Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

8

1. Vaimoa+suudeltiin+kotipippaloissa+katsoin+ikkunasta+sisälle+kun+olin+tupakalla,+vaimo+vastasi+kunnolla+nuoren+pojan+suudelmaan+antoi+kunnon+kielaria.+Kun+menin+sisälle+oli+vaimo+vähän+häkeltynyt+vieläkin+posket+punoitti+nätisti.Tein+kummallekkin+kunnon+paukkuja+alkoivat+humaltua.+Seurasin+heidän+liikkeitään+ja+katseitaan.+Suutelin+varsin+vaimoa+kunnolla+pojan+katsellessa,+vastas+kovemmin+kun+normaalisti.+Halusin+että+vaimo+hakee+autolta+lisää+juomia+poika+halusi+mukaan.Katselin+takapihalta+kun+menivät+autolle,+alkoivat+heti+suutelemaan+poika+hyväili+rohkeasti++rintoja+vaimo+hieroi+kalua+housujen+päältä+kävivät+tosi+kuumana.Illanpäälle+houkuttelin+pojan+meille+jatkoille,+aloin+"väsymään"+ja+menin+nukkumaan+yläkertaan.Keittiössä+alkoivat+suuteleen+taas+kiihkeästi,+kuulin+kun+vaimo+sanoi+nukuukohan+se.Olin+sängyssä+vaimo+puisteli+tuletko+paukulle+en+puhunut+mitään.+Vaimolta+lähti+mekko+nopeaan+riisui+itse+siirtyivät+olohuoneen+sohvalle.+Vaimo+nosteli+rintoja+poika+suuteli+niitä+kiihkeänä+ja+työnsi+sormet+haaroihin,+alkoi+kuulua+kiihkeää+ääntelyä+riisui+pojan+housut+pois+ja+otti+haarat+levällään+vastaan+nuoren+kalua+sohvan+reunalla+oli+tosi+kiimasen+oloinen+kun+poika+pani+innolla,+ei+kestänyt+pitkään+kun+laukesi+ja+haki+paperia.+Istuivat+jonkun+aikaa+vaimo+alkoi+imemään+kalua+uudelleen+kuntoon+antoi+takaapäin+kunnolla+näin+että+se+oli+kunnon+kiimaa+poika+kuulu+sanovan+että+on+liukas+vaimo+vaan+keinutti+pyllyä+ja+kuiski+nai+pohjaan+kunnolla.+Kesti+nyt+pitempään+ennenkuin+poika+laukesi.Vaimo+tuli+jonkun+ajanpäästä+yläkertaan+viereen,+aamuyöllä+hyväilin+mumisi+ja+sanoi+ei+enää+ja+kääntyi+vatsalleen+menin+taakse+ja+panin+sisään+levitti+jalkoja+ja+kuiskasi+olet+kestävä+pane+vaan+purin+niskaan+lemmareita+kuiski+hiljaa+älä+ne+näkyy+mutta+nautti+ja+työnsi+pyllyä+ylöspäin+kun+työnsin+kunnolla+pohjaan+huusi+patjaa+vasten+kun+laukesin+sisään.Vaimo+nukahti+ja+heräsi+vasta+tuntien+päästä.+Kysyi+olenko+nainut+sitä,+sanoin+en+kerinnyt+kun+se+poika+nai+sinut+tainnoksiin.+Kun+vaimo+tuli+sitten+alakertaan+laitoin+kahvit+ja+voileipäää+annoin+suukon+poskelle+ja+sanoin+sait+toteuttaa+sen+mistä+on+puhuttu+katsoi+vain+ja+joi+kahvia.
