Joo siis mulla on käsittelykoe pian ja mitä nyt ajotunneilla oon ajanut niin jarrutuksen ja hidasajon händlään ihan hyvin mutta portit on mulle vaikeita. Saisko jotain vinkkejä siihen, kun en saa käännettyä skootteria tarpeeksi suuremmissa nopeuksissa. Ja saa antaa myös vinkkejä hidasajoon ja jarrutukseen! :)
Käsittelykoe
4
726
Vastaukset
- Anonyymi
Muistat sen mikä olikaan työntöajo vai mikä? Eli kun työnnät vasemmalta ajaessa niin mopo kallistuu vasemmalle jne. Ja muistat pitää silmät sinne minne haluat päästä. Itse harjoittelin eka sen, että pidin kaasua juuri siinä kohtaa, että oli riittävä nopeus. Usein ajossa hidastuu niin ku vaa pitää siitä kiinni nii hyvä tulee. (Oma motto mieluummin kaatuu vikalla yrityksellä 100% itsevarmuudella kuin vetää 50% itsevarmuudella)
- Anonyymi
Jarrutuksessa ÄLÄ PAINA molemmat jarrut heti täysin pohjaan. Vaan hitaasti puristat mutta et liian hitaasti. Liike on puristus ei heti pohjaan. Muuten menetät ohjauksen moposta.
- Anonyymi
takajarrun voi laittaa pohjaan eikä takarenkaan pidon menetyksellä ole väliä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331309Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691095- 105945
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.42899- 66745
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56739- 42736
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai108704Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302666- 29645