Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PalstaRinssi
PalstaRinssi
PalstaRinssi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
9559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja tuota pelkäsinkin, että sinun tulee huono olo. En nyt sitä halua. Sulla on siellä kaikki hyvin. Ja kaikilla muillakin.
14.11.2022 21:36
Ei ole huomennakaan töitä. Nämä vapaapäivät ovatkin siinä mielessä pahoja. Seinät kaatuu päälle kun on vaan aikaa miettiä ja miettiä näitä. En ole todella pitkään aikaan pystynyt edes katsomaan elokuviakaan, kun en jaksa keskittyä. Sitten tietenkin treenaan. Mutta siinäkin kohta tulee ylirasitus, kun ei ole muuta. Kovin yksi puolista on. Eikä se töissäkään mitään juhlaa ole.
14.11.2022 21:35
Ja sitten on se neito, jonka miettiminen ei vaan lopu. Vaikka tiedän ettei sitä minun kannata miettiä enää yhtään.
14.11.2022 21:30
Niin tiedän ja tiedostan tuon kyllä. Ei se vaan auta, kun huomaa vaan jäävänsä yksin aina. Minä olen niin huono lähtemään yksin minnekään. Sen takia se kumppanikin olisi kiva olla. Tämä aihe on sellainen, että pelkästään sen ajatteleminen saa kyyneleet valumaan.
14.11.2022 21:29
Neito nukkuu jonkun toisen kanssa, niin enpä viitti hänelle öitä toivotella.
14.11.2022 21:25
Kiitos.
14.11.2022 21:23
No sekin asuu kaukana nyt. Soittelee vaan joskus. Yksinhän tässä joutuu olemaan enimmän aikaa. Yksin kotona ja yksin töissäkin, vaikka siellä on paljon muita, minä olen silti aina yksin. Teen töitäni yksin. Sori kun vaan valitan nyt. Pitäis se tyttökin jo unohtaa, kun ei minusta välitä tippaakaan.
14.11.2022 21:19
Sää oot hyvä jätkä. Hyvää yötä.
14.11.2022 21:09
En nyt oikeen tiedä miksi sinua kutsuisin. Olin äsken puhelimessa aika pitkään. Ystävä soitti, ja hänellekin oli ero tullut hiljattain. Käytiin taas läpi niitäkin asioita tuossa. Onneksi hän on jo päässyt jaloilleen ja löytänyt uuden kumppanin. Tuntuu että kyllä kaikki muut onnistuu tuossa aina. Minä se vaan seuraan elämää sivusta. En löydä rakkautta. Taikka rakkaus ei löydä minua. No sellaisia mietteitä nyt tähän iltaan. Harmi etten nyt ole kovin iloisella päällä. Vapaapäiväkin on ja olen vaan nukkunut, vähän koittanut siivota. Tehnyt ruokaa... En ole käynyt missään paitsi siellä lääkärillä.
14.11.2022 21:06
Millä nimellä voisin sua kutsua? Ollaan tässä jo pitkästi juteltu, eikä sulle ole mitään nimeä vielä. Minä olen Prinssi täällä, en oikeassa elämässä. 😊
14.11.2022 19:22
Ei se muiden vastuulla olekaan se ilon löytyminen. Minun se pitää itse jostain löytää. Onni tulee sisältäpäin. Mutta nyt on omat haasteet minulla siinä löytää se... Suru pitää vaan surra ja käsitellä pois. Sillä se ohi kai menee. Älä sinä ota stressiä tästä. Sinulla on varmasti omia huolia ihan tarpeeksi.
14.11.2022 19:17
Ei sitä yksin tarvitse onneksi viettää. Voi mennä vanhempien luo ja ottaa lapset mukaan sinne.
14.11.2022 18:51
Minulle ei nyt oikeen hyvää kuulu, oon pahoillani siitä. Ehkä tämä kesään mennessä paranee tämä olo. Piristää se kyllä kun jaksat kirjotella minulle.
Sehän olisi ollut liian hyvää ollakseen totta, jos se neito oliskin tykännyt minusta. Kerro puolestaan mitä sinulle kuuluu? 😊
14.11.2022 18:49
Ja täällä kiusaaminen jatkuu myös. Justiin tuolla yhteen ketjuun minulle kirjoitti joku ääliö, että on korkannut tämän neidon, ja kysyy ei kai haittaa?
Enpä vaivaudu vastailemaan tuollaisiin. Minulle ihan sama mitä tekevät, kun ei kerran edes kiinnosta minun kanssa olla tekemisissä.
14.11.2022 14:48
Nyt olen taas kotona. Se oli kontrolli käynti. Kävin juttelemassa lääkärin kanssa siitä miten lääke on toiminut. Haitoista ja hyödyistä. Muutenkin vähän miten on mennyt tässä viimeisen 2 kk aikana. Tappavan tasaista tämä on ollut. Kiva että edes sinä kirjoitat täällä minulle. 😊
14.11.2022 13:59
No hei. Tässähän tämä menee. Meinasin jo olla kirjoittelematta tänne palstalle ihan kokonaan, mutta huomasin tämän sun viestin, niin päätin vastata kuitenkin sulle. Kun taas joku infosi minua eilen siitä, että se minun kaipaamani neito ei viestejäni ole täällä lukemassa, niin ajattelin että miksi sitten vaivautua kirjottamaan sille? Tyhjää on elämäni. Ei ole muuta kuin treeniä ja työssä käyntiä. Nyt käyn lääkärillä.
14.11.2022 12:58
Tähän on pakko vielä vastata, että ei ole rinssi, koska en ole enää ilman tätä nicciä kirjoitellut. Enkä kauaa kirjoittele muutenkaan. Miksi turhaan.
13.11.2022 22:45
Kiitos ja Hyvää yötä.
13.11.2022 22:38
Olen muuttunut vuodessa paljon ja hyvään suuntaan. Henkisesti ja fyysisesti.
13.11.2022 22:27
Kannattaisi opetella kommunikointitaitoja.
13.11.2022 22:22
114 / 478