+vain+turhan+usein+käy+niin,+että+turhautuessaan+jutut+lähtee+vähän+(tai+aika+paljon)+räpylästä.+Eikä+sitten+ole+enää+kellään+kivaa.
Samoin+Puosu+on+aika+vakava+tyyppi.+Jos+humorisoi,+lajityyppi+lienee+ironia.
Aurora+ja+Rapu,+varsin+totisia+molemmat.+
Mitä+tulee+Auroran+ja+Ravun+hiljaisuuteen,+eppäilen+syynä+olevan+vähintään+yhtä+paljon+mie+kuin+Edson.
Luultavasti+enemmänkin.+Vai+yliarvioinko+taas+vaikutuksellisuuteni?
28.07.2021 09:50
Vakavasti+puhuen+huumorin+määrittely+on+vaikeaa.
Eikä+huumori+ja+huumorintaju+ole+ollenkaan+sama+asia.
Miekiin+jonkun+mielestä+saatan+olla+pelkkä+pelle.+Pitänee+paikkansakin.+Pohjimmiltani+kuitenkin+olen+haudanvakava+pohdiskelijatyyppi.+Tunnistan+kuitenkin+huumorin,+ainakin+joitain+lajityyppejä..sikäli+olen+siis+huumorintajuinen.
Jaa+että+että+ei+ollutkaan+ihan+tuore+juttu+tuo+mainittu+asia..voihan+sitä+toisenkin+honeymoonin+tehdä,+kuulemma+monet+niin+tekevätkin.
28.07.2021 08:54
Niin,+ja+tuo+lapin+reissu+onkin+sitten+tietysti+häämatka..
27.07.2021 20:59
No+kappas+vain.++Se+on+oikeastaan+aika+hieno+juttu.+
Onnitella+täytyy+vaikkei+muille+tietenkään+kerrota
Me+kävimme+maistraatissa+aikoinaan+kun+poika+alkoi+ilmoitella+tulostaan.
27.07.2021 20:37
Vaimo..mistähän+miulle+on+tullut+mielikuva+että+olette+avopari.+
Ja+öö,+mistä+"munkkiksesta"+ja+Loimaasta+tuolla+alempana+puhut?
27.07.2021 19:05
Siel+Pohjois-Norjan+alpeilla+kun+risteilee,+sen+hienompia+maisemia+ei+taida+maailmasta+löytymän.
27.07.2021 13:05
61 / 130