  2. Kirsillä+teki+kans+välillä+mieli+useaa+ja+välillä+kielti+halunsa.+Kesällä+hotellissa+oli+vilkasta+käytävällä+ja+sain+pari+poikaa+huoneeseen+kun+kannoin+lisää+viinaa+autosta.+Kehuivat+vaimoa+kun+tarjoili+juomia,+sanoin+vaimolla+ei+ole+mitää+hameenalla,+Kirsi+katsoi+ja+sanoi+hiljaa,+pojat+kehui+lisää+ja+liivejä+sulla+ainakaan+ei+ole,+Kirsi+punasteli+kun+nännit+tapitti+puseron+alta.+Kaappasin+Kirsin+syliin+tämmöinen+mun+kulta+on,+suuteli+Kirsin+niskaa+kääntyi+suutelemaan+nostin+helmaa+että+näkevät+posliinin.Pojat+sanoi+ei+ole+reilua+että+sun+sylissä,+meni+aikaa+ja+toinen+pojista+kaappasi+syliin,+yritti+suudella+niskka+Kirsi+yritti+nousta+poika+hieroi+rintoja+älä+suutu+Kirsi+rauhoittui+toinen+käsi+pojalla+hieroi+koko+ajan+selkää+ja+pyllyä,+olin+toisella+puolen+nojatuolissa+huomasin+koski+rintoihin+Kirsi+katsoi+minua+iskin+silmää.+Sanoin+pojalle+eikö+ole+komiat+rinnat,+kokeili+heti+Kirsi+hätkähti+pusero+kävi+tiukilla+nännit+oli+yli+sentin+näkyvillä+poika+osasi+pyörittää+niitä+Kirsin+lantio+liikahteli+varmaan+pillussa+tuntui.+Kirsi+nousi+ja+tuli+syliin,+kuiskasin+tuntuiko+nyökkäsi+vaimeasti,+Kirsi+istui+sylissä+kalun+päällä+tunsi+sen+varmasti,+ojentui+kaatamaan+pojille+lisää+samalla+nostin+helmaa+ylemmäs+ei+huomannut,+vedin+Kirsiä+itseäni+vasten+ja+suutelin+kaulaan,+samalla+pillu+näkyi+kunnolla+suutelin+niskaa+Kirsi+vastusteli+muodon+vuoksi.Laitoin+kättä+jalkaa+pitkin+hieroin+pillua,+toinen+pojista+tuli+eteen,+kysy+saanko+ja+työnsi+hametta+ja+levitti+jalkoja+Kirsi+ei+kerinnyt+mitään+kun+kieli+oli+jo+pillussa+annoin+nauttia+vähä+aika+ja+sanoin+pojille,+katsokaa+haluavaa+naista+ottakaa.Kirsi+oli+sängyssä+seljällään+päällä+vain+hame+toine+oli+rinnoissa+kiinni+ja+toinen+jatko+nuolemista.+Menin+viereen+sänkyyn+sanoin+kulta+nyt+saat+nuorta.+Kirsi+makasi+silmät+kiinni+ja+nautti+kun+jalkoja+nostettiin+aukaisi+silmät+mutta+meni+kiinni+kun+kyrpä+painui+sisään+kietoi+heti+jalat+ympärille+ja+imi+itseensä+poika+laukesi+nopeasti+toinen+meni+tilalle+ja+huokaukset+jatkui+siihen+asti+kun+laukesi.+Pojat+lähti+ja+jäätiin+kahden+rakastelemaan,+kysyin+sitten+oliko+sitä+mitä+haaveilit+sanoi+hiljaa+paremppa+oli.++Yöllä+kuului+koputus+Kirsi+meni+aukasemaan+tuli+takaisin+käyn+huoneessa+116+tulen+kohta.+Meni+aikaa+alkoi+huolettamaan+puin+päälle+ovi+oli+auki+Kirsi+oli+kontallaanyksi+pani+takka+ja+imi+toista+kasi+poikaa+odotti+vuoroaan,+kun+panivat+pyllyyn+silloin+kiljahteli+vähän+alussa,+näin+neljä+panoa+silloin+kirsi+nousi+ja+lähdettiin.aamupala+tilattiin+huoneeseen+Kirsiä+vähän+nolotti.Noin+kymmene+kuului+koputus,+yksi+pojista+kysyi+eihän+ole+ongelmaa+sanoin+ei+ole,+no+silloin+hyvä.
