Vapaa kuvaus

Aloituksia

23

Kommenttia

2

  1. reikälevyn poisto

    mulla on beta rr 50 ihan uus 2023, oon miettiny reikälevyn pois ottamista ja suutin on jo vaihettu 88 niin onko se kanna
    Mopot
    0
    115
  2. mopo sammuu helposti

    mulla on siis beta rr 50 track iha uusi 2023 ja muuten on tosi hyvä mopo mutta mikä siinä on vikana, kun esim. risteykse
    Mopot
    1
    273
  3. Moposportista tilaaminen

    Tilasin moposportilta mopon ja kiinnostaisi tietää kuinka kauan siinä kestää, että se tuodaan kotiovelle. Onko kellään k
    Mopot
    2
    141
  4. Mopon vaihteet

    Mulla on ihan vakio rieju mrt 2017, joka on laiska ylämäissä niin ajanko vaan liian isolla vaihteella mäet? Millä vaihte
    Mopot
    2
    445
  5. Käsittelykoe

    Joo siis mulla on käsittelykoe pian ja mitä nyt ajotunneilla oon ajanut niin jarrutuksen ja hidasajon händlään ihan hyvi
    Mopot
    4
    391
  6. Yletänkö ajamaan dracilla

    Olen siis haluamassa ostaa mopoa, Drac merkkistä, mutta kun olen kuvia katsonut niin mopo näyttää korkeahkolta. Mitä san
    Mopot
    2
    106
  7. rieju mrt eroja

    onko rieju mrt 2020 ja 2021 jotain eroa? ja kumpi kannattaisi mielummin ostaa, koska saman hintasia molemmat
    Mopot
    0
    36
  8. kumpi rieju on parempi

    aijon ostaa uutena riejun, mutta onko eroja 2020 ja 2021? katsoin niin hinta on sama mutta kumpi kannattaisi ostaa?
    Mopot
    0
    49
  9. mopon ostaminen

    onko vinkkejä mopon ostamiseen ja mitä katsoa kun on paikan päällä katsomassa mopoa jos ei ole mitään aikaisempaa kokemu
    Mopot
    2
    197
  10. mopon alkeet

    saan talven jälkeen mopon ja pitäisi ruveta harjoittelemaan sen ajamista sitten, niin miten mopoa ajataan? (kertokaa mie
    Mopot
    1
    52
  11. Mitä ensimmäisellä ajotunneilla tehdään?

    Moii, haluisin tietää, että mitä ensimmäisellä ajotunnilla tehdään? Harjoitellaanko siellä vaikka että miten mopo käynni
    Mopot
    1
    803
  12. Harjoitellaanko mopokoulussa ajamaan skootteria vai vaihteellista mopoa?

    Kun aloittaa mopokoulun saako päättää kummalla haluaa ajaa?
    Mopot
    1
    31
  13. 2t vai 4t rieju mrt:eessä?

    Ajattelin ostaa riejun kohta, mutta en tiedä mitä eroa on 2t ja 4t? Ja kumpi riejussa on?
    Mopot
    2
    229
  14. EAS-koulutus

    Milloin voi aikasintaan suorittaa EAS-koulutuksen?
    Mopot
    1
    410
  15. Mopon ostaminen

    Kannattaako mopo ostaa ennen kortin saamista vai vasta sen jälkeen? Oon kuullu, että mopon kanssa voi treenata vaikkapa
    Mopot
    3
    138
  16. Mopokoulussa skootteri vai mopo

    Oon kuullu että mopokoulussa opetellaa ajaa skootterilla mut miten sit voin oppii ajaa mopol??
    Mopot
    1
    60
  17. Rieju mrt ajaminen

    Ylettääkö 160cm ajaa riejulla?
    Mopot
    2
    70
  18. Mopon vaihteet

    Onko mopon vaihteita vaikea käyttää? Oon kuullu muilta, että on Kauanko siihen menee aikaa, että oppii käyttämään niitä
    Mopot
    3
    48
  19. Mopo uutena vai käytettynä?

    Kannattaako mopo ostaa uutena vai käytettynä?
    Mopot
    5
    61
  20. Mopon kuljettaminen

    Jos ostaa mopon jostain ihan eri paikkakunnalta niin miten sen saa kuljetettua jos ei omista vielä ajokorttia? Pitääkö
    4
    41