mulla on siis beta rr 50 track iha uusi 2023 ja muuten on tosi hyvä mopo mutta mikä siinä on vikana, kun esim. risteyksessä se sammuu heti kun pysähdyn. Joudun sekunnin välein laittaa kaasua risteyksissä, kun muuten sammuu. Ja aina kun pysäköin se sammuu ihan heti kun mopo on paikoillaan??
mopo sammuu helposti
4
648
Vastaukset
- Anonyymi
liian rikkalla käy tyhjäkäynnillä. säädä
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17943164q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tyhjäkäynti liian matala vaan, ei muuta. Kaasuttimesta löytyy tyhjäkäyntiruuvi, jota kiristämällä tyhjäkäynti kasvaa. Säätö tehdään lämpimään moottoriin. (Ohjekirjasta löytyy myös ohjeita). Jos löytyy sähkönen kierroslukumittari niin säätää noin 1900 kierrokseen.
Korvakuulolta saa myös hyvän, ja etuvalo on hyvä apuna, sillä jos on liian matalat kierrokset, valo ”välkehtii” tai himmenee. - Anonyymi
Takuu, eli korjaamolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913