  3. Saunottiin+vyhdessä+vaimon+siskonpoka+oli+mukana,+ulkona+käydessä+jäähyllä+vaimo+nauroi+ei+poika+tullut.+Sanoin+älä+kiusaa+poikaa,+kyllä+tuommoiset+rinnat+ja+posliini+pillu+saa+kalun+nosemaan,+anna+pojalle+helpotusta,+Siiri+katsoi,+MITÄ+minäkö+suutut+sitte+kun+olet+kunnolla+päissään+haukut+huoraksi,+en+hauku+ja+ei+nuori+tule+väliin.Mentiin+saunaan,+vaimo+meni+pojan+viereen+venytteli+olkapäitään,+nauroi+minulle+nätisti.+Sanoin+pitää+päästä+vessaan+laittakaa+puita+teen+iltapalaa.Illalla+vaimo+sanoi,+kun+läksin+nousi+siitä+kyykkyasennosta,+kalu+seisoi+kunnolla,+katsoin+poikaa+ja+hyväilin+samalla+sanoin+anna+autan+.+Heti+kohta+lensi+kiukaaseen+asti.Istuin+vieressä+ja+sanoin+ohoh+olipa+painetta.+Peseydyin+ja+huomasin+taas+nousee+otin+vettä+ja+virutin+imin+pojan+kuivaksi+sievästi,+käskin+alas+ja+pyllistin,oli+huoramainen+olo+pani+pitkällä+kalulla+innoissaan+ja+laukesi+sisään.Nyt+se+varmaan+miettii+millaista+oli.+Samalla+Siiri+hieroi+kalua,+sillä+varmaan+haluttaa+vieläkin+samoin+kun+sinulla.+Mene+sen+luo+sano+että+nukahdin+viinaan,+tule+sitten+panen+liukkaille.+Siiri+katsoi+taas,+haluatko+että+minua+naidaan+ensin+vieraalla+kyrvällä,+ihan+tosissaan.+Kokeilin+pillua,+sinähän+haluat+olla+huora+meille+etkö+haluakkin+puristi+jalkojaan+yhteen,+jos+haluat+ja+nousi.+Kuulin+puhetta+joku+kävi+ovella,+kohta+kuulin+kun+Siiri+sanoi+tule+sisään+en+jaksa+odottaa,+kuului+kiimaisia+huokauksia+ja+inahteluja,+oli+pitkään+hiljaista+ja+taas+alkoi+kuulua+puhetta+ja+kuiskaus+tule+takaa,+kuului+läiskettä+ja+vaimeaa+ulahtelua.Siiri+tuli+viereen+oli+heti+meno+päällä+kuiski+korvaan,+on+tämä+hullua+haluttaa+vain+lisää,+tunnetko+pojalla+tuli+paljon+puraisi+korvasta+kuiskas+kaksi+kertaa+olenko+hyvä+huora,+Kuiskasin+sopiskohan+se+sun+pyllyyn,+älä+puhu+kokeilen+sitä+vielä+jos+yllytät,+kuiskasin+huommenna+saunassa,+voin+lähteä+kalalle+saatte+rauhaa,+olet+ihana+mutta+tule+sisään+haluttaa+hulluna+lisää.Aamupäivän+tehtiin+töitä+ilma+oli+kuuma,+laitoin+pojan+lämmittämään+saunaa+sisällä+härnäsin+Siiriä+saat+sitte+kertoa,+tai+hei+laita+puhelin+yhteys+haluan+kuulla.Meni+aikaa+ja+ongin+heitto+uistimella+puhelin+soi.+Kuului+vaan+puhetta+kauempaa+sitten+läheltä.+Jupe+tule+tänne,+eikö+ollutkin+hyvä+sauna+levitä+voidetta+ihanaa+kun+on+oma+voitelija,+vau+rinnatkin+nyt+kyllä+saat+tehdä+kokonaan,+on+sulla+vikkelät+sormet+eiiih+lisää,+Jupe+nuole+vähän+siitä+siitä+noin+ei+hitto+minä+tulen+kohta+jatka+Eiiih+nyt+nyt,+huh+sinua+anna+minä+kuului+imemisen+ääniä,+olenko+hyvä+Jupe+olenko?+älä+enää++en+kestä+tule+suuhun+haluan+maistella.+Hyvää+on+hyvää.Jupe+saanko+kysyä+yhtä+asiaa,+panisitko+pyllyyn+mieheni+ei+halua+plees.+Jupee+sinähän+haluat+anna+imen+vähän,+laita+voidetta+pyllyyn+ja+kaluun,+eiih+odota+sievästi+oi+oi+nyt+menee+oi+luojaah+kun+on+pitkä+miltä+tuntuu,+on+tämä+tiukka+sattuuko+,+ei+satu+pane+vaan+ihanaa+panet+minua+pyllyyn+tuntuu+oudolta+mutta+kiimaselta+pane+lujaa+ei+en+kestä+pane+nyyyt+tule+tuntuu+kuumalta+,+olet+ihana+mennään+saunaan+mieheni+tulee+kohta+puhelu+loppui.
