Vaimon siskon kanssa

ilkiö

Aika paha tilanne kun tuli vaimon siskoa pantua, nyt se haluaisi jatkaa seksisuhdetta kanssani.
Itse pelkään kiinnijäämistä.
Olisihan sisarustenkin välit pilalla

54

13157

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruumita

      Mutta sellaista tämä himojen tyydyttäminen on

      • yli...

        Älä sure, kyllä se vaimo sulle anteekx antaa jos satutte kiinni jäämään,sehän oli siskon syy kato kokonaan...
        Enkä mä mä kyllä ittelleni tollasta siskoo edes haluaisi,hyi helvetti!


    • Kärmestys

      Kirjoittamaton sellainen kuuluu, että vaimon siskot, veljet tai toistepäin jätetään rauhaan. Niihin ei vaan kajota.
      Samoin siskon miehet tai veljen vaimot jätetään rauhaan. Niihin ei vaan yksinkertaisesti kajota.
      Minua paskat kiinnostaa, miten sulle kävisi vaimosi kanssa, mutta verisukulaisten välejä ei mennä sotkemaan.

      • Kaikkea.tapahtuu

        Eräs nainen otti miehekseen ex-miehensä veljen, jonka kanssa hänellä on lapsia. On nyt varmaan kivaa, kun lapsilla on setä ja isäpuoli sama henkilö. Siinä meni vain veljesten välit poikki. Olisivathan ne voineet mennä kimppakivaa!


      • mekkk

        Eihän siinä mitään jos olivat eronneet ennen kun nainen alkoi seurustelle ex veljen kanssa mutta jos suhde alkoi ennen eroa niin en ihmettele jos veljillä meni sukset ristiin. Vaikka suhde olisi alkanut vasta eron jälkeen niin ei se ex mies helpolla sitä sulata että veli on ex muijan kanssa parisuhteessa ja jos ex ei halua olla muuten tekemisissä ex kanssa kuin lasten asioissa niin nyt joutuu. Sen verran nuoruudessani kerran hairahduin yh kanssa suhteeseen ja kun se päättyi niin en sellaista naista olisi enää ottanut jolla lapsia edellisistä suhteita kun en toisten lapsia ala kattelemaan ja se siitä.


      • Anonyymi
        mekkk kirjoitti:

        Eihän siinä mitään jos olivat eronneet ennen kun nainen alkoi seurustelle ex veljen kanssa mutta jos suhde alkoi ennen eroa niin en ihmettele jos veljillä meni sukset ristiin. Vaikka suhde olisi alkanut vasta eron jälkeen niin ei se ex mies helpolla sitä sulata että veli on ex muijan kanssa parisuhteessa ja jos ex ei halua olla muuten tekemisissä ex kanssa kuin lasten asioissa niin nyt joutuu. Sen verran nuoruudessani kerran hairahduin yh kanssa suhteeseen ja kun se päättyi niin en sellaista naista olisi enää ottanut jolla lapsia edellisistä suhteita kun en toisten lapsia ala kattelemaan ja se siitä.

        Sama mies, taas eri hahmpssa, nyt anna, hyi kaikkee!


      • Anonyymi
        Kaikkea.tapahtuu kirjoitti:

        Eräs nainen otti miehekseen ex-miehensä veljen, jonka kanssa hänellä on lapsia. On nyt varmaan kivaa, kun lapsilla on setä ja isäpuoli sama henkilö. Siinä meni vain veljesten välit poikki. Olisivathan ne voineet mennä kimppakivaa!

        Olen ollut mieheni kahden veljen kanssa sängyssä ja toisen kanssa kolmen kimppaa mieheni kanssa.
        Vielä kun panen appiukon kanssa niin olen pannut koko suvun miesten kanssa.


    • eiks ois huimaa, jos anoppikin haluais sun "salarakkaakses".
      sit sulla olis triplakivaa!

      vaude! sä oot kova jätkä!

