mopomuija
Vapaa kuvaus
Aloituksia
23
Kommenttia
2
reikälevyn poisto
mulla on beta rr 50 ihan uus 2023, oon miettiny reikälevyn pois ottamista ja suutin on jo vaihettu 88 niin onko se kanna1237mopo sammuu helposti
mulla on siis beta rr 50 track iha uusi 2023 ja muuten on tosi hyvä mopo mutta mikä siinä on vikana, kun esim. risteykse4488Moposportista tilaaminen
Tilasin moposportilta mopon ja kiinnostaisi tietää kuinka kauan siinä kestää, että se tuodaan kotiovelle. Onko kellään k3217Mopon vaihteet
Mulla on ihan vakio rieju mrt 2017, joka on laiska ylämäissä niin ajanko vaan liian isolla vaihteella mäet? Millä vaihte3678Käsittelykoe
Joo siis mulla on käsittelykoe pian ja mitä nyt ajotunneilla oon ajanut niin jarrutuksen ja hidasajon händlään ihan hyvi4474Yletänkö ajamaan dracilla
Olen siis haluamassa ostaa mopoa, Drac merkkistä, mutta kun olen kuvia katsonut niin mopo näyttää korkeahkolta. Mitä san2134rieju mrt eroja
onko rieju mrt 2020 ja 2021 jotain eroa? ja kumpi kannattaisi mielummin ostaa, koska saman hintasia molemmat066kumpi rieju on parempi
aijon ostaa uutena riejun, mutta onko eroja 2020 ja 2021? katsoin niin hinta on sama mutta kumpi kannattaisi ostaa?1138mopon ostaminen
onko vinkkejä mopon ostamiseen ja mitä katsoa kun on paikan päällä katsomassa mopoa jos ei ole mitään aikaisempaa kokemu3340mopon alkeet
saan talven jälkeen mopon ja pitäisi ruveta harjoittelemaan sen ajamista sitten, niin miten mopoa ajataan? (kertokaa mie2107Mitä ensimmäisellä ajotunneilla tehdään?
Moii, haluisin tietää, että mitä ensimmäisellä ajotunnilla tehdään? Harjoitellaanko siellä vaikka että miten mopo käynni11326Harjoitellaanko mopokoulussa ajamaan skootteria vai vaihteellista mopoa?
Kun aloittaa mopokoulun saako päättää kummalla haluaa ajaa?1572t vai 4t rieju mrt:eessä?
Ajattelin ostaa riejun kohta, mutta en tiedä mitä eroa on 2t ja 4t? Ja kumpi riejussa on?2428- 1635
Mopon ostaminen
Kannattaako mopo ostaa ennen kortin saamista vai vasta sen jälkeen? Oon kuullu, että mopon kanssa voi treenata vaikkapa3260Mopokoulussa skootteri vai mopo
Oon kuullu että mopokoulussa opetellaa ajaa skootterilla mut miten sit voin oppii ajaa mopol??194- 2122
Mopon vaihteet
Onko mopon vaihteita vaikea käyttää? Oon kuullu muilta, että on Kauanko siihen menee aikaa, että oppii käyttämään niitä374- 581
Mopon kuljettaminen
Jos ostaa mopon jostain ihan eri paikkakunnalta niin miten sen saa kuljetettua jos ei omista vielä ajokorttia? Pitääkö466