Vapaa kuvaus

Aloituksia

32

Kommenttia

131

  1. Olen ylpeä ateismistani

    Olen verraton ateisti eikä kukaan voi riistää minulta ateistin jaloa kunnianimeä! Olen ateisti jo toisessa polvessa, s
    Ateismi
    5
    156
  2. Aaaaaaarghhh!

    Minä palan tulen liekissä! Eikö kukaan huomioi minua! Yhyy, yhyy... eikö kukaan leiki kanssani hiekkalaatikolla tunk
    Ateismi
    10
    228
  3. Miten erottaa aivopieru ripulipaskasta?

    Aivopieru haisee vain hetken aikaa sen kerran luettuasi, mutta ripulipaska tekee palstasta viemäriä pahemmalle löyhkäävä
    Ateismi
    0
    39
  4. Mitä tapahtuu, kun heitetään vettä kiukaalle?

    Hikihän siinä tulee, kun lämpö lauteilla nousee hetkellisesti huikeisiin lukuihin. Mitä siitä tulee, kun heitetään ben
    Ateismi
    37
    185
  5. Olin poissa muutaman päivän: tuliko ikävä?

    Olin vankilassa työtehtävissä muutaman päivän. Ehtikö tulla ikävä tässä välissä? Onko joku mielipuoli ehtinyt kiimassa
    Ateismi
    5
    38
  6. Raamatun profetiat ovat jälkeen päin kirjoitetut

    Hihhulit kerskaavat sillä, että Raamatussa olisi ennustettu oikein tulevaisuutta, ja että Messias-profetiat olisivat täy
    Ateismi
    12
    95
  7. Tunnustan positiivisessa ateismissa olevan hyviä puolia

    Olen agnostinen ateisti ja käyn kiivasta väittelyä palstan kuninkaan eli positiivisen ateistin Moses_Zuckerkandlin kanss
    Ateismi
    5
    39
  8. Kuka tunnustaa olevansa amispoju?

    Palstalla kirjoittelevat ateistit kerskaavat jatkuvasti korkealla tietomäärällä ja oppineisuudella, vaikka ovat todellis
    Ateismi
    6
    46
  9. Kuka kirjoitti Raamatun?

    Palstalla esiintyvä pedantti pilkunviilaaja väittää vuohipaimenten kirjoittaneen Raamatun pronssikaudella. Ei vaadita pa
    Ateismi
    13
    71
  10. Minulla on Matti kukkarossa

    Peppukipeä poikaystäväni kuvittelee minun olevan MattiA, joten sanon, että minulla on Matti kukkarossa. Olen palstan äly
    Ateismi
    2
    1188
  11. Jäsenten vai jäsenien?

    Kumpi on oikein: jäsenten vai jäsenien? enkelten vai enkelien jumalten vai jumalien Miksi ateistit eivät osaa kirjoitt
    Ateismi
    2
    72
  12. Tavoite ensimmäisenä päivänä armeijan palveluksessa

    Tänään on varusteiden vastaanotto ja majoittuminen. Huomenna aamulla kovapanosammunta. Maalina panssariajoneuvot. Tavoit
    Ateismi
    3
    39
  13. Isänmaa on hyvissä käsissä, kiitos teistien!

    Sain kutsun aseelliseen palvelukseen, upseeri kun olen. Otin kutsun vastaan kiitollisena ja ylpeänä isänmaan puolustajan
    Ateismi
    6
    95
  14. Miksi Jahve on mahdoton ollakseen todellinen?

    Me palstan agnostikot sanomme suoraan, että Jahve on fiktiivinen olento. Sitä Jumlaa ei ole olemassa. Tiedämme riittävän
    Ateismi
    4
    53
  15. Jumalat ovat todellisia ateistien mielestä!

    Ateistit ovat sitä mieltä, että jumalat ja Jumala ovat mahdollisesti todellisia. Sehän tarkoittaa sitä, että ne ovat tod
    Ateismi
    10
    81
  16. Agnoskepo pois palstalta!

    Feikki agnostikko häipyköön täältä pilaamasta tunnelmaa! Ei osaa reppana perustella näkemyksiään millään muulla kuin sat
    Ateismi
    3
    46
  17. Aina se kusettaa

    En jaksa enää vääntää tämän Hessun kanssa, koska se kusettaa aina. Ei ikinä puhu totta. Vääristelee asioita, tulkitsee v
    Ateismi
    1
    50
  18. Agnostikot kunniaan

    Me agnostikot olemme rehellisiä ja kunniallisia ihmisiä. Me emme valehtele. Me emme vääristele asioita, tulkitse virheel
    Ateismi
    1
    125
  19. Agnoskepo miksi pidät mahdollisena luomisen?

    Luomisesta ei ole mitään todisteita. Näyttö puuttuu kokonaan. Miksi pidät sitä mahdollisena? Miksi et pidä mahdollisena
    Ateismi
    6
    91
  20. Olen kuningas

    Ei kai siitä ole edes epäilystä? Palstan ehdoton kingi ja kulinaarinen mestari?
    Ateismi
    7
    42