  4. Veljen+kanssa+kun+käydään+mökillä+ja+lapset+ei+ole+mukana,+saunotaan+yhdessä+alasti.Yhden+kerran+olin+työmatkalla+lähellä+mökkiä+soitin+velipojalle+mene+mökille+kahdeksi+yöksi,+sanoin+Minna+on+siellä+lasten+kanssa+(+4+ja+6).+Menin+mökille+sipsien+karkkien+limukoiden+ja+helppojen+ruokien+kanssa.Minna+istui+terassilla+siiderin+kanssa+huiskutti+ja+tuli+hakemaan+ostokset.+Aika+paljon+meinaat+syödä,+ei+nämä+on+suurin+osa+lapsillesi.+Minna+nauroi+ei+täällä+ole+lapsia+jos+ei+tehdä,+lapset+halusi+mummolaan.+Otettiin+rennosti+ja+syötiin+lasten+sipsejä,+juomaa+oli+myös+mukana+tein+makoisat+trinkit.+Minna+oikoili+itseään+mene+uimaan.Katsoin+kun+kaveli+rantaan+päällä+pikkarit+ja+T-paita.+Kävelin+rantaan+ja+annoin+trinkkilasin,+nousi+vedestä+märkä+paita+korosti+rintoja+ja+nännejä,+märät+pikkarit+näytti+läpi+pillun+huulet.+Minna+huomasi+katseeni,+tule+uimaan.Kaahlasin+alkkareilla+veteen,+kun+noustiin+kalu+oli+toisessa+lahkeessa+aika+pitkällä.+Kuivailin+kävellessä+terassille.+Miinna+tuli+ja+otti+paidan+ja+housut,+tuli+eteeni+haluat+kuitenkin,+ja+hieroi+kalua.+Mentiin+makkariin+Minna+sanoi+tule+heti+olen+unelmoinut+sinusta.++Minna+otti+kunnolla+sisään+jalat+ylhäällä+käski+naida+kuin+väkisin,+Minna+työntyi+edellä+antoi+halusta+kiritti+kovasti+halusi+sisään+ja+sitoi+jaloilla.Noustiin+ylös+Minna+sanoi+en+tiedä+miksi+mutta+halusin+hirveästi,+Sanoin+annetaan+veljen+naida+Railia+järjestetään+niin,++saadaan+mekin+sitten+naida+kun+halutaan.Illemmalla+makoiltiin+takan+edessä.+Suorastaan+söin+vartaloa+suukotin+joka+kolkkaan+ja+panin+takaa,+Minna+huusi+kun+pumppasin+takaa+kertasi+olen+huora+olen+huora+kostui+lisää+ja+kun+pumppasin+sisään+värisi+ja+huusi,+jäi+makoilemaan+siihen+takan+eteen.+Yöllä+oltiin+vielä+kerran+rauhallisesti+ja+pitkään.Aamulla+äiti+toi+lapset,+ja+laitettiin+ruoka+ja+lapset+ui.En+tiedä+onko+tämä+yleistä+mutta+kiihottavaa+on+kun+tavataan,+ilman+mitään+esijuttuja+Minna+haluaa+heti+että+tulen+sisään.+Saatiin+Raili+ja+velikin+rakastelemaan,+Minna+nyrjöytti+nilkan+ulkosaunassa+vein+hänet+mökille.+Vaimo+tuli+pitkän+ajanpäästä+sisään+posket+aivan+punaisena,+kuiskasin+annoitko+nyökkäsi+ja+suukotti.