      • utelias

        sukurutsaus jos vaomon siskon kanssa pelehtii?


    • MITÄ MEININKIÄ!

      Mitäs vittua menet yleensäkkään vaimoas pettämään!?!?!
      Mitä siinä ihmettelet!
      Mikset jatka sen siskon kanssa kokonaan.

      • Anonyymi

        Yrität taas kiusata siskoa, ku et ole vielä ainakaan saanut hänen miestä, vaikka mies olet itsekkin!


    • vai kuinka

      vaimon siskosta noin vaan uuden puolison ja jos on jo lapsia,eli eikö siinä olla jo sukulaisia!

    • Miksi teit sen?

      Ihan kamala tilanne, siis ihan hirveen nolo homma! Miten nyt tuolla tavalla olet mennyt sekoilemaan, herranjestas! Et ole kyllä ansainnut kumpaakaan. Miten tuollaista voi edes tapahtua, pyhä jysäys mikä KAMALA sotku.

      Vai menitkö keksimään koko jutun ;)

    • näköjään kestää

      tuttu juttu,kuultu ennenkin ja tiedän että tämä minun kertomani on vielä täyttä totta.Kärähtivät kyllä kiinni,vaimoke otti miehen takaisin kun oli paksuna kun kyseinen episodi tapahtui....
      Nyt kaikki on taas yhtä ja onnellista perhettä,hyi saatana,en kyllä itse pystyisi samaan vaikka olisin kuinka paksuna.Varmaankin kiva järjestää tässä suvussa sukujuhlia...

    • olet uhri

      ..ei hyvä seuraa jos jatkat, saatat olla jo nyt kusessa? Molemmat päät vuotaa?

    • Siitä vaan

      Onpi itseki moista tullut harrastettua.. mikäs siinä ihan kiva homma

    • Sukua kokeiltu

      Minulla on vipinää vaimon siskon kanssa. Pari kertaa työreissulta kotiin mennessä olen yöpynyt heillä (ukko matkoilla yleensä). Ja syödään illallinen ,nautitaan drinkkejä siinä illan mittaan. Noin vuosi sitten asiat lipsahti siihen että mentiin sänkyyn ja sen jälkeen about 5 kertaa ollaan tehty se uusiks. Molemmat on pidetty turpa kiinni asiasta. Nyt olen huomannut että käynyt röyhkeämmäksi ja ehdottelee tapaamisia ja soittelee intiimeitä puheluja (silloin kun tietää mun olevan yksin). Kuulemma oma mies ei kohtele hyvin ja minä osaan olla hänelle hyvä sekä sängyssä villi. No, ehkä niin... Mutta nyt haluaisin jotenkin ulos tästä vaiheesta.

      • hyi ----D:<

        Ai haluaisit "vaiheesta" ulos? Tiedätkö, miten olet loukannut vaimoasi?!?! Toivon, että vaimosi saa tietää asiasta ja heittää sinut ulos! Vaikka nykyajan naiset tuntien sisko saa vihat päällensä ja sinua palvellaan niin kuin kunigasta. Säälittävää porukkaa kaikki!


      • Anonyymi
        hyi ----D:< kirjoitti:

        Ai haluaisit "vaiheesta" ulos? Tiedätkö, miten olet loukannut vaimoasi?!?! Toivon, että vaimosi saa tietää asiasta ja heittää sinut ulos! Vaikka nykyajan naiset tuntien sisko saa vihat päällensä ja sinua palvellaan niin kuin kunigasta. Säälittävää porukkaa kaikki!

