Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Enyhtaantieda__
profiilit
Enyhtaantieda__
Enyhtaantieda__
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä+voin+luvata+että+en+todellakaan+ole!+Harmi+et+muille+on+tullu+tämmönen+fiilis:(+Mä+oon+lukenu+netistä+vaikka+mitä+ja+alko+pelottaa+kaikki+mitä+luin+ja+ihan+perus+psykiatritkin+sanoo+et+netistä+tai+lääkärikirjoista+ei+kannata+lukea.+Mua+ahdisti+tätä+tekstiä+kirjoittaessa+niin+paljon+et+pelkäsin+vaan+oman+tilanteen+puolesta.+Siinä+ohjelmassa+mitä+sisko+katto+oli+oikeesti+aika+ahistavasti+kuvattu+sairauksia+ja+todella+pelottaa+että+jos+en+oo+jo+ihan+lopullisesti+seonnu+niin+joutuisin+kokemaan+jotain+tommosta+joskus:(
05.05.2022 20:23
En+ole+en+vaan+ole+saanut+tarpeeksi+tietoa+että+kärsinkö+vaikka+ocd:stä+tai+jotain
05.05.2022 10:55
Minulla+on+tullut+jo+noin+kolmen+viikon+ajan+(ei+joka+päivä)+mutta+ainakin+viikosta+kolmena+päivänä+pakko+oireisesti+näitä+pakko+ajatuksia+skitsofrenian+pelosta+tai+sen+saamisen+pelosta.+Olen+miettinyt+myös+vaihtoehtona+ocd:tä+mutta+en+vain+tiedä+mitä+minun+pitäisi+tehdä
04.05.2022 16:33
*sukuuni
04.05.2022 16:31
Sukunimi+kuuluva+henkilö+on+sairastanut+psykoosin+niin+pelkään+että+minäkin+voin+saada+sen+tai+skitsofrenian+ellen+ole+jo+saanut.+Luin+jonkun+kommentteja+ja+hän+sanoi+että+jos+olet+totaalisesti+seonnut+skitsofreenikko+voit+pelätä+sairastuvasi+siihen+sairauteen+ja+minulla+on+sitä+sen+lisäksi+että+pelkään+sairastavani+jo.+Pelkään+että+jos+sekoan+jonakin+päivänä+niin+että+kadotin+itseni+jonnekin+tietämättäni+ja+kukaan+ei+enää+löydä+minua.
04.05.2022 16:31
(Olen+siis+tämä+joka+kirjoitti+tämän)
Sinänsä+uskon+sen+että+mulla+on+kaikki+okei+mut+sit+käy+mielessä+että+entä+jos+ei+ookkaan.+Mä+en+vaan+jotenki+osaa+uskoa+sitä+vaikka+samaan+aikaan+uskonkin.+Sen+tiedän+että+skitsofreniaa+sairastavia+lapsia+on+vähän+ja+muutenkin+sitä+sairastavia+ihmisiä+Suomessa+on+pieni+osa+mutta+sitten+tulee+se+ajatus+että+jos+olenkin+yksi+niistä+jotka+siihen+sairastuu.+Tämä+on+ärsyttävää+että+yliajattelen+asioita+paljon+mutta+olen+huomannut+että+aika+koulun+ulkopuolella+on+yleensä+minulle+helpompaa+kun+ahdistun+koulussa+helpommin.
11.04.2022 14:48
1 / 1