  5. Olin+tavannut+tämän+leidin+aikaisemmin+monessa+tilanteessa+sanon+lediksi+kun+on+aina+niin+laitettu+ja+ikää+noin+67v.+Istuin+ravintolassa+ja+siellä+aloitteli+orkka+soitteleen+menin+tiskille+ja+moikkasin+Siiri+ilahtui+Jussi+moi.Kysyin+yksinkö+olet+täällä+ei+Reino+on+huoneessa+tiedäthän+otti+liikaa+ja+ei+lähetenyt+alas,+mennään+Reinon+luo.+Siiri+sanoi+kato+kenet+löysin,+Reino+kätteli+oli+kyllä+aika+humalassa,+kaadappa+Siiri+meille,+minä+voin+kaataa.+Siiri+katsoi+ja+puisti+päätä+kun+näki+konjakkilasin+aika+täynnä.Sanoin+kippis+siiri+vähän+yskähteli+Reino+nauroi+harjoituksen+puutetta.+Istuimme+siinä+aika+pitkään+Reino+sanoi+mene+tansittamaan+Siiriä+minä+en+jaksa+ja+meni+sängylle.Tansittiin+Siirin+kanssa,+nauroi+nyt+minulla+on+oma+tansittaja,+Hyväilin+selkää,+nojasi+minuun+nyt+tuntuu+jo+hyvältä,+tungoksessa+pukkasivat+Siiriä+kunnolla+kalu+painui+haaroihin+kuiskasi+nyt+tuntuu+vielä+paremmalta+ei+kä+perääntynyt.Siiri+piti+kädestä+kiinni+kun+käveltiin+välillä+puristi+tiukemmin.Sanoin+mennäänkö+ylös+katsoi+ja+sanoi+ei+anakaan+Reinon+luo.+Käveltiin+käytävällä+avasin+oven+Siiri+suuteli+heti,+katsoin+harmaat+pitkät+hiukset+ruskeat+silmät+kirkkaat.+Siiri+puristi+housuista,+tätä+en+ole+saanut+pitkään+aikaan.Vaatteet+lähti+mentiin+sänkyyn,+Siiri+sanoi+rinnat+roikkuu+laitoin+sormen+huulille+suutelin+rintoja+näykin+nännejä+tovin+hyväilin+laihaa+vartaloa+ja+kun+sormet+sain+sisään+Siirin+lantio+liikkui+kun+nuorella+tytöllä+kuiski+tule+tule+en+jaksa+odottaa,+tuli+pitkä+oiiih+huto+kun+menin+sisään+,+rakasteltiin+pitkään+välillä+nosti+jalkoja+ylös+ja+kuiski+ihanaa+kun+on+kova+kalu+ei+ollut+tietoa+kuivasta,+pillusta+tuli+kunnon+äänet.Sitten+Siiri+vaati+tule+tule+sisään,+laskin+viikkojen+lastin+Siiri+melkein+itki+kun+sillä+oli+hyvä+olla.+Rakastelimme+toisen+kerran+hyväillen+ja+eroottisesti.Saattelin+Siirin+huoneeseen+Reino+nukkui+vaatteet+päällä.aamulla+noin+kuusi+koputus.+Siiri+tuli+huoneeseen+riisui+heti,+sanoin+on+aikaa+nyt+Taas+rakasteltiin+kuin+nuoret.+Myöhemmin+muistelin+kotona+miten+noin+67v+ja+35v,+saa+aikaan+niin+vapautuneen+rakastelun,+ehkä+siksi+kun+kumpikin+halusi+oikeasti,+oli+ihana+tunne+kun+olin+tullut+sisään+kokolastilla+ja+alla+vartalo+värisi+ja+halusi+pitää+sisällä.
  6. Minulla+on,+ei+ystävä+vaan+muuten+tuttu+nainen+Mira.+Kerran+tavattaessa+ravintolassa+tuli+puheeksi+seksikin+kun+kertoi+miehensä+sairastelevan+ja+ei+ole+seksiä,+sanoin+saat+minulta+katsoi+pitkään+en+sin+hymyili+mutta+sitten+vaan+katsoi.+Myöhemmin+illalla+kävin+tansittamassa,+nojasi+olkapäähän+kuiska+olitko+tosissaan,+rutintin+vähän+olin+se+olisi+vain+seksiä.+Tansittiin+usea+kappale+puristin+välillä+itseäni+ja+työtöntä+vasten,+kuiskas+haluan.+Katsoin+kelloa,+ollaanko+neljään+nyökkäsi.+Kävin+hakemassa+pöydästä,+mennään,+hississä+pidin+kädestä+kiinni+ja+huoneessa+vasta+käännyin+kohden,+suutelin+kuiskasin+saat+antaa+ja+hyväilin+Mira+kiihottui+lisää+kuiskas+olenko+sinun+kiimapillu+suukotin+kaulasta+olet+olet+ja+riisuin,+kun+pikkarit+enää+jalassa+kadoin+sänkyyn+suutelin+jalkoja+Mira+otti+housut+pois+suutelin+pillua,+ei+älä+pitää+....+sanat+loppui+nuolin+ja+sormetin+kiimasta+pillua+kuiski+rivoja,+ei+voi+olla+totta+annan+vieraan+nuolla+ja+levitti+jalkoja+kun+pääsin+sormilla+puristelemaan+samalla+nännejä+laukesi,+huokaili+pitkään,+pidin+päätä+pillun+päällä+Mira+silitti+hiuksia,+sinä+et+saanut.Nousin+ja+panin+kalun+sisään+Mira+sätki+ja+kiljahteli+ei+voi+olla+totta+työnteli+vastaan+kertoi+että+pyörtyy+kohta+panin+tosi+märkää+naista+vauhti+kiihtyi+ja+Mira+huusi+laskin+sisään+rajut+jalka+kiinnitykset+tuli+taakse.+ET+pääse+pakoon+ja+puristi.+Maattiin+jonkin+aikaa.+Mira+hyväili,+kuiskas+haluan+päälle+haluan+saada+kunnolla+ja+syvään.+Nousi+päälle+märkä+nainen+solui+syvään,+keikutti+lantiota+ja+katsoi+,+sinulla+on+ihana+kyrpä+voi+että+keinui+ja+keinui+otin+lantiosta+kiinni+ja+työntelin+pohjaan+ja+pois+Mira+nautti+kiljahteli+ja+nautti+kuiski+älä+lopeta+älä.+Pystyi+jonkin+aikaa+pidättelemään+mutta+silloin+olin+niin+pohjassa+kuin+voi+olla+ja+tulin.+Peseydyttiin+ja+sovitiin+Miran+kanssa+että+tehdään+uudestaan+ainakun+meille+sopii.+Hyvä+varmaan+kummallekkin+näin,
  7. Minulla+vaimo+ei+ole+aktiivinen+vähän+läsähtänyt.+Oli+lähdössä+firman+tilaisuuteen,+sain+hänet+pukeutumaan+eroottiseen+aluasuun,+otettin+snapseja+laitoin+lasiin+lääkettä+joka+kiihyttää+eroottisa+haluja+sain+sitä+kaverilta+kun+kerroin+heikosta+halusta.+Vaimo+tuli+yöllä+kotiin+aika+jurrissa+meni+viereiseen+kamariin+nukkumaan,+menin+jonkun+ajan+päästä+katsomaan+makas+vatsallaan+suutelin+pyllyä+hyväilin+haaroista+nosti+lannetta+kuiski+älkää+enää+lähden+kotia+hyväilin+sormin+oli+tosi+liukas+haistelin+spermaa+äänteli+pankaa+vain+takaa+en+jaksa+enää+tunsin+kun+huulet+oli+turvonnu+tai+jotenkin+kovat+oli+naitu+aivan+loppuun.+Aamulla+oli+pakko+kertoa+mitä+muisti,+oli+lähtnyt+eri+huoneeseen+snapsille+mies+oli+kertonut+kuinka+kauniit+sukat+ja+oli+saanut+esittelemään+myös+pikkarit+mies+oli+kokeillut+kangasta+ja+uittanut+sormet+sisään+ei+tiennyt+miksi+oli+niin+kiimassa+että+antoi+myös+riisua+paidan+ja+imeä+rintoja+jotka+on+aika+isot.+Oli+hyväillyt+kalua+ja+ottanut+suuhun+vaikka+ei+ota+minulta,+olivat+rakastelleet+pöytää+vasten+kun+muita+tullut+sisään+oli+vaan+maannut+pöydällä+kun+kaikki+oli+naineet+paljaalla+oli+ensi+kertaa+saanut+koko+ajan+orgasmeja,+pyysi+anteeksi+ja+ei+kuulema+lähde+enää+yksin+juhliin.+Annoin+anteeksi+kun+olin+itse+ollut+panemassa+porukalla+meidän+työpaikan+eronnutta+ja+tiedän+kun+himo+iskee+ei+välitä.+Tämä+tilanne+nosti+vaimon+aktiivisuutta+kotona+ja+myöhemmin+kun+käytiin+yhdessä+tansseissa,++lanne+ja+pylly+liikkui+aktiivisesti+kun+tanssi+vieraiden+kannssa+ja+kun+tanssin+hieraisi+lantella+ja+hymyili+on+kivaa+tanssia.