Vapaa kuvaus

Aloituksia

23

Kommenttia

2

  1. Mitä ensimmäisellä ajotunneilla tehdään?

    Moii, haluisin tietää, että mitä ensimmäisellä ajotunnilla tehdään? Harjoitellaanko siellä vaikka että miten mopo käynni
    Mopot
    1
    841
  2. Mopon vaihteet

    Mulla on ihan vakio rieju mrt 2017, joka on laiska ylämäissä niin ajanko vaan liian isolla vaihteella mäet? Millä vaihte
    Mopot
    3
    470
  3. EAS-koulutus

    Milloin voi aikasintaan suorittaa EAS-koulutuksen?
    Mopot
    1
    431
  4. Käsittelykoe

    Joo siis mulla on käsittelykoe pian ja mitä nyt ajotunneilla oon ajanut niin jarrutuksen ja hidasajon händlään ihan hyvi
    Mopot
    4
    407
  5. Onko gilera smt 50 hyvä?

    Oon 15v tyttö ja oon 161cm pitkä. Haluisin tietää, et kannattaako gileraa ostaa ja ylettääkö jalat maahan. :) Jos ois vi
    Mopot
    1
    345
  6. mopo sammuu helposti

    mulla on siis beta rr 50 track iha uusi 2023 ja muuten on tosi hyvä mopo mutta mikä siinä on vikana, kun esim. risteykse
    Mopot
    2
    285
  7. 2t vai 4t rieju mrt:eessä?

    Ajattelin ostaa riejun kohta, mutta en tiedä mitä eroa on 2t ja 4t? Ja kumpi riejussa on?
    Mopot
    2
    241
  8. mopon ostaminen

    onko vinkkejä mopon ostamiseen ja mitä katsoa kun on paikan päällä katsomassa mopoa jos ei ole mitään aikaisempaa kokemu
    Mopot
    3
    206
  9. Moposportista tilaaminen

    Tilasin moposportilta mopon ja kiinnostaisi tietää kuinka kauan siinä kestää, että se tuodaan kotiovelle. Onko kellään k
    Mopot
    3
    165
  10. Mopon ostaminen

    Kannattaako mopo ostaa ennen kortin saamista vai vasta sen jälkeen? Oon kuullu, että mopon kanssa voi treenata vaikkapa
    Mopot
    3
    143
  11. reikälevyn poisto

    mulla on beta rr 50 ihan uus 2023, oon miettiny reikälevyn pois ottamista ja suutin on jo vaihettu 88 niin onko se kanna
    Mopot
    1
    120
  12. Yletänkö ajamaan dracilla

    Olen siis haluamassa ostaa mopoa, Drac merkkistä, mutta kun olen kuvia katsonut niin mopo näyttää korkeahkolta. Mitä san
    Mopot
    2
    110
  13. Rieju mrt ajaminen

    Ylettääkö 160cm ajaa riejulla?
    Mopot
    2
    74
  14. mopon alkeet

    saan talven jälkeen mopon ja pitäisi ruveta harjoittelemaan sen ajamista sitten, niin miten mopoa ajataan? (kertokaa mie
    Mopot
    2
    67
  15. Mopokoulussa skootteri vai mopo

    Oon kuullu että mopokoulussa opetellaa ajaa skootterilla mut miten sit voin oppii ajaa mopol??
    Mopot
    1
    63
  16. Mopo uutena vai käytettynä?

    Kannattaako mopo ostaa uutena vai käytettynä?
    Mopot
    5
    62
  17. kumpi rieju on parempi

    aijon ostaa uutena riejun, mutta onko eroja 2020 ja 2021? katsoin niin hinta on sama mutta kumpi kannattaisi ostaa?
    Mopot
    1
    55
  18. Mopon vaihteet

    Onko mopon vaihteita vaikea käyttää? Oon kuullu muilta, että on Kauanko siihen menee aikaa, että oppii käyttämään niitä
    Mopot
    3
    49
  19. Mopokoulu :)

    Ajattelin tos ens vuonna mennä mopokouluun ja kiinnostais, et täytyyks olla oma mopo vai saako lainaksi. Ja, et suorite
    Mopot
    1
    46
  20. Mopon kuljettaminen

    Jos ostaa mopon jostain ihan eri paikkakunnalta niin miten sen saa kuljetettua jos ei omista vielä ajokorttia? Pitääkö
    4
    44