        Vaimoni sisko alkoi vilauttelemaan minulle "puolivahingossa" aluksi.
        Oli meillä käymässä ja saunan jälkeen pyyhe päällä kumartui jalat suorana niin että pillu paistoi. Toisella kerralla oli jättänyt kylppärin oven tahallaan avoimeksi kun oli suihkussa ja tiesi että suihkuun näkee suoraan minun työpisteeltä.
        Kerran oli sopinut että käyn anoppilassa asentamassa uuden suihkun ja vaimon sisko sai tietää asiasta. Järjesti niin että oli yksin paikalla kun menin sinne. Vaimon sisko oli pienet pikkarit ja rintsikat päällä kontillaan portaikossa peppu ovelle pöin kun tuli sisään.
        Kun kuuli että tulin ovesta, ei tehnyt elettäkään asennon muuttamiseksi vaan pylly pystyssä kysyi että miellyttääkö näkymät.
        Kun menin kylppäriin valmistautuen uuden suihkun laittoon, tuli hän sinne ja sanoi auttavansa. Tarrasi kalusta kiinni ja kysyi auttaako samalla nostaen ritsikat pois tissien päältä.
        Eihän siinä muu auttanut kuin nusaista saman tien ensin suihkussa ja heti perään sohvalla.
        Sen jälkeen sovittiin että tämä on tässä eikä asiaa enää muistella.
        Sisko soitti kuitenkin pian ja pyysi korjaamaan hänen suihkuaan... siitä se sitten on jatkunut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni sisko alkoi vilauttelemaan minulle "puolivahingossa" aluksi.
        Oli meillä käymässä ja saunan jälkeen pyyhe päällä kumartui jalat suorana niin että pillu paistoi. Toisella kerralla oli jättänyt kylppärin oven tahallaan avoimeksi kun oli suihkussa ja tiesi että suihkuun näkee suoraan minun työpisteeltä.
        Kerran oli sopinut että käyn anoppilassa asentamassa uuden suihkun ja vaimon sisko sai tietää asiasta. Järjesti niin että oli yksin paikalla kun menin sinne. Vaimon sisko oli pienet pikkarit ja rintsikat päällä kontillaan portaikossa peppu ovelle pöin kun tuli sisään.
        Kun kuuli että tulin ovesta, ei tehnyt elettäkään asennon muuttamiseksi vaan pylly pystyssä kysyi että miellyttääkö näkymät.
        Kun menin kylppäriin valmistautuen uuden suihkun laittoon, tuli hän sinne ja sanoi auttavansa. Tarrasi kalusta kiinni ja kysyi auttaako samalla nostaen ritsikat pois tissien päältä.
        Eihän siinä muu auttanut kuin nusaista saman tien ensin suihkussa ja heti perään sohvalla.
        Sen jälkeen sovittiin että tämä on tässä eikä asiaa enää muistella.
        Sisko soitti kuitenkin pian ja pyysi korjaamaan hänen suihkuaan... siitä se sitten on jatkunut...

        Olet kyllä kaheli, täytyy sanoa, hyiiiiii!


    • Perheenisä

      Hyi hemmetti, etkö nyt yhtään ole ojentanut vaimosi siskoa kun meni tollaisen tekemään!!!! Toivottavasti vaimosi siskon, sen siskon ja se sen miehen välit menee päin ***ttiä!!!!

      Huhuh, mitä siskoja tässä maailmassa onkaan!!!

    • Pikkusisko2

      Olen nainen ja panen siskoni miehen kanssa aina, kun ollaan samalla paikkakunnalla. Ei kovin usein, mutta seksi on mahtavaa enkä voi vastustaa sitä. Se on vain seksiä, en tunne mitään syyllisyyttä, koska kumpikaan ei aio/halua paljastaa mitään siskolleni, joten hän ei saa tietää.

      • minä.myös

        Nk. kielletyt suhteet ovat parhaita panoja.


    • anetteh

      Minullakki on ollut jo 2v siskon miehen kanssa seksisuhde. Seksi on ihan uskomatonta!! ;)

    • kaikkimiehetonmun

      Mä suorastaan hakeuduin siskoni miehen kanssa paneskelemaan. Ihan mielettömän mahtavaa seksiä on. Ei voi vastustaa!!!!!!!

      • nokannattiko

        Sitten kun käry käy, kaduttaa lopun elämän joka ikinen päivä. Seuraukset ovat suuremmat kuin arvaatkaan, et ikinä saa korjattua, mitä olette rikkoneet. Et koskaan saa sukusi hyväksyntää mokallesi.


      • ajatelkaaaivoillanne

        Mulla on sisko, jonka mies lähenteli mua monta kertaa. Mä kerroin hänelle yhtä monesti, etten siskolleni tekisi mitään noin törkeää ja etten tunne miestä kohtaan minkäälaista intohimoa. Ei millään meinannut uskoa. Sanoi vaan ettei vaimo eli siskoni saisi mistään tietää ja antaisit nyt. Ällöttävä äijä.
        Mä olen surullinen siskoni puolesta. Mies panee ketä sattuu, sisko osan tapauksista tietää, kaikkea ei varmasti. Silti liitossa jatkaa. En tiedä miksi.
        Sä olet ällöttävä. Ei siskolle tuollaista paskaa tehdä. Oikeasti toivon, että jäätte kiinni etkä enää koskaan tapaa siskoasi. Toivon myös, että siskosi uskaltaa kertoa kaikille minkälainen paska hänellä on siskona ja mikä sika mies on. Ja laittaa myös miehen kiertoon. Saatte sitten toisenne ja pääset paneskelemaan miestä ihan vapaasti. Vai eikö sitten enää olekkaan kivaa?
        Onko pikku päähäsi koskaan tullut ajatusta, miltä itsestäsi tuntuisi jos siskosi panisi miehesi kanssa? Eikö ällöttäisi?


      • kaikkimiehetonmun

        Hauska hiukan provoilla, niin kuin moni muukin täällä näkyy tekevän, mutta nyt puhun asiallisesti. Itse asiassa mulla on kyllä sisko ja sen mies on kyllä hyvännäköinen ja miellyttäväkin ja varmaan hyvä sängyssäkin, en yhtään epäile. Tykkään hänestä kyllä, mutta vaikka tykkäisin kuinka, niin en tietty panisi. On sen verran tärkeetä nuo hyvät välit siskoon ja oman pään kunto. Jos haluan panoseuraa, niin saan kyllä ihan muualta. Tietyt asiat on oikeasti pyhiä.


      • ajatelkaaaivoillanne
        kaikkimiehetonmun kirjoitti:

        Hauska hiukan provoilla, niin kuin moni muukin täällä näkyy tekevän, mutta nyt puhun asiallisesti. Itse asiassa mulla on kyllä sisko ja sen mies on kyllä hyvännäköinen ja miellyttäväkin ja varmaan hyvä sängyssäkin, en yhtään epäile. Tykkään hänestä kyllä, mutta vaikka tykkäisin kuinka, niin en tietty panisi. On sen verran tärkeetä nuo hyvät välit siskoon ja oman pään kunto. Jos haluan panoseuraa, niin saan kyllä ihan muualta. Tietyt asiat on oikeasti pyhiä.

        Mä en valitettavasti provoillut vaan kerroin ihan elävästä elämästä. Tuon tapauksen jälkeen en ole edes pitänyt siskoni miestä miellyttävänä. Eikä tilanteet, jossa hänet tapaan ole mulle mitenkään mukavia. Mä oon tiennyt aina, ettei äijä osaa eikä halua olla uskollinen mutta jotain rajaa naisten vonkaamisessa soisi miehillä olevan. Mulle tuo tilanne oli loukkaus. Tuli olo, että kun mulla ei ole omaa miestä, niin olen vapaata riistaa kenen vaan lähestyä. Että olisin niin puutteessa, että kuka vaan kelpaa. Kyllä haen panoseurani ihan jostain muualta.


      • kaikkimiehetonmun

        Lähinnä nuo provot taitaa olla noita lyhyempiä viestejä. Mutta tosiaan, tuo sinun tilanteesi on tosi inhottava. Siskosi mieshän on suorastaan kuvottava!


      • Anonyymi
        kaikkimiehetonmun kirjoitti:

        Hauska hiukan provoilla, niin kuin moni muukin täällä näkyy tekevän, mutta nyt puhun asiallisesti. Itse asiassa mulla on kyllä sisko ja sen mies on kyllä hyvännäköinen ja miellyttäväkin ja varmaan hyvä sängyssäkin, en yhtään epäile. Tykkään hänestä kyllä, mutta vaikka tykkäisin kuinka, niin en tietty panisi. On sen verran tärkeetä nuo hyvät välit siskoon ja oman pään kunto. Jos haluan panoseuraa, niin saan kyllä ihan muualta. Tietyt asiat on oikeasti pyhiä.

        Tuo on eläinten hommaa!


    • Yäkkkkkkkk

      Ole MIES ja kerro vaimollesi mitä tapahtunut, heittää luultavasti sut ulos ja hyvä niin. Ai niin mutta kun tänlaisethan ei ole miehiä.

    • älä_ruikuta_virheistäsi

      Tyypillistä luolamies käyttäytymistä. Ei edes tunneta luonnollisia sukulaisuusrajoja.

      Taidat olla näissä asioissa ultraliberaali. Itse olet soppasi keittänyt.

    • eihyvä

      Niin kyllä seuraukset tulevat olemaan järkyttävät, kunhan totuus paljastuu kaikilla, ketkä sekstailee kiellettyjen tyyppien kanssa. Asia seuraa koko loppuelämän.

    • kaikkimiehetonmun

      Niin makaa, kuin petaa.

    • pienivinkki

      Ihan oikein sulle että nainen vähän ahdistelee sua. Saat jännitystä elämään sillä sitähän sä kai tuollaisella touhulla haet.

      Eikö sulle ole opetettu, että vaimon siskot ja muut sukulaiset jätetään rauhaan? Myös kaverit. Pane vaan ihan vieraita naisia niin et joudu pelko perseessä elämään.

    • Liemessä

      Olen mies ja kolmen lapsen isä ja vaimollani on naimaton sisko (ei enää mikään teini, vaan kolmekymppinen nainen), johon olen ollut ihastunut varmaan kymmenen vuotta. En tiedä miksi, nähdäänkin vain harvoin, mutta tämä nainen on aivan ihana ja vaikka ei ole mikään missi tai povipommi, hän on mielestäni tavattoman eroottinen ja kiihottava. Panisin häntä heti, jos hän antaisi ymmärtää olevansa saatavana. Mutta päiväunelmiksi nämä jäävät.

      • moromiesss

        Onko sisko koskaan flirttaillut sinulle??


      • Liemessä2

        Joskus on tuntunut siltä, mutta tuskin sentään.


    • hyihyi

      Munkin vaimolla on sisko mutta en panis vaikka maksettais. Isotissinen on mutta muuta ei sitten olekkaan.

    • dhkh

      "Kielletty hedelmä" yleensä kiinnostaa aina...tosin riippuu vähän...

    • pölhölä

      Aika paha tilanne kun tuli siskoa pantua, nyt se haluaisi jatkaa seksisuhdetta kanssani.
      Itse pelkään kiinnijäämistä.

    • Juhaniaho

      No jos olet jo kerran päässyt kärkeä kastamaan niinälä nyt siihen jää. Ei asiat tosta enää tekemättömäksi muutu. Ei muuta kuin selkään nouse

    • Ldsldndndnndnd

      Täällä tilanne se että kymmenisen vuotta sitten kun aloin seurustelemaan vaimoni kanssa, vaimoni siskon kanssa pidettiin siinä sivussa pientä viatonta flirttiä päällä. Parin vuotta siitä vaimon sisko muutti opiskelemaan samalla paikkakunnalle missä asuin vaimoni kanssa. Kävin pintaremppaamassa sen asuntoa ja siellä sitten tapahtuikin "se". Oltiin vanhoja tapetteja poistamassa, kuuma kesäpäivä, muutenkin kosteaa puuhaa ja vaatteet kevyitä. Vaimon siskolla vanhoista farkuista tehdyt risat farkkushortsit ja biksujen yläosa. Jumaliste se oli himottava, ja niinhän siinä kävin että tein aloitteen johon sain vastetta (ja nostetta!!!) ja naitiin liki siltä seisomalta oikein ihana pikapano. Pari viikkoa tästä otettiin uusiksi, tällä kertaa pidemmän kaavan mukaan makkarissa. Nyt n. 8 vuoden aikana ollaan tavattu seksin merkeissä 2-3 kertaa vuodessa. Kumpikin ollaan nykyään naimisissa mutta seksisuhde jatkuu. Seksi on jokainen kerta ollut yhtä mahtavaa, naidaan harvoin mutta kunnolla.

      • Kullijäärä

        Hyvä! Alkoi ihan seisomaan tätä lukiessa.


    • Juhaniaho

      Kerroppa muuten olisko sulla mitään mahkuja saada se sun vaimos suostumaan kolmen kimppaan? Kato kokeilisitte asua saman katon alla. Mieti! Olis kolme ihmistä maksamassa asuntolainaa ja tekemässä kotitöitä jne

    • pahakotilanne

      Vaimon sisko ja sisarukset muutenkin on oiva ratkaisu kunhan asia sovitaan ennakolta eikä naida salaa.
      Kokemukseni mukaa pari vuotta menee mukavasti, mutta sitten toinen haluaa jotain uutta.

    • Niinköhän

      Mitä vielä valitat vai eikö homma pysy hanskassa? Vai tulitko tänne vain kehumaan?

    • Anonyymi

      Vaimon tai tyttöystävän siskon kanssa touhuaminen paljon yleisempää kuin kuvitellaan. Samoin vaimot touhuavat usein miehensä veljen kanssa.

      • Anonyymi

        Eläinten hommaa!


    • Jos haluat älä kerro kellekkään, siskojen välit pysyy hyvinä kun et kerro kellekkään ja jos luotat vaimosi siskoon. Kerrot tämä on vain seksiä kun kotona ei saa.
      Minulla on ainakin toiminut, pannaan kun voidaan, vaimon sisko on ottanut nyt roolin se viestittää tule panemaan ilotyttöä , haluan kunnolla kyrpää jne,, Kun tavataan esiintyy välillä ilotyttönä välillä vanhanapiikana mutta antaa lopussa kunnolla ja nauttii. Kerran tuli hotellin käytävällä toisen kaupungin työkaveri vastaan kutsuin huoneeseen, kerroin että Minna on asiakas firman edustaja, Juotettiin Minnaa ja kuiskasin Minnalle nyt olet huorana, työnsi pois, kaadoin sängylle ja sanoin kaverille maistappa Minnan rintoja, molemmat imi ja hyväili, Minna huokaili kunnolla sanoin vieras ensin katsoin heidän naintia kun käänsi Minnan kontalleen laitoin kalun suuhun, imi kiihkeänä ja kiljui lisää lisää, molemmat naitiin loppuun asti takaa. Vieraan piti lähteä vaimonsa luo.
      Minna huokaili huh mikä juttu, oikeastaan nautin en olis uskonut. Rakasteltiin vielä lisää ennenkuin lähdettiin kotia.

    • Anonyymi

      Arvasin, että panet sitä yh jalkavaimoa

    • Anonyymi

      Vaimoni ei ole salaa pannut mutta vaimon siskon mies on pannut vaimoani kimpassa kanssani.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      456
      3346
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      438
      3158
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      131
      2876
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2222
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2070
    6. 182
      1420
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      81
      1210
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe