Vapaa kuvaus

Aloituksia

26

Kommenttia

527

  1. Helluntain alkuperä

    Kaikkihan tietävät miksi helluntaita vietetään. Nyt jt tiädemiesroffessoorit ovat oikein tarkkaan, kieli ihan keskellä s
    Jehovan todistajat
    0
    124
  2. Nonii, nyt se harma alkaa

    "Lehmä putosi kaivoon Kärsämäellä" https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9aa29da9-1e56-4284-b9bb-62a62402694e Tästä jumala
    Jehovan todistajat
    6
    271
  3. Väliaikatietoja

    Olen paraikaa Azazeliin hahmossa kiitämässä riivaamaan ihmisiä Borneoon, viitakon laitaan mankrovepuiden siimekseen. Pä
    Jehovan todistajat
    0
    49
  4. Ilmestyminen

    jessuli ilmestyi minulle, ja pyysi kysymään jt palstalaisilta miten on Peräilmaa siunaantunut tänä viikonloppuna.
    Jehovan todistajat
    7
    60
  5. Tänään jeesus palaa maan päälle

    Tänään jeesus tulee Kärsämäen torille klo 19:14, ja jakaa näkyleipiä ja siunattuja Raappahousuja niin kauan kuin tava
    Jehovan todistajat
    2
    68
  6. Meinasi, muttei sittenkään

    Haluan julkituoda, että äsken meinasi siunaantua Peräilmaa, muttei sitten kuitenkaan. Ehkä olen ollut tuhma ja tehnyt s
    Jehovan todistajat
    1
    92
  7. Väitöskirja

    Nyt kun sain seitsemännellä yrittämällä suoritettua uimamaisterin tutkinnon, niin ajattelin tehdä samoilla liukkailla vä
    Jehovan todistajat
    2
    139
  8. Hyvät, kookoo4 sertifikoimat ohjeet

    Nyt on kerrakin loistava artikkeli iltapäivälehdessä. Tuosta kun kaivaa vinkit, niin jt vanhimmat kiittävät ja kunnioitt
    Jehovan todistajat
    11
    59
  9. Hirmu kiire...

    Hirmuinen kiire, että en ehdi mainita päivän kuulumisista kuin ihan lyhyesti tärkeimmän: hyvin on Peräilmaa tänäänkin si
    Jehovan todistajat
    3
    86
  10. Tätähän minä olen henkistyytetysti tähdentänyt

    Ihan terveydellisten syiden perusteella on siunaukselllista laskea Peräilmaa eikä pidätellä. Jopa salasuhnaaminen on par
    Jehovan todistajat
    4
    55
  11. Tiedustelu

    Näin herran seepaotin lepopäivän suurenmoiseksi lopuksi tiedustelisin mitä kohteliaimmin jt, että miten on Peräilmaa pä
    Jehovan todistajat
    4
    93
  12. Taivaassa hätä. Apua pyydetään.

    Tänään tuli hätäviesti Himmelgerätin kautta taivaasta. Siinä jessuli kertoo, että taivaan herneviljelykset pani halla, j
    Jehovan todistajat
    3
    76
  13. Väärää informaatiota!

    Se on kyllä hirrrmuisen kauheaa, kun mediassa levitetään virheellistä, ja jopa valheellista tietoa Peräilmasta. Erityise
    Jehovan todistajat
    2
    100
  14. Viime hetken Peräilmavinkit jouluksi

    No niin, alkaa olla korkea aika jt valmistautua joulun viettoon. On syytä valmistaa etukäteen bat-mitta hernevellijä, jo
    Jehovan todistajat
    1
    35
  15. Tein päätöksen

    Juu. Nyt loppui se pari tuhannen vuoden kyylääminen ja venttaaminen. Tein päätöksen, että jessuli tulee tänä yönä maan p
    Jehovan todistajat
    9
    84
  16. Kärryjuttelut

    Tänään oli torin kulmalla jt kärryineen lehtisaastaa tyrkyttämässä. Jäin vastoi tapojani opastamaan heitä uskonasioissa
    Jehovan todistajat
    6
    89
  17. Kysymys jt tietäjille

    Minä vuonna 1) mooses. 2) johannes kastuja 3) jessuli laskivat Peräilmaa Jortanjoen rannalla? Nopeimmin oikeat vastauk
    Jehovan todistajat
    4
    49
  18. Outo uni viime yönä ennen kuin kukko kolmasti lauloi

    Kumma kun hienoa unikokemustani ei julkaista. Kokeillaanpa vielä kerran. Viime yönä näin unta, jossa kaikki nämä sisä..
    Jehovan todistajat
    0
    26
  19. Erikoinen uni

    Viime yönä näin unta, jossa kaikki nämä sisäkumijumala-, ainoasyntyiset-, esikois-, isäntäti-, isänpoika-, mesiah-, kris
    Jehovan todistajat
    0
    38
  20. Kummallinen uni

    Viime yönä näin unta, jossa kaikki nämä ainoasyntyiset-, esikois-, isäntäti-, isänpoika-, mesiah-, kristusjeesukset osal
    Jehovan todistajat
